MY.UAНовини
Легкий старт: чому Citroen e-C4 – найкращий спосіб пересісти на електрокар
Легкий старт: чому Citroen e-C4 – найкращий спосіб пересісти на електрокар

Легкий старт: чому Citroen e-C4 – найкращий спосіб пересісти на електрокар

Як відомо, автолюбителі, що вже осягнули невідворотність прогресу, поділяються на дві групи.

  TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ

Перші вже є власниками електрокара, розуміють різницю між кВт та кВт*год/100 км та, цілком імовірно, саме зараз підбирають собі нову модель електромобіля – приміром, на заміну якомусь «японцю» вельми похилого віку. Другі тільки починають опановувати нові терміни та цікавитися можливістю придбати перший у своєму житті електрокар. Скажемо одразу: новий Citroen e-С4 зможе з легкістю зацікавити і тих, і інших. Чому саме? Пояснимо трішки пізніше. А поки поділимося першим враженням від знайомства з цим чудовим електромобілем.

І це перше враження досить дивне, адже зовні у Citroen e-С4 майже ніщо не видає його електричну сутність! Більшість інших автовиробників або створюють електромобіль взагалі як окрему модель з притаманним лише їй дизайном, або використовують окремі специфічні деталі кузова. Наприклад, майже безпомилково розпізнати електрокар зазвичай можна за відсутністю радіаторної решітки, бо «електричці» в ній дійсно немає потреби: її мотор не виробляє стільки зайвого тепла, як звичний ДВЗ.

Але Citroen e-С4 виглядає точнісінько як Citroen С4. Навіть радіаторна решітка у наявності. Хіба що блакитна літера «ё» на крилах та кришці багажника прозоро натякає: цей С4 не зовсім звичайний. Такий ось натяк, ювелірно тонкий.

О’кей, якщо з першого погляду складно побачити в Citroen e-С4 саме електрокар, то що тоді можна побачити? Яскравий та стильний автомобіль, доволі місткий (довжина, ширина та висота сягають 4354, 1834 та 1522 мм відповідно), та ще й виконаний у надсучасному і дуже, як нам здається, вдалому форматі крос-хетча. Лінія даху плавно знижується у напрямку багажника, створюючи стрімкий, динамічний профіль, а значний кліренс обіцяє безпроблемне спілкування з міськими бордюрами та заміською пересіченою місцевістю. Так, це дуже практично, і лише кліренсом практичність Citroen e-С4 не обмежується. Подивіться на короткі звіси та захисний нефарбований пластик по нижньому контуру, який до того ж надійно вкриває двері та колісні арки. До речі, вдалі кольорові вставки перетворюють утилітарне за своєю суттю рішення на справжній елемент дизайну. Цей крос-хетч виглядає добре захищеним, але не брутальним.

Ще у Citroen e-С4 гарненька світлодіодна оптика як спереду, так і позаду, і вона дуже ефектна. Передня вдало підкреслена хромованими смугами, що нібито розходяться в обидва боки від фірмового шеврона і сприймаються як його логічне продовження. Такі солідні блискучі «вуса», безсумнівно, роблять честь своєму володареві!

Задні ліхтарі складаються з декількох окремих елементів, що не лише вражають глибиною 3D-ефекту, але й, поєднуючись та взаємно перетинаючись, утворюють справжній дизайнерський шедевр – настільки вражаючу задню оптику треба ще пошукати! Гадаємо, не буде перебільшенням стверджувати, що саме французька школа дизайну сьогодні є найсильнішою в автомобільному світі, а Citroen – один з найвидатніших її представників.

Про це в черговий раз згадуєш, дивлячись також на 18-ті колісні диски Camelia – чи не найкрасивіші, що ви коли-небудь бачили на Citroen. Та, мабуть, чи не найкрасивіші взагалі.

