/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F4cec81dee3408318e21614c6ae457991.jpg)
"Херсонський кавун" отримав статус бренду
Бренд "Херсонського кавуна"
Баштанні, вирощені на піщаних ґрунтах Таврійського краю в Скадовському, Херсонському та Каховському районах Херсонської області, відтепер будуть офіційно визнані з географічною назвою.
Реєстрація Херсонського кавуна як географічного зазначення є важливою подією для нашого аграрного сектору. Кавун, вирощений на піщаних ґрунтах Таврійського регіону, отримав визнання за свою унікальність і став символом стійкості та відданості українських фермерів,
– написали у Мінекономіки.
Міністерство економіки наголосило на важливості географічних зазначень, які надають виробникам додаткові переваги, посилюючи їхню здатність конкурувати як на внутрішньому, так і на міжнародному ринках.
Завдяки цьому місцева економіка отримає поштовх до збільшення податкових надходжень, що сприятиме економічному зростанню в регіоні. Для споживачів це гарантія, що вони й надалі отримуватимуть високоякісні та безпечні продукти.
Що таке географічне зазначення
Географічне зазначення – це назва або позначення, яке ідентифікує продукт як такий, що походить з певної території, країни, регіону або місцевості. Це позначення підкреслює особливу якість, репутацію та інші важливі характеристики, які тісно пов'язані з його географічним походженням.