Минулого року Google представив новий інструмент для покупок на основі штучного інтелекту в Пошуку, який дозволяє користувачам побачити, як певний предмет одягу виглядатиме на людині з їхнім типом фігури. Функція віртуальної примірки дебютувала з підтримкою жіночих топів від різних брендів, а зараз Google розширює її на сукні.
Покупці в США тепер бачитимуть значок «приміряти» під час пошуку суконь у Google. Вибір сукні за допомогою значка відкриє віртуальний інтерфейс для примірки, що містить карусель з різноманітним вибором моделей від розмірів XXS-XXXL. Користувачі можуть вибрати модель, яка найбільше відповідає їхньому типу фігури, щоб отримати краще уявлення про те, як сукня буде виглядати перед тим, як зробити замовлення.
У Google кажуть, що для того, щоб додати підтримку суконь, їм довелося подолати чимало труднощів. Компанія не могла просто використати ту ж саму модель ШІ на основі дифузії, що й для топів, оскільки сукні «часто більш деталізовані, ніж прості топи, за своїм драпіруванням, силуетом, довжиною чи формою – і включають в себе все: від середньої довжини до мінісукні та максі із заниженою талією – плюс все, що знаходиться між ними».
Дослідники Google розробили стратегію прогресивного навчання для точного відтворення дрібних деталей, таких як складки та принти, у попередніх переглядах. Вони також розробили нову техніку під назвою VTO-UNet Diffusion Transformer (VTO-UDiT), яка «ізолює і зберігає важливі риси людини» на згенерованому зображенні. Ви можете перевірити отримані зображення на власні очі, пошукавши в Google сукні таких брендів, як Simkhai, Boden, Staud, Sandro та Maje.