На заході DVD 2024 у Мілбруку оборонна промисловість ознайомилася з останньою розробкою IDV — Viking. Це безпілотний наземний транспортний засіб, розроблений для роботи в складних місцевостях і несприятливих умовах.
Viking характеризується компактними розмірами: 3000 мм у довжину, 1800 мм у ширину та 900 мм у висоту до вантажної поверхні. Ця конструкція забезпечує маневреність у вузьких місцях, пропонуючи велику вантажну площу 2200 x 1800 мм. Маючи власну вагу 1300 кг, Viking може перевозити корисне навантаження до 750 кг, забезпечуючи гнучкість для різноманітних місій, від логістичної підтримки до евакуації поранених.
З точки зору продуктивності, Viking розроблений для пересіченої місцевості, має дорожній просвіт 300 мм і пропускну здатність 350 мм. Він оснащений незалежною підвіскою на всіх колесах і трансмісією 6×6 із блокованими диференціалами, що покращує його здатність долати різні місцевості, включаючи схили до 60%. Система рульового керування автомобіля пропонує як 2-колісні, так і 4-колісні варіанти з мінімальним радіусом повороту 7 метрів, що є перевагою в умовах обмеженого чи багатолюдного середовища.
Силова установка автомобіля заснована на паралельній дизель-електричній трансмісії, що пропонує два режими роботи:
- запас ходу 20 км в електричному режимі для більш тихих і непомітних маневрів;
- діапазон 250 км в гібридному режимі для тривалих операцій.
Viking може розвивати максимальну швидкість 45 км/год і долати глибину броду до 600 мм, що забезпечує адаптацію до різних місцевостей. Крім того, він розроблений для роботи за будь-яких умов освітлення та в діапазоні температур від -20°C до +39°C.
Окрім технічних можливостей, Viking оснащений системою автономності MACE від IDV Robotics. MACE — це апаратне та програмне рішення з відкритою архітектурою, яке можна інтегрувати з існуючими транспортними засобами або фірмовими платформами, такими як Viking. Ця система забезпечує дистанційне керування та автономну роботу, включаючи такі функції, як режим «слідуй за мною» як для окремих осіб, так і для інших транспортних засобів. Система MACE також може працювати в середовищах, де сигнали GNSS недоступні, використовуючи рішення на основі штучного інтелекту для навігації, виявлення перешкод, сприйняття місцевості та розпізнавання місцезнаходження.
На додаток до можливостей роботизованого управління, MACE полегшує обмін інформацією про платформу та ситуаційну обізнаність. Універсальне програмне забезпечення базової станції MACE можна розмістити на різних пристроях, включаючи системи керування однією рукою, смартфони, планшети та ноутбуки, забезпечуючи індивідуальний досвід. На системному рівні MACE також забезпечує управління та контроль для кількох платформ, включаючи безпілотні літальні апарати (БПЛА).