/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F9bac2a585b64df38e5ad628fc4ed9a8b.jpg)
Міноборони відповіло, чи прискорює отримання повістки оновлення даних у Резерв+
Власне, заступниця міністра оборони України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Катерина Черногоренко зробила відповідну заяву.
Оновлення даних не прискорює можливість отримання повістки
За словами посадовиці, свої персональні дані станом на 12 липня оновили 2,7 мільйона громадян України. Ніхто з них не отримав повістку через Резерв+.
З 2,7 мільйона громадян ніхто не отримав push (спливаюче повідомлення на екрані телефона – 24 Канал) з повісткою. Факт оновлення даних ніяк не прискорив отримання громадянином повістки.
Як констатувала Черногоренко, від 90 до 100 тисяч людей щодня оновлюють свої військово-облікові дані через мобільну програму Резерв+, уникаючи живих черг.
Мільйони людей виконали вимогу оновити дані. Їм не знадобилося для цього стояти в чергах чи прокидатися о 5 ранку,
– наголошує чиновниця.
Представниця Міноборони також акцентує: навіть якщо документ військовозобов'язаного з якихось причин не сформувався після оновлення даних, вимога закону вважається виконаною.