У салоні на позір теж важко знайти свідоцтва електричної природи цього автомобіля. Начебто справжнісінький С4, нічого особливого. Лаконічна, але інформативна панель приладів із найбільш нагальними показниками. Звичне «скло» проєкційного дисплея, що виїжджає з панелі приладів після натискання клавіші запуску. Навіть компактний та зручний перемикач режимів трансмісії, здається, такий самий, хоча ніякої коробки передач у Citroen e-С4, звісно ж, немає. Так, салон цього електрокара також старанно прикидається звичайним, і не дарма: це допомагає миттєво освоїтися у ньому тим, хто пересідає на Citroen e-С4 зі звичайного автомобіля.

Звертайтесь до найближчого салону бренду та дізнавайтесь про всі переваги Citroen e-С4.

Але що таке та сама «звичайність» у розумінні Citroen? Це зручність, бездоганна логіка розміщення та ретельно вивірена ергономіка, коли все, що треба, знаходиш саме там, де очікуєш. А іноді знайдеться навіть те, на що не дуже очікуєш. Пам’ятаєте, у тесті флагманського кросовера Citroen C5 Aircross ми згадували про класні передні сидіння Citroen Advanced Comfort?

 

Так ось, тут встановлено такі самі! Це сидіння, у яких використовується піноматеріал високої щільності та додатковий шар піни завтовшки 15 мм. Піна не деформується, тому крісла тривалий час зберігають форму та, відповідно, свої відмінні якості. Останні власна спина підтверджує одразу, тільки-но опиниться у їхніх лагідних обіймах. Різниця зі звичайними сидіннями у пружності та комфорті відчувається миттєво.

Тут якраз варто згадати, що Citroen e-С4 пропонується лише у максимальному оснащенні Shine за 1 402 400 грн, тож має ще багато принад. Серед них мультифункціональне шкіряне кермо з підігрівом, оздоблення салону Urban Grey (комбінація тканини сірого кольору та текстилю чорного кольору з ефектом шкіри), навігаційна система, що постає у всій красі на сенсорному 10-дюймовому екрані. Передбачена також бездротова зарядка для смартфона, на яку без проблем вміщується навіть апарат з діагоналлю екрана 6,8 дюйма, та ще й у товстенькому захисному чохлі. А ще тут безліч систем допомоги водію у найсучасніших версіях. Приміром, адаптивний круїз-контроль з функцією Stop&Go бездоганно швидко та водночас плавно змінює швидкість у залежності від умов руху. Ба більше, він може самотужки змінювати встановлене вами значення максимальної швидкості на таке, що його вимагають дорожні знаки. Але самотужки не означає самовільно, тому що спершу система питає водія, чи згоден він на таку заміну.

Згадаємо також системи попередження про зіткнення Forward Collision Warning та екстреного гальмування у міському циклі руху Video Automatic Collision Warning, адже Citroen e-С4 оснащено не лише радаром у передньому бампері, але й багатофункціональною камерою під вітровим склом.

Тому електрокар реагує не лише на автомобіль, що їде перед вами у швидкісному діапазоні 10-140 км/ч, а навіть на такий, що стоїть на світлофорі, до якого ви під’їзджаєте. Щоправда, лише якщо ваша швидкість не перевищує 80 км/год, хоча цього цілком вистачає в місті. Те саме стосується велосипедистів і пішоходів, але останніх цей електричний Citroen впевнено помічає, лише якщо рухається на швидкості до 60 км/год.

Citroen e-С4 запропонує також систему утримання смуги руху Lane Keeping Assist, адаптивне дальнє світло, системи розпізнавання втоми водія та контролю сліпих зон, передні та задні датчики паркування (разом 12 сенсорів). Камера заднього виду? Звісно ж, у наявності.

Хоча цим може потішити своїх власників і звичайний Citroen С4 у топовому оснащенні. Тож, напевно, в електричному e-С4 повинні бути якісь особливості. Трішки освоївшись у салоні, починаєш їх бачити.

