MY.UAНовини
Лімузин для водія: дивуємося неординарному DS 7 E-TENSE
Лімузин для водія: дивуємося неординарному DS 7 E-TENSE

Лімузин для водія: дивуємося неординарному DS 7 E-TENSE

Взагалі-то лімузини призначаються для заднього пасажира, але французькому автовиробнику вже не вперше перевертати світ догори дриґом – DS Automobiles добре знається на цьому процесі.

  TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ

Ми вже мали звикнути: якщо хочеться чогось насправді особливого, ласкаво просимо до бренду DS! Але ніхто не попереджав, що особливого виявиться так багато! Тож якщо ви досі впевнені, що неможливо знайти все й одразу в одному автомобілі, радимо всістися якомога зручніше – зараз від ваших стереотипів не залишиться й сліду.

Адже DS 7 E-Tense здатен поєднувати в собі економність гібрида, можливість проїхати декілька десятків кілометрів на чистій електротязі, достатній кліренс та повний привод кросовера, динаміку спорткара та комфорт лімузина. Навіть дивуєшся, як все це вмістилося в одному авто, яке, до речі, має не надто великі габарити: довжину 4593 мм, ширину 1906 мм, висоту 1625 мм та колісну базу в 2738 мм. Здається, саме розміри DS 7 E-Tense найбільше відрізняють його від справжнього лімузина. От і добре, адже маневрувати в умовах міста буде не складно.

Зауважимо, що тестовий DS 7 E-Tense не абсолютний новачок на нашому ринку: це оновлена версія моделі. І водночас – гарний шанс познайомитися з нею, якщо ви чомусь не скористалися цим шансом ще до оновлення. А воно виявилося доволі цікавим, адже автівка не лише отримала додаткові прикраси у свою колекцію, але й – хто б міг подумати! – відмовилася від деяких з них заради практичності. Такий підхід сьогодні на часі, хіба ні? Перевірте особисто всі особливості авто на власному тест-драйві.

Йдеться насамперед про фари, блоки яких вже не танцюють, повертаючись навколо вертикальної осі та підсвічуючи собі пурпуровим сяйвом при розблокуванні дверей. Річ у тім, що відтепер DS 7 E-Tense дивиться на світ надсучасними матричними очима, від чого погляд його став трішки суворішим. Знову ж, такий собі маркер часу.

Проте нові матричні фари DS Pixel LED Vision 3.0 вміють помітно більше, ніж старі «танцюристи», та, звісно ж, більше, ніж фари Matrix у DS 4.

Ультрасучасні DS Pixel LED Vision 3.0 складаються з трьох модулів, два з яких відповідають за ближнє світло та мають по три світлодіоди, а модуль головного променя (ближнє та дальнє світло) – 84 світлодіоди. Тому не дивно, що нові фари вміють адаптувати освітлення до будь-яких умов та швидкостей, отримавши функцію під назвою Adaptive Front System, або AFS.

Фари переходять в автоматичний режим освітлення відразу після вмикання запалення. Навіть у місті їхній промінь протягнеться на 100 м, тоді як за містом – на 230 м, і навіть погана погода не стане на заваді. Ну а максимум у режимі дальнього світла становить 380 м – звичайно, за обов’язкової умови запобігання засліпленню водіїв зустрічних та попутних автівок та з максимально ефективним освітленням проїжджої частини не лише по довжині, але й по ширині. Фари враховують не тільки швидкість руху, наявність інших машин та погоду, але й ступінь навантаження та кут повороту керма. Тому при динамічному освітленні поворотів функція AFS забезпечує рух променя за поворотом керма до 8 градусів. Світло, яке повертає разом з автомобілем – це ж чудово!

Але це ще не всі зміни на його обличчі, хоча решта вже має суто естетичні мотиви. Флагман DS Automobiles отримав нові ходові вогні DS Light Veil – по п’ять вертикальних смужок с кожного боку замість однієї (здається, що світло просвічується крізь колір кузова), нову радіаторну решітку з хромованими або чорними матовими елементами та нові подвійні DS Wings – хромовані або чорного глянцю. Відзначимо також декоративну вставку в нижній частині бампера, що може бути сріблястого або чорного кольору (знову ж таки, в залежності від комплектації) та бейдж «DS» на капоті в тих самих варіантах оформлення.

