Компанія "Київстар" повідомив, що користувачам більше не потрібно запам’ятовувати та вводити комбінації з "зірочками" та "решітками" для управління своїм рахунком.
Тепер усі необхідні функції, такі як перевірка балансу, залишки по тарифу, роумінг, абонентська плата, послуга екстра гроші, підключення додаткових можливостей, переказ коштів та багато іншого, зібрані в одному місці – у мобільному додатку "Мій Київстар".
У компанії зазначили, що цей додаток дозволяє зручно і швидко керувати всіма аспектами обслуговування. Однак під публікацією в офіційному Facebook-акаунті Київстару багато користувачів почали ділитися своїм негативним досвідом користування послугами оператора.
Деякі клієнти скаржаться на постійні проблеми з мобільним інтернетом, особливо під час відключень електроенергії.
Ось кілька коментарів, які залишили абоненти:
- "Дуже погана якість мобільного інтернету – хоч зі світлом, хоч без".
- "Таке враження, що все сплановано, щоб відключити людей від інформації. Минулого року при відключенні світла був інтернет і зв'язок".
- "Немає світла – немає зв'язку і інтернету. Хоча компанія обіцяла, що послуги будуть доступні протягом чотирьох годин".
- "Скоро всі покинуть Київстар, бо ні зв'язку, ні інтернету".
У відповідь на ці скарги представники Київстару закликали користувачів надсилати свої номери телефонів і деталі проблеми в особисті повідомлення для перевірки ситуації.
Вони також пояснили, що робота мобільного зв'язку та інтернету залежить від стабільного електропостачання. У разі аварійних відключень базові станції використовують акумулятори та генератори, що дозволяє їм працювати до чотирьох годин без підзарядки.
Проте після цього може знадобитися час на перезапуск і підзарядку станцій, що може спричинити тимчасову відсутність зв'язку. Компанія подякувала користувачам за розуміння та терпіння.
Крім того, Знай.ua повідомляв, Київстар братиме гроші за важливу послугу: раніше була безкоштовною