За даними аналітичної компанії Canalys, після тривалого спаду протягом півтора року поспіль ринок смарт-годинників та фітнес-трекерів нарешті продемонстрував невелике зростання.
У другому кварталі 2024-го постачання пристроїв збільшилося — а заразом визначилися лідери з відвантажень у різних товарних категоріях.
Лідером ринку флагманських розумних годинників стала Apple з ринковою часткою 49%. На другому місці Samsung з показником 15%, а замикає топ-3 компанія Garmin (11% загальносвітових поставок). Четверте місце зайняла Huawei (7% ринку), а на п'ятому — Google (4%).
У сегменті фітнес-браслетів абсолютним лідером виявилася Xiaomi, на частку якої припало 40% всіх відвантажень за звітний період. За нею слідують Huawei (23%), Google (10%), Samsung (6%) та Honor (2%).
В окрему категорію аналітики винесли доступний смарт-годинник з базовою функціональністю. Тут список очолили Huawei та Xiaomi з показниками у 15% та 13% відповідно. За ними слідують Noise та Fire Boltt (по 11%), а також індійський бренд boAt (5%).
У загальному заліку за підсумками другого кварталу лідирує Apple (7,7 млн відвантажених пристроїв, -5% порівняно з тим же періодом минулого року). Друге місце посідає Huawei (6 млн гаджетів, зростання на 40%). Третє місце посідає Xiaomi (5,9 млн, +23%), далі йдуть Samsung (2,8 млн, +23%) та Noise (2,4 млн, -32%).