Задня частина зазнала менших змін. Виробник вирішив зберегти неповторний «діамантовий» малюнок ліхтарів, що стали вже візитівкою бренду, але додав чудову деталь: смужку із написом «DS Automobiles», яка візуально поєднує ліхтарі. Сріблясті букви на чорному глянцевому фоні вдало підкреслюють ексклюзивність та вишуканість флагманської моделі виробника.

Але щоб насправді відчути обидві риси, треба зазирнути в салон тестового авто. А ще краще – всістися в одне з передніх крісел, характерне «плетіння» в оздобленні яких традиційно нагадує ремінець годинника. Так, це є ознакою топового оснащення Opera, що відрізняється не лише матеріалами. Хоча вони чудові навіть у стартовій комплектації Rivoli, в якій сидіння, передня частина панелі приладів, консоль та карти дверей оздоблені чорною шкірою. Замість неї може бути і алькантара, до того ж це безкоштовна опція. Але якщо обираєте «ремінці» саме з преміальної шкіри Nappa, то вам, звісно ж, до Opera. Вона, на відміну від Rivoli, запропонує не лише підігрів та вентиляцію передніх крісел, але й вісім (!) різновидів масажу. Серед них є не тільки добре відомі на кшталт «котячих лапок», але й справжня екзотика під назвою «змія». Можна також окремо масажувати шию або поперекову ділянку, хоча ані те, ані інше в комфортних кріслах DS 7 E-Tense не заніміє навіть під час тривалих поїздок.

На цьому радість від тактильних відчуттів не закінчується, адже матеріали салону відповідають найвищим стандартам. Більша частина кокпіта оздоблена шкірою. Не поручуся, що вона скрізь натуральна (скажімо, на центральній консолі), але чудова на вигляд та приємна на дотик. Цьому аспекту виробник взагалі приділяє багато уваги. Навіть прострочення на картах дверей мають крихітні вузлики, завдяки чому виглядає та відчувається, немов перлинне намисто. Твердого пластику немає майже ніде, окрім тих частин салону, яких дуже рідко торкаєшся (наприклад, нижньої частини дверей) –  все заради довговічності цих деталей.

Але найбільший кайф у салоні DS 7 E-Tense отримають візуали. Якщо ви звикли сприймати світ насамперед очима, то флагман DS Automobiles зроблено саме для вас! Неймовірне поєднання геометричних фігур (хоча основною є все ж таки ромб, адже дизайнери надихнулися найвідомішою будівлею Лувру), заворожуюче тиснення на шкірі, а головне – намагання навіть утилітарну деталь перетворити на справжню прикрасу. Крихітні сріблясті квадратики ви помітите навіть на дефлекторах системи вентиляції!

Увесь цей фестиваль образотворчих мистецтв чудово відтінює надсучасний інтерфейс. Навіть у стартову комплектацію входить цифровий кластер панелі приладів діагоналлю 12,3 дюйма з можливістю індивідуального налаштування. Шість варіантів відображення необхідної інформації, серед яких є й «Персональний» – його взагалі можна збудувати на власний розсуд із цеглинок-віджетів.

Мультимедійна система DS Iris System (IVI High) з 3D-навігацією, сенсорним екраном у 12 дюймів та бездротовим Android Auto та Apple CarPlay буде геть в усіх комплектаціях, як і бездротова зарядка для смартфонів. До речі, ця зарядка чи не єдина деталь салону, до якої ми маємо претензії. Точніше, не до неї, а до її розміру. На неї чомусь не вміщується смартфон з діагоналлю екрана більше 6,6 дюйма, що компенсується, хоча й частково, наявністю поруч із зарядкою двох USB-портів. Що ж, залишається втішатися акробатикою стильного годинника BRM R180, який, обертаючись, підіймається над панеллю приладів після увімкнення запалення. Зазначимо, що бренд BRM – це виробник ексклюзивних спортивних годинників, вартість яких стартує з позначки 3-4 тисячі євро, а у вашому автомобілі він уже входить в комплектацію. Переходьте на онлайн-склад бренду та обирайте власний DS 7 E-Tense.

