MY.UAНовини
Тест-драйв Suzuki Swift 2024: просто, зручно та вигідно
Тест-драйв Suzuki Swift 2024: просто, зручно та вигідно

Тест-драйв Suzuki Swift 2024: просто, зручно та вигідно

Запальничкою цей маленький хетчбек назвати важко, як і розповідати про дивовижну практичність. Насправді Suzuki Swift — рідкісний звір, який поєднав у собі сучасні технології зі старими звичками, одночасно зберігши всі важливі для зручності та практичності речі.

Відключайте рекламу - підтримуйте ITC!

Вузенькі вулиці та невисокі будинки — ось антураж для маленького хетчбека. Тільки це далеко не про нашу столицю, де здатність стрибати по бордюрах знадобиться швидше ніж вміння влучно паркуватись. Де глибини вибоїн нагадують безодню, в яку краще не зазирати, а тим паче не під’їжджати близько на автівці де кліренс нижче 15 сантиметрів, а амортизатори не здатні витримати трикратне навантаження.

Однак, світ маленьких хетчбеків продовжує своє життя і навіть має шанси на успіх, і не тільки в великих містах. Компактні розміри, невелике споживання пального, зручність в маневруванні на захаращених запаркованими автівками вуличках, низька вартість утримання роблять їх незамінними помічниками містян, а особливо жіночої половини. Головне для такої маленької особистості — вміння виділитись. Досі це успішно вдалось тільки MINI, але намагаються майже усі. І здається в Suzuki цього разу вирішили спробувати ще раз відхопити значну частку любителів компактів, адже ніша майже забута і є всі шанси вразити споживача.

Цікавий факт: Хрещеним батьком «свіфта» став General Motors, найбільший гравець авторинку ХХ століття. Спочатку Swift мав стати всесвітнім субкомпактом, що продається на ринках одразу всіх п’яти континентів. Але вже в процесі розробки американцям стало зрозуміло, що витрати не окупляться. І після кількох спроб збути незавершений проєкт M-car на сторону GM обміняв його на …5,5% акцій Suzuki Motor Corporation. Японці довели справу до логічного завершення і справді експортували Swift в усі куточки планети, зокрема постачаючи SKD-комплекти субкомпакта для складання на заводах… General Motors.

Зміст

  • 1 Пряме влучання
  • 2 Вкраплення сучасності в Suzuki Swift 2024
  • 3 Простір в Suzuki Swift 2024
  • 4 Технології в Suzuki Swift 2024
  • 5 Прихована бадьорість
  • 6 Позиціювання та конкуренти

Пряме влучання

Suzuki Swift вперше з’явився ще минулого сторіччя — в 1983 році, і продавався по всьому світу. Але все одно найуспішнішим вважається четверте покоління субкомакту, яке побачив світ у 2005 році. І досі ми можемо зустріти на вулицях представників цих років. Саме тоді Swift представ з тими фірмовими обрисами, які тепер супроводжують його крізь покоління. У 2024 році ми отримуємо вже сьоме покоління моделі. Чи буде воно успішним? Подивимось.

Дизайнери Suzuki здаються трохи ледачими, адже зміни між шостим та сьомим поколінням, на перший погляд, можна перерахувати по пальцях однієї руки. Тільки насправді їх значно більше і вони глибше. Щоб догодити поколінню 21-го віку, необхідно запропонувати щось куди яскравіше ніж оригінальна зовнішність — потрібен характер, родзинка. У Swift спецій додавали потроху, вивівши дуже непоганий та зухвалий загальний образ.

Жодна з семи інтеграцій Swift красою нас не тішила. Справа тут і в загальному консерватизмі дизайнерської школи Suzuki, і в обмежених бюджетах — бренд ніколи особливо не шикував. Звичайна для «японців» B-сегмента суміш іграшковості зі спробами збільшити місткість і зменшити моторний відсік плюс привести все це до загально корпоративного стилю. Іноді навіть виходило, як у випадку з 4-ю генерацією, яку навіть «розлютили» до рівня «кишенькової ракети» для чемпіонату світу з ралі. Swift Super 1600 виглядав цілком доросло на тлі інших учасників WRC, і ганявся пристойно. Мабуть, тому наступні 17 років японці намагалися не робити різких стилістичних рухів, лише граючись з вже знайденим образом.

