За словами Маріси Макл, одного разу невихований клієнт кинув свою використану серветку просто в тарілку з їжею, бо вважав, що таким чином допомагає їй у прибиранні салону.
Колишня бортпровідниця Маріса Макл з міста Арма, що на Півночі Ірландії, розповіла, який вчинок пасажирів її дратує найбільше. Своїм досвідом авторка книги "Сповідь стюардеси" поділилася в ефірі популярного радіошоу Lunchtime Live на Newstalk.
"Найбільше бісить, коли я йду проходом, збираючи сміття, а хтось із пасажирів каже: "О, зачекайте!", а потім висякається при мені й простягає свою брудну серветку", — згадує вона.
За словами Макл, одного разу невихований клієнт з США кинув свою використану серветку просто в тарілку з їжею, бо вважав, що таким чином допомагає їй у прибиранні салону.
Ще одна неприємна звичка, за словами бортпровідниці, є у молодих батьків, які намагаються розважити своїх дітей у рейсі, але при цьому не думають про комфорт та потреби інших людей.
"Якось раз батьки серед ночі грали на музичних інструментах для своїх малюків. Мені довелося спуститися й сказати: "Ви можете вимкнути це, бо інші пасажири сплять?". Зрештою, є багато способів утихомирити дитину, але, будь ласка, не вмикаєте музику о 3 годині ранку", — розповідає вона.
Крім того, стюардеса строго забороняє малечі бігати по проходу, адже це загрожує їхній безпеці.
"У нас в руках часто чай або кава, а турбулентність може початися несподівано", — додає стюардеса.
Не менш болючою проблемою жінка називає п'яних чоловіків, які хочуть цілуватися або питають, в якому готелі вона зупинилася. За словами Макл, запрошення бортпровідників на побачення під час польоту лише ставить їх у незручне становище.
Нагадаємо, раніше на сайті Фокус вийшло інтерв’ю зі стюардесою Тетяною Іваніхіною. Серед іншого вона розповіла про зарплату до 3000 євро, вимоги до зовнішності, секс пасажирів на борту та вибір найбільш безпечних місць. Зараз бортпровідниця з Львова співпрацює з іноземними перевізниками, але сподівається невдовзі знову побачити пасажирські літаки в небі над Україною.
Також ми писали, що бортпровідники навчені визначати психотипи людей, які зможуть допомогти їм під час надзвичайних ситуацій, хто збереже спокій або допоможе зупинити пасажирів у стані паніки.