Дивлячись на трюк у виконанні годинника, вже нарешті хочеться спитати: скільки ж усе це коштує?

Стати власником DS 7 можна, сплативши від 1 644 300 грн (комплектація Rivoli) до 1 866 300 грн (Opera). Але навіть оце «до» ще не фініш: передбачено багато різних опцій на кшталт системи нічного бачення чи преміальної Hi-Fi системи Focal Electra – все для задоволення вибагливих клієнтів. Зазначена цінова лінійка стосується також DS 7 з переднім приводом, 8-ступеневим автоматом та 130-сильним дизелем 1,5 BlueHDi. Так, чудовий мотор і взагалі доволі непоганий вибір.

Але ми мали на тесті не звичайний автомобіль, а підзаряджувальний гібрид, що принаджує своєю потужністю та економністю. І вартість цього варіанту на мільйон гривень більша.

Правду кажучи, спочатку ця дельта трошки лякає – занадто вона кругленька. Але коли починаєш рахувати, що за це отримуєш, страх відпускає. Бо отримуєш дійсно багато. Три двигуни, можливість їздити в режимі електрокара або смішний апетит у 1,2 л/100 км у режимі гібрида. А ще адаптивну підвіску та, звісно ж, повний привод – адже тут три двигуни, не забули?

Тобто тестовий DS 7 E-Tense 4х4 – це гібрид з можливістю підзаряджання (PHEV), 8-ступеневим автоматом, двома електродвигунами і бензиновим 1,6-літровим турбомотором. Загальна потужність цього дива становить 300 к.с., максимальний обертальний момент – 520 Нм, що, власне, і робить можливим прискорення до сотні за неймовірні 5,9 с. Це майже вдвічі швидше, ніж ту ж саму сотню набере DS 7 з дизелем 1,5 л.

Заглиблюючись у технічні дані, починаєш бачити доволі цікаві речі. Наприклад, передній електродвигун відрізняється не лише своїм розташуванням – між ДВЗ та АКПП, але й характеристиками: при потужності у 81 кВт його максимальні оберти обмежені на рівні 2500 об/хв. Задній при майже аналогічний потужності (83 кВт) здатен розкручуватися вже до 14 000 об/хв, завдяки чому разом з редуктором може миттєво кинути на задню вісь, де він і розташований, величезний обертальний момент. При розгоні DS 7 E-Tense 4х4 ефектно присідає на задню частину та миттєво зникає за горизонтом, не залишаючи сумнівів у правдивості своїх паспортних цифр – динаміка дійсно казкова, надто в режимі Sport.

Але це лише один з декількох режимів та, відповідно, лише одне з багатьох облич DS 7 E-Tense 4х4.

Приміром, він може бути справжнім електрокаром, якщо обрати електричний режим і не дуже сильно тиснути на акселератор. Адже у разі потреби динамічного прискорення автівці доведеться задіяти ДВЗ і знову перетвориться на гібрид – пам’ятаєте про обмеження обертів переднього електродвигуна? От якщо про це пам’ятати та тиснути на педаль помірно, тоді автомобіль в електричному режимі буде живитися виключно від батареї на 14,2 кВт*год. Втім, треба зауважити, що частина батареї зарезервована за гібридною системою, тому запас ходу на одному заряджанні дещо менший, ніж очікуєш від такої цифри, а саме 42-62 км. Ми тестували DS 7 E-Tense 4х4 у спеку, тож постійна робота кліматичної системи не дозволила піднятися вище нижнього значення цього діапазону. Але його у більшості випадків має вистачити на маршрут з дому до офісу та у зворотному напрямку. А вдома на DS 7 E-Tense 4х4 має чекати розетка. Звичайна (1,8 кВт) повністю зарядить батарею за 8 годин, посилена (3,7 кВт) – за 4 години. А додатковий зарядний пристрій DS Wall Box на 7,4 кВт впорається із завданням усього за 2 години. Тобто навіть з поточними графіками електропостачання з порожньою батарейкою не залишитеся.

