MY.UAНовини
ТОП 5 передових технологій в електричному Porsche Macan
ТОП 5 передових технологій в електричному Porsche Macan

ТОП 5 передових технологій в електричному Porsche Macan

Ми зустрічаємо в Україні перший повністю електричний SUV від люксового німецького бренду. І якщо може здатись, на перший погляд, що Macan технологічно такий самий, як Taycan або Audi e-trone, то це далеко не так.

Відключайте рекламу - підтримуйте ITC!

Щоб повністю зрозуміти та оцінити всю роботу команди Porsche в Штутгарті, варто детально розібратись в кожній технології, яку пропонують в нових представниках люксового бренду зі спортивною генетикою. Тож зазвичай під час презентації влаштовують технічний тренінг або воркшоп, як його називають, для детального ознайомлення та розуміння кожної технології, яку було інтегровано. І в такому форматі ми зустрічаємо друге покоління найменшого кросовера бренду Porsche Macan.

Вперше Porsche Macan з’явився у 2014 році і з того часу пережив вже два рестайлінга: у 2018 та у 2021 роках. Поки що електрична версія буде співіснувати поряд з минулим поколінням, оснащеним ДВЗ, але тільки до кінця 2026 року.

Не минуло й десяти років, а ні, таки минуло. Тож виробник встиг випустити свіже покоління на десятиріччя моделі. І це не просто нова автівка, це новий підхід до створення автомобілів бренду. Ну і, звичайно, доказ поступової та неминучої трансформації Porsche до електричних технологій. Адже в планах компанії до 2030 року перевести 80% модельного ряду на батарейки, як би сумно це не виглядало. Тож зараз вже настав час нам ближче пізнавати те, в якому вигляді тепер буде закодовано перегонове ДНК виробника з майже віковою історією.

Зміст

  • 1 Генетичний код та шасі
  • 2 Динаміка і продуктивність силової установки
  • 3 Дальність ходу та зарядка
  • 4 Комфорт та простір
  • 5 Доповнена реальність та технології

Генетичний код та шасі

В нашому випадку це взагалі незвичний продукт, який в середині являє собою інтелектуальний гаджет з усіма здібностями гідного представника німецького бренду. Porsche Macan Electric має вигляд саме такий, як і будь-який Porsche: передові технології, ретельно продуманий салон поєднані з характерним для бренду гнучким керуванням. Тільки тепер це доповнюється миттєвою потужністю від електродвигунів, що покращує загальне враження від динаміки. В купі з іншими додатковими перевагами це робить кросовер одним із найкращих універсальних електромобілів на ринку.

Фото Porsche

Звичайно, тут збереглися усі риси характерні попередньому Macan: купеподібний силует, безрамне скління, великі 20 або 22-дюймові колеса. Як не дивно, але залишились і активні повітряні заслонки, що регулюють аеродинаміку, а разом з заднім динамічним спойлером, закритим пласким днищем, зниженим на 140 мм центром ваги вони зменшують аеродинамічний супротив до найкращого показника коефіцієнта лобового супротиву (0,25).

І почнемо з того, що це перший і поки що єдиний SUV, який побудовано на свіжій інноваційній електричній платформі концерну Premium (PPE) з 800-вольтовою технологією. Ця платформа розроблялась спільно Porsche та Audi та скоро можна очікувати появу Audi Q6 e-tron. Тільки між ними все ж таки буде різниця, як різними технічно виявляються і всі версії середньорозмірного кросовера: Porsche Macan, Porsche Macan 4, Porsche Macan S, Porsche Macan Turbo.

Фото Porsche

Так, дотримуючись свого призначення, штутгарці залишають незмінним задній привід Porsche Performance. І на базовій версії Porsche Macan встановлений один електродвигун на задній вісі, а осі всі інші версії (Porsche Macan 4, Porsche Macan S, Porsche Macan Turbo) отримують фірмовий повний привід, тільки з двома електродвигунами на обох вісях.

Електродвигун повернуто навколо поперечної осі автомобіля, тому він розміщений далі позаду, що теж буде відмінністю саме автівок Porsche. Це забезпечує бажаний баланс ваги задньої частини 48 відсотків спереду та 52 відсотки позаду.

