MY.UAНовини
Легкий старт: чому Citroen e-С4 – найкращий спосіб пересісти на електрокарТест-драйв
Легкий старт: чому Citroen e-С4 – найкращий спосіб пересісти на електрокарТест-драйв

Легкий старт: чому Citroen e-С4 – найкращий спосіб пересісти на електрокарТест-драйв

Як відомо, автолюбителі, що вже осягнули невідворотність прогресу, поділяються на дві групи.

Перші вже є власниками електрокара, розуміють різницю між кВт та кВт*год/100 км та, цілком імовірно, саме зараз підбирають собі нову модель електромобіля – приміром, на заміну якомусь «японцю» вельми похилого віку. Другі тільки починають опановувати нові терміни та цікавитися можливістю придбати перший у своєму житті електрокар. Скажемо одразу: новий Citroene-С4 зможе з легкістю зацікавити і тих, і інших. Чому саме? Пояснимо трішки пізніше. А поки поділимося першим враженням від знайомства з цим чудовим електромобілем.

І це перше враження досить дивне, адже зовні у Citroene-С4майже ніщо не видає його електричну сутність! Більшість інших автовиробників або створюють електромобіль взагалі як окрему модель з притаманним лише їй дизайном, або використовують окремі специфічні деталі кузова. Наприклад, майже безпомилково розпізнати електрокар зазвичай можна за відсутністю радіаторної решітки, бо «електричці» в ній дійсно немає потреби: її мотор не виробляє стільки зайвого тепла, як звичний ДВЗ.

Але Citroene-С4 виглядає точнісінько як CitroenС4. Навіть радіаторна решітка у наявності. Хіба що блакитна літера «ё»на крилах та кришці багажника прозоро натякає: цей С4 не зовсім звичайний. Такий ось натяк, ювелірно тонкий.

О’кей, якщо з першого погляду складно побачити в Citroene-С4 саме електрокар, то що тоді можна побачити? Яскравий та стильний автомобіль, доволі місткий (довжина, ширина та висота сягають 4354, 1834 та 1522 мм відповідно), та ще й виконаний у надсучасному і дуже, як нам здається, вдалому форматі крос-хетча. Лінія даху плавно знижується у напрямку багажника, створюючи стрімкий, динамічний профіль, а значний кліренс обіцяє безпроблемне спілкування з міськими бордюрами та заміською пересіченою місцевістю. Так, це дуже практично, і лише кліренсом практичність Citroene-С4 не обмежується. Подивіться на короткі звіси та захисний нефарбований пластик по нижньому контуру, який до того ж надійно вкриває двері та колісні арки. До речі, вдалі кольорові вставки перетворюють утилітарне за своєю суттю рішення на справжній елемент дизайну. Цей крос-хетч виглядає добре захищеним, але не брутальним.

Ще у Citroene-С4 гарненька світлодіодна оптика як спереду, так і позаду, і вона дуже ефектна. Передня вдало підкреслена хромованими смугами, що нібито розходяться в обидва боки від фірмового шеврона і сприймаються як його логічне продовження. Такі солідні блискучі «вуса», безсумнівно, роблять честь своєму володареві!

Задні ліхтарі складаються з декількох окремих елементів, що не лише вражають глибиною 3D-ефекту, але й, поєднуючись та взаємно перетинаючись, утворюють справжній дизайнерський шедевр – настільки вражаючу задню оптику треба ще пошукати! Гадаємо, не буде перебільшенням стверджувати, що саме французька школа дизайну сьогодні є найсильнішою в автомобільному світі, а Citroen– один з найвидатніших її представників.

Про це в черговий раз згадуєш, дивлячись також на 18-ті колісні диски Camelia– чи не найкрасивіші, що ви коли-небудь бачили на Citroen. Та, мабуть, чи не найкрасивіші взагалі.    

У салоні на позір теж важко знайти свідоцтва електричної природи цього автомобіля. Начебто справжнісінький С4, нічого особливого. Лаконічна, але інформативна панель приладів із найбільш нагальними показниками. Звичне «скло» проєкційного дисплея, що виїжджає з панелі приладів після натискання клавіші запуску. Навіть компактний та зручний перемикач режимів трансмісії, здається, такий самий, хоча ніякої коробки передач у Citroene-С4, звісно ж, немає. Так, салон цього електрокара також старанно прикидається звичайним, і не дарма: це допомагає миттєво освоїтися у ньому тим, хто пересідає на Citroene-С4 зі звичайного автомобіля.