Збережена платформа Heartect залишила звичну базу розміром у 2 450 мм, а ось кузов збільшився до 3 860 мм завдяки новим бамперам. Змінили решітку радіатора, логотип переїхав до верху, а капот тепер, наче панамка накриває двигун, що додає хетчбеку особливого шарму в комбінації з лупоокими фарами головного світла і подовженою лінією по всьому кузову.

Хетчбек повністю позбавили протитуманок в тому вигляді, як ми звикли бачити — їх інтегрували в основне денне світло. Підправили трохи з боків, додавши м’якіші грані, оптимізували задні обриси, встановили нові диски. Загалом усі зміни пішли тільки на користь, адже навіть аеродинаміку вдалось поліпшити на 4,6%.

Свіжий Suzuki Swift виглядає наче відреставрований ретрокар з інтегрованими сучасними елементами. Вражає, що він зберіг фірмову форму кузова, де стійки мають мінімальний кут нахилу, а форма скла наближається до паралелограма. Зручність дуже відносна, додає шуму, коли вікна відкриті, але загалом світла впускає більше. Головне, що виправили скління в зоні задніх дверей, просто повернувши ручку з задньої стійки на її законне місце. Скла стало більше, хоч відкривається тільки більша частина його, але повністю до низу. Двері розкриваються на пристойний кут, що дозволяє легко сідати в автівку, а також влаштовувати там дітей.

Якщо поглянути в профіль, особливо помітно, що фамільна «кепка» даху особливо не постраждала, а ось капот «пішов» вниз. Що, з огляду на габарити, прикрасою не стало. На жаль, у таких крихітних автомобілях знайти гармонію пропорцій куди складніше, ніж втратити її.

В цьому поколінні пропонують цілих дев’ять кольорів з них два розроблено саме під Swift: червоний та синій. Дизайнери стверджують, що це «карамельні» кольори, які мають глибший металік та додатки перламутру. Кожен колір, окрім чорного, може комбінуватись з чорним дахом за бажанням і ця опція безплатна в кожній комплектації, а їх всього дві та відрізняються вони лише незначними деталями. Цікаво, що тепер виділений кольором повністю дах разом зі стійками, на відміну від попередника, який мав більш чудернацькі смуги.

Критики сьомої генерації поділилися на два приблизно рівних табори. Першим не подобається взагалі все, включно з більш виразною «талією», другим — тільки нова пластика носа. Як сказав нам заправник на ОККО, «Swift немов морду від’їв». Пам’ятається, приблизно так само адепти Porsche 911 зустріли обуренням flachbau (з нім. — плоский ніс), версію зі схожою зниженою лінією капота і фарами, що сповзли вниз. Але до такої незвичної зовнішності швидко звикли. Надалі і як сам Porsche, так і з десяток тюнінг-ательє пропонували flatnose для різних генерацій вічного 911. 

Вкраплення сучасності в Suzuki Swift 2024

Куди більше свіжих та сучасних деталей можна знайти в салоні. Звичайно він не наблизився до Citroen з його оригінальними елементами та сміливими інтеграціями ідей, але загалом це великий крок вперед для Suzuki. І хоч архітектура майже не змінилась, все ж таки деталі освіжили інтер’єр, додавши сучасності. Навіть ці світло-сірі вставки виглядають грайливо і трохи згладжують враження від жорсткого пластику всюди.

Першим на себе звертає увагу нове кермо, яке тепер тонше, вигинається в зонах, де потрібно тримати руки і тепер взагалі не хочеться зайвий раз перехоплювати його в іншому місці. Обтягнуте екошкірою воно приємне на дотик і має багато клавіш для регулювання приладової панелі та мультимедіа.

Наступним кроком на себе звертає увагу монітор мультимедіа, який збільшився до 9 дюймів та переїхав вверх центральної консолі. Обрамляє його глянцевий пластик. А хотілось би взагалі без нього обійтись. Повітряні дефлектори під ним тепер мають ту ж форму, що і бокові. А моніторчик кліматичної системи об’єднали в єдине ціле і керувати ним трохи зручніше. Можна навіть подякувати за цю окрему панельку зі звичайними механічними клавішами.

Куди важче спілкуватись з центральним монітором, оскільки сенсорні клавіші під ним погано видно, та й працюють не дуже зручно. Хоча і користуватись ними будете не часто, адже більшість керувань буде або сенсором на моніторі, або на кермі.

