Tango Gameworks, заснована легендарним розробником ігор Шінджі Мікамі після його відходу з Capcom, відома своїми унікальними ігровими концепціями. Остання гра студії, Hi-Fi Rush, здивувала аудиторію вдалим поєднанням механіки музичного ритму та боївки, представлених у яскравому мультиплікаційному стилі.
Попри цей успіх, Microsoft оголосила про закриття Tango Gameworks разом з трьома іншими студіями під егідою Bethesda.
Чи побачимо ми продовження Hi-Fi Rush
12 серпня Krafton оголосила про придбання Tango Gameworks, що стало першою значною інвестицією в японську ігрову індустрію. Разом зі студією Krafton також придбала права на гру Hi-Fi Rush. Видавець висловив намір співпрацювати з Microsoft для забезпечення плавного переходу, що дозволить нинішнім розробникам Tango продовжити роботу над IP Hi-Fi Rush і досліджувати майбутні проєкти.
У Krafton запевнили, що не буде ніякого впливу на існуючий каталог Tango Gameworks, з такими іграми, як The Evil Within, The Evil Within 2 і Ghostwire: Tokyo залишаться доступними на своїх поточних платформах.
Оголошення про відродження Tango Gameworks під керівництвом Krafton фанати та спільнота зустріли позитивно, що й не дивно, адже свого часу рішення Microsoft закрити студію було піддане жорсткій критиці, особливо після успіху Hi-Fi Rush.
З контролем над IP Hi-Fi Rush, Krafton має потенціал підштовхнути Tango Gameworks до створення сиквелу відомої гри. Придбання гарантує, що творче бачення студії може продовжувати процвітати, на радість і захоплення її відданої фан-бази.