/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F7d8404c6a353b6c773356311ad45fa81.jpg)
Маловідома модифікація "Таврії": цей "ураган на колесах" міг стати зіркою ралі
Легендарний автомобіль "Таврія" мав унікальну модифікацію, про яку знають далеко не всі автолюбителі. Мова про ралійний болід під назвою НАМІ-0290, який розроблявся для участі у перегонах. Про це пишуть "Новини Pro".
Наприкінці 1980-х років кипіла робота, мабуть, над найекстремальнішою "Таврією" в історії. Її призначення було для участі у легендарному Дакарі.
При створенні модифікації інженери черпали натхнення з таких культових автомобілів як Peugeot 205 T16 і Lancia Delta S4. Це вплинуло на зовнішній вигляд українського спорткара.
Ралійна "Таврія" мала спереду чотири круглі фари й кілька повітрозабірників. Були встановлені нові бампери та капот. Спортивний характер автомобіля підкреслювало потужне антикрило.
НАМІ-0290 оснастили 1,6-літровим двигуном, який запозичили у ВАЗ-2106. Двигун доповнили системою турбонаддуву. Автомобіль мав під капотом 121 кінську силу, що дає йому розганятися до 153 кілометрів на годину.
Перспективний автомобіль, на жаль, так і взяв участь у перегонах. Проведено кілька тестових випробувань, але через недостатнє фінансування проєкт довелося закрити.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, 50-річний ветеран: в Україні знайшли рідкісний військовий ЛУАЗ, який міг пересуватися водою.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, в Україні "відрили" гарне європейське авто з 90-х: ці ластівки перші приїхали до нової країни.