/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2F065c5aa9e4024f4bdf57c2ab71f77659.jpg)
mono checkout: monobank запустив нову функцію для онлайн-замовлень
monobank запустив нову корисну функцію для українців за назвою mono checkout. Вона дозволить скоротити час оформлення покупки з п'яти до однієї хвилини, заповнивши користувача всі дані.
Як передає "Хвиля", про це повідомив співзасновник monobank Олег Гороховський.
Співзасновник monobank поділився спостереженням, яке, мабуть, знайоме багатьом користувачам інтернет-магазинів. Він висловив невдоволення тим, як організовано процес оформлення онлайн-замовлень на різних сайтах.
Головне джерело роздратування, на його думку, полягає в необхідності постійно вводити ті самі дані при кожній покупці. Тобто щоразу сайти запитують ім'я, номер телефону, електронну адресу, відділення пошти.
"Уявіть, на покупки онлайн у 2023 році витрачено 182 мільярди гривень, але клієнтський досвід виглядає так, ніби в нього багато не інвестували. Усі вдають, що це зручно. Це незручно", - наголосив Гороховський.
Тому mono розробив нову функцію mono checkout. Це кнопка замовлень на сайті, де потрібно тільки авторизуватися через додаток mono, і він автоматично заповнить всі дані користувача: ім'я, номер і відділення пошти.
"Такий досвід має стати новим стандартом у покупках, тому що він покращує всіх. Покупці швидше купують, а продавці більше продають, тому що покупці швидше купують", - додав співзасновник monobank.
Нагадаємо, monobank зазнав масштабної DDoS-атаки.