Клієнтка ПриватБанку повідомила проблему з банкоматом в одному з відділень банку. За її словами, гроші було списано з картки, але не видано банкоматом.
Про це пише "Хвиля", посилаючись на відгук на порталі "Мінфін".
Українка висловила незадоволення реакцією банку на ситуацію. За її твердженням, банк відмовився прискорити інкасацію, перевірити камери спостереження, назвати точні терміни повернення коштів чи надати гарантії повернення. Клієнтка також не змогла обговорити ситуацію із керівництвом відділення.
У відповідь на скаргу представник ПриватБанку вибачився за незручності і повідомив, що заявка на повернення коштів знаходиться в обробці. Банк очікує проведення та звіряння результатів інкасації для підтвердження факту невидачі грошей та визначення точної суми.
"Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якнайшвидше обробити заявку і за наявності збою в банкоматі повернути кошти", - заявив представник банку.
ПриватБанк обіцяв додатково повідомити клієнта про результати обробки заявки.
Крім того, ми повідомляли, що українці, які перебувають за кордоном, іноді стикаються із ситуаціями, коли ПриватБанк обмежує їм можливість знімати з картки готівку.