Як передає Укрінформ, про це повідомляє Bloomberg.
У жовтні танкер СКФ «Примор’я» потрапив під санкції США, після чого близько пів року не завантажував нафту.
Проте вже наприкінці квітня танкер вирушив у російський чорноморський порт Новоросійськ і забрав звідти вантаж сирої нафти марки Urals, перш ніж вирушити в подорож протяжністю 12 тисяч кілометрів до місця за приблизно 113 км від Сінгапуру.
Невдовзі після того, як він прибув на схід від Сінгапуру, 274-метровий танкер «зник» із системи автоматичної ідентифікації (AIS), завдяки якій комерційні судна транслюють своє місцезнаходження та пункти призначення з міркувань безпеки.
Екіпаж судна може самостійно вимкнути AIS.
Супутникові зображення показують, що 3 червня російське судно перемістило свій вантаж на інше судно, Ocean Hermana. Цьому танкеру вже близько 20 років, і він має невідомого страховика. Більшу частину свого нещодавнього часу він провів у курсуванні між місцями навколо Сінгапуру та Малаккською протокою та портами Китаю.
Те, чи буде вантаж врешті-решт доставлено на нафтопереробний завод — швидше за все в Китаї, враховуючи місце перевезення — дасть зрозуміти, наскільки легко Росія зможе повторити процес з іншими своїми суднами, які перебувають під санкціями.
З минулого жовтня майже всі 40 танкерів, які потрапили під санкції OFAC, не змогли завантажити вантажі, і лише один був видалений зі списку санкцій.
Як повідомляв Укрінформ, Росія перевантажує сиру нафту із менших танкерів на більші на узбережжі Марокко в Середземному морі, оскільки Греція намагається стримати торгівлю з Москвою.