MY.UAНовини
Лімузин для водія: дивуємося неймовірному DS 7 E-TenseТест-драйв
Лімузин для водія: дивуємося неймовірному DS 7 E-TenseТест-драйв

Лімузин для водія: дивуємося неймовірному DS 7 E-TenseТест-драйв

Взагалі-то лімузини призначаються для заднього пасажира, але французькому автовиробнику вже не вперше перевертати світ догори дригом – DS Automobiles добре знається на цьому процесі.

 

Ми вже мали звикнути: якщо хочеться чогось насправді особливого, ласкаво просимо до бренду DS! Але ніхто не попереджав, що особливого виявиться так багато! Тож якщо ви досі впевнені, що неможливо знайти все й одразу в одному автомобілі, радимо всістися якомога зручніше – зараз від ваших стереотипів не залишиться й сліду.

Адже DS 7 E-Tense здатен поєднувати в собі економність гібрида, можливість проїхати декілька десятків кілометрів на чистій електротязі, достатній кліренс та повний привод кросовера, динаміку спорткара та комфорт лімузина. Навіть дивуєшся, як все це вмістилося в одному авто, яке, до речі, має не надто великі габарити: довжину 4593 мм, ширину 1906 мм, висоту 1625 мм та колісну базу в 2738 мм. Здається, саме розміри DS 7 E-Tense найбільше відрізняють його від справжнього лімузина. От і добре, адже маневрувати в умовах міста буде не складно.

Зауважимо, що тестовий DS 7 E-Tense не абсолютний новачок на нашому ринку: це оновлена версія моделі. І водночас – гарний шанс познайомитися з нею, якщо ви чомусь не скористалися цим шансом ще до оновлення. А воно виявилося доволі цікавим, адже автівка не лише отримала додаткові прикраси у свою колекцію, але й – хто б міг подумати! – відмовилася від деяких з них заради практичності. Такий підхід сьогодні на часі, хіба ні? Перевірте особисто всі особливості авто на .

Йдеться насамперед про фари, блоки яких вже не танцюють, повертаючись навколо вертикальної осі та підсвічуючи собі пурпуровим сяйвом при розблокуванні дверей. Річ у тім, що відтепер DS 7 E-Tense дивиться на світ надсучасними матричними очима, від чого погляд його став трішки суворішим. Знову ж, такий собі маркер часу.

Проте нові матричні фари DS Pixel LED Vision 3.0 вміють помітно більше, ніж старі «танцюристи», та, звісно ж, більше, ніж фари Matrix у DS 4.

Ультрасучасні DS Pixel LED Vision 3.0 складаються з трьох модулів, два з яких відповідають за ближнє світло та мають по три світлодіоди, а модуль головного променя (ближнє та дальнє світло) – 84 світлодіоди. Тому не дивно, що нові фари вміють адаптувати освітлення до будь-яких умов та швидкостей, отримавши функцію під назвою Adaptive Front System, або AFS. 

Фари переходять в автоматичний режим освітлення відразу після вмикання запалення. Навіть у місті їхній промінь протягнеться на 100 м, тоді як за містом – на 230 м, і навіть погана погода не стане на заваді. Ну а максимум у режимі дальнього світла становить 380 м – звичайно, за обов’язкової умови запобігання засліпленню водіїв зустрічних та попутних автівок та з максимально ефективним освітленням проїжджої частини не лише по довжині, але й по ширині. Фари враховують не тільки швидкість руху, наявність інших машин та погоду, але й ступінь навантаження та кут повороту керма. Тому при динамічному освітленні поворотів функція AFS забезпечує рух променя за поворотом керма до 8 градусів. Світло, яке повертає разом з автомобілем – це ж чудово!

Але це ще не всі зміни на його обличчі, хоча решта вже має суто естетичні мотиви. Флагман DS Automobiles отримав нові ходові вогні DS Light Veil – по п’ять вертикальних смужок с кожного боку замість однієї (здається, що світло просвічується крізь колір кузова), нову радіаторну решітку з хромованими або чорними матовими елементами та нові подвійні DS Wings – хромовані або чорного глянцю. Відзначимо також декоративну вставку в нижній частині бампера, що може бути сріблястого або чорного кольору (знову ж таки, в залежності від комплектації) та бейдж «DS» на капоті в тих самих варіантах оформлення.

