Український стартап LetsData за допомогою ШІ виявляє та аналізує загрозливі інформаційні кампанії. Ця ніша доволі вільна на сьогодні, але має великі перспективи, дивлячись на те, з якою швидкістю з’являються нові можливості для створення переконливих фейків.
Про LetsData
Стартап запустили у червні 2022 року Андрій Кусий та Ксенія Ілюк. Зараз команда складається з 15 співробітників.
У LetsData наразі дев’ять клієнтів, здебільшого американські й британські консалтингові компанії, що працюють з урядами та великим бізнесом.
Джерело доходу — передплата вартістю від $2000 до десятків тисяч доларів на місяць, залежно від обсягу й складності завдань.
Від заснування стартап заробив $700 000 виторгу, понад 70% — протягом 2023‐го.
Основний продукт LetsData — «радар», що моніторить ЗМІ й соцмережі, знаходить інформаційні кампанії, оцінює рівень загрози й надсилає попередження клієнтам, розповіли засновники стартапу в інтерв’ю Forbes.
Завдання продукту — вчасно виявити кампанію, прорахувати ймовірні наслідки та виграти клієнтові час на реакцію.
«Нашим клієнтам не треба тримати 15 аналітиків, які 24/7 сидять на дашбордах. Якщо щось несеться в медіаполі — ми попередимо», — пояснює Ілюк суть свого продукту.
LetsData бачить не лише фейкові новини, коментарі чи негативні публікації у ЗМІ та соцмережах, а й клони мобільних застосунків або підробні сторінки брендів у соцмережах.
Засновники LetsData планують відійти від клієнтів із консалтингу і продавати рішення компаніям або урядовим організаціям безпосередньо. У пріоритеті галузі, де важлива репутація: фінанси, страхування, великі споживчі бренди.
Мета на найближчі два роки — дійти до $2,5 млн річного виторгу, каже Кусий. Глобальніша мета — зайняти у ніші захисту від інформаційних атак те саме місце, що посів Zoom у сфері відеодзвінків, амбітно підсумовує Ілюк.