ПриватБанк блокує рахунки клієнтів за отримання навіть невеликих грошових переказів. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".
Українець заявив, що ПриватБанк раптово заблокував усі його картки. Жодних пояснень з боку банку не було, при цьому чоловікові заявили, що про відновлення співпраці не може бути й мови.
Клієнт припустив, що причиною санкцій став грошовий переказ, який надійшов йому на рахунок. Відразу після зарахування коштів відбулося блокування.
"Банк собі щось вигадав, і тому картки заблоковані, співпраця розірвана, причини ніхто не повідомляє, ніяких пояснень від мене нікому не потрібно. При цьому картки були заблоковані після вхідного платежу на мою картку у сумі 1280 грн", - поділився клієнт.
Українець знайшов дуже дивним, що банк оцінює як "підозрілі" такі незначні транзакції.
"Банк вважає платіж на 1280 грн проявом тероризму або ухилянням від податків? Ви не розумієте, що люди можуть допомагати одне одному, або давати у борг? Ви не вважаєте необхідним запитати у клієнта, якщо Вам щось не сподобалось?", - обурився українець.
У "Приваті" заявили, що діють у рамках законодавства і клієнт може подати заяву на перерахування коштів до іншої фінустанови.