Звичайно, можна примусово не перетворювати DS 7 E-Tense 4х4 в електрокар та їздити в гібридному режимі. Тоді авто продемонструє ну дуже смішний апетит – 1,2 л/100 км. Але, знову ж таки, поки буде заряд у батареї. Коли він закінчиться, DS 7 E-Tense 4х4 почне поводитись як звичайний гібрид та споживати 6-7 л/100 км. Так, це трошки більше, ніж очікуєш від звичайного гібрида, але ж у нас не звичайний, бо тут на борту важкенька батарея. Коли вона заряджена, це плюс, коли розряджена, то… краще зарядити.

Має свою специфіку також режим «Комфорт»: у ньому автомобіль намагається якомога частіше використовувати задній електромотор, що теж можна сприймати як натяк на певну «лімузинність». Адже за класичними уявленнями про авто для дуже поважних персон воно повинно мати або повний, або задній привод.

У режимі «Комфорт» можна якнайкраще відчути ще одну особливість DS 7 E-Tense у виконанні PHEV – наявність активної підвіски DS Active Scan Suspension, якою не оснащується дизельна версія. Розумна підвіска за допомогою камери оцінює дорожнє покриття попереду автомобіля та відповідним чином налаштовує амортизатори. І це, знову ж таки, наближує відчуття всередині DS 7 E-Tense 4х4 до тих, які зазвичай виникають хіба що у пасажирів лімузинів.

Системи безпеки теж відповідають найвищому рівню. Вже у стартовій комплектації DS 7 E-Tense з будь-якою силовою установкою буде круїз-контроль та пакет «Безпека»: моніторинг сліпих зон, автоматичне гальмування в умовах міста, системи розпізнавання втоми водія, дорожніх знаків та утримання в смузі руху.

Пакет «Безпека Plus», що входить до інших рівнів оснащення, значно розширює можливості бортового автопілота. Наприклад, круїз-контроль тут вже адаптивний, з функцією Stop&Go, а утримання в межах своєї полоси відбувається за допомогою більш просунутого асистента Line Positioning Assist.

Що ж, саме час для підсумків. Навіть у стартовій комплектації та зі звичним дизельним мотором DS 7 E-Tense – справжній витвір мистецтва на колесах, що надихає неперевершеним французьким шармом та бездоганною увагою до деталей. А у виконанні PHEV до цього додається довершена техніка та безліч можливостей – від поїздок на чистій електротязі та вкрай низького споживання бензину до неймовірної динаміки та повного привода. Флагман DS Automobiles, безперечно, вартий уваги та особистого знайомства з ним! Можливо, саме він стане автомобілем вашої мрії.