Взагалі мультимедіа має повністю оновлений інтерфейс та пропонує багато налаштувань та додатків, а найприємніше, що тут є бездротовий Apple CarPlay та Android Auto. Досить один раз під’єднати за допомогою Bluetooth смартфон і будете насолоджуватись швидкими підключеннями постійно.

Не буде тут бездротової зарядки, тож варто запасатись кабелями, адже телефон буде швидко розряджатись в такому режимі. Ще одна вдячність бренду за залишений роз’єм звичайного USB, але поряд є і сучасні виходи Type-C для швидкої зарядки. Тож навіть задні пасажири зможуть під’єднатися, тільки потрібні довші кабелі.

Нарешті Swift отримав сучасну приладову панель. Ну як сучасну — тільки частково. Моніторчик з показниками тепер інтегровано в єдину зону з приладами, які залишились аналоговими. А ось екран кольоровий та відображає різні показники від роботи гібридної системи, витрату палива, швидкість або роботу систем допомоги в керуванні.

На жаль, важіль коробки передач залишили той самий, що і в інших моделях бренду. В нашому випадку ми маємо фірмовий CVT з можливістю роботи в мануальному режимі. І цей мануальний режим буде вмикатись постійно під час перемикання в режим Drive. Просто клавішу на важелі натискаєш постійно, а відпустити під час перемикання не встигаєш. Це трохи вибішує, але кажуть, що можна звикнути. Мені так і не вдалось.

Нові крісла стали куди приємнішими та мають чітко підкреслену підтримку з боків на сидушці та спинці. Тож в кріслі не бовтаєшся, а сидиш чітко. Під попереком немає регулювання та підтримки, але крісла загалом не доставляють дискомфорт. Водій може відрегулювати сидіння за висотою, довжиною, нахилом спинки, а кермо регулюється за вильотом та за висотою.

Здається зручно, але є один великий ергономічний прорахунок: для мене, як дівчини середнього зросту, занадто низько розташована смуга даху попереду, яка затуляє собою усі світлофори. Якщо немає дублюючого попереду, то кожного разу мені доводилось нахилятись вперед, щоб бачити колір світла.

Простір в Suzuki Swift 2024

Це все дрібниці, але найголовніше, що вражає більшість, хто знайомиться з Suzuki Swift — він значно просторіший в салоні ніж здавалось зовні. І це не тільки завдяки великій зоні скління, але й організації простору та високому даху. Над головою багато простору навіть для високої людини, а в крісла не треба падати аж до низу.

Навіть на задньому дивані легко влаштовується високий чоловік і не б’ється об стійки, і не впирається маківкою в дах. Звісно трьом особам позаду буде трохи тіснувато, але вміститись вони зможуть і навіть їхати більш-менш зручно. На жаль, крісла досить низько посаджені та ноги під передні сидіння не поставиш, але і так не будуть затікати.

Дітям там взагалі буде вільно та просторо. Є кишені в спинках сидінь, кишені у дверях невеликі, але маленькі пляшки можна поставити. Є навіть склопіднімачі.

Це загалом один з найкращих просторів в класі серед тих конкурентів на нашому ринку, яких можна згадати, а це Citroen C3, Skoda Fabia, Toyota Yaris. Більше простору буде тільки в Honda Jazz, яка завжди була лідером за цими показниками.

А ось з багажним простором Suzuki Swift програє навіть чеському хетчбеку, який пропонує 380 літрів проти 265 літрів у японця. Але легко можна вмістити коляску, або навіть три валізи. Для шопінгу точно вистачить без зайвих вагань. Навіть якщо потрібно буде перевезти щось довге (до 2 метрів), то можна скласти спинки крісел. На жаль, тільки єдиної підлоги не буде, сходинка досить велика.

В ніші під підлогою багажника ховається докатка та інструменти необхідні для її заміни, є кишені та можна кріпити різні обмежувачі та організатори простору.

Технології в Suzuki Swift 2024

Новий Swift пропонує таку кількість активних помічників та технологій, як жоден з представників сегмента, а тим паче в вартості до $20 000. Маленькому хетчу надали усі доступні переваги великих братів Suzuki. Тут тобі адаптивний круїз з утриманням в смузі руху, з утриманням дистанції до попередніх автівок, і система розпізнавання знаків, і контроль сліпих зон і все це вже в стартовій комплектації.