Насамперед це додаткова інформація та сервіси для водія, які пов’язані саме з електричною сутністю Citroen e-С4. Достатньо натиснути клавішу на лівому підкермовому перемикачі, і панель приладів відобразить специфічну шкалу. Вона окрім запасу ходу та рівня заряду батареї відображує поточний напрямок енергетичного потоку: рекуперацію чи витрату, з акцентом на інтенсивність останньої – Eco чи Power. Але не обов’язково кожен раз стримувати свою праву ногу та, відповідно, витрату заряду батареї власною силою волі – для цього передбачені їздові режими. Максимально динамічний – це режим Sport, де ви отримаєте всі 115 кВт та 260 Нм, на які здатен електродвигун. Режим Normal запропонує 80 кВт та 220 Нм, а Eco – 60 кВт та 180 Нм. В автівок з ДВЗ зазвичай немає настільки чіткого розмежування по режимах. Зауважимо, що навіть на мінімалках Citroen e-С4 дає можливість без проблем триматися у ритмі міського транспортного потоку. Годі й казати про спортивний режим, у якому електрокар з легкістю демонструє паспортні 9,2 секунди до сотні при повністю зарядженій батареї.

Ви вже зараз можете замовити власний практичний та дивовижний електрокар або обрати із доступних в Україні на онлайн-складі Citroen.

До речі, на скільки вистачає батареї? Паспортні дані – 420 км, на наш погляд, будуть доступними лише за ідеальних, майже лабораторних умов: якщо температура довкілля не потребуватиме охолодження чи нагріву салону, стиль водіння буде ну дуже розсудливим, а маршрут буде складатися переважно з затяжних спусків, на яких можна використовувати режим їзди В із підвищеним ступенем рекуперації.

Якщо на стиль водіння та наявність крутих гірок виробник вплинути не може, то про мінімізацію впливу високих або низьких температур він потурбувався. Адже Citroen e-С4 оснащено тепловою помпою! За принципом роботи вона дещо нагадує звичайний холодильник, хіба що контур не є повністю закритим, оскільки використовується у тому числі стиснене повітря з навколишнього середовища.

Помпа не лише мінімізує витрати енергії на охолодження чи нагрів салону, але й дозволяє запропонувати ефективне попереднє кондиціонування у заданий час доби. Окрім забезпечення комфорту ця функція дає змогу оптимізувати запас ходу, не збільшуючи нагрівання чи охолодження на етапі запуску, а також довести батарею до оптимальної температури перед заряджанням.

До речі, на Citroen e-С4 встановлено найновішу батарею, що скоро з’явиться і на інших моделях концерну Stellantis, побудованих на платформі e-CMP. Змінився її хімічний склад: стало більше нікелю, менше марганцю та кобальту та, відповідно, збільшилася тривалість експлуатації та ємність, що досягла 54 кВт*год.

Повне заряджання батареї від звичайної розетки триватиме 11-20 годин, в залежності від потужності (3,2 чи 1,8 кВт відповідно). Якщо використовувати Wall box – настінний зарядний пристрій, то час заряджання зменшиться приблизно до 5 годин, адже бортове зарядне устаткування Citroen e-С4 має потужність 11 кВт. Ну а на швидкісних зарядних станціях можна поповнити заряд з 20 до 80 відсотків буквально за пів години, оскільки електрокар приймає постійний струм до 100 кВт.

Як їде Citroen e-С4? Без перебільшення – чудово! Він миттєво реагує на акселератор, надто в режимі Sport, завдяки новому гібридному синхронному електромотору HSM, що встановлено замість звичного PSM. Головна фішка HSM – повністю новий ротор, виконаний за технологією топологічної оптимізації. Це такий метод автоматизованого проєктування, що дає можливість досягти максимальної відповідності форми та функції виробу. До того ж виробник потурбувався, щоб магнітне поле ротора завжди було сталим. HSM – це найсвіжіше зі світу моди електрокарів, справжнісінький хай-тек.

Серед чеснот Citroen e-С4 також слід зазначити майже безшумний розгін і відсутність вібрацій, що їх тою чи іншою мірою відчувають власники автівок з ДВЗ. Це ми підкреслюємо саме для тих, хто якраз розмірковує над тим, щоб пересісти зі звичайного автомобіля на електрокар. Адже ті, хто вже зробив це, чудово розуміють: ці переваги стосуються будь-якого електромобіля, не лише Citroen e-С4.

