Останнім часом клієнти "Ощадбанку" все частіше стикаються з проблемами під час зняття готівки у банкоматах. У випадках невдалих операцій, коли гроші з рахунку списано, але банкомат їх не видав, клієнти змушені чекати на повернення своїх коштів протягом тривалого часу.
Однією з таких ситуацій поділилася клієнтка банку, яка на початку липня спробувала зняти гроші в банкоматі ПриватБанку. Банкомат не видав готівку, однак з її рахунку в "Ощадбанку" кошти все-таки були списані. Жінка одразу звернулася до відділення "Ощадбанку" зі скаргою. Там їй повідомили, що для вирішення питання може знадобитися до 30 днів. Проте навіть після цього терміну кошти так і не були повернуті. Згодом банк запропонував клієнтці чекати ще 45 днів.
Затримки у поверненні коштів пояснюються кількома етапами перевірки. Спершу банк, який випустив карту клієнта, має надіслати запит банку, якому належить банкомат. Це може відбутися лише після того, як банкомат був інкасований. Обробка цього запиту та підготовка відповіді може зайняти до місяця.
Якщо ви потрапили в таку ситуацію, ось кілька кроків, які можуть допомогти:
-
Зверніться до відділення банку одразу після того, як виявили проблему. Обов’язково напишіть заяву про невдалу операцію.
-
Залишайтеся на зв’язку з банком. Регулярно дзвоніть на гарячу лінію та цікавтеся станом вашого питання.
-
Зберігайте всі документи та чеки, які можуть підтвердити факт невдалої операції.
-
Скаржтеся до вищих інстанцій, якщо банк затримує повернення коштів понад обіцяний термін.
"Ощадбанк" запевняє клієнтів, що незважаючи на тривалість процесу, вони отримають свої кошти після завершення розслідування. Але все ж, багато клієнтів відчувають дискомфорт через невизначеність і тривалий час очікування.
Раніше ми розповідали, що Під час внесення грошей у термінал вимкнули світло: ПриватБанк не хоче повертати кошти
Також, При розрахунках картою зніматимуть доплати: ПриватБанк запустив нову функцію