/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F9d28ded3127d784345d8d73f6cef9353.jpg)
Розбіжності у розрахунках, заборгованість або переплата: як уникнути казусів у комунальних платіжках
Бувають випадки, коли в українців із нізвідки з'являється у платіжках за комунальні послуги борг чи переплата. Через війну доводиться витрачати час з'ясування відносин із постачальником послуг.
Втім, такого головного болю можна уникнути і здебільшого врятує одне просте правило. Про це нагадали фахівці КП "Ірпіньводоканал".
Споживачам нагадали, що казуси в рахунках за воду та інші комунальні послуги часто виникають через недотримання правил передачі показників лічильника.
"В такому разі у споживачів можуть траплятися різні казуси: розбіжності у розрахунках, заборгованість за послуги або переплата", - попереджають комунальники.
Дані про споживання важливо передавати регулярно, а також конкретно виділений для кожної послуги період. Якщо передати показники із запізненням навіть на день, слід очікувати плутанини в платіжках.
На додаток фахівці водоканалу порекомендували стежити за станом сантехніки в будинку - це дозволить уникнути зайвих сум у платіжках.
"Слідкуйте за тим, щоб не було витоків — всі крани, змішувачі, бачок унітазу працювали справно, інакше, багато кубів накрутить, і замість економії, заплатите набагато більше", - попередили українців.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, борги за комуналку: як зупинити нарахування пені та уникнути відключення послуг.