Суспільне оголосило кастинг для пошуку ведучих нового проєкту підліткових новин на базі YouTube, TikTok та Instagram. Конкурс буде проходити у два етапи, йдеться на корпоративному сайті Суспільного.
«Ми запрошуємо креативних, амбітних кандидатів та кандидаток долучитися до нашої команди. Я переконана, що це надвідповідальна та водночас дуже творча і командна робота. Якщо ти любиш комунікацію, захоплюєшся медіа і хочеш створювати освітній контент для українських підлітків — спробуй свої сили», — сказала керівниця редакції дитячого та підліткового мовлення Юлія Дичук.
Аби взяти участь у першому етапі відбору, потрібно заповнити електронну форму та виконати завдання до 20 липня включно, а саме:
1. Створити відео для TikTok до 60 секунд на одну з чотирьох тем, спрямоване на аудиторію 10–14 років. Серед можливих тем:
- поради з тайм-менеджменту, які допоможуть виконувати домашнє завдання швидше;
- феномен Тейлор Свіфт: як співачка здобула всесвітню популярність;
- небезпечні рослини, які ростуть в Україні;
- топ найочікуваніших ігор 2024 року.
2. Записати відеовізитівку до 90 секунд, в якій розповісти про себе, свій досвід і чому є бажання стати ведучим підліткових новин.
Усі матеріли потрібно завантажити на будь-яку платформу для зберігання відео (YouTube, Google Drive тощо) та додати посилання в електронну форму.
За результатами першого етапу відкритого кастингу, редакція дитячого та підліткового мовлення цифрових платформ Суспільного відбере кандидатів та кандидаток, яких буде запрошено до участі в другому фінальному етапі відбору.
Фото: Суспільне
Тепер наша команда прагне розширювати аудиторію та впливовість Суспільного мовлення заради ідей та ідеалів, які воно продовжує ілюструвати.
Запрошуємо приєднатися до нас у цьому завданні, ставши частиною Спільноти «Детектора медіа».