Щомісяця ми всі маємо платити за комунальні послуги, включаючи електроенергію. Але що робити, якщо не вдається надіслати показники лічильника? ДТЕК пояснив, які можуть бути причини та як діяти в таких ситуаціях.
- Вимкнений лічильник. Можливо, у вашому будинку припинили подачу електроенергії на вимогу постачальника або через борги. Переконайтеся, що ваш лічильник працює.
- Новий лічильник. Якщо лічильник нещодавно встановлено, система може не зареєструвати його. У такому разі зачекайте кілька днів і спробуйте знову.
- Занадто великі показники. Якщо Ви надіслали надто велике значення, воно може не пройти. Переконайтеся, що ваші дані правильні, і надішліть їх на електронну пошту компанії-постачальника.
- Занадто маленькі показники Якщо надіслані показники значно менші, ніж попередні, система може їх не прийняти. У такому випадку також слід написати в компанію-постачальника послуг.
Технічний збій. Іноді програмне забезпечення може тимчасово не працювати. Спробуйте надіслати дані пізніше.
Якщо у Вас зламався лічильник, важливо повідомити про це компанії-постачальнику якнайшвидше, щоб уникнути проблем з оплатою.
Читайте також: холодильник, комп'ютер і навіть смартфон: як користуватися технікою, щоб не переплачувати за світло
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала