Українці залишаються без значних сум внаслідок використання банкоматів ПриватБанку. Про це свідчить скарга на порталі Мінфін.
Українець заявив, що намагався зняти через банкомат "Привату" готівку з картки іншого банку. Кошти в сумі 13 тисяч гривень було списано з рахунку, але пристрій їх не видав. При цьому в інших користувачів такої проблеми не виникло.
"Намагався зняти 13.000 гривень в їхньому банкоматі, але гроші банкомат не видав, а з мого рахунку в А-банку їх списали. Після мене інша жінка знімала гроші, і в неї все пройшло без проблем", - поділився українець.
Після спілкування зі службою підтримки стало відомо, що зниклі кошти зможуть повернути, але чекати потрібно до 60 днів.
"Коли я звернувся до свого банку, мені сказали, що потрібно чекати 60 днів на повернення. А якби ці гроші були терміново потрібні, наприклад, на операцію? Я не рекомендую користуватися банкоматами ПриватБанку", - обурився чоловік.
Фахівці ПриватБанку відреагували на скаргу та пояснили, що у роботі банкомата стався збій. При цьому термін повернення коштів регламентується Міжнародною платіжною системою і прискорити процедуру неможливо.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк обмежує картки клієнтів через неіснуючі борги.