 та дізнавайтесь про всі переваги Citroene-С4.

Але що таке та сама «звичайність» у розумінні Citroen? Це зручність, бездоганна логіка розміщення та ретельно вивірена ергономіка, коли все, що треба, знаходиш саме там, де очікуєш. А іноді знайдеться навіть те, на що не дуже очікуєш. Пам’ятаєте, у тесті флагманського кросовера CitroenC5 Aircrossми згадували про класні передні сидіння CitroenAdvancedComfort?

Так ось, тут встановлено такі самі! Це сидіння, у яких використовується піноматеріал високої щільності та додатковий шар піни завтовшки 15 мм. Піна не деформується, тому крісла тривалий час зберігають форму та, відповідно, свої відмінні якості. Останні власна спина підтверджує одразу, тільки-но опиниться у їхніх лагідних обіймах. Різниця зі звичайними сидіннями у пружності та комфорті відчувається миттєво.

Тут якраз варто згадати, що Citroene-С4пропонується лише у максимальному оснащенні Shineза 1 402 400 грн, тожмає ще багато принад. Серед них мультифункціональне шкіряне кермо з підігрівом, оздоблення салону UrbanGrey(комбінація тканини сірого кольору та текстилю чорного кольору з ефектом шкіри), навігаційна система, що постає у всій красі на сенсорному 10-дюймовому екрані. Передбачена також бездротова зарядка для смартфона, на яку без проблем вміщується навіть апарат з діагоналлю екрана 6,8 дюйма, та ще й у товстенькому захисному чохлі. А ще тут безліч систем допомоги водію у найсучасніших версіях. Приміром, адаптивний круїз-контроль з функцією Stop&Goбездоганно швидко та водночас плавно змінює швидкість у залежності від умов руху. Ба більше, він може самотужки змінювати встановлене вами значення максимальної швидкості на таке, що його вимагають дорожні знаки. Але самотужки не означає самовільно, тому що спершу система питає водія, чи згоден він на таку заміну.

Згадаємо також системи попередження про зіткнення ForwardCollisionWarningта екстреного гальмування у міському циклі руху VideoAutomaticCollisionWarning, адже Citroene-С4 оснащено не лише радаром у передньому бампері, але й багатофункціональною камерою під вітровим склом.

Тому електрокар реагує не лише на автомобіль, що їде перед вами у швидкісному діапазоні 10-140 км/ч, а навіть на такий, що стоїть на світлофорі, до якого ви під’їзджаєте. Щоправда, лише якщо ваша швидкість не перевищує 80 км/год, хоча цього цілком вистачає в місті. Те саме стосується велосипедистів і пішоходів, але останніх цей електричний Citroenвпевнено помічає, лише якщо рухається на швидкості до 60 км/год.

Citroene-С4 запропонує також систему утримання смуги руху LaneKeepingAssist, адаптивне дальнє світло, системи розпізнавання втоми водія та контролю сліпих зон, передні та задні датчики паркування (разом 12 сенсорів). Камера заднього виду? Звісно ж, у наявності.

Хоча цим може потішити своїх власників і звичайний CitroenС4 у топовому оснащенні. Тож, напевно, в електричному e-С4повинні бути якісь особливості. Трішки освоївшись у салоні, починаєш їх бачити.

Насамперед це додаткова інформація та сервіси для водія, які пов’язані саме з електричною сутністю Citroene-С4. Достатньо натиснути клавішу на лівому підкермовому перемикачі, і панель приладів відобразить специфічну шкалу. Вона окрім запасу ходу та рівня заряду батареї відображує поточний напрямок енергетичного потоку: рекуперацію чи витрату, з акцентом на інтенсивність останньої – Ecoчи Power. Але не обов’язково кожен раз стримувати свою праву ногу та, відповідно, витрату заряду батареї власною силою волі – для цього передбачені їздові режими. Максимально динамічний – це режим Sport, де виотримаєте всі 115 кВт та 260 Нм, на які здатен електродвигун. Режим Normalзапропонує 80 кВт та 220 Нм, а Eco– 60 кВт та 180 Нм. В автівок з ДВЗ зазвичай немає настільки чіткого розмежування по режимах. Зауважимо, що навіть на мінімалках Citroene-С4 дає можливість без проблем триматися у ритмі міського транспортного потоку. Годі й казати про спортивний режим, у якому електрокар з легкістю демонструє паспортні 9,2 секунди до сотні при повністю зарядженій батареї.

