Як передає Укрінформ, повідомляє Reuters з посиланням на дані компанії LSEG.
Згідно з даними ринкових джерел, основну частину експорту склала нафта - 0,83 млн тонн.
Також цим маршрутом йшли вантажі мазуту, завантажені в російських балтійських портах Усть-Луга і Висоцьк, і дизельне пальне з низьким вмістом сірки з порту Приморськ.
Експорт нафтопродуктів призначався для Сінгапуру, Тайваню, Індії та Китаю, свідчать дані LSEG.
З грудня трейдери перенаправляють російські вантажі нафтопродуктів в обхід Африки, щоб уникнути нападів єменських хуситів в Червоному морі.
У 2024 році щонайменше три судна з російськими нафтопродуктами були атаковані хуситами, включаючи напад у травні на M/T Wind під панамським прапором та Chios Lion під прапором Ліберії, який у липні завантажив в російському чорноморському порту Туапсе близько 90 000 тон мазуту. Chios Lion все ще дрейфує в Суецькому каналі.
Згідно з даними LSEG і ринкових джерел, загальний обсяг нафтопродуктів, відвантажених із західних і південних портів Росії, в липні склав близько 9 млн тонн.
Азія є основним ринком для експорту російського мазуту і лігроїну після того, як в лютому 2023 року набуло чинності ембарго Європейського Союзу на імпорт нафтопродуктів з Росії.
Як повідомляв Укрінформ, у березні хусити запевнили Китай та Росії, що їхні судна безпечно проходитимуть через Червоне море.
Фото: Bloomberg