Невдоволені клієнти є не лише у Приваті чи Ощаді, їх також вистачає у банку ПУМБ. Так, один із них залишив негативний відгук про те, що термінали більше не беруть купюри номіналом 500 грн і вище.
Коли клієнт не зміг поповнити картку, він звернувся до працівників банку зі скаргою. Йому пояснили, що купюри не приймаються, бо ПУМБ боїться внесення фальшивок. Про це йдеться у відгуку на порталі Мінфін.
"Поповнивши карту через термінал EasyPay, фінансова компанія надала квитанцію і в телефонному режимі підтвердила, що гроші перевела банку. А банк стверджує, що гроші йому не надходили", - продовжив клієнт.
У кол-центрі людині також не змогли допомогти. Більше того, йому здалося, що його хочуть якнайшвидше позбутися. У результаті в ПУМБ все ж таки відповіли, чому термінали перестали приймати гривні, а також додали, що при поповненні картки в терміналі іншого банку термін зарахування може становити до 3 робочих днів.
"У грошовому обігу України з'явилися банкноти номіналом 500 та 1000 грн, пошкоджені під час надзвичайного режиму. Банкноти були пошкоджені за допомогою дриля. Тому службою безпеки банку було прийнято рішення обмежити кількість купюр до 1 шт. для поповнення однієї транзакції", - відповіли у банку.
Раніше повідомляли, що шахраї взяли кредит на пенсіонера в Ощадбанку: 100 тисяч гривень без верифікації.