Клієнт ПриватБанку поскаржився, що банкомат під час відключення світла списав гроші з рахунку, а кошти так і не видав.
Як передає "Хвиля", про це він написав на порталі Мінфін.
Українець поділився своїм негативним досвідом використання послуг ПриватБанку. Клієнт, який змушений користуватися послугами банку через вимоги роботодавця (зарплата приходить на картку), описав низку проблем, з якими він зіткнувся.
При цьому основні претензії чоловіка стосуються якості обслуговування та оперативності вирішення проблем. За його словами, навіть за мінімальної взаємодії з банком виникають труднощі.
"Щойно отримую зарплату, одразу йду її знімати та перекидати на нормальні банки, але навіть за такого сценарію використання, привату вдається мене "ощадлять", - зазначив він.
Особливе невдоволення викликала ситуація з банкоматом, коли через відключення електроенергії кошти було списано з рахунку, але не видано. При спробі вирішити проблему, клієнт зіткнувся з відсутністю оперативної підтримки.
"Замість підтримки - голосовий помічник вона… хочеться зробити щось погане з людиною, відповідальною за проведення такого рішення як клієнт-сапорт. Написав в онлайн-чат - спочатку думав, що там теж боти відповідають, але це була жива людина (алілуйя), сказав що моя заявка прийнята на РОЗГЛЯД і цей процес може зайняти ДО 14 ДНІВ. Це все, що вам потрібно знати про оперативність вирішення проблем у цьому банку. Щиро не розумію людей, які працюють у цій конторі, а також не розумію тих, хто користується послугами цього банку добровільно. Також щиро я сподіваюся, навіть мрію, що одного разу я прокинуся, і прочитаю новину, що приват банк закривається, і перестає існувати, АМІНЬ", - написав клієнт банку.
У відповідь на скаргу клієнта представник банку повідомив, що заявку на повернення коштів прийнято в роботу, і стандартний термін її обробки становить від 1 до 3 днів, хоча в деяких випадках може знадобитися до 14 днів.
"Але іноді він може зайняти до 14 днів, якщо для повернення грошей потрібні результати інкасації пристрою. За результатом розгляду заявки Вам надійде повідомлення від банку. Вибачте за створені незручності", - наголосили в ПриватБанку.
Нагадаємо, ПриватБанк роз'яснив правила щодо кредитних лімітів після скарги пенсіонерки.