Повний набір систем — найкраща пропозиція, якщо вважати, що тут і камера заднього огляду досить пристойно передає зображення, і автоматичне перемикання дальнього світла, і повністю LED-освітлення по колу, окрім салону, звісно.

Якщо спочатку здається, що хетчбек досить простуватий, то варто просто проїхатись на ньому, адже навіть освітлення працює в ньому на високому рівні. Вже не кажу про роботу систем. Навіть без зайвих камер, радари справляються з ситуацією навколо, чітко визначаючи навколишню ситуацію. Машинка добре тримає курс, а сповіщення хоч і лякають своєю гучністю та мерзотним звуком, але не помітити їх просто неможливо. І іноді це може врятувати від неприємностей.

Мені трохи дивно, що не підключено передню камеру до системи для повного огляду 360, але і так інформації достатньо, а парктроніки допомагають визначитись, якщо є сумніви під час паркування. Взагалі компактні розміри дозволяють легко знаходити місця на паркінгах та пересуватись в досить вузькому просторі вулиць.

Прихована бадьорість

Новинкою стала і гібридна силова установка. Так Suzuki Swift 2024 року пропонують виключно з технологією «м’якого гібрида» (SHVS), який засновано на 1,2-літровому атмосферному двигуні (Z12E) потужністю в 83 к. с., із вбудованого стартер-генератора ISG і літій-іонної батареї ємністю близько 36 Вт*год.

Фото Suzuki

Така батарейка не може надати досить ємності для руху на електротязі. Тож система працює так: електродвигун перезапускає ДВЗ, а ISG працює як стартер, забезпечуючи плавний і тихий запуск двигуна. Батарея тут згодиться лише, як бустер для основного пускового акумулятора і буде працювати скоріше на систему старт-стоп ніж на економію палива.

Живлення батареї відбувається або від бензинового двигуна, або під час рекуперації енергії, коли все той самий ISG перетворює кінетичну енергію на електро для підзаряджання батареї. Можливо справа саме в такій системі, і за всю історію спілкування з системами старт-стоп тут вона одна з найтихіших і найплавніших функцій. І вперше у мене не виникло бажання її вимкнути, хоча іноді в заторах все ж таки дратує постійний запуск трьохциліндрового моторчика, який не такий вже і тихий.

На центральному моніторі та на приладовій панелі яскрава мультяшна індикація відображає роботу гібридної системи так, наче це справжній гібрид. Тільки все не так. Насправді сама батарея розташована під кріслом водія, а не так, як зображено на індикації. До того ж на економію палива вона майже не впливає. І якби не ця візуалізація ви б не здогадались, що це взагалі гібрид.

Якщо забути про гібридну технологію, новий Suzuki Swift є дуже приємним і легким у поводженні автомобілем. Він добре тримає дорогу, не погрожує зайвими кренами, але і підвіска не балує комфортом. Чого ще можна очікувати від компакту? Звичайне шасі з незалежною підвіскою Макферсон попереду та торсіонною балкою позаду. Тут навіть барабанні гальма на задніх колесах, в той час, коли у більш потужних конкурентів встановлюють вже дискові. Але це тільки на користь власнику, адже обслуговування такої схеми значно дешевше, як і загалом догляд за трьохциліндровим двигуном.

Фото Suzuki

Під час проїздів дрібних вибоїн шасі добре відпрацьовує та ковтає нерівності, а ось більш значне просідання дорожнього покриття змусить усім тілом відчути поштовх, а амортизатор погрозливо стукне. Тож варто бути уважним і не вибити ричаг на наших дорогах, тоді й зуби залишаться цілими.

Така не вражаюча статистика, як 11,9 секунди до 100 км/год, насправді відпрацьовує в випадку з невеликим хетчбеком на повну, роблячи зі Swift бадьору капсулу, яка легко розганяється, маневрує в потоці автівок та чутливо керується. Легка вага в 957 кг дозволяє Swift мчати містом зі спритністю колібрі. Потрібно тільки скористатись підкермовими пелюстками або самим важелем коробки передач, щоб здобути усі 111 Нм крутного моменту, які ховаються за 4 тисячами обертів, адже коробка буде сперечатись з вами, поки ви не відключите їй «мозок».