Але йому все ж таки пощастило отримати те, чого конкуренти не мають, і річ не тільки в надсучасному двигуні HSM. Citroen e-С4 може пишатися також ексклюзивною системою підвіски Citroen Progressive Hydraulic Cushions, яку виробник добряче відкатав та вдосконалив ще на своїх моделях з ДВЗ. Нагадаємо, що у системі використовуються два прогресивні гідравлічні відбійники в поєднанні з амортизатором і пружиною на кожному кутку автомобіля замість механічних упорів — один для стиснення, інший для декомпресії (або відскоку).

Підвіска працює у два етапи залежно від докладених зусиль. При легкому стисканні та розтисканні на більш-менш рівному асфальті пружина та амортизатор здійснюють вертикальні рухи без допомоги гідравлічних упорів. А якщо на дорозі раптом зустрінеться велика яма, пружина і амортизатор спрацьовують разом з гідравлічними компресійними або декомпресійними упорами, поступово уповільнюючи рух і згладжуючи поштовхи в кінці діапазону.

І це значною мірою відрізняє Citroen e-С4 від конкурентів, оскільки переважна більшість електрокарів здаються дещо жорсткуватими на ходу через специфічний розподіл маси. А Citroen e-С4 їде немов пливе! Це відчувається на будь-якому покритті, від ґрунту до бруківки, а надто при переїзді лежачих поліцейських. Пасажирів Citroen e-С4 вони майже не турбують.

Що ж, саме час для підсумків. Citroen e-С4 без перебільшення один з найцікавіших електрокарів, які нам коли-небудь траплялися. Особливим його робить насамперед вдале поєднання надсучасних технологій електрокаробудування – новий двигун HSM та батарея, а також власні ноу-хау, які Citroen запозичив зі світу звичайних авто: підвіска Citroen Progressive Hydraulic Cushions та сидіння Citroen Advanced Comfort. І все це має працювати довго та надійно, запорукою чого є офіційний сервіс Бренду.

Чи не єдиний мінус – обмеження максимальної швидкості на рівні 150 км/год. Але для розсудливого власника це навіть не недолік – радше особливість. До того ж вона стає майже непомітною у величезній купі переваг Citroen e-С4.

Стильний, зручний, динамічний, з гарним кліренсом та містким багажником на 380 л, легкий у керуванні, з дуже-дуже комфортною підвіскою, цей електрокар вартий особистого знайомства з ним. Радимо завітати до найближчого салону Citroen та самим переконатися у цьому!

