Микола Точицький під час засідання Комітету з питань гуманітарної та інформаційної політики заявив, що «марафон був, є і буде», але потрібно шукати форму, щоб була зацікавленість у громадськості.
«Щодо марафону, він був, є і буде. Потрібно шукати форму, щоб була зацікавленість у громадськості. Є велика кількість людей, які його дивляться і це так само важливо доносити єдиним голосом те, що відбувається на фронті. Якщо будуть певні запитання, що саме не подобається, то я готовий буду з вами на цю тему поспілкуватись», — сказав Точицький.
Він також наголосив, що «маємо зробити все, щоб донести до нашого зовнішнього партнера, заради чого ми боремось, хто такі Україна й українці, і це потрібно робити якісно. Це одне з основних завдань».
На думку Точицького, щоб донести світові, що таке культурна ідентичність українців має працювати не одне міністерство і не один комітет, а має працювати вся інституція.
Він переконаний, що все, що стосується інституційних спроможностей та стратегічних комунікацій має бути об'єднано.
«Для цього необхідно більше контактувати, бо завдання і цілі у нас однакові. Сфера культури та комунікації має бути метою і засобом нашої перемоги. Бажання виключно протистояти дезінформації цього замало. Нам потрібно будувати свої наративи на основі того, що ми українці маємо», — сказав Микола Точицький.
Комітет з питань гуманітарної та інформаційної політики ухвалив рішення підтримати подання прем’єр-міністра України про призначення Точицького Миколи на посаду Міністра культури та стратегічних комунікацій України і рекомендував Верховній Раді України призначити Миколу Точицького на зазначену посаду.
Читайте також:
- Яким був ефір спільного телемарафону «Єдині новини» й ефір Першого каналу Суспільного 26-27 серпня 2024 року — резюме
- Микита Потураєв: Телемарафон уже не виправдовує виділених на нього коштів
Фото: Микола Точицький/Фейсбук
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.