Коли у липні технопідприємець Ілон Маск підтримав передвиборчу кампанію Дональда Трампа на посаду президента США, соцмережа X стала його рупором, щоб охопити майже 200 мільйонів підписників. Ця підтримка не тільки зробила Маска одним із найвпливовіших прихильників Трампа, але й відображає суттєву зміну в його бажанні брати участь у політичних дебатах порівняно з тим, що було всього кілька років тому. Про це повідомило The Wall Street Journal, яке з допомогою технології штучного інтелекту зібрало і опрацювало 300 тис. дописів Маска з соцмережі, починаючи з 2019 року.
З січня до кінця липня 2024 року Маск опублікував близько 13 тис. публікацій — майже стільки ж, скільки за весь 2023 рік. Йдеться про приблизно 61 публікацію на день, порівняно з дев’ятьма у 2019 році.
Якщо раніше Ілон Маск здебільшого публікував пости про свої компанії Tesla, SpaceX, то у липні такі публікації склали лише одну пяту загальної кількості його постів. 60% дописів Маска у липні стосувалися політики, засобів масової інформації, поточних подій або питань культури, з’ясував WSJ.
У день замаху на Дональда Трампа, 14 липня, бізнесмен опублікував «вірусне» фото кандидата у президенти США. Цей допис зібрав близько 3,4 мільйона вподобань. Також він став другим за популярністю дописом Ілона Маска станом сьогодні.
До слова, нещодавно Єврокомісар із питань внутрішнього ринку ЄС Тьєррі Бретон звернувся до Ілона Маска через його інтерв’ю мільярдера з Дональдом Трампом. Він закликав бізнесмена протидіяти поширенню «шкідливого контенту» на платформі X. Проте Ілон Маск відреагував на звернення Тьєррі Бретона у саркастичній формі.
Фото: Wall Street Journal, Getty Images
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.