Для тих, хто любить повністю контролювати поведінку автівки пропонують стартову версію з п’ятиступеневою трансмісією, а для комфорту є і фірмовий варіатор CVT від Aisin. Звісно ця коробка працює відмінно на будь-якій моделі бренду і давно знайома, тож сюрпризів від неї очікувати не будеш. І тут вона загалом працює плавно, але може повільно реагувати на вимогу водія збільшити потужність, або трохи загальмовано реагувати на зниження потужності.

В Suzuki Swift є ручне перемикання передач із симульованими передавальними числами на сім сходинок, які контролюються пелюстками на кермі або самим важелем. Тільки, як вище вказувала, слідкуйте за його положенням, бо дуже легко пропустити D, натиснути M і заблокувати автомобіль на першій передачі після спроби швидкого старту або навпаки вискочити з мануального режиму.

Фото Suzuki

За словами виробника, новий Suzuki Swift Hybrid 2024 року здатен заощадити щонайменше на 17 відсотків менше бензину, одночасно на 20% зменшуючи викиди CO2. Тільки мені так і не вдалось знизитись до 4 літрів на 100 км, а найнижчий показник складав 5,8 літра, що в порівнянні з іншими гібридами не так мало, але загалом, відносно, інших бензинових авто досить пристойно.

Позиціювання та конкуренти

В Suzuki зробили велику та ретельну роботу з доопрацювання Swift четвертого покоління. Головним чином до цього приклав руку головний інженер Масао Коборі та його команда. Хетчбек значно покращав, став досконалішим і тепер поводить себе більш рівномірно, послідовно, менше пропускає шуму ніж раніше. Частково на це працюють додаткові звукопоглинальні матеріали, частково нова настройка підвіски.

Якщо вам і раніше подобався Suzuki Swift, то новий ви оціните сповна. Можливо саме для вас прийшов час оновити улюблене авто. Можу сказати точно, що хетчбек не відмовився від свого простого шарму та економічності, зробивши стрибок вперед в плані технологічності.

Однак конкуренти сьогодні можуть запропонувати куди більше комфорту, розкоші та динаміки, але і цінник вже буде наближуватись до $30 000, якщо брати таку саму насиченість комплектацій. В той час, як за Suzuki Swift просять від $17 535 (720 000 грн), що насправді зараз найвигідніша пропозиція на ринку.

Новий Suzuki Swift заслуговує на увагу в категорії міських автомобілів B-класу, що стрімко скорочується, і якщо ви цінуєте зручність, практичність та переважно любите прості та легкі авто, він може однозначно вам сподобається.

ПЛЮСИ: просторий салон, насиченість комплектацій, легкість в керуванні, ціна/якість, практичність, компактність.

МІНУСИ: посередній комфорт шасі, дуже мала користь від гібридної системи, динаміка.

Кузов, тип SUV
Габарити (ДхШхВ), мм 3860/1735/1495
Колісна база, мм 2450
Заявлений кліренс, мм 115
Об’єм багажника, л. 265/589
Споряджена маса, кг 957
Двигун 1.2л SHVS (12V-ISG, 3Ah)
Потужність, к.с. 83
Крутний момент, Нм 111,8
Тип гібридної установки SHVS
Потужність електромотора, кВт
Тип приводу передній
Підвіска незалежна Макферсон/ торсіонна балка
Трансмісія CVT
Динаміка 0-100, с 11,9
Максимальна швидкість, км/год 170
Споживання палива, л (змішаний) 4,7-4,9
Вартість, грн від 720 000
Вартість тестового авто, грн 859 000
Конкуренти Toyota Yaris
Skoda Fabia
Citroen C3
Honda Jazz

 

Дякуємо за наданий автомобіль представництву Suzuki в Україні «Авто Інтернешнл»