Ви вже зараз можете замовити власний практичний та дивовижний електрокар або .

До речі, на скільки вистачаєбатареї? Паспортні дані – 420 км, на наш погляд, будуть доступними лише за ідеальних, майже лабораторних умов: якщо температура довкілля не потребуватиме охолодження чи нагріву салону, стиль водіння буде ну дуже розсудливим, а маршрут буде складатися переважно з затяжних спусків, на яких можна використовувати режим їзди В із підвищеним ступенем рекуперації.

Якщо на стиль водіння та наявність крутих гірок виробник вплинути не може, то про мінімізацію впливу високих або низьких температур він потурбувався. Адже Citroene-С4 оснащено тепловою помпою! За принципом роботи вона дещо нагадує звичайний холодильник, хіба що контур не є повністю закритим, оскільки використовується у тому числі стиснене повітря з навколишнього середовища.

Помпа не лише мінімізує витрати енергії на охолодження чи нагрів салону, але й дозволяє запропонувати ефективне попереднє кондиціонування у заданий час доби. Окрім забезпечення комфорту ця функція дає змогу оптимізувати запас ходу, не збільшуючи нагрівання чи охолодження на етапі запуску, а також довести батарею до оптимальної температури перед заряджанням.

До речі, на Citroene-С4 встановлено найновішу батарею, що скоро з’явиться і наінших моделях концерну Stellantis, побудованих на платформі e-CMP.Змінився її хімічний склад: стало більше нікелю, менше марганцю та кобальту та, відповідно, збільшилася тривалість експлуатації та ємність, що досягла 54 кВт*год.

Повне заряджання батареї від звичайної розетки триватиме 11-20 годин, в залежності від потужності (3,2 чи 1,8 кВт відповідно). Якщо використовувати Wallbox– настінний зарядний пристрій, то час заряджання зменшиться приблизно до 5 годин, адже бортове зарядне устаткування Citroene-С4 має потужність 11 кВт. Ну а на швидкісних зарядних станціях можна поповнити заряд з 20 до 80 відсотків буквально за пів години, оскільки електрокар приймає постійний струм до 100 кВт.  

Як їде Citroene-С4? Без перебільшення – чудово! Він миттєво реагує на акселератор, надто в режимі Sport, завдяки новому гібридному синхронному електромотору HSM, що встановлено замість звичного PSM. Головна фішка HSM– повністю новий ротор, виконаний за технологією топологічної оптимізації. Це такий метод автоматизованого проєктування, що дає можливість досягти максимальної відповідності форми та функції виробу. До того ж виробник потурбувався, щоб магнітне поле ротора завжди було сталим. HSM– це найсвіжіше зі світу моди електрокарів, справжнісінький хай-тек.         

Серед чеснот Citroene-С4 також слід зазначити майже безшумний розгін і відсутність вібрацій, що їх тою чи іншою мірою відчувають власники автівок з ДВЗ. Це ми підкреслюємо саме для тих, хто якраз розмірковує над тим, щоб пересісти зі звичайного автомобіля на електрокар. Адже ті, хто вже зробив це, чудово розуміють: ці переваги стосуються будь-якого електромобіля, не лише Citroene-С4.

Але йому все ж таки пощастило отримати те, чого конкуренти не мають, і річ не тільки в надсучасному двигуні HSM. Citroene-С4 може пишатися також ексклюзивною системою підвіски CitroenProgressiveHydraulicCushions, яку виробник добряче відкатав та вдосконалив ще на своїх моделях з ДВЗ. Нагадаємо, щоу системі використовуються два прогресивні гідравлічні відбійники в поєднанні з амортизатором і пружиною на кожному кутку автомобіля замість механічних упорів — один для стиснення, інший для декомпресії (або відскоку).

Підвіска працює у два етапи залежно від докладених зусиль. При легкому стисканні та розтисканні на більш-менш рівному асфальті пружина та амортизатор здійснюють вертикальнірухибез допомоги гідравлічних упорів. А якщо на дорозі раптом зустрінеться велика яма, пружина і амортизатор спрацьовують разом з гідравлічними компресійними або декомпресійними упорами, поступово уповільнюючи рух і згладжуючи поштовхи в кінці діапазону.

І це значною мірою відрізняє Citroene-С4 від конкурентів, оскільки переважна більшість електрокарів здаються дещо жорсткуватими на ходу через специфічний розподіл маси. А Citroene-С4 їде немов пливе! Це відчувається на будь-якому покритті, від грунту до бруківки, а надто при переїзді лежачих поліцейських. Пасажирів Citroene-С4 вони майже не турбують.