Задня частина зазнала менших змін. Виробник вирішив зберегти неповторний «діамантовий» малюнок ліхтарів, що стали вже візитівкою бренду, але додав чудову деталь: смужку із написом «DS Automobiles», яка візуально поєднує ліхтарі. Сріблясті букви на чорному глянцевому фоні вдало підкреслюють ексклюзивність та вишуканість флагманської моделі виробника.

 

Але щоб насправді відчути обидві риси, треба зазирнути в салон тестового авто. А ще краще – всістися в одне з передніх крісел, характерне «плетіння» в оздобленні яких традиційно нагадує ремінець годинника. Так, це є ознакою топового оснащення Opera, що відрізняється не лише матеріалами. Хоча вони чудові навіть у стартовій комплектації Rivoli, в якій сидіння, передня частина панелі приладів, консоль та карти дверей оздоблені чорною шкірою. Замість неї може бути і алькантара, до того ж це безкоштовна опція. Але якщо обираєте «ремінці» саме з преміальної шкіри Nappa, то вам, звісно ж, до Opera. Вона, на відміну від Rivoli, запропонує не лише підігрів та вентиляцію передніх крісел, але й вісім (!) різновидів масажу. Серед них є не тільки добре відомі на кшталт «котячих лапок», але й справжня екзотика під назвою «змія». Можна також окремо масажувати шию або поперекову ділянку, хоча ані те, ані інше в комфортних кріслах DS 7 E-Tense не заніміє навіть під час тривалих поїздок.

На цьому радість від тактильних відчуттів не закінчується, адже матеріали салону відповідають найвищим стандартам. Більша частина кокпіта оздоблена шкірою. Не поручуся, що вона скрізь натуральна (скажімо, на центральній консолі), але чудова на вигляд та приємна на дотик. Цьому аспекту виробник взагалі приділяє багато уваги. Навіть прострочення на картах дверей мають крихітні вузлики, завдяки чому виглядає та відчувається, немов перлинне намисто. Твердого пластику немає майже ніде, окрім тих частин салону, яких дуже рідко торкаєшся (наприклад, нижньої частини дверей) –  все заради довговічності цих деталей.

Але найбільший кайф у салоні DS 7 E-Tense отримають візуали. Якщо ви звикли сприймати світ насамперед очима, то флагман DS Automobiles зроблено саме для вас! Неймовірне поєднання геометричних фігур (хоча основною є все ж таки ромб, адже дизайнери надихнулися найвідомішою будівлею Лувру), заворожуюче тиснення на шкірі, а головне – намагання навіть утилітарну деталь перетворити на справжню прикрасу. Крихітні сріблясті квадратики ви помітите навіть на дефлекторах системи вентиляції!

 

Увесь цей фестиваль образотворчих мистецтв чудово відтінює надсучасний інтерфейс. Навіть у стартову комплектацію входить цифровий кластер панелі приладів діагоналлю 12,3 дюйма з можливістю індивідуального налаштування. Шість варіантів відображення необхідної інформації, серед яких є й «Персональний» – його взагалі можна збудувати на власний розсуд із цеглинок-віджетів.

Мультимедійна система DS Iris System (IVI High) з 3D-навігацією, сенсорним екраном у 12 дюймів та бездротовим Android Auto та Apple CarPlay буде геть в усіх комплектаціях, як і бездротова зарядка для смартфонів. До речі, ця зарядка чи не єдина деталь салону, до якої ми маємо претензії. Точніше, не до неї, а до її розміру. На неї чомусь не вміщується смартфон з діагоналлю екрана більше 6,6 дюйма, що компенсується, хоча й частково, наявністю поруч із зарядкою двох USB-портів. Що ж, залишається втішатися акробатикою стильного годинника BRM R180, який, обертаючись, підіймається над панеллю приладів після увімкнення запалення. Зазначимо, що бренд BRM – це виробник ексклюзивних спортивних годинників, вартість яких стартує з позначки 3-4 тисячі євро, а у вашому автомобілі він уже входить в комплектацію. та обирайте власний DS 7 E-Tense.