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
В сети показали последнее фото умершего от рака комика Маслякова
Comments UA
2024-09-11T20:45:45Z
Соня Евдокименко поддержала сбежавшего из Украины внука Софии Ротару: "Воскресенье с..."
Знай
2024-09-09T17:51:56Z
"С согласия ФСБ": Кондратюк отреагировал на съемки пропагандистской ленты об армии РФ
Фокус
2024-09-08T13:00:33Z
Новое непо-поколение: 5 звездных детей, которых мы теперь будем видеть везде
Marie Claire
2024-09-18T13:31:39Z
Вдова основателя Playboy закрутила новый роман
Корреспондент
2024-09-19T13:36:47Z
51-летняя Дита фон Тиз снялась в рекламе нижнего белья собственного бренда
Фокус
2024-09-19T13:30:22Z
Документальная ложь на TIFF: как роспропаганда промыла мозги Западу
Корреспондент
2024-09-18T15:33:29Z
Украинская супермодель Снежана Онопко разозлила сеть "танцами" под российские песни. Видео
Обозреватель
2024-09-05T17:41:42Z
"Остановите этот абсурд": в ОП отреагировали на фильм россиянки о войне на кинофестивале в Венеции
Фокус
2024-09-06T18:27:39Z
Сел на шею: 5 признаков, что вы избаловали своего мужчину
Marie Claire
2024-09-12T12:37:09Z
Деруны по-новому для сытного и бюджетного ужина: самый простой рецепт
Обозреватель
2024-09-11T18:11:56Z
Почему тыква получается невкусной: не допускайте этих ошибок во время приготовления популярного осеннего продукта
Обозреватель
2024-09-09T02:05:21Z
Секреты приготовления классической солянки: подробная инструкция
Comments UA
2024-09-13T08:18:52Z
Солнечное затмение в Весах 2 октября 2024 года: какие потрясения ждут знаков Зодиака
Marie Claire
2024-09-19T13:31:50Z
Как сделать жизнь с ребёнком проще: 10 эффективных советов
Comments UA
2024-09-19T12:24:26Z
Головоломка для гениев: какой стакан наполнится первым
Обозреватель
2024-09-09T02:05:56Z
Антитренды осени и зимы 2024/25: от этих 7 вещей нужно избавиться незамедлительно
Marie Claire
2024-09-09T18:01:51Z
Ленивые "конвертики" из лаваша с вкусной начинкой: рецепт блюда для перекуса
Обозреватель
2024-09-19T12:02:18Z
"Послам приготовиться?": Безуглая перешла в комитет Рады по внешней политике
Фокус
2024-09-17T20:06:18Z
Запад изменил позицию по ударам вглубь РФ. The Times назвал причину
ГЛАВКОМ NET
2024-09-13T17:27:19Z
Астролог назвал дату окончания войны в Украине: ждать осталось недолго
Знай
2024-09-09T01:31:01Z
Зеленский: Путин и ему подобные могут разделить мир и съесть части как пирог
Европейская правда
2024-09-15T19:03:34Z
В РФ назвали жителей «ЛДНР» неблагонадежными и призвали относится к ним как Китай к уйгурам
Comments UA
2024-09-19T13:36:30Z
Почему Украине не светит членство в НАТО в ближайшие 20 лет: объяснение эксперта
Comments UA
2024-09-19T13:27:54Z
Отказ от НАТО и без возврата территорий: соратник Трампа озвучил его “мирный план“
UAToday
2024-09-13T18:03:49Z
Таких санкций ждали давно: ЕС определил новый приоритет для удара по РФ
Comments UA
2024-09-18T14:19:47Z
Карьера Андрея Деркача в Москве — сигнал молодым агентам Кремля в Украине
Фокус
2024-09-19T07:30:12Z
В Польше объяснили, почему задержали Усика и надели наручники
Известия Киев
2024-09-18T18:15:47Z
Модель с 17-м размером груди сделала предложение по реваншу Усик – Фьюри
Обозреватель
2024-09-07T15:54:26Z
"Либо будет коротким, либо..." Кличко ответил на вопрос о реванше Усик – Фьюри
Обозреватель
2024-09-06T16:36:26Z
Александра Усика арестовали в аэропорту Кракова
UAToday
2024-09-18T03:24:18Z
Леннокс Льюис назвал несправедливым лишение Усика титула IBF
Корреспондент
2024-09-19T12:51:21Z
"Если ты россиянин, тебе идут навстречу": украинский чемпион возмутился действиями международной федерации
Обозреватель
2024-09-19T12:44:47Z