Що ж, саме час для підсумків. Citroene-С4 без перебільшення один з найцікавіших електрокарів, які нам коли-небудь траплялися. Особливим його робить насамперед вдале поєднання надсучасних технологій електрокаробудування – новий двигун HSMта батарея, а також власні ноу-хау, які Citroenзапозичив зі світу звичайних авто: підвіска CitroenProgressiveHydraulicCushionsта сидіння CitroenAdvancedComfort. І все це має працювати довго та надійно, запорукою чого є офіційний сервіс Бренду.

Чи не єдиний мінус – обмеження максимальної швидкості на рівні 150 км/год. Але для розсудливого власника це навіть не недолік – радше особливість. До того ж вона стає майже непомітною у величезній купі переваг Citroene-С4.

Стильний, зручний, динамічний, з гарним кліренсом та містким багажником на 380 л, легкий у керуванні, з дуже-дуже комфортною підвіскою, цей електрокар вартий особистого знайомства з ним. Радимо завітати до найближчого салону Citroenта самим переконатися у цьому!

 



Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Білик заінтригувала. Співачка готує українську версію легендарного новорічного хіта
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T18:15:59Z
Спасибі Вам, маестро Гіга! Прощання з легендарним і загадковим артистом: репортаж зі Львова
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T16:33:49Z
Диван зачекає: куди піти у Києві на цьому тижні, 15 – 19 грудня
VGorode
2025-12-15T14:00:53Z
Не Різдвом єдиним: відома американська співачка виступить на відкритті Олімпіади
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T13:06:57Z
На концерті Макса Барського зникло світло. Як відреагував співак та що пишуть українці
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T12:30:40Z
Працівники Лувру оголосили страйк, музей закритий
Европейская правда
2025-12-15T11:39:33Z
Лувр не відкрився вчасно через обговорення співробітниками потенційного страйку
Европейская правда
2025-12-15T09:21:59Z
Голлівудського режисера Роба Райнера разом із дружиною знайдено мертвими
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T06:09:03Z
Ексбойфренд Олени Тополі прокоментував її розлучення
ГЛАВКОМ NET
2025-12-14T17:06:59Z
Відключення світла 16 грудня 2025 року: де і коли не буде електрики
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T18:30:05Z
Каллас: ЄС виконав обіцянку з постачання Україні 2 мільйонів снарядів
Европейская правда
2025-12-15T17:48:30Z
Інфляція на оренду в Туреччині сягнула 60%
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T17:36:31Z
Зеленський анонсував відкриття українського офісу з експорту зброї в Берліні
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T17:21:36Z
Німеччина створює новий інструмент для стимулювання інвестицій в Україну
Европейская правда
2025-12-15T16:00:10Z
Ціни на їжу в Європі: де найдешевший та найдорожчий продуктовий кошик
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T14:48:33Z
Беспілотники СБУ втретє атакували нафтові платформи РФ у Каспійському морі
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T14:12:28Z
Підвищення тарифів на розподіл газу загрожує розвитку розподіленої генерації – експерт
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T14:09:22Z
Після підняття вантажних тарифів на 20%, «Укрзалізниця» втратить стільки ж у вантажоперевезеннях, – член Наглядової ради
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T12:51:15Z
Туреччина каже, що збила "некерований" безпілотник у Чорному морі
Европейская правда
2025-12-15T19:48:04Z
Переговоры с США в Берлине, Мерц видит шанс на перемирие, новое правительство Чехии: новости дня
Европейская правда
2025-12-15T19:42:24Z
Євролідери виступили зі спільною заявою про мирні переговори щодо України
Европейская правда
2025-12-15T19:36:26Z
«Трупи НАТО та ЄС»: під час виступу Зеленського в Німеччині стався конфуз із перекладом
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T19:33:56Z
ЗМІ: Трамп планує в понеділок поговорити телефоном із Зеленським та європейцями
Европейская правда
2025-12-15T19:24:35Z
Фіцо похизувався запрошенням від Трампа відвідати США
Европейская правда
2025-12-15T18:36:10Z
Німеччина – один із головних партнерів України в Європі
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T18:15:57Z
Зеленський пояснив, чим важливі найближчі дні для України
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T18:00:14Z
Мерц: можливо, вперше з 24 лютого 2022 року перемир'я стає мислимим
