З абонентів "Київстар" беруть гроші за додаткові послуги, яких вони не підключали. Кошти нишком списуються з рахунку місяцями. Про це свідчить скарга на офіційній facebook-сторінці мобільного оператора.
До "Київстару" зі скаргою звернулася українка. Вона заявила, що кілька місяців поспіль нічого не підозрюючи платила гроші за послугу, якою не користувалася та не підключала її.
"Два тижні тому дізналася, що у мене ще з 15.03.2022 підключено додаткові смс, які я не підключала, і весь цей час списувалися гроші", - розповіла абонентка.
Жінка додала, що навіть відключення послуги стало проблемою. Після того, як вона відмовилася від неї, гроші продовжили списуватися з рахунку.
"Але це не все, я відключила їх у співробітника в сервісі, а сьогодні дізнаюся, що знову списалися гроші? Це що за шахрайство! Я не можу вимкнути послугу, яку я ще не підключала?", - поскаржилася українка.
Фахівці "Київстару" відреагували на скаргу та запропонували зареєструвати офіційне звернення, щоб детально розібратися в ситуації.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, абоненти не встигають за темпами "Київстару": лише поповнили рахунок, а тариф уже подорожчав.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, дитинство в епоху гаджетів: вчені з'ясували зв'язок між користуванням смартфоном у ранньому віці та психічними розладами.