Дивлячись на трюк у виконанні годинника, вже нарешті хочеться спитати: скільки ж усе це коштує?

Стати власником DS 7 можна, сплативши від 1 644 300 грн (комплектація Rivoli) до 1 866 300 грн (Opera). Але навіть оце «до» ще не фініш: передбачено багато різних опцій на кшталт системи нічного бачення чи преміальної Hi-Fi системи Focal Electra – все для задоволення вибагливих клієнтів. Зазначена цінова лінійка стосується також DS 7 з переднім приводом, 8-ступеневим автоматом та 130-сильним дизелем 1,5 BlueHDi. Так, чудовий мотор і взагалі доволі непоганий вибір.

Але ми мали на тесті не звичайний автомобіль, а підзаряджуваний гібрид, що принаджує своєю потужністю та економністю. І вартість цього варіанту на мільйон гривень більша.

Правду кажучи, спочатку ця дельта трошки лякає – занадто вона кругленька. Але коли починаєш рахувати, що за це отримуєш, страх відпускає. Бо отримуєш дійсно багато. Три двигуни, можливість їздити в режимі електрокара або смішний апетит у 1,2 л/100 км у режимі гібрида. А ще адаптивну підвіску та, звісно ж, повний привод – адже тут три двигуни, не забули? 

Тобто тестовий DS 7 E-Tense 4х4 – це гібрид з можливістю підзаряджання (PHEV), 8-ступеневим автоматом, двома електродвигунами і бензиновим 1,6-літровим турбомотором. Загальна потужність цього дива становить 300 к.с., максимальний обертальний момент – 520 Нм, що, власне, і робить можливим прискорення до сотні за неймовірні 5,9 с. Це майже вдвічі швидше, ніж ту ж саму сотню набере DS 7 з дизелем 1,5 л.

Заглиблюючись у технічні дані, починаєш бачити доволі цікаві речі. Наприклад, передній електродвигун відрізняється не лише своїм розташуванням – між ДВЗ та АКПП, але й характеристиками: при потужності у 81 кВт його максимальні оберти обмежені на рівні 2500 об/хв. Задній при майже аналогічний потужності (83 кВт) здатен розкручуватися вже до 14 000 об/хв, завдяки чому разом з редуктором може миттєво кинути на задню вісь, де він і розташований, величезний обертальний момент. При розгоні DS 7 E-Tense 4х4 ефектно присідає на задню частину та миттєво зникає за горизонтом, не залишаючи сумнівів у правдивості своїх паспортних цифр – динаміка дійсно казкова, надто в режимі Sport.

Але це лише один з декількох режимів та, відповідно, лише одне з багатьох обличь DS 7 E-Tense 4х4.

Приміром, він може бути справжнім електрокаром, якщо обрати електричний режим і не дуже сильно тиснути на акселератор. Адже у разі потреби динамічного прискорення автівці доведеться задіяти ДВЗ і знову перетвориться на гібрид – пам’ятаєте про обмеження обертів переднього електродвигуна? От якщо про це пам’ятати та тиснути на педаль помірно, тоді автомобіль в електричному режимі буде живитися виключно від батареї на 14,2 кВт*год. Втім, треба зауважити, що частина батареї зарезервована за гібридною системою, тому запас ходу на одному заряджанні дещо менший, ніж очікуєш від такої цифри, а саме 42-62 км. Ми тестували DS 7 E-Tense 4х4 у спеку, тож постійна робота кліматичної системи не дозволила піднятися вище нижнього значення цього діапазону. Але його у більшості випадків має вистачити на маршрут з дому до офісу та у зворотному напрямку. А вдома на DS 7 E-Tense 4х4 має чекати розетка. Звичайна (1,8 кВт) повністю зарядить батарею за 8 годин, посилена (3,7 кВт) – за 4 години. А додатковий зарядний пристрій DS Wall Box на 7,4 кВт впорається із завданням усього за 2 години. Тобто навіть з поточними графіками електропостачання з порожньою батарейкою не залишитеся.