Жена голкипера сборной Украины показал себя в откровенном бикини и "разорвала" Instagram. Фото
Обозреватель
2024-09-15T14:01:03Z
Российские дроны "взорвали" дачу Ломаченко под Одессой. Фото
Обозреватель
2024-09-14T16:19:39Z
Чемпионка России разбила цветочный горошок об голову победительницы Кубка Европы. Фотофакт
Обозреватель
2024-09-11T17:04:24Z
"Уже через неделю были понятны причины", - эксперт о катастрофе F-16
Новости Украины
2024-09-08T19:27:45Z
В России заявили о крупнейшем в истории техногенном пожаре на нефтебазе в Ростовской области
Новости Украины
2024-09-06T13:15:42Z
На территории Сербии и Венгрии из дунайских вод показались обломки нацистских кораблей времен Второй мировой
ZN UA
2024-09-11T15:38:58Z
Грозит восемь лет заключения: полиция Киева задержала поджигателей авто ВСУ
Апостроф
2024-09-06T16:16:08Z
В самолеты в Бейруте не пускают с пейджерами и рациями
Comments UA
2024-09-19T13:36:50Z
Россияне повторно атаковали медучреждение в Сумской области
Корреспондент
2024-09-19T13:15:50Z
Пытался убить владельца овощной базы: в Киеве суд вынес приговор фигуранту резонансного дела. Фото
Обозреватель
2024-09-18T17:30:46Z
Россияне ударили по Харькову управляемыми авиабомбами, в городе загорелся пожар - Терехов
ZN UA
2024-09-09T04:25:08Z
Выполнил пуск ракет по Одесщине и пропал с радаров: в сети сообщают об "аварии" российского Су-30СМ над Черным морем
Обозреватель
2024-09-11T15:08:56Z
"Вытаскивать нужно вовремя": Жан Беленюк с огромным аппаратом предлагает украинкам помощь
Знай
2024-09-08T16:51:42Z
В Украине изменится процесс вручения повесток: что известно
Comments UA
2024-09-16T14:06:51Z
Какой праздник отмечают 9 сентября: каким был день в истории
Обозреватель
2024-09-09T01:05:07Z
В Латвии придумали способ обеспечить ВСУ автомобилями: подробности
Хвиля
2024-09-08T14:45:29Z
Подвергся пыткам "Доктора Зло": матрос 36-й ОБМП потерял дар речи в российском плену
Фокус
2024-09-19T13:36:16Z
"Путин создает определенные рамки": Шарп объяснил, что стоит за увеличением численности армии России
Обозреватель
2024-09-19T13:34:06Z
Вторая годовщина смерти Елизаветы ІІ: пять интересных фактов о покойной королеве
Фокус
2024-09-08T08:06:29Z
На фронте погиб сын Главного раввина Украины
Comments UA
2024-09-11T16:03:25Z
Почему нельзя переезжать 9 сентября и кому запрещено шить сегодня: приметы и запреты на Анны
Знай
2024-09-09T02:04:14Z
Пожиратели энергии: 4 популярных продукта, которые отнимают у организма много сил
Фокус
2024-09-18T16:15:38Z
Как не просыпаться посреди ночи: рекомендации от специалиста
Обозреватель
2024-09-06T17:09:54Z
Пикантные баклажаны по-корейски: как приготовить вкусную сезонную закуску
Обозреватель
2024-09-05T19:07:29Z
Три способа обеззараживания: как сделать воду безопасной для питья
Знай
2024-09-08T17:21:08Z
Можно ли беременным пить кофе: исследование американских ученых
Comments UA
2024-09-19T12:51:23Z
Первая помощь: какие лекарства следует держать дома, даже если нет проблем со здоровьем
Comments UA
2024-09-19T12:42:06Z
Украинцы на грани: раскрыта страшная статистика психических расстройств среди граждан
Знай
2024-09-19T12:12:56Z
Сколько алкоголь "держится" в организме и когда можно садиться за руль
Comments UA
2024-09-19T12:06:28Z
Убьют десятки миллионов людей: ученые бьют тревогу по поводу роста числа супербактерий в мире
Фокус
2024-09-19T11:51:03Z
Стерненко показал документы относительно российского гражданства Труханова
Апостроф
2024-09-17T17:03:42Z
Гороскоп на субботу 14 сентября 2024 года
UAToday
2024-09-13T18:03:26Z
Россияне ударили УАБами по Харькову
Корреспондент
2024-09-15T16:13:46Z
Стало известно, сколько людей сейчас проживает в Харькове
Корреспондент
2024-09-13T11:30:36Z
