Сервіс переймає успішний досвід інших потокових платформ. Наприклад, після того, як Netflix вдався до цього кроку, у нього різко зросли доходи і кількість передплатників.
Американський стримінговий сервіс у форматі "відео за запитом" Disney+ від Walt Disney Direct-to-Consumer & International, який активно бореться з тими, хто намагається уникнути витрачання грошей на підписку, запитуючи паролі у своїх родичів або друзів, збирається розгорнути останню фазу цієї битви, повідомляє Times of India. Першими під це потраплять австралійські користувачі.
"Ми почали нашу боротьбу з обміну паролями в червні. Вона набуде чинності у вересні", — заявив генеральний директор Боб Айгер.
Нова ініціатива не дасть змоги підписникам ділитися своїми паролями з друзями і сім'єю, що позбавить їх можливості безкоштовного доступу до тисяч фільмів і телешоу на сервісі.
Компанія збирається відстежувати IP-адреси користувачів, щоб гарантувати, що їхній сервіс не використовується в несанкціонованих місцях.
За словами Айгера, запропонований план був позитивно сприйнятий більшістю передплатників, і компанія впевнена, що приймає правильне рішення.
"Ми не отримали жодної негативної реакції на надіслані повідомлення і на роботу, яку ми вже виконали", — сказав він.
Цей сміливий крок ухвалений за прикладом кількох інших гігантів потокового мовлення. Наприклад, боротьба з поширенням паролів спрацювала для Netflix, що призвело до різкого зростання прибутку і рекордної кількості підписників.
Тим часом Disney+ також представила майбутню функцію під назвою "Додаткові учасники", що змусить користувачів платити додаткову плату за "халявщиків", які використовують їхній обліковий запис в іншому будинку. Коли ця функція стане доступною, поки що не уточнюється.
Раніше Фокус писав, який стримінговий сервіс краще вибрати і як оформити підписку.