Звичайно, можна примусово не перетворювати DS 7 E-Tense 4х4 в електрокар та їздити в гібридному режимі. Тоді авто продемонструє ну дуже смішний апетит – 1,2 л/100 км. Але, знову ж таки, поки буде заряд у батареї. Коли він закінчиться, DS 7 E-Tense 4х4 почне поводитись як звичайний гібрид та споживати 6-7 л/100 км. Так, це трошки більше, ніж очікуєш від звичайного гібрида, але ж у нас не звичайний, бо тут на борту важкенька батарея. Коли вона заряджена, це плюс, коли розряджена, то… краще зарядити.

Має свою специфіку також режим «Комфорт»: у ньому автомобіль намагається якомога частіше використовувати задній електромотор, що теж можна сприймати як натяк на певну «лімузинність». Адже за класичними уявленнями про авто для дуже поважних персон воно повинно мати або повний, або задній привод.

У режимі «Комфорт» можна якнайкраще відчути ще одну особливість DS 7 E-Tense у виконанні PHEV – наявність активної підвіски DS Active Scan Suspension, якою не оснащується дизельна версія. Розумна підвіска за допомогою камери оцінює дорожнє покриття попереду автомобіля та відповідним чином налаштовує амортизатори. І це, знову ж таки, наближує відчуття всередині DS 7 E-Tense 4х4 до тих, які зазвичай виникають хіба що у пасажирів лімузинів.

Системи безпеки теж відповідають найвищому рівню. Вже у стартовій комплектації DS 7 E-Tense з будь-якою силовою установкою буде круїз-контроль та пакет «Безпека»: моніторинг сліпих зон, автоматичне гальмування в умовах міста, системи розпізнавання втоми водія, дорожніх знаків та утримання в смузі руху.

Пакет «Безпека Plus», що входить до інших рівнів оснащення, значно розширює можливості бортового автопілота. Наприклад, круїз-контроль тут вже адаптивний, з функцією Stop&Go, а утримання в межах своєї полоси відбувається за допомогою більш просунутого асистента Line Positioning Assist.

Що ж, саме час для підсумків. Навіть у стартовій комплектації та зі звичним дизельним мотором DS 7 E-Tense – справжній витвір мистецтва на колесах, що надихає неперевершеним французьким шармом та бездоганною увагою до деталей. А у виконанні PHEV до цього додається довершена техніка та безліч можливостей – від поїздок на чистій електротязі та вкрай низького споживання бензину до неймовірної динаміки та повного привода. Флагман DS Automobiles, безперечно, вартий уваги та особистого знайомства з ним! Можливо, саме він стане автомобілем вашої мрії.



Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Народная артистка Украины спела в церкви в российской Судже
Апостроф
2024-09-20T15:30:58Z
В сети показали последнее фото умершего от рака комика Маслякова
Comments UA
2024-09-11T20:45:45Z
Девушка Роналдо в бикини похвасталась сочными формами
GlavRed
2024-09-07T21:27:17Z
Соня Евдокименко поддержала сбежавшего из Украины внука Софии Ротару: "Воскресенье с..."
Знай
2024-09-09T17:51:56Z
25 книг, которые стоит прочитать в 2025 году
Marie Claire
2024-09-20T18:31:44Z
Путь гангстера: Представлен новый трейлер сериала "Пингвин"
GameMag
2024-09-20T16:28:39Z
"С согласия ФСБ": Кондратюк отреагировал на съемки пропагандистской ленты об армии РФ
Фокус
2024-09-08T13:00:33Z
Новое непо-поколение: 5 звездных детей, которых мы теперь будем видеть везде
Marie Claire
2024-09-18T13:31:39Z
Прямые брови возвращаются в моду и подходят практически всем: в чем секрет
Обозреватель
2024-09-16T16:08:08Z
Вкусное, мягкое и нежное: рецепт идеального теста для пельменей
Политека
2024-09-20T15:33:42Z
Гороскоп на 21 сентября 2024 года по картам Таро для всех знаков зодиака
UAToday
2024-09-20T15:33:00Z
Сел на шею: 5 признаков, что вы избаловали своего мужчину
Marie Claire
2024-09-12T12:37:09Z
Деруны по-новому для сытного и бюджетного ужина: самый простой рецепт
Обозреватель
2024-09-11T18:11:56Z
Удивительно мягкий и вкусный: рецепт домашнего хлеба на дрожжевом тесте, видео
Политека
2024-09-20T18:45:54Z
Как ухаживать за обувью в межсезонье: 4 главных правила
Marie Claire
2024-09-20T18:00:07Z
Котик забатонился: что значит, если пушистик лежит в позе буханочки и стоит ли нервничать из-за этого
Знай
2024-09-20T04:51:57Z
Секреты приготовления классической солянки: подробная инструкция
Comments UA
2024-09-13T08:18:52Z
Почему тыква получается невкусной: не допускайте этих ошибок во время приготовления популярного осеннего продукта
Обозреватель
2024-09-09T02:05:21Z
В Польше объяснили, почему задержали Усика и надели наручники
Известия Киев
2024-09-18T18:15:47Z
Чемпионка России разбила цветочный горошок об голову победительницы Кубка Европы. Фотофакт
Обозреватель
2024-09-11T17:04:24Z
Модель с 17-м размером груди сделала предложение по реваншу Усик – Фьюри
Обозреватель
2024-09-07T15:54:26Z
"Вот почему это происходит". Ребров не сдержался в эфире после поражения сборной Украины от Албании. Видео
Обозреватель
2024-09-08T06:52:52Z
Футболист "Шахтера" попал в команду недели Лиги чемпионов
ZN UA
2024-09-20T19:03:15Z
Играет за хоккейную комманду: сын подсанкционного российского губернатора сбежал в США
Фокус
2024-09-20T17:36:38Z
Усик - об ударе от Фьюри: Возле меня летали какие-то аисты
Корреспондент
2024-09-16T09:30:33Z
Сборная Украины со счетом 1:7 проиграла на старте чемпионата мира по футзалу. Видео
Обозреватель
2024-09-15T16:46:35Z
Жена голкипера сборной Украины показал себя в откровенном бикини и "разорвала" Instagram. Фото
Обозреватель
2024-09-15T14:01:03Z
Астролог назвал дату окончания войны в Украине: ждать осталось недолго
Знай
2024-09-09T01:31:01Z
Запад изменил позицию по ударам вглубь РФ. The Times назвал причину
ГЛАВКОМ NET
2024-09-13T17:27:19Z
Отказ от НАТО и без возврата территорий: соратник Трампа озвучил его “мирный план“
UAToday
2024-09-13T18:03:49Z
Зеленский: Путин и ему подобные могут разделить мир и съесть части как пирог
Европейская правда
2024-09-15T19:03:34Z
Венгрия планирует развивать бизнес-связи с РФ: что заявил Будапешт
Comments UA
2024-09-20T19:15:11Z
Секретная служба США указала на ошибки, которые могли привести к покушению на Трампа
