Про це заявив на брифінгу речник МЗС Георгій Тихий, повідомляє кореспондент Укрінформу.
Речник МЗС констатував, що з 2022 року кількість українських громадян за кордоном значно збільшилася, але можливості консульської служби "не настільки зросли", тому виникають труднощі у задоволенні попиту на їхні послуги. Тож ідея МЗС полягає в тому, щоб через цифровізаціюі переведення частини послуг в дистанційний формат зменшити навантаження на консульства та надати громадянам безперешкодний доступ до них.
"Зараз МЗС працює над модернізацією інформаційно-комунікаційної системи консульських послуг і впевнено наближається до початку її закритого тестування. Ми очікуємо, що реалізація цього проєкту дасть змогу суттєво підвищити доступність та якість сервісів МЗС, консульські послуги будуть максимально автоматизовані... Запуск цієї оновленої системи вже на початковому етапі дозволить скоротити операційний час надання консульських послуг на 30-80% залежно від типу послуг", - сказав Тихий.
Він додав, що оновлена система МЗС буде глибше інтегрована з реєстрами та інформаційними базами, а у співпраці з Мінцифри у ній буде можливість шерингу документів через додаток "Дія".
Як повідомляв Укрінформ, Міністерство закордонних справ України вперше створило з використанням технологій штучного інтелекту цифрову особу, яка офіційно коментуватиме консульську інформацію для ЗМІ.