Після прибуття на схід від Сінгапуру 274-метровий танкер “зник” із системи автоматичної ідентифікації (AIS).
Перший російський нафтовий танкер під санкціями США таємно провів перевалку нафти на інше судно поблизу узбережжя Сінгапуру, Bloomberg.
Повідомляється, що торік у жовтні танкер СКФ Примор’я потрапив під санкції США, після чого близько пів року не завантажував нафту, але наприкінці квітня цього року вирушив у російський чорноморський порт Новоросійськ і забрав звідти вантаж сирої нафти марки Urals, перш ніж вирушити в подорож на 12 000 км до місця за приблизно 113 км від Сінгапуру.
Після прибуття на схід від Сінгапуру 274-метровий танкер “зник” із системи автоматичної ідентифікації (AIS). Повідомляється, що екіпаж судна може самостійно вимкнути AIS.
Супутникові зображення показують, що 3 червня танкер перемістив свій вантаж на інше судно, Ocean Hermana, якому вже близько 20 років, і він має невідомого страховика. Крім того, Ocean Hermana тривалий час провів у курсуванні між місцями навколо Сінгапуру та Малаккською протокою та портами Китаю.
Видання зазначає: якщо вантаж таки буде доставлено на нафтопереробний завод – швидше за все в Китаї, враховуючи місце перевезення – буде зрозуміло, наскільки легко Росія зможе повторити процес з іншими своїми суднами, які перебувають під санкціями.
Повідомляється, що з жовтня минулого року майже всі 40 танкерів, які потрапили під санкції OFAC, не змогли завантажити вантажі, і лише один був видалений зі списку санкцій.
Раніше повідомлялося, що серед країн ЄС залишаються розбіжності щодо заходів, спрямованих на так званий “тіньовий флот” Росії, тобто напівлегальних нафтових танкерів.. Греція, Кіпр і Мальта виступили проти таких заходів, стверджуючи, що вони призведуть тільки до того, що судноплавні оператори вдадуться до ще більш непрозорих кроків.