Европейская правда
2024-09-20T19:13:23Z
"Послам приготовиться?": Безуглая перешла в комитет Рады по внешней политике
Фокус
2024-09-17T20:06:18Z
Россия в ООН заявила, что готова воевать "со всем НАТО"
Корреспондент
2024-09-13T16:48:03Z
Семья судьи Апелляционного суда Львовщины Михаила Романюка незаконно завладела виллой в центре Львова, - расследование СМИ
Политека
2024-09-10T17:13:06Z
"Вытаскивать нужно вовремя": Жан Беленюк с огромным аппаратом предлагает украинкам помощь
Знай
2024-09-08T16:51:42Z
В Украине изменится процесс вручения повесток: что известно
Comments UA
2024-09-16T14:06:51Z
В Латвии придумали способ обеспечить ВСУ автомобилями: подробности
Хвиля
2024-09-08T14:45:29Z
Украинское подразделение объявило набор рекрутов в Курской области
Апостроф
2024-09-08T08:09:19Z
В ближайшие дни Украина получит от Италии еще одну зенитно-ракетную батарею SAMP/T
Известия Киев
2024-09-20T19:13:44Z
Крушение F-16 в Украине: появилась новая версия инцидента
Новости Украины
2024-09-20T18:51:23Z
Вторая годовщина смерти Елизаветы ІІ: пять интересных фактов о покойной королеве
Фокус
2024-09-08T08:06:29Z
Немецкие истребители сопровождали российские самолеты возле Латвии
Европейская правда
2024-09-13T19:37:07Z
На фронте погиб сын Главного раввина Украины
Comments UA
2024-09-11T16:03:25Z
"Уже через неделю были понятны причины", - эксперт о катастрофе F-16
Новости Украины
2024-09-08T19:27:45Z
Полиция нашла "шутника", взорвавшего страйкбольную гранату в Киеве
Корреспондент
2024-09-11T18:24:39Z
На территории Сербии и Венгрии из дунайских вод показались обломки нацистских кораблей времен Второй мировой
ZN UA
2024-09-11T15:38:58Z
Россияне ударили по Харькову управляемыми авиабомбами, в городе загорелся пожар - Терехов
ZN UA
2024-09-09T04:25:08Z
Россияне ударили баллистикой по образовательному центру в Днепре, травмирован 19-летний юноша
Комсомольская правда
2024-09-20T18:52:25Z
Лесные пожары в Сумской области: враг использует дроны с зажигательной смесью
Корреспондент
2024-09-20T14:57:47Z
Выполнил пуск ракет по Одесщине и пропал с радаров: в сети сообщают об "аварии" российского Су-30СМ над Черным морем
Обозреватель
2024-09-11T15:08:56Z
В Одессе задержан мужчина, убегавший от представителей ТЦК
Корреспондент
2024-09-11T14:55:29Z
Удар по Харькову: стало известно о последствиях
Корреспондент
2024-09-09T01:57:50Z
Пожиратели энергии: 4 популярных продукта, которые отнимают у организма много сил
Фокус
2024-09-18T16:15:38Z
Три способа обеззараживания: как сделать воду безопасной для питья
Знай
2024-09-08T17:21:08Z
Следуют за нами везде: ученые узнали причину, незаметно подрывающую нашу продуктивность
Фокус
2024-09-20T18:51:27Z
Хочу есть: 6 причин, по которым вы постоянно чувствуете голод
Фокус
2024-09-20T17:06:00Z
Найден эпицентр распространения COVID-19: ученые назвали всех подозреваемых в распространении. ВИДЕО
Новости Украины
2024-09-20T15:36:45Z
Опасные симптомы, предупреждающие о развитии онкозаболевания
Comments UA
2024-09-20T15:30:07Z
Крем-суп из тыквы с грушей: рецепт изысканного блюда
Фокус
2024-09-20T15:21:47Z
Захочется об них тереться: как сделать свои пятки мягенькими, как после педикюра
Знай
2024-09-20T14:51:52Z
Отеки ног, покалывание и зуд сигнализируют об опасной болезни: что нужно знать об угрозе
Comments UA
2024-09-20T14:24:16Z
Лунный гороскоп на 20 сентября, пятница
Marie Claire
2024-09-19T21:09:36Z
Стерненко показал документы относительно российского гражданства Труханова
Апостроф
2024-09-17T17:03:42Z
Гороскоп на субботу 14 сентября 2024 года
UAToday