Різними будуть і кріплення двигуна. В Macan 4 блок приводу встановлено на підрамнику шасі, тоді як блок приводу в Turbo кріпиться безпосередньо до кузова за допомогою чотирьох точок. Останній також отримує вперше опціональне рульове керування задньою віссю з максимальним кутом повороту в п’ять градусів. Це дає компактний радіус повороту 11,1 метра під час маневрування на швидкості до 80 км/год, а також покращує керування на високих швидкостях, сприяючи стабільній та точній поведінці під час проходження поворотів.

Подібне реалізовано коштом блокування заднього диференціала та ретельно вивіреного динамічного гальмування задньої осі. На швидкості вище від 80 км/год задні колеса повертаються в тому ж напрямку, що й передня вісь. Завдяки цьому колісна база значно подовжується, що ще більше підвищує стабільність водіння, наприклад, під час зміни смуги руху на автомагістралі.

Фото Porsche

В Porsche Macan Electric така сама конфігурація шасі, як і була: алюмінієва з подвійними важелями з окремим рівнем важелів керування попереду, а позаду — багатоважільна, але з деякими відмінностями до того ж залежно від версії. 

Звичайно в будь-якій версії зберігається пневмопідвіска, а опціонально буде доступний електронний контроль амортизації PASM (Porsche Active Suspension Management) з пневмобалонами та амортизаторами з двоклапанною технологією, що взагалі буде відрізняти представників Porsche від Audi, адже в останніх буде лише одноклапанна технологія. Система змінює поведінку шасі відповідно до стану дороги, швидкості, поздовжнього прискорення та бічних зусиль на поворотах, активації акселератора, введення керма та налаштування кліренсу автомобіля. Останній може змінюватись в діапазоні від 155 до 225 мм (стандартно він має кліренс 185 мм).

Фото Porsche

Архітектура на 800-вольт пропонує максимальну ефективність коштом нових силових агрегатів, швидкішим обчислювальним операціям, які виконує п’ять комп’ютерів, які контролюють різні функції. Платформа модульна та дозволяє змінювати розміри колісної бази, ширини колії, кліренсу, ємності батареї, розміщення силових агрегатів залежно від типу транспортного засобу від компактної автівки до мікробуса.

Гальмівна система також була повністю перероблена відповідно до електричних особливостей. Обидві моделі мають задні гальма з сірого чавуну з дисками 350×30 мм і плаваючими супортами. Спереду в Macan 4 встановлено чотирипоршневі алюмінієві фіксовані супорти розміром 350×34 мм, а Macan Turbo оснащений шестипоршневими алюмінієвими фіксованими гальмами розміром 400×38 мм.

Фото Porsche

Особливістю стане і потужна рекуперація. Macan здатний рекуперувати до 240 кВт, залежно від натискання на педаль гальма, а також від температури та рівня заряду батареї (SoC). Це дозволяє менше використовувати гальма, зберігаючи їх довговічність. Ну і звичайно додає економічності, накопичуючи до 98% гальмівної енергії під час щоденного використання.

Динаміка і продуктивність силової установки

Для нас пропонують чотири силові варіанти під потреби поціновувачів. Базова версія, як ми уже казали оснащена одним електродвигуном на задній вісі, який має пікову потужність в 360 к. с. (563 Нм) та розгін до перших 100 км/год за 5,7 секунди. Такий Macan (вартість 74 900 євро) матиме запас ходу в 641 км (WLTP), а значить там реальних буде близько 550 км. Але перевірити доведеться вже під час тест-драйву.

Наступна версія Macan 4 (78 100 євро) вже оснащена двома двигунами та видаватиме 408 к. с. (650 Нм) з розгоном в 5,2 секунди. Запас ходу зменшиться до 612 км (WLTP). Версія Macan 4S (84 400 євро) відповідно має 516 к. с. (820 Нм) та 4,1 с розгону до 100 км/год, ну і запас ходу до 601 км (WLTP). Найпотужнішим буде Macan Turbo (106 900 євро) з 639 к. с. (1130Нм) та 3,3 розгону. Це дасть тільки 590 км запасу ходу. Порівняно з топовою Model Y це не найкращий показник, але в сукупності характеристик Porsche все ж таки перемагає.

Двигуни повністю нові та мають високу ефективність. Це синхронні з постійними магнітами (PSM) агрегати, які використовують обмотки з прямокутного мідного дроту, щоб максимізувати коефіцієнт заповнення міддю пазів у статорі. Обмотки розташовані у вигляді U-подібних шпильок і, приварені з одного боку. Тільки в більш потужному двигуні на задній осі Macan Turbo це i-подібні шпильки, приварені з обох боків.

Різниця в потужності реалізована шляхом надзвичайно широкого діапазону обертів. Так в базовій версії електродвигун має діаметр 210 мм і активну довжину 200 мм і може похвалитися потужністю до 280 кВт. А в топовому Macan Turbo має більший і потужніший привід на задній осі з діаметром 230 мм і активною довжиною 210 мм. З максимальною потужністю 470 кВт, що дає особливо високий крутний момент і високу щільність потужності. Тож він видає максимальний ККД до 97 відсотків. Передній двигун має стабільні характеристики в усіх версіях 210/100.

Фото Porsche

Коштом використання таких ефективних двигунів інженерам вдалось відмовитись від складної коробки, яка встановлена в Taycan і залишити тут звичайний класичний одноступеневий редуктор. Тут використовується легкий диференціал із циліндричною передачею, щоб зберегти компактність коробки передач. Відповідно до потужності в коробці було змінено передавальне число.

Особливістю Macan також є додаткова інтеграція блокування диференціала задньої осі з електронним керуванням для Porsche Torque Vectoring Plus. Яка, залежно від вибраного режиму водіння та ситуації на дорозі, змінює крутний момент, розподіляючи його в різних відсотках між передньою та задньою осями.

Фото Porsche

Варто згадати й про імпульсний інвертор, який перетворює постійний струм від батареї в трифазний змінний струм для електродвигунів. Інвертор, який використовується на передній осі Macan 4 і Macan Turbo, використовує кремній, як напівпровідниковий матеріал. Він проводить до електродвигуна максимум 350 ампер. На задній вісі використовується високоефективний напівпровідниковий матеріал — карбід кремнію (SiC). Що значно зменшує втрати на перемикання в імпульсному інверторі та забезпечує вищі частоти перемикання. Інвертор імпульсів задньої осі в Macan 4 проводить максимум 480 ампер, а в Macan Turbo ця цифра досягає вражаючих 900 ампер.

Дальність ходу та зарядка

А тепер згадаємо про основну силу електромобіля — акумулятор. Це літій-іонна батарея, розташована внизу та всередині шасі. Особливістю буде те, що вона може використовувати приблизно 95 кВт·год зі 100 кВт·год загальної енергії, яка закладена в неї.

Фото Porsche

Охолодження тут рідинне та сама пластина інтегрована в корпус акумулятора. Сама батарея складається з 12 модулів по 15 послідовних призматичних комірок, які мають власну алюмінієву оболонку. В Porsche заздалегідь попіклувались ремонтопридатністю, тому кожен модуль можна замінити окремо, якщо виникне така необхідність.

Інтегровані графітові аноди, які приймають електрони в середині та відповідають за зарядку, дають високу циклічну та механічну стабільність. Вони також демонструють незначну зміну об’єму під час циклу заряджання та розряджання. Співвідношення змішування нікелю, кобальту і марганцю становить 8:1:1. Завдяки такому хімічному складу елемента акумулятор досягає високої щільності енергії.

Ефективність та практичність електромобіля визначається не тільки дальністю ходу, але й здатності швидко заряджатись. І тут саме платформа Premium Platform Electric (PPE) відіграє велику роль. Вона складається з 800-вольтової архітектури, яка дозволяє заряджатись постійним струмом до 270 кВт. Акумулятор можна зарядити від 10% до 80% (SoC) за 21 хвилину на відповідній станції швидкої зарядки. Звичайно Macan EV можна заряджати та від 11 кВт змінного струму та від настінної розетки на три фази. Час заряджання складе близько 13 годин, за даними виробника.

Нова функція, яка розділяє батарею на два 400-вольтових блоки при підключенні до 400-вольтового зарядного пристрою, забезпечує швидкість заряджання до 135 кВт. Macan може швидко заряджатися в дуже широкому діапазоні стану заряду (діапазон SoC), причому температура акумулятора та погодні умови відносно незначно впливають на час заряджання.

Сам запобіжник, або система керування батареєю (BMCe), розташована на кришці акумулятора. Він керує та розподіляє енергію між електродвигунами та допоміжними споживачами високої напруги та має зарядку постійним струмом як 800, так і 400 вольтів. Серед інших його задач: моніторинг напруги окремих елементів і всього потоку струму високовольтної системи.

