Про це повідомила у Телеграмі Асоціація ритейлерів України (RAU), передає Укрінформ.
«Шість місяців тому Міністерство економіки України запустило програму «Зроблено в Україні», яка вже стала важливим інструментом підтримки вітчизняних виробників та зміцнення національної економіки. За 6 місяців понад 26 млн товарних позицій були забрендовані цією позначкою», - йдеться в повідомленні.
Серед мереж, які першими долучилися до програми, члени RAU: «Аврора мультимаркет», «Епіцентр», АТБ, Varus, Novus, «Сільпо», EVA, Auchan, «Коло», «Родинна ковбаска», «Фора» та інші.
Мета цієї програми — стати платформою для прямого діалогу між державою та бізнесом, а також сприяти підвищенню попиту на українські товари.
Як повідомлялося, 26 січня 2024 року Президент Володимир Зеленський підписав указ про створення Всеукраїнської економічної платформи "Зроблено в Україні". 10 липня Кабінет Міністрів схвалив проєкт закону, який пропонує внести зміни до Податкового кодексу України щодо оподаткування державної грошової допомоги (кешбеку) в межах програми «Зроблено в Україні».