2024-09-13T18:03:26Z
Россияне ударили УАБами по Харькову
Корреспондент
2024-09-15T16:13:46Z
На фронте остановлено более 120 вражеских атак – Генштаб
ZN UA
2024-09-20T18:51:42Z
СМИ: На фронте гибнет все больше россиян в возрасте 40+
Корреспондент
2024-09-20T18:30:36Z
Российские захватчики атакуют Украину ударными БпЛА: карта тревог
TSN
2024-09-07T21:51:53Z
Украина вернула из плена 103 воинов - Зеленский
Корреспондент
2024-09-14T12:18:14Z
Стало известно, сколько людей сейчас проживает в Харькове
Корреспондент
2024-09-13T11:30:36Z
Украинским водителям придется заплатить более 50 тысяч гривен: за какое нарушение грозит жесткое наказание
Обозреватель
2024-09-15T16:21:46Z
На аукцион выставили заброшенную коллекцию культовых американских спорткаров
Фокус
2024-09-17T16:42:11Z
Ford снова будет производить авомобили в Индии
Корреспондент
2024-09-14T03:36:24Z
В Украине утвердили возрастные лимиты для водителей: кому нельзя управлять автомобилем
Хвиля
2024-09-09T10:03:40Z
В Украине работает шеринг автогражданки для водителей, сообщил hotline finance
Корреспондент
2024-09-20T13:15:09Z
Заброшенные раритеты: в Украине обнаружили коллекцию винтажных Mercedes и Cadillac
Фокус
2024-09-20T13:06:15Z
Харьковские рекордсмены: история уникальных украинских спорткаров ХАДИ
Фокус
2024-09-20T12:06:18Z
Британская армия впервые представила новый основной боевой танк Challenger 3
Хвиля
2024-09-20T11:27:35Z
Цена $10750 и запас хода 510 км: дебютировал новый электрокроссовер от General Motors
Фокус
2024-09-20T10:36:28Z
"Будут сидеть без света по 16 часов в сутки": эксперт ответил, в каких городах зимой ситуация будет самой тяжелой
TSN
2024-09-08T10:54:08Z
Одна из стран ЕС легализовала производство самогона, есть интересный нюанс
ГЛАВКОМ NET
2024-09-13T18:30:54Z
Украина не обращает внимания на Россию и кормит страны по всему миру: Зеленский рассказал, как работает морской зерновой коридор
Обозреватель
2024-09-18T17:41:10Z
Во вторник отключать свет по графикам не будут, но электричество нужно экономить, - ДТЭК
Комсомольская правда
2024-09-16T15:16:51Z
Субсидии на отопительный сезон: кому следует идти в Пенсионный фонд
Знай
2024-09-20T19:12:25Z
"Без иллюзий": Украина не восстановит 100% энергетики до зимы, будут отключения, — нардеп
Фокус
2024-09-20T19:06:28Z
Международные резервы Украины выросли
Корреспондент
2024-09-13T11:51:04Z
Р2Р-трейдинг криптовалют: что нужно знать о нем
Comments UA
2024-09-13T11:23:28Z
Аграрии сообщили о темпах сбора урожая
Корреспондент
2024-09-14T03:03:16Z
Умные часы Apple: инновации на вашем запястье
Espreso
2024-09-20T14:17:54Z
Хоррор Retrieval получит поддержку PlayStation 5 Pro — первый взгляд на версию игры для мощной консоли
GameMag
2024-09-19T03:02:11Z
Появилось изображение коробки PlayStation 5 Pro — без упоминания поддержки 8K
GameMag
2024-09-19T01:32:18Z
Разработчики российской игры "Спарта 2035" проводят конкурс среди художников
GameMag
2024-09-20T19:01:53Z
Китайская блогерша показала, как может выглядеть Nintendo Switch 2 — фото, видео, сравнение с PlayStation Portal и Steam Deck
GameMag
2024-09-20T18:56:32Z
Упоминание PS5-версии Palworld исчезло с официального сайта Tokyo Game Show 2024
GameMag
2024-09-20T18:01:01Z
Новая антенна превратит стеклянные окна в вышки 5G: как она работает
Фокус
2024-09-20T17:31:36Z
Экс-журналист IGN: На разработку Concord потратили 400 млн долларов
GameMag
2024-09-20T17:28:34Z
Бесплатные звонки, интернет и билеты на звездный концерт: "Киевстар" приготовил украинцам подарки – как воспользоваться
Знай
2024-09-20T17:06:22Z