/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F67%2Fb9592db8b00bff2aedd2ba6b9b725a49.jpg)
Зниження тарифу на вантажні перевезення це гарний стимул для вітчизняних експортерів, – Бурлаченко
Для того, аби підтримувати українських виробників, стимулювати виробництво, а отже, і обсяги перевезень, "Укрзалізниця" має знижувати тарифи на перевезення. Це буде дійсно далекоглядний хід, який допоможе розвинути економіку.
Про це заявив генеральний директор транспортно-експедиторської компанії "Вертикаль" Олег Бурлаченко.
"В такі часи державний перевізник повинен підтримувати вітчизняного товаровиробника, тим більше експортера", – зазначив Бурлаченко.
Він підкреслив: знижка в 30% на експортні тарифи при відправленні вантажів з областей, наближених до зони бойових дій, яку запровадила "Укрзалізниця", стала гарним стимулом для підтримки аграріїв. Тепер задача монополіста – масштабувати цей підхід на всіх експортерів.
"Це дійсно далекоглядний хід, спрямований на підтримку аграріїв, і це повинно бути масштабовано на територію всієї нашої країни. А високий сезонний попит на спеціалізовані вагони УЗ перевізник може регулювати вагонною складовою, отримуючи додаткові кошти від підвищеного попиту", – пояснив Бурлаченко.
Раніше бізнес-асоціації заявили, що чекають від "Укрзалізниці" зниження вантажних тарифів, оскільки останніми роками тарифи на перевезення вантажів залізницею критично зростали, причому ці безпрецедентне підвищення взагалі не обговорювалося з бізнесом. Водночас, всі були переконані, що як тільки УЗ відновить обсяги перевезень, драконівські тарифи знизять. Але вантажна база УЗ в першому півріччі 2024 року виросла на +65%, а тарифи так і не знизили.