Фото Porsche

Macan стандартно має два порти для заряджання на задній панелі. заряджання від змінного/постійного струму знаходиться ліворуч на стороні водія, а роз’єм тільки змінного струму — праворуч, на стороні пасажира. Відкривається він за допомогою сенсора від проведення руки або окремою кнопкою за допомогою датчика у дверях багажника або через додаток.

Комфорт та простір

Звичайно, що нове покоління Porsche Macan підросло в розмірах та взагалі змінило архітектуру та конфігурацію простору. В порівнянні з попередником він додав цілих 86 мм в колісній базі (2893 мм), став довше на 58 мм (4784 мм та на 16 мм ширшим (1938 мм). Це повинно позитивно вплинути на внутрішній простір, який в попередника не дуже вражаючий. І дійсно водій і передній пасажир тепер сидять на 28 мм нижче, а задні пасажири — на 15 мм нижче зі збільшеним простором для ніг, але ці показники будуть змінюватись прямо пропорційно від збільшення потужності.

Електричний кросовер пропонує, залежно від версії та встановленого обладнання, об’єм багажного відділення в 540 літрів. Що на 136 літрів більше, ніж в попередньому поколінні. Якщо скласти спинку заднього сидіння, то об’єм завантаження збільшується до 1348 літрів. Попереду також з’явився досить місткий багажник на 84 літри. Відкривати багажники можна жестами: передній — помахом руки, а задній — з ноги. Плюс в карму Macan — можливість буксирувати до 2 тисяч кг завдяки встановленій системі буксирного пристрою з електричним розблокуванням.

Оформлення інтер’єру високоякісними матеріалами залишає те приємне відчуття високого класу. Звичайно тут використовували перероблені матеріали, які не відрізнити від оригіналів. Сидіння мають електричні регулювання в 8 напрямках, підігріви, а вентиляцію та масаж — опціонально. Macan Turbo буде вже мати адаптивні спортивні сидіння з регулюванням у 18 напрямках.

З’явилось більше ніш та простору для дрібних речей по салону, а також є два порти швидкої зарядки USB-C у відділенні для речей на центральній консолі та розетка на 12 вольтів. Бездротова зарядка для смартфона з охолодженням має потужність 15 Вт. Заднім пасажирам пропонують підігріви лише, як опцію і за замовчуванням два порти для зарядки гаджетів.

Окрім сенсорного керування функціями пропонують і аналогові елементи керування — наприклад, на вентиляційних отворах і елементах керування кондиціонером. Як і звичайно тут фірмовий аналоговий годинник по центру консолі. Атмосферу створює додаткові фільтри очищення повітря, яке заходить з вулиці, та датчики контролю якості повітря. Плюс світлодіодна світлова стрічка на 56 світлодіодів інтегрована в декоративну планку панелі та дверей. Освітлення має не тільки задачу декорувати інтер’єр, але й залежно від ситуації надає інформацію або попередження, наприклад, для привітань, процесів зарядки або в поєднанні з системами допомоги водієві.

Фото Porsche

Архітектуру в салоні формували на основі Taycan. І дійсно тут багато спільного, тільки в Macan три великих монітори: два 10,9-дюймових для виводу мультимедіа, і 12,6-дюймова панель приладів з вигнутим дизайном. На деяких кросоверах з’явиться ще один екран, але його помітити на вимкненому автомобілі буде важко. Згодом подивимось, що саме вони нам запропонують.

Центральним дисплеєм системи Porsche Communication Management (PCM) є 10,9-дюймовий сенсорний дисплей високої роздільної здатності з якістю Full HD. Програмне забезпечення засноване на Android Automotive OS. Тож власник може встановлювати улюблені додатки, пропозиція яких постійно розширюється. Є Apple CarPlay і Android Auto, а також інтегровані та карти, які здатні планувати маршрут відповідно до зарядних станцій.

Є тут і голосовий помічник, який реагує на команду «Hey Porsche». Система здатна розпізнавати того, хто розмовляє за допомогою мікрофонів, що візуально відобразить на центральному моніторі, а також за допомогою світлової послідовності в індикаторі зв’язку. Якщо водій розмовляє з пасажиром, то система просто зосереджується на тому, хто заговорив першим. До того ж тепер помічник розуміє на шість мов більше, ніж раніше, що загалом склало до 23 мов.

