У Тернополі презентували цифровий сервіс «е-Тернопіль. Портал мешканця». Про це повідомляє Тернопільська міськрада.
Новий сервіс дозволяє мешканцям громади легко і швидко замовляти різноманітні послуги онлайн, без необхідності особисто відвідувати органи влади.
Портал дає можливість переглядати доступні послуги, ознайомлюватись з умовами та термінами їх надання, а також подавати заявки з використанням електронного цифрового підпису. Після подання заявок відповіді та результати можна отримати через персональний кабінет на порталі, що значно спрощує взаємодію з міськими органами.
Наразі на порталі доступно 10 основних міських послуг, з можливістю замовити їх онлайн, підписавши необхідні документи електронним підписом. Мешканці громади зможуть подавати запити, звернення та листи через «е-Тернопіль» вже з 17 вересня.
Портал складається з трьох розділів: «Послуги», «Е-приймальня», «Е-демократія». У розділі «Електронна демократія» мешканці зможуть брати участь в опитуваннях та обговореннях, а також подавати звернення, запити чи листи через «Е-приймальню».
Новий портал інтегровано з мобільним додатком «е-Тернопіль», яким користується понад 90 000 мешканців. Для цього потрібно оновити додаток.
Розроблення сервісу реалізували у рамках проєкту «Місцеві ініціативи щодо відкритого врядування та прав людини на місцевому рівні в Україні», що фінансується Радою Європи.
Нагадаємо, Кабінет Міністрів України запускає експериментальний проєкт єдиної платформи житлово-комунальних послуг. На платформі буде можливість отримати інформацію про управителів, виконавців послуг, ціни й тарифи, результати розгляду своїх звернень, а також укласти чи розірвати договір онлайн.
Ілюстрація: Тернопільська міська рада
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.