Співробітники "Ощадбанку" нав'язують клієнтам картки з високою комісією за обслуговування. Про це свідчить скарга на порталі Мінфін.
Клієнтка розповіла, що звернулася до відділення "Ощада" для оформлення зарплатної картки. Співробітниця банку видала "пластик", заявивши, що плата за обслуговування рахунку не стягуватиметься. В результаті виявилось, що комісія за обслуговування становить 300 гривень щомісяця.
"Видала зарплатну карту в якої комісія за обслуговування 300 грн за місяць. Впевнивши, що обслуговування по даній картці буде безкоштовним. Прошу розібратися в даній ситуації", - поскаржилася українка.
Фахівці Ощадбанку не відреагували на скаргу клієнтки, але в коментарях дали поради інші користувачі порталу.
За припущеннями користувачів, українці відкрили Платинум картку, річне обслуговування якої за тарифами банку становить 3600 гривень, а на місяць відповідно 300 гривень. Клієнтці "Ощада" порекомендували звернутися до відділення та вимагати видати звичайну картку Visa.
"Коли оформляєте картку наполягайте на видачі звичайної ВІЗА, не Преміум і не Платинум. Але, на жаль, зазвичай працівники банку замовчують, тому що треба виконувати плани", - порадили жінці.