В столичном парке Победа появились "безумные пчелки" Биба и Боба
Комсомольская правда
2024-09-19T13:31:01Z
Материальная помощь раненым на войне киевлянам: Кличко анонсировал важное решение Киевсовета
Обозреватель
2024-09-19T13:30:07Z
Сотрудники ТЦК избили мужчину в Харькове: омбудсмен ждет объяснений
Апостроф
2024-09-06T19:33:15Z
"Нетипичные меры": мэр Ивано-Франковска рассказал, кого из нарушителей будут мобилизовать в первую очередь. ВИДЕО
Новости Украины
2024-09-05T19:21:48Z
Украинцев призвали запасать еду и воду: как готовиться к возможным масштабным отключениям электроэнергии
Обозреватель
2024-09-08T22:46:35Z
Украинским водителям придется заплатить более 50 тысяч гривен: за какое нарушение грозит жесткое наказание
Обозреватель
2024-09-15T16:21:46Z
На аукцион выставили заброшенную коллекцию культовых американских спорткаров
Фокус
2024-09-17T16:42:11Z
Ford снова будет производить авомобили в Индии
Корреспондент
2024-09-14T03:36:24Z
В Украине утвердили возрастные лимиты для водителей: кому нельзя управлять автомобилем
Хвиля
2024-09-09T10:03:40Z
Подавляющее большинство аккумуляторов электрокаров прослужат дольше самого авто
Фокус
2024-09-19T13:36:53Z
Эксклюзив за $350 000: культовый американский спорткар простоял 47 лет в гараже
Фокус
2024-09-19T09:30:55Z
Почему аккумуляторы электромобилей загораются: как избежать несчастных случаев с авто
Фокус
2024-09-19T09:27:28Z
Маленькая ракета: Suzuki готовит недорогое спортивное авто для молодежи
Фокус
2024-09-19T08:45:41Z
Бразильская Tesla: презентован дешевый электрокроссовер с запасом хода 1000 км
Фокус
2024-09-19T07:42:39Z
Украина не обращает внимания на Россию и кормит страны по всему миру: Зеленский рассказал, как работает морской зерновой коридор
Обозреватель
2024-09-18T17:41:10Z
"Будут сидеть без света по 16 часов в сутки": эксперт ответил, в каких городах зимой ситуация будет самой тяжелой
TSN
2024-09-08T10:54:08Z
Одна из стран ЕС легализовала производство самогона, есть интересный нюанс
ГЛАВКОМ NET
2024-09-13T18:30:54Z
Во вторник отключать свет по графикам не будут, но электричество нужно экономить, - ДТЭК
Комсомольская правда
2024-09-16T15:16:51Z
От 50 тыс. грн и выше: какие зарплаты получают в центральных органах власти
Comments UA
2024-09-19T13:36:15Z
Пожарите картошечку всего за 20 грн: украинцев порадовали неожиданным обвалом цен
Знай
2024-09-19T13:12:30Z
Международные резервы Украины выросли
Корреспондент
2024-09-13T11:51:04Z
Р2Р-трейдинг криптовалют: что нужно знать о нем
Comments UA
2024-09-13T11:23:28Z
Аграрии сообщили о темпах сбора урожая
Корреспондент
2024-09-14T03:03:16Z
Хоррор Retrieval получит поддержку PlayStation 5 Pro — первый взгляд на версию игры для мощной консоли
GameMag
2024-09-19T03:02:11Z
Появилось изображение коробки PlayStation 5 Pro — без упоминания поддержки 8K
GameMag
2024-09-19T01:32:18Z
Появилась первая фотография батискафа "Титан" после трагической аварии
Comments UA
2024-09-19T13:39:50Z
"Вечные" кристаллы 5D-памяти сохранят информацию на миллиарды лет: как их используют
Фокус
2024-09-19T13:36:16Z
Расследование объявляется открытым: Авторы Palworld ответили на обвинения Nintendo в нарушении патентов
GameMag
2024-09-19T13:26:53Z
В недрах Земли нашли пробоину: ученым удалось подтвердить "протечку" земной коры
Фокус
2024-09-19T13:07:40Z
Как работает Apple CarPlay с новой iOS 18: функции, которые точно оценят водители
Обозреватель
2024-09-19T13:05:05Z
Опубликован первый геймплей мрачного экшена Ballad of Antara в стиле Dark Souls от китайских разработчиков
GameMag
2024-09-19T12:53:50Z
Frostpunk 2 не успела выйти, а уже разочаровала? Критики указали на "прогибы" игры
Знай
2024-09-19T12:51:25Z