Побутові споживачі зобов'язані періодично віддавати квартирні лічильники на повірку. Щоб процедура вважалася завершеною, потрібно передати відповідні документи постачальнику. Як це зробити, розповіли на facebook-сторінці "Київтеплоенерго".
Після перевірки лічильників споживачі повинні надіслати документи для актуалізації даних в інформаційній базі комунального підприємства. Зробити це можна швидко і зручно в онлайн-режимі через Telegram.
"Відправити документи про повірку можна через будь-який з 10 Telegram-каналів (ЦКС). Це необхідно для актуалізації даних у інформаційній базі Київтеплоенерго", - йдеться у повідомленні.
Потрібно надати скан-копії таких документів:
- свідоцтво про повірку;
- акт виконаних робіт/протокол перевірки;
- акт демонтажу/монтажу (якщо перевірка була здійснена з демонтажем приладу обліку);
- фото лічильника з показниками на дату.
Крім того, у "Київтеплоенерго" розповіли, що через Telegram споживачі можуть отримати консультацію щодо нарахувань, уточнити інформацію щодо особового рахунку, укласти договір про реструктуризацію боргу або укласти договір на послуги.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, сума у платіжці не збігається з рівнем споживання: у YASNO розповіли, що робити.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, доведеться заплатити зі своєї кишені: водоканальники попередили з приводу лічильників.