Виробники морозива все частіше звертають увагу на використання екологічно чистих та поживних складників у своїй продукції. Одним із цікавих новаторів у цій сфері стала компанія Van Leeuwen, яка включила у своє морозиво гречку. Про це повідомляє newfood, пише agronews.ua.
Гречка не тільки підвищує харчову цінність морозива, але й відповідає зростаючому попиту на екологічно чисті продукти, говорять у компанії.
Van Leeuwen була і раніше відома своїм крафтовим підходом до створення морозива. Згідно з новою рецептурою, для виробництва десерту компанія використовує гречане борошно. З нього печуть печиво, а крихти додають у вже готове морозиво разом з полуничним джемом.
Це додає продукту неповторний смак та підвищує його поживну цінність. Зокрема, гречане борошно забезпечує морозиво значною кількістю білка, клітковини та мінералів.
“Ми прагнемо створювати продукти, які не лише смакують добре, але й приносять користь. Включення гречки в наше морозиво дозволяє нам підтримувати сталий розвиток та відповідати потребам наших клієнтів”, — зазначив представник Van Leeuwen.
Крім гречки виробники морозива та іншої їжі все частіше звертають увагу на кіноа та фарро – через високий вміст клітковини, білка та велику кількість омега-3 жирних кислот.
До того ж це “стійке” зерно, яке вирощується з мінімальними витратами води й без використання хімічних добрив, що знижує негативний вплив на довкілля.