Нацбанк зобов'язав банки до кінця року стати на 50% інклюзивними
Нацбанк вирішив, що, як мінімум, 50% відділень всіх банків в Україні повинні мати інклюзивний фінансовий простір для всіх громадян країни, зокрема він повинен бути доступним ветеранам війни, особам з інвалідністю та людям старшого віку. Про це повідомила пресслужба НБУ.
Відповідно до встановлених НБУ правил інклюзивного надання фінпослуг, банки повинні забезпечити доступність надання таких послуг до 1 січня 2025 року, а надалі забезпечувати виконання цієї вимоги постійно.
Банки мають інформувати клієнтів про місцезнаходження відповідних відділень, їх контактні номери телефонів та графік роботи на головній сторінці свого офіційного вебсайту та його мобільної версії, у мобільному застосунку, через служби клієнтської підтримки, чат-боти та месенджери, у загальнодоступних місцях приміщення тощо.
Фізична доступність відділень забезпечуватиметься з урахуванням відповідних державних стандартів з питань інклюзивності будівель і споруд, інформаційна доступність – шляхом розміщення інформації на вебсайтах, у мобільному застосунку в формі, що дає змогу людям з різними функціональними порушеннями вільно та самостійно ознайомитися з умовами надання фінансових послуг чи користування наявними платіжними пристроями.
“Фінансові установи замість формального підходу докорінно переглянуть свої сервіси, приміщення та правила спілкування з клієнтами, щоб наша фінансова система стала найінклюзивнішою у світі. Підтримка банками Хартії з фінансової інклюзії та реінтеграції ветеранів, а також численні зустрічі з банками додають впевненості, що це наше спільне бачення майбутнього фінансової системи країни”, – заявив голова НБУ Андрій Пишний.