Европейская правда
2025-12-15T17:48:54Z
У Литві знищили рекордну партію героїну вартістю 40 млн євро
Европейская правда
2025-12-15T19:12:47Z
З Німеччини екстрадовано учасницю злочинної групи, яка продавала за кордон немовлят
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T15:03:42Z
На святкуванні Хануки у Сіднеї ісламісти вбили уродженця Ужгорода Тібора Віцена
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T14:27:17Z
На Вінниччині викрито потужний підпільний цех з виробництва рідин для електронних сигарет
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T13:30:33Z
ДТП на Закарпатті. Загинула неповнолітня пасажирка 15-річного водія
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T12:03:14Z
Поліція затримала киянина, який намагався вбити матір та задушив бабусю: деталі справи
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T11:30:27Z
Мешканець Львівщини на мотоциклі намагався прорватися до Румунії
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T11:03:46Z
На Київщині лісник знайшов бойову частину російського дрона
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T11:00:34Z
Поліція розслідує бійку підлітків біля Алеї Героїв в Ірпені
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T10:39:57Z
"Він зруйнує Захід": провидиця Ванга побачила, що у 2026 році "назавжди змінить увесь світ"
FaceNews
2025-12-15T19:39:56Z
Справа Данила Кузьміна: правда, яку намагаються сховати
MY.UA
2025-12-15T18:19:18Z
Сили оборони України уразили Астраханський газопереробний завод у РФ
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T16:27:22Z
Як називати жителів Камʼянського і Камʼянець-Подільського? Мовознавиця назвала правильні варіанти
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T16:12:38Z
Сервіс оренди житла Airbnb отримав багатомільйонний штраф в Іспанії
Европейская правда
2025-12-15T15:00:16Z
ЗМІ: Німеччина готує значне розширення оборонної співпраці з Україною
Европейская правда
2025-12-15T14:09:28Z
«Нульовий день» у війську
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T14:00:24Z
Пращання із Степаном Гігою. Фоторепортаж із Львова
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T12:51:51Z
Асоціація прифронтових міст та громад закликає переглянути підхід до надання державної допомоги ВПО на прифронтових територіях
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T10:27:03Z
На Волині лікарі дістали зі шлунка семирічної дівчинки 700 грамів волосся
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T19:03:33Z
Вчені назвали неочевидний фактор, що нівелює користь фізичних вправ
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T16:18:38Z
Житель Китаю заразився смертельним вірусом після похорону
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T14:42:35Z
Токсичні сніданки: у Європі зафіксовано «вічні хімікати» у пластівцях і хлібі
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T13:54:27Z
Британські лікарі-резиденти відмовилися від урядової пропозиції та будуть страйкувати
Европейская правда
2025-12-15T13:39:14Z
Вакцинація для немовлят. Відома телеведуча, що стала мамою в 47, звернулася до людей
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T07:12:14Z
Нове бачення Британського офтальмологічного центру в Києві
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T07:09:31Z
У сусідній з Україною країні вперше за 40 років зафіксовано випадки небезпечної хвороби
ГЛАВКОМ NET
2025-12-14T18:09:14Z
Навіть кволі квіти оживуть за добу: домашня підгодівля без хімії з трьох інгредієнтів
GlavRed
2025-12-14T01:36:41Z
Компанія Volkswagen запускає автівки без керма та педалей
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T09:18:53Z
У цей Chevrolet універсал встановили потужний двигун V8, і це виглядає вражаюче
Топ Жир
2025-12-14T02:27:55Z
У цей Chevrolet універсал встановили потужний двигун V8, і це виглядає вражаюче
Топ Жир
2025-12-14T02:27:50Z
У цей Chevrolet універсал встановили потужний двигун V8, і це виглядає вражаюче
Топ Жир
2025-12-14T02:27:50Z
У цей Chevrolet універсал встановили потужний двигун V8, і це виглядає вражаюче
Топ Жир
2025-12-14T02:27:36Z
У цей Chevrolet універсал встановили потужний двигун V8, і це виглядає вражаюче
Топ Жир
2025-12-14T02:27:26Z
У цей Chevrolet універсал встановили потужний двигун V8, і це виглядає вражаюче
Топ Жир
2025-12-14T02:27:18Z
У цей Chevrolet універсал встановили потужний двигун V8, і це виглядає вражаюче
Топ Жир
2025-12-14T02:27:02Z