Теги за темою
Видео
Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Предала свою страну и поехала развлекать россиян: хореограф из Украины перекроила себя
Comments UA
2025-01-09T20:57:54Z
Остап Ступка рассказал подробности романа с младшей на 35 лет возлюбленной
Комсомольская правда
2025-01-11T07:51:48Z
Леся Никитюк решилась выйти замуж за военного: кто-то из звезд ее поздравил
Comments UA
2025-01-06T19:54:51Z
Василий Вирастюк впервые полностью показал младшую на 11 лет возлюбленную – маму своего четвертого сына
TSN
2025-01-06T11:39:03Z
Дети Дэвида Линча решили устроить всемирную групповую медитацию: когда она начнется
Фокус
2025-01-19T19:36:58Z
Топор против монстра: Представлен новый тизер фильма «Как приручить дракона»
GameMag
2025-01-19T19:07:27Z
Известная украинская ведущая высказалась о проблемах в браке после рождения сына: "Меньше романтики"
TSN
2025-01-11T14:54:58Z
Седокова хочет забрать деньги покойного мужа, который убил себя: семья спортсмена в шоке
Comments UA
2025-01-09T21:21:07Z
"Я готова к этой роли...": победительница "Холостяка" призналась, сколько хочет родить деток
Знай
2025-01-19T18:51:28Z
"Это пример другим": Зеленский рассказал, где находятся его дети во время войны
Фокус
2025-01-11T11:51:36Z
Зеленский ответил на петицию об отмене раздачи "тысячи Зеленского"
Comments UA
2025-01-09T08:46:28Z
Германия создаёт новую дивизию для защиты стратегических объектов
Апостроф
2025-01-11T15:12:30Z
Новое наступление ВСУ в Курской области: эксперт назвал важную цель украинских войск
TSN
2025-01-06T14:12:43Z
Дают время на дела: ТЦК отрицают мгновенную "бусификацию". Уклонистов это не касается
Знай
2025-01-19T19:36:57Z
Света нет, а коммуналку платите: что делать украинцам, у которых темно в подъезде
Знай
2025-01-19T19:06:31Z
Женщин отпустят на пенсию досрочно: кому не нужно ждать 60 лет
Знай
2025-01-08T17:36:45Z
В Украину прибыла первая партия новейших немецких бронемашин Lynx
Апостроф
2025-01-09T14:00:11Z
ВСУ получили новейшую БМП Lynx KF41 от Rheinmetall: на что способна машина
Фокус
2025-01-08T07:57:37Z
Трамп круто изменил обещание по поводу войны в Украине: на Западе узнали подробности
Comments UA
2025-01-09T20:30:37Z
Маск устроил скандальный опрос: предлагает США освободить один из европейских народов
Comments UA
2025-01-06T14:36:35Z
В МИД РФ истерически отреагировали на адские санкции Байдена: каким ответом грозят
Comments UA
2025-01-11T18:42:38Z
Украина будет без ЕС и НАТО: кандидат в президенты Польши поставил ультиматум
Comments UA
2025-01-09T23:15:05Z
Сырский заявил, что у Украины может быть свой аналог Patriot
TSN
2025-01-19T19:33:07Z
Мир или война: чего Киеву ждать от президентства Трампа
Comments UA
2025-01-19T19:03:55Z
Сбежавший в Румынию детектив НАБУ оказался причастен к фальсификации дела ПриватБанка
Комсомольская правда
2025-01-11T17:12:43Z
Беларусь стянула войска на границу с Украиной: в СНБО прокомментировали
Фокус
2025-01-07T19:51:32Z
«Коррупция» ни при чем: Известна настоящая причина, почему Украину не берут в НАТО
Comments UA
2025-01-08T07:39:30Z
Доллар в Украине приблизился к новой психологической отметке - курс валют
Известия Киев
2025-01-10T06:27:02Z
Михаил Шейтельман рассказал, почему Фицо никак не успокоится по поводу транзита российского газа
Знай
2025-01-06T13:51:24Z
Работает ПВО: европейским авиакомпаниям не советуют летать в РФ
Корреспондент
2025-01-09T22:48:48Z
МИД ответил на манипулятивные заявления Венгрии относительно транзита и цен на газ
Европейская правда
2025-01-08T12:48:41Z
Кило "золотой" крупы - всего 27 грн: супермаркеты изменили ценники гречки, сахара и постного
