Клієнти "ПриватБанку" висловлюють невдоволення через те, що банк стягує комісію з пожертвувань на користь української армії, які надходять через послугу "Конверт". Ця послуга рекламується як зручний і легкий спосіб збору донатів.
Проте одна з клієнток, котра залишила відгук на порталі Minfin, була неприємно здивована, коли дізналася, що з її переказу на реабілітацію ветерана зняли відсоток.
У своєму відгуку клієнтка зазначила, що пожертвувала гроші знайомому хлопцю, який потребував реабілітації після участі в бойових діях. Вона вказала, що "ПриватБанк" зняв комісію навіть з цієї благодійної суми, що викликало у неї обурення та нерозуміння.
У відповідь на це повідомлення "ПриватБанк" пояснив, що комісія стягується відповідно до встановлених тарифів, які базуються на ринкових умовах та собівартості послуг.
Банк висловив жаль з приводу того, що не зміг задовольнити очікування клієнтки, але наголосив, що тарифи є публічними і доступними на офіційному сайті.
Представники банку зазначили, що їхні дії відповідають заявленим тарифам, і запропонували клієнтам ознайомитися з тарифами на їхньому офіційному веб-сайті, щоб уникнути непорозумінь у майбутньому. Вони також висловили вдячність за зворотний зв'язок і наголосили, що завжди відкриті для конструктивної критики.
Вам буде цікаво дізнатися ПриватБанк запускає важливу функцію: відключення світла тепер не завада