У Запоріжжі одна жінка, Наталія Саєнко, вже два роки мешкає без газу. Весь цей час вона страждає з електроплитою, тому що в її будинку відключили газ. Коли вона звернулася до «Запоріжгазу» з питанням, чому так сталося, їй так і не пояснили причини відключення.
Наталя в інтерв'ю розповіла, що відколи газ відключили, їй доводиться користуватися послугами сусідів або намагатися заощадити на нічних тарифах. Навіть коли вона намагалася дізнатися, в чому справа, їй тільки запропонували заново підключити газ, але ціну за це вона не впізнавала.
"Коли я прийшла в АТ "Запоріжгаз" мені повідомили: "Значить так. Хочете, ми вам порахуємо, скільки вам коштуватиме повторне приєднання?". Я відповіла: "Не хочу, щоб рахували, це ж не 100 грн буде коштувати". Ну, провести газ. Тим більше труба є, лічильник є, плита є, газу немає", – розповідає Наталія.
З іншого боку, представники «Запоріжгазу» кажуть, що проблема в тому, що вони не могли потрапити до квартир мешканців для перевірки обладнання. Це необхідно для усунення витоків газу та відновлення нормального тиску у стояку. Через це вони відключили газ у цілому стояку.
"Якщо відбувається падіння тиску на стояку під час контрольного опресування, то потрібно доступ до кожної квартири, щоб визначити, де саме йде падіння тиску, щоб ліквідувати. На тому стояку, де знаходиться квартира Саєнко, не всі люди надали доступ для перевірки обладнання", – заявили вони.
Щоб вирішити проблему, Наталія має подати заяву до центру обслуговування клієнтів «Запоріжгазу». Після цього, якщо все буде гаразд, газ можуть знову підключити, але за це доведеться заплатити.
Раніше стало відомо про те, що тарифи на тепло можуть знизити: хто платитиме менше, ніж минулої зими
Вам буде цікаво дізнатися, українцям назвали дату, до якої збережуть пільговий тариф на газ
Читайте також: на сонячних панелях і вітряках можна заробляти, надлишки енергії перетворяться на гроші