Знай
2025-01-19T17:06:55Z
Главные финансовые риски для ФЛП: за какие ошибки можно получить значительные штрафы
Знай
2025-01-19T16:06:07Z
Цены на яблоки в Украине бьют рекорды: фрукт подорожал на 90%
Политека
2025-01-19T16:00:26Z
И тут российский бизнес взвыл: что произошло из-за санкций Запада
Новости Украины
2025-01-19T15:54:14Z
Техосмотр в Украине: новые правила для транспорта и почему это обсуждают
Знай
2025-01-19T15:21:09Z
Расстрел пленных ВСУ в Волновахском районе: начато расследование
Корреспондент
2025-01-06T18:52:38Z
Ночью Россия атаковала Никопольщину и Киевщину
Комсомольская правда
2025-01-10T06:39:46Z
ВСУ выбили солдат Кима из села в Курской области. ВИДЕО
Новости Украины
2025-01-09T17:33:30Z
Смерть и руины: как выглядит уничтоженный россиянами Бахмут
TSN
2025-01-06T13:54:10Z
Уже смазывают лыжи и готовят запасной аэродром: сколько "понаехавших" сбегут из Крыма
Новости Украины
2025-01-19T19:33:33Z
Сырский ответил, может ли Украина удержать Покровск
TSN
2025-01-19T19:33:28Z
Харьковчанина оштрафовали за неявку в ТЦК: суд принял сторону мужчины и обосновал причину
Политека
2025-01-19T19:27:20Z
Сырский раскрыл масштабы потерь врага за 2024 год: шокирующие цифры
TSN
2025-01-19T19:21:02Z
150 000 погибшими. Потери россиян за 2024 больше, чем за два предыдущих года – Сырский
Лига
2025-01-19T19:07:34Z
В Киеве столкнулись минивэн и автобус: есть погибшие, а среди травмированных - дети
Апостроф
2025-01-11T21:48:39Z
Удар по Запорожью: количество пострадавших возросло
TSN
2025-01-08T21:27:51Z
В Запорожье количество пострадавших возросло до 122
Корреспондент
2025-01-09T18:21:58Z
В Энгельсе масштабный пожар на нефтебазе после атаки дронов – росСМИ
ZN UA
2025-01-08T01:40:56Z
В самом центре Днепра подростки устроили взрыв во время атаки "Шахедов"
Telegraf
2025-01-19T19:30:34Z
В Ривненской области сгорела памятка архитектуры - почти 150-летняя деревянная церковь
ZN UA
2025-01-19T17:54:49Z
В Харькове разоблачили дерзкую "схему" вывоза уклонистов за границу
Корреспондент
2025-01-06T22:18:18Z
Трагедия на курорте Драгобрат: стали известны новые подробности о погибшей туристке
Фокус
2025-01-19T17:27:35Z
Школьник Ивано-Франковска нашел патрон в пончике: соцсети взорвались, россияне вмешались
Знай
2025-01-19T17:21:03Z
Почему категорически запрещено присваивать найденные вещи и при чем здесь предрассудки
Comments UA
2025-01-09T23:30:46Z
Важный признак: ученые узнали черту характера, повышающую успех бизнеса
Фокус
2025-01-19T19:30:55Z
Какие 8 вещей могут сломать стиральную машинку одним махом: их нельзя класть в барабан
TSN
2025-01-19T16:06:43Z
3 секрета питания, которые помогут быстро похудеть
Marie Claire
2025-01-19T16:00:14Z
Какие продукты ни в коем случае нельзя запекать в фольге: об этом следует знать
TSN
2025-01-19T11:06:34Z
Вернуть веру в завтрашний день: как создать эмоциональную опору для ребенка
ZN UA
2025-01-19T11:03:08Z
«Шарлотта»: стрижка, которую должна попробовать каждая в 2025 году
Marie Claire
2025-01-19T11:00:53Z
Гороскоп Таро на неделю с 20 по 26 января: Водолеям нужно сделать паузу, Козерогов ждут новые возможности
Политека
2025-01-19T09:33:01Z
7 сортов картофеля, которые дают самый высокий урожай: с одного куста будете собирать ведро клубней
TSN
2025-01-19T08:51:36Z
Проявляли кулинарные таланты: ученые выяснили, чем питалось человечество 5000 лет назад
Фокус
2025-01-19T18:42:17Z
Marvel Snap внезапно заблокировали в США вслед за TikTok
GameMag
2025-01-19T18:27:48Z
Инсайдер: Sony и AMD завершили разработку чипа для PlayStation 6
GameMag
