Через помилку у роботі банкомата ПриватБанку українець залишився без великої суми грошей. Про це свідчить скарга на порталі Мінфіну.
Українець спробував зняти готівку з картки іншого банку, скориставшись банкоматом ПриватБанку. Під час проведення операції у роботі пристрою стався збій – гроші списалися, але не були видані.
"Відбувся збій у роботі і на моніторі з'явилося повідомлення про те, що гроші списані з рахунку, але кошти не видано, і вони автоматично повернуться протягом 30 хвилин на картку", - поділився клієнт.
Гроші обіцяли повернути на карту протягом 30 хвилин, але цього не сталося. Навпаки, у "Приваті" заявили, що процедура може тривати до 120 днів. У результаті клієнт залишився без суми, що можна порівняти з місячною зарплатнею багатьох українців.
"Банк посилається на стандартний регламентний термін до 120 днів, але жити на щось потрібно", - скаржиться клієнт.
У ПриватБанку у відповідь на скаргу порадили звертатися до банку, який видав картку, щоб подав заявку на повернення коштів. Зі свого боку, фахівці пообіцяли всіляко сприяти у вирішенні проблеми.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк встановлює обмеження на зняття готівки: що радять клієнтам.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, клієнти Monobank скаржаться на безпричинне блокування карток: навіть переказ 100 гривень може стати "фатальним".