Участь у пресконференції взяли заступник міністра інформаційної політики та культури Тарас Шевченко, представниця МЗС України Ніна Масол, керівник проєкту “The Ukrainian review” Володимир Савченко.
"Інформаційна безпека та поширення інформації про Україну, особливо на закордонні аудиторії, є надважливим завданням. Надзвичайно цінно, що ініціатива “The Ukrainian review”, яка є багатомовною, приватна", - сказав Шевченко.
Він зазначив, що матеріали в друкованому збірнику “The Ukrainian review” відображають як загальну ситуацію в Україні, так і стратегічні наративи, які Україна має поширювати у світі на противагу російській пропаганді. "Цінно, що редакція є незалежною, держава не диктує (умови - ред.), ніхто не може сказати, що є цензура. Такі матеріали позитивно сприймаються як громадянами, так і аналітичними центрами, які вивчають, досліджують Україну, роблять прогнози на майбутнє", - зауважив Шевченко.
Як зазначила Масол, МЗС у свою чергу готове співпрацювати з виданням для більш широкого його представництва на рівні закордонних дипломатичних установ України. За її словами, для наступного випуску видання готують інтервʼю з керівництвом МЗС, очільниками дипломатичних установ України за кордоном.
Керівник проєкту “The Ukrainian review” Володимир Савченко зауважив, що з власного досвіду засновники журналу пересвідчилися, що закордонна аудиторія потребує більше інформації про Україну саме від України. Спочатку був створений сайт, розвивалися соціальні мережі, але через хакерські атаки в мережі зʼявилася ідея зробити друкований журнал.
"Мета проєкту - розповідати світу, що відбувається в Україні очима українців та протидіяти ворожій ІПСО, яка розповсюджується у світі", - сказав він.
Наступний випуск журналу планується у вересні 2024 року.
Аналітичне друковане та цифрове видання “The Ukrainian review” – проєкт медіаволонтерів, які залучають до співпраці міжнародних та українських експертів, політиків, бізнесменів задля максимально об’єктивного висвітлення подій в Україні та світі.
Видання має діючий сайт та активно розвинуті соціальні мережі (X, Facebook, Instagram). Уже вийшло чотири друковані випуски журналу (загальним накладом до 10 000 примірників) англійською, німецькою та французькою мовами.
Друковані випуски поширювали на саміті НАТО у Вільнюсі, під час Міжнародної конференції з питань відновлення України у Берліні, численних двосторонніх презентаційних заходів в Австрії, Данії, Литві, Німеччині та Словенії.