Російські авіакомпанії охопила епідемія поломок шасі у літаків. Зокрема, у ніч із 5 на 6 червня Boeing 777 авіакомпанії Red Wings приземлився в московському аеропорту Жуковський. Під час проведення післяпольотного огляду техніки помітили спалах у районі гальмівного пристрою п’ятого колеса лівої стійки шасі. Як повідомляють російські Telegram-канали, пожежу ліквідували ручним вогнегасником.
7 червня Boeing 737 авіакомпанії Smartavia виконував регулярний рейс за маршрутом Москва – Улан-Уде. Після приземлення в аеропорту Байкал, наземні служби виявили руйнування внутрішнього пневматика правої основної стійки шасі. Того ж дня літак «Аерофлоту» спустили три пневматика на стійках шасі в аеропорту Бішкека.
10 червня у Boeing 737 «Аерофлоту» при розбігу в аеропорту Дубая зруйнувався пневматик колеса, а шматки гуми, які відлетіли, пошкодили ліву консоль крила. Літак в результаті вилетів з ОАЕ до росії, керівництво дубайського повітряного вузла виявило на смузі фрагменти пошкоджених елементів, оскільки всі системи працювали штатно, командир повітряного судна вирішив продовжити політ. Літак приземлився в Шереметьєво, попередньо здійснивши політ на малій висоті над смугою для візуального огляду пошкоджень. Повітряне судно тимчасово відсторонено від польотів, Росавіація розпочала розслідування інциденту.
Також 2 червня в аеропорту Шереметьєво дев’ять літаків Superjet 100 авіакомпанії «росія» виявили сильні порізи на колесах шасі. Повітряні судна прибули до Москви з Санкт-Петербурга, Нижнього Новгорода та Архангельська.