Згідно з повідомленням газети The Hill, демократи, які раніше були задоволені стриманою медіа-стратегією віцепрезидента Камали Гарріс, тепер хочуть, щоб вона активізувала свої виступи в останні тижні президентської кампанії.
Ван Джонс, експерт від Демократичної партії та колишній чиновник адміністрації Обами, зазначив: опитування показують, що чим більше ви бачите Камалу, тим більше вона вам подобається. Це свідчить про те, що її публічна активність може позитивно вплинути на сприйняття виборцями.
Попри успіх на нещодавніх дебатах, де Гарріс значно перевершила очікування своїми заявами та загальною поведінкою, демократи вважають, що їй потрібно більше виступати на національному та місцевому рівнях. Тобі Берковіц, почесний професор комунікацій Бостонського університету, який працював політичним медіа-консультантом, зазначив: Кампанія Гарріс створює враження, що вона не дотримується стратегії Байдена у Делавері у 2020 році. Гарріс з'являється на великих передвиборчих мітингах, але уникає більшої взаємодії з виборцями.
Демократи сподіваються, що активніша медіа-кампанія Гарріс допоможе поліпшити її рейтинг серед виборців і підвищити її шанси на перемогу.