2025-01-19T18:27:24Z
Сюхэй Ёсида объяснил сфокусированность Sony на создании ремастеров — владельцам PlayStation следует поддерживать их
GameMag
2025-01-19T18:27:05Z
OpenAI расскажет Трампу о прорыве в ИИ: что изменится на рынке труда уже в 2025 году
Хвиля
2025-01-19T18:15:22Z
Hobby World выпустила настольную игру по мотивам отечественного хита "Чёрная книга"
GameMag
2025-01-19T17:51:07Z
Бывший глава PlayStation Джим Райан обещал выпустить 12 сервисных игр до 2026 года — Sony отменила уже как минимум 8
GameMag
2025-01-19T16:57:59Z
Цена Nintendo Switch 2 — сколько будет стоить новая гибридная консоль?
GameMag
2025-01-19T16:48:30Z
"У разработчиков не было выбора, решает Sony": Создатель Days Gone высказался об отмене сервисной игры Bend Studio
GameMag
2025-01-19T16:48:26Z
Возьмут ли в армию с туберкулезом или гепатитом: какие болезни освобождают от службы
Знай
2025-01-10T19:06:40Z
Узнали время защиты организма: создан новый способ определения иммунитета после вакцинации
Фокус
2025-01-07T18:51:38Z
"Все произошло быстро": как ИИ за три минут спас жизнь женщине после инсульта
Фокус
2025-01-19T19:27:21Z
Осложняет и без того серьезные проблемы: ученые узнали об опасном свойстве курения марихуаны
Фокус
2025-01-19T18:00:31Z
Скажи мне группу крови, а я скажу тебе, кто ты: как узнать характер человека по "красному веществу"
Знай
2025-01-19T17:51:39Z
Реальность оказалась страшнее прогнозов: ученые отчитались о росте заболевания деменцией
Фокус
2025-01-19T17:36:48Z
Кому и сколько можно пить: какая безопасная доза алкоголя
UAToday
2025-01-19T17:30:35Z
Будущее готовит им ловушку: ученые рассказали о новой опасности для пожилых людей
Фокус
2025-01-19T16:57:58Z
В горле мальчика жила пиявка длиной 12 см: как она туда попала
Фокус
2025-01-19T15:00:52Z
Илон Маск намерен купить "Ливерпуль"
ZN UA
2025-01-07T17:36:42Z
"Реал" без Лунина одержал разгромную победу и захватил лидерство в чемпионате Испании
TSN
2025-01-19T17:36:39Z
"Трижды пересмотрел": Беллью изменил свой вердикт о результате реванша Усик
Корреспондент
2025-01-19T17:18:25Z
"Эвертон" с Миколенко удержал победу над "Тоттенхэмом" и отдалился от зоны вылета АПЛ
TSN
2025-01-19T16:45:06Z
"Шахтер" - "Брест": где и когда смотреть матч Лиги чемпонов
Telegraf
2025-01-19T16:06:41Z
Легендарный теннисист Джокович решил бойкотировать интервью на Australian Open
ZN UA
2025-01-19T16:03:58Z
Женщина бросила высокооплачиваемую работу ради мечты: стала чемпионкой в 49 лет
Фокус
2025-01-19T15:27:38Z
17-летний украинец из Мариуполя впервые попал в заявку команды итальянской Серии А
ZN UA
2025-01-19T13:33:19Z
У футболиста "выпал" глаз во время матча
Telegraf
2025-01-19T13:18:11Z
Как обмануют на СТО: распространенные схемы и советы, как защититься
TSN
2025-01-19T18:06:35Z
Стояло в гараже более 10 лет: в Украине обнаружили роскошное американское авто 80-х
Фокус
2025-01-19T08:00:48Z
General Motors вывели на рынок недорогой семейный электромобиль за $6500
Фокус
2025-01-18T10:12:57Z
Неожиданное партнёрство: «Гарри Поттер» получит кроссовер с «Детективом Конаном»
GameMag
2025-01-17T17:10:17Z
Honda CR-V получит особую версию для украинских дорог
Фокус
2025-01-17T16:15:07Z
Эксклюзив за $4,8 миллиона: на продажу выставили суперкар чемпиона "Формулы-1"
Фокус
2025-01-17T15:51:58Z
Современный Willys: представлен военный внедорожник на базе Jeep Wrangler
Фокус
2025-01-17T13:00:50Z
Цена $20800 и запас хода более 450 км: дебютировал доступный электрокроссовер Hyundai
Фокус
2025-01-17T11:45:57Z
Практичные и вместительные: лучшие семейные универсалы с пробегом
Фокус
2025-01-17T11:12:13Z