Можливо, варто переглянути рішення про встановлення святкових вогнів на автомобілі
Топ Жир
2025-12-14T00:42:53Z
На Дніпропетровщині дикий яструб кинувся на ворожий дрон та врятував людей
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T19:15:49Z
Президент розповів, чи вимагають США виходу українських сил із Донеччини
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T18:54:10Z
У Криму масово призвали до армії РФ першокурсників
FaceNews
2025-12-15T18:33:31Z
На війні загинув фотограф і письменник Юрко Костишин, відомий як «Кіт Характерник»
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T15:24:24Z
17-21 грудня у столиці відбудуться продуктові ярмарки: адреси
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T15:18:04Z
Солдат, який беззмінно провів на позиціях 76 днів, пояснив, як з початку війни змінилося поняття лінії фронту
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T13:24:14Z
Які темпи просування Росії на Донеччині? Аналітики DeepState назвали реальні цифри
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T12:54:26Z
Око за око, блекаут за блекаут: Бєлгород і Ростов без світла і опалення
FaceNews
2025-12-15T11:45:59Z
Україна відхилила пропозицію про «вільну економічну зону» на Донбасі – Politico
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T10:30:35Z
Найкомфортніші міста у 2026 році: оновлений рейтинг
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T05:12:01Z
Спека на пляжах і низькі ціни: топ 4 гарячі напрямки для відпустки в січні
24tv
2025-12-14T03:12:19Z
Гороскоп на завтра 15 грудня: Близнюкам - новий поворот, Водоліям - розчарування
GlavRed
2025-12-14T02:39:51Z
Гороскоп на завтра 15 грудня: Близнюкам - новий поворот, Водоліям - розчарування
GlavRed
2025-12-14T02:39:51Z
Гороскоп на завтра 15 грудня: Близнюкам - новий поворот, Водоліям - розчарування
GlavRed
2025-12-14T02:39:43Z
Гороскоп на завтра 15 грудня: Близнюкам - новий поворот, Водоліям - розчарування
GlavRed
2025-12-14T02:39:34Z
Гороскоп на завтра 15 грудня: Близнюкам - новий поворот, Водоліям - розчарування
GlavRed
2025-12-14T02:39:25Z
Гороскоп на завтра 15 грудня: Близнюкам - новий поворот, Водоліям - розчарування
GlavRed
2025-12-14T02:39:21Z
Гороскоп на завтра 15 грудня: Близнюкам - новий поворот, Водоліям - розчарування
GlavRed
2025-12-14T02:39:21Z
«Ми почали грати як один механізм»: ексклюзивне інтерв’ю з капітаном Leo Team “marat2k”
MY.UA
2025-12-21T17:08:13Z
Українські покер-руми: де грати комфортно, безпечно та з максимальними можливостями
MY.UA
2025-12-15T13:05:45Z
Прогноз магнітних бур на 15-16 грудня: якою буде сонячна активність
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T05:18:34Z
Financial Times назвав главу Nvidia Людиною року
InternetUA
2025-12-14T04:08:10Z
Згорять першими: які прилади потрібно знеструмити при відключеннях світла
Хвиля
2025-12-14T04:00:17Z
Черговий рекорд: за 2025 рік у Steam вийшло понад 19 тисяч ігор
InternetUA
2025-12-14T03:00:58Z
Черговий рекорд: за 2025 рік у Steam вийшло понад 19 тисяч ігор
InternetUA
2025-12-14T03:00:47Z
Черговий рекорд: за 2025 рік у Steam вийшло понад 19 тисяч ігор
InternetUA
2025-12-14T03:00:40Z
Черговий рекорд: за 2025 рік у Steam вийшло понад 19 тисяч ігор
InternetUA
2025-12-14T03:00:40Z
Ексфутболіст збірної РФ, який брав участь у турнірі з викраденими українськими дітьми, захворів на рак
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T18:09:39Z
Кулєша оформила дабл-дабл в матчі чемпіонату Австрії з баскетболу
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T15:24:20Z
Зубков знову відзначився результативними діями у чемпіонаті Туреччини
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T14:36:09Z
Українські парабіатлоністи завоювали 15 медалей на стартовому етапі Кубка світу
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T14:12:24Z
Скандальний блогер Тейт не виключає проведення бою з Усиком
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T13:39:10Z
Дешева копія Тайсона: росіянин намагався вкусити олімпійського чемпіона за вухо
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T12:42:22Z
ФІДЕ повернула прапори росіянам і білорусам
FaceNews
2025-12-15T12:24:04Z
Калініна виграла свій перший титул після повернення на корт
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T12:18:25Z
Фристайлістка Коцар виборола першу в історії України медаль Кубка світу
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T12:06:14Z