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
"Гадючье логово" и "абсолютная ошибка": сын Байдена шокировал "мнением" об Украине
Новости Украины
2025-12-24T18:33:33Z
«Батя, я стараюсь»: где сейчас и как выглядит жена президента-беглеца Людмила Янукович
Comments UA
2025-12-24T20:12:51Z
США в ООН сделали громкое заявление: чей режим назвали нелегитимным
Comments UA
2025-12-24T06:27:47Z
В Кремле отреагировали на заявление Венса о "прорыве" в мирных переговорах
Comments UA
2025-12-23T06:27:56Z
Трамп подготовил Украине "троянского коня": раскрыта страшная угроза
Comments UA
2025-12-26T14:36:38Z
«Там скрывается триллион гривен»: в Раде сказали, где взять деньги на повышение выплат военным
Comments UA
2025-12-26T14:27:53Z
"Победили сами себя": на болотах вой из-за Купянска и шлют проклятья Путину с генералами. ФОТО
Новости Украины
2025-12-24T19:57:53Z
Притула обвинил Порошенко и россиян в работе против волонтерского движения Украины
TSN
2025-12-26T10:36:21Z
У Трампа назвали возможные сроки окончания войны в Украине
Хвиля
2025-12-24T22:48:22Z
Когда в России ждут окончания войны: неожиданные результаты опроса
TSN
2025-12-24T22:21:41Z
Баба Ванга сделала зловещее предсказание о Путине на 2026 год
TSN
2025-12-24T22:48:33Z
Сколько выходных будет на Новый год и Рождество — официальное решение правительства
TSN
2025-12-24T14:36:47Z
Союзник Украины не на шутку напуган возможностью войны: стало известно о беспрецедентном решении
Comments UA
2025-12-25T09:42:26Z
Блэкауты скорректируют меню школьников: чем будут кормить детей во время отключений
Знай
2025-12-26T14:33:20Z
ПФУ может проигнорировать записи в трудовой: куда исчезает заработанный стаж
Знай
2025-12-26T14:12:04Z
Украинцы с Дией могут получить выплаты на семью
Хвиля
2025-12-23T06:27:13Z
Сумы за коммуналку будут скудны: кому начислят гигантскую скидку
Знай
2025-12-25T09:33:40Z
Россияне ночью атаковали «Искандером» и 99 дронами
Комсомольская правда
2025-12-26T08:21:57Z
«Массовый побег украинских военных и прорыв армии РФ на Сумщине»: что известно
Comments UA
2025-12-23T17:06:00Z
Взрывы возле Харькова: в городе на некоторое время остановилось метро, есть раненые, один человек погиб
Новости Украины
2025-12-24T10:33:20Z
В ВСУ назвали направление, где россияне отрезаны от логисты и массово сдаются в плен
Comments UA
2025-12-25T11:42:56Z
Украинцев предупредили о резком ухудшении погоды: какие регионы охватит
TSN
2025-12-25T16:48:53Z
Покровск в шаге от падения: раскрыт опасный сценарий дальнейшего наступления РФ
Comments UA
2025-12-26T14:33:31Z
Над Львовом появилось редкое природное явление — солнечное гало
Новости Украины
2025-12-26T14:33:14Z
Оккупанты под Купянском обманули сами себя, поверив в фейковую картину на фронте, - DeepState
Новости Украины
2025-12-23T22:00:51Z
Стало известно, какая погода будет на Сочельник и Рождество: готовьтесь к морозу!
Comments UA
2025-12-23T18:12:51Z
Есть ли еще шанс удержать Мирноград: в ВСУ сделали заявление
Comments UA
2025-12-23T13:24:23Z
Как эффективно прочистить слив: секретный ингредиент, работающий лучше соды и уксуса
TSN
2025-12-23T17:36:48Z
Оставьте Рождество в покое: почему не нужно портить праздник глупыми нововведениями
Фокус
2025-12-25T06:15:17Z
Пять вещей, которые лучше успеть сделать до 2026: потом украинцам будет сложнее
Знай
2025-12-23T04:51:11Z
День ангела 24 декабря: кого и как поздравлять с именинами
TSN
2025-12-23T22:18:09Z
Как быстро убрать царапины со стеклянных поверхностей в домашних условиях: полезные лайфхаки
TSN
2025-12-26T13:51:49Z
Чтобы деруны не потемнели: лайфхаки для идеального приготовления
