Про це повідомляє Reuters, передає Укрінформ.
Судові розгляди були розпочаті на підставі двох скарг, поданих Іспанською асоціацією готельних менеджерів (AEDH) та Мадридською асоціацією готельного бізнесу в 2021 році.
За даними CNMC, з 2019 року Booking.com використовував свою частку ринку для нав'язування готелям нечесних умов і обмеження конкуренції з боку інших онлайн - турагенств.
У CNMC заявили, що сайт для бронювання забороняє готелям пропонувати на власних сайтах нижчі ціни, ніж на Booking.com, а також в односторонньому порядку встановлює знижки на готельні номери без погодження з готелями.
Booking.com також змушує іспанські готелі подавати позови до суду в Нідерландах у разі конфлікту, заявили в CNMC.
Щоб зберегти свою частку на ринку, Booking.com пропонує пільги готелям, які приносять йому більше комісійних, обмежуючи можливості альтернативних постачальників послуг.
Регулятор CNMC заявив, що накладає на Booking.com два штрафи по 206,6 мільйона євро.
Booking Holdings має намір оскаржити штрафи, оскільки категорично не згодна з «результатами розслідування CNMC». Представник компанії заявив, що це питання має бути обговорено відповідно до правил Закону про цифрові ринки ЄС.
Як повідомляв Укрінформ, у Туреччині не працює електронна система резервування Booking.com через рішення суду за позовом, який був поданий Асоціацією турецьких турагентств.