е-Підприємець: в Мінцифрі розповіли про можливості нової послуги для бізнесу в Дії
Для того, щоб підприємець отримав найважливіші цифрові послуги, можна скористатись одною онлайн заявою, а не витрачати час на складання та підтвердження великої кількості окремих цифрових або паперових документів. “Запускаємо комплексну послугу е-Підприємець у Дії”, – повідомляє Міністерство цифрової трансформації України.
Як скористатись послугою е-Підприємець?
Комплексна цифрова послуга вже доступна на порталі Дія, тобто для доступу до всього її функціоналу необхідно працювати з персональним комп'ютером, ноутбуком чи іншим пристроєм, де є можливість працювати з веб-браузером.
Які послуги об’єднує е-Підприємець?
Сьогодні сервіс об'єднує 10 послуг, які є популярними серед бізнесу, що має статус фізичних осіб-підприємців і юридичних осіб зі статусом товариств з обмеженою відповідальністю, зокрема:
- реєстрація ФОП;
- реєстрація змін до відомостей про ФОП, що містяться в ЄДР;
- державна реєстрація створення товариства з обмеженою відповідальністю на підставі модельного статуту;
- державна реєстрація переходу товариства з обмеженою відповідальністю на діяльність на підставі модельного статуту.
Також у переліку є технічні реєстраційні рішення, які можна тепер виконати без додаткового складання заяви:
- реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки;
- державна реєстрація потужностей операторів ринку харчових продуктів;
- подання інформації про вакансії.
Три послуги з інтегрованого переліку відповідають за фінансові активи та управління грошовими ресурсами бізнесу:
- реєстрація/перехід на спрощену систему оподаткування;
- реєстрація платником податку на додану вартість;
- відкриття банківського рахунку.
Послуги надаються як вже діючим ФОП чи ТОВ, так і тим, які тільки починають працювати.
Як отримати послугу онлайн через сервіс е-Підприємець?
Для того, щоб отримати відповідні послуги, можна скласти одну заяву та вибрати необхідну послугу з переліку. Для того, щоб заява запрацювала, необхідно зробити декілька кроків:
- натиснути на кнопку “Подати заяву”, авторизуватись або вперше зареєструватись у кабінеті громадянина;
- обрати конкретні види послуг;
- внести необхідні дані для отримання послуги;
- підписати заяву електронним підписом фізичної особи.
Обробка заяв може відбуватись від одного дня до декількох днів. “Результат надійде в особистий кабінет у розділ “Зверніть увагу” та на пошту. Переглянути статус заяви можна також в особистому кабінеті розділі “Послуги” — “Замовлені послуги”, – уточнюють на порталі “Дія”.
У застосунку «Дія» постійно збільшується кількість цифрових послуг і сервісів, з’являється можливість користуватися різними новими електронними документами. З повним переліком актуальних сервісів і послуг ZN.UA знайомило користувачів.