TSN
2025-12-26T13:51:29Z
Гороскоп на среду 24 декабря 2025 года
UAToday
2025-12-23T16:27:23Z
Ціни на какао різко впали, але шоколад залишається дорогим
AgroNews
2025-12-23T16:12:47Z
Пыль не будет оседать неделями: профессиональный способ уборки, который легко повторить
TSN
2025-12-23T12:06:25Z
"Открыл мне любовь": Денисенко сделала откровенное признание о партнере на "Танцах"
GlavRed
2025-12-25T14:39:00Z
Алла Пугачева сделала новое заявление об эмиграции
Comments UA
2025-12-23T20:51:15Z
Известная украинская певица впервые рассекретила отношения и заговорила о свадьбе
TSN
2025-12-24T08:09:51Z
Умерла звезда "Москва слезам не верит" Вера Алентова
GlavRed
2025-12-25T14:48:49Z
Выглядеть стильно и экономить: как одеваться в стиле Frugal Chic
GlavRed
2025-12-26T14:24:20Z
Создают ощущения вялости и пассивности: Андре Тан назвал цвета, в которых нельзя встречать Новый год
Знай
2025-12-26T12:51:01Z
"Иноагент" Максим Галкин удивил поздравлением с Рождеством и получил "ответку". ФОТО
Новости Украины
2025-12-25T21:06:20Z
Максим Галкин неожиданно заговорил на украинском языке в день Рождества и растрогал поздравлением
TSN
2025-12-25T09:36:03Z
Здоровые и пьяные "бугаи": певица Tayanna — о поведении украинцев в США
Фокус
2025-12-23T12:57:51Z
Крупный украинский банк закрывает все счета украинцев: кто может остаться без денег
Знай
2025-12-25T19:12:53Z
В Украине изменились цены на картофель: сколько сейчас стоит килограмм
Знай
2025-12-24T21:12:39Z
Атаки каждые 10 дней: в «Укрэнерго» предупредили о новой угрозе
Новости Украины
2025-12-26T12:51:27Z
Пенсия гарантированно вырастет на 900 гривен: кто получит больше денег
Знай
2025-12-25T15:33:17Z
Тревожные сигналы: экономика РФ входит в фазу распада
Comments UA
2025-12-26T14:39:31Z
Курс валют на 29 декабря: сколько стоят доллар, евро и злотый
TSN
2025-12-26T14:18:53Z
ПриватБанк массово блокирует счета украинцев: почему и как восстановить доступ к счету
Знай
2025-12-25T03:33:03Z
Индексация пенсий: правила прохождения и дата на 2026 год
Знай
2025-12-24T04:12:08Z
С 1 января изменятся правила бронирования: какая зарплата спасет от мобилизации
Хвиля
2025-12-25T17:00:37Z
Как держать уровень сахара в норме: эти 10 простых советов спасут от серьезных проблем
Comments UA
2025-12-25T15:06:22Z
Как кофе действительно влияет на уровень сахара в крови: озвучено 4 шокирующих фактора
Comments UA
2025-12-24T06:39:56Z
"Тихий убийца" за праздничным столом: эксперты предупредили об очевидном сигнале смертельной опасности
Comments UA
2025-12-25T11:39:30Z
Можно ли вводить вакцину в участок, где есть татуировка
UAToday
2025-12-23T10:06:31Z
Как правильно пользоваться микроволновкой: 4 опасные ошибки
UAToday
2025-12-26T14:06:14Z
Почему категорически нельзя засыпать с включенным телевизором: будет только хуже
TSN
2025-12-26T13:36:25Z
Как вывести старые пятна на кухонных полотенцах: простые и рабочие методы
GlavRed
2025-12-23T09:54:45Z
Как вывести старые пятна на кухонных полотенцах: простые и рабочие методы
GlavRed
2025-12-23T09:54:31Z
Как вывести старые пятна на кухонных полотенцах: простые и рабочие методы
GlavRed
2025-12-23T09:54:12Z
Смартфоны Samsung массово подделывают: как отличить подделку от настоящего флагмана
Фокус
2025-12-24T17:18:15Z
«Запоріжсталь» відновила свою роботу – речник Запорізької ОВА
AgroNews
2025-12-25T18:09:18Z
Эту настройку важно поменять в новом смартфоне: что необходимо сделать после покупки
Фокус
2025-12-23T16:06:16Z
Starlink Илона Маска падает на Землю: появилась фотография "мертвого" спутника
Фокус
2025-12-23T12:57:27Z
Технологические миллиардеры США заработали более $550 млрд на буме ИИ