Доповнена реальність та технології

Щоб ще більше підкреслити свою гаджетовість Macan обладнаний віртуальним проєкційним дисплеєм із технологією доповненої реальності (AR). Кольоровий AR-контент майже безперебійно проєктується в реальне середовище з високою точністю. Система використовує дані про навколишнє середовище та положення автомобіля. Проєкція дублює швидкість, дорожні знаки та символи допомоги та навігації, сповіщення деяких систем допомоги водієві, таких як активований адаптивний круїз-контроль, же відстань до попереднього авто буде прокладатись на дорозі килимом із точок.

Фото Porsche

Зображення проєкційного дисплея з’являється водієві на відстані 10 м, в тривимірному просторі, та відповідає розміру 87-дюймового дисплея. Це робить проєкційний дисплей одним із найбільших на цей час на ринку.

Porsche Macan EV отримав дворівневі фари: плоский верхній блок з денними ходовими вогнями на чотири смуги та основний модуль фари з опціональною матричною світлодіодною технологією розташований трохи нижче. Позаду — характерна світлодіодна лінія Porsche flyline, як в Toycan, утворює одне ціле з плоским заднім склом.

Фото Porsche

Топовий Macan Turbo отримає світлодіодні матричні фари з Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus). Вона використовує дані про швидкість, камеру та навігацію, щоб забезпечити ідеальне освітлення. Загальна кількість модулів — 84 світлодіоди на фару. Система може освітлювати дорогу на відстані понад 600 м.

Загальний перелік технологій безпеки та допомоги водію має велику кількість позицій і перелічувати зараз, можливо, не має сенсу. Тут запропонують функцію екстреного гальмування, помічник повороту, попередження про дистанцію, розпізнавання дорожніх знаків, систему підтримки смуги руху, а також опційно та адаптивний круїз, який робить автівку напівавтономною, і зможе навіть зупинити автівку, якщо водій не реагує.

Буде наявна система кругового огляду, включаючи систему активної допомоги при паркуванні з ультразвуковими датчиками, що розпізнає паралельні та перпендикулярні паркувальні місця. Інтелектуальний асистент паркування бере на себе керування, прискорення та гальмування під час паркування та автоматично паркує автомобіль на паралельному паркуванні.

Все це лише основна частина технологій в Porsche Macan EV, але в середині заховано ще більше. Враження від того, як це все працює складати будемо вже під час тест-драйву. Зараз можна сказати лише, що він складе досить серйозну конкуренцію не тільки Tesla Model Y, але й BMW ix3, Mercedes EQC, Genesis Electrified GV70, а також майбутньому Audi Q6 e-tron.

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Менше ніж у половині кімнат Лувру було відеоспостереження у 2024 році – звіт
ГЛАВКОМ NET
2025-11-07T02:00:39Z
Міс Всесвіт-2025: учасниця достроково покинула конкурс
GlavRed
2025-11-07T00:27:54Z
Знайшов дружині заміну: Роман Сасанчин "засвітив" обличчя нової дівчини
GlavRed
2025-11-06T23:27:52Z
Уперше в історії участі: українка стала Віцеміс Земля-2025
GlavRed
2025-11-06T22:27:30Z
"По чарочці": Остап Ступка висловився про свій алкоголізм
GlavRed
2025-11-06T20:27:50Z
Жінка-цукерочка: який зараз вигляд має вдова Миколи Мозгового
GlavRed
2025-11-06T20:27:05Z
Камалія попрощалася з донькою: що сталося
GlavRed
2025-11-06T19:27:01Z
Євробачення: Канада може стати новим учасником пісенного конкурсу
УкраинФорм
2025-11-06T19:21:32Z
MELOVIN розкрив шокуючу суму, яку вклав у створення свого нового альбому
GlavRed
2025-11-06T18:28:09Z
У Швеції через невідомі дрони призупинили роботу аеропорту: що відомо
InternetUA
2025-11-07T02:03:51Z
Акціонери Tesla схвалили премію для Маска у $1 трлн
ZN UA
2025-11-07T01:57:42Z
Волгоградський НПЗ призупинив роботу через атаку дронів – Reuters
ГЛАВКОМ NET
2025-11-07T01:48:34Z
Виплати при виході на пенсію: хто може отримати
Знай
2025-11-07T00:33:37Z
Внески від партнерів у межах PURL вже сягнули $2,82 мільярда - ОП
УкраинФорм
2025-11-06T23:24:04Z
У Швеції не виключають співфінансування угоди про продаж Україні Gripen
Европейская правда
2025-11-06T21:51:06Z
Удар акцизів по АЗС: як зміняться ціни на паливо і чи загрожує дефіцит
Хвиля
