/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2F3ee8877dd239bb7ad18d4349743b3d69.jpg)
Помилка в застосунку "Армія+": Міноборони надало інструкцію, як виправити
Наразі авторизуватися у застосунку можуть тільки військовослужбовці ЗСУ та Держспецслужби транспорту.
Застосунок для військовослужбовців "Армія+" працює вже тиждень. За цей час у додатку успішно авторизувалися понад 60 тисяч осіб. Але поки що трапляються ситуації, коли військові не можуть створити обліковий запис у системі, адже вона не знаходить їх особисті дані у своїй базі.
Як виправити таку помилку, розповіли у Міністерстві оборони України.
В оборонному відомстві зазначили, що наразі авторизуватись у застосунку можуть лише військовослужбовці ЗСУ та Держспецслужби транспорту.
"Для інших Сил оборони України "Армія+" буде доступна згодом. Цифровізація повинна торкнутись всього війська", – зауважили у Міноборони.
Друга можлива причина невдалої авторизації – відсутність або помилка в особистих даних військовослужбовця в реєстрі "Оберіг".
"Дані [у реєстрі "Оберіг" – ред.] можна оновити. І для цього необов'язково йти до ТЦК. Це можна зробити через застосунок "Резерв+" за декілька хвилин без очікування у чергах", – порадили в оборонному відомстві.
Нагадаємо, у додатку "Армія+" впроваджують електронні рапорти. Електронний рапорт у мобільному застосунку "Армія+" прирівнюється до паперового і має таку саму юридичну силу.