Лига
2025-12-26T13:30:09Z
Фотофлагман Xiaomi 17 Ultra поразил батареей на 6800 мАч и камерой 200 Мп
Фокус
2025-12-26T13:15:20Z
Инсайдер: Первая Call of Duty для актуальных консолей Nintendo почти готова — релиз ожидается в ближайшие месяцы
GameMag
2025-12-23T05:42:06Z
Нашли мастерскую возрастом 3000 лет: археологи рассказали об открытии в Курдистане
Фокус
2025-12-26T13:06:44Z
«Я должен был бойкотировать вашу игру, но вы усложняете мне задачу»: Геймеры начали менять отношение к Marathon в лучшую сторону
GameMag
2025-12-26T12:33:45Z
Тест на IQ: найдите 3 отличия на картинке мотоцикла за 20 секунд
Comments UA
2025-12-24T05:33:40Z
На украинский рынок вышел премиальный французский соперник BMW 1 Series и Audi A3
Фокус
2025-12-25T12:06:44Z
Украинец перевозил рождественскую елку на спортивном кабриолете Porsche
Фокус
2025-12-25T08:57:02Z
Toyota презентовала скоростной спортивный электрокроссовер премиум-класса
Фокус
2025-12-24T15:12:39Z
Во Львове заметили новейший заряженный кроссовер Rolls-Royce $700 000
Фокус
2025-12-24T13:12:02Z
Китайская экспансия и проверки VIN-кодов: что ждет украинских водителей в 2026 году
Хвиля
2025-12-24T12:27:05Z
Переходила границу десятки раз: пограничники остановили автомобиль с амфетамином на миллионы
TSN
2025-12-24T11:06:42Z
"Поворот не туда": за что украинских водителей массово лишают прав и денег
Хвиля
2025-12-24T04:57:31Z
Более 60% рынка в пяти областях: какие модели авто чаще всего покупали украинские водители
Хвиля
2025-12-24T00:30:18Z
В Киеве вооруженные мужчины захватили в заложники таксиста: подробности и фото
TSN
2025-12-25T17:36:04Z
Россия ударила КАБом по Запорожскому району, есть погибшие и раненые
Комсомольская правда
2025-12-26T11:54:29Z
Россию накрыл масштабный коммунальный коллапс: десятки городов замерзают из-за аварий
Новости Украины
2025-12-25T20:57:53Z
Дроны атаковали порт в Краснодарском крае РФ: возник масштабный пожар
Украинская правда
2025-12-25T10:21:40Z
Россия атаковала Харьков КАБами: есть пострадавшие и погибшие
TSN
2025-12-26T14:39:03Z
Російські війська посеред дня вдарили ракетою по Умані: медики допомагають пораненим. ФОТО
Новости Украины
2025-12-26T12:27:37Z
Россияне уничтожили город: военный рассказал, что происходит в Волчанске
TSN
2025-12-25T05:33:09Z
Подозреваемый в убийстве 17-летнего украинца в Ирландии сомалиец подделал свой возраст
TSN
2025-12-24T20:00:59Z
Появилось видео, как патрульные в Киеве бьют огнетушителем по легковушке: в полиции объяснили ситуацию
Украинская правда
2025-12-24T14:24:57Z
Сменился лидер в рейтинге лучших боксеров мира: на каком месте Усик
Comments UA
2025-12-25T09:27:55Z
Экс-президент Украинской ассоциации футбола покинул Украину – СМИ сообщают о поддельной справке
Новости Украины
2025-12-24T20:12:26Z
Латвия не пустила в страну спортсменов России: россияне обезумевают от злости
Comments UA
2025-12-25T21:21:34Z
Фристайлист и надежда Украины на ОИ-26 Александр Окипнюк: Только дурак ничего не боится
Комсомольская правда
2025-12-25T11:36:35Z
Зеленский лишил стипендии Софию Лискун, получившую гражданство России
Комсомольская правда
2025-12-25T10:30:14Z
Футболист из Бурунди умер на футбольном поле: все из-за монеты-талисмана
Comments UA
2025-12-25T08:12:49Z
Лузан и Середа стали лучшими спортсменами 2025 года по версии НОК
Комсомольская правда
2025-12-23T19:00:09Z
Звезды на чемоданах? Пять незаменимых футболистов "Динамо" могут покинуть киевский клуб в 2026
Знай
2025-12-22T20:51:47Z
Звезды на чемоданах? Пять незаменимых футболистов "Динамо" могут покинуть киевский клуб в 2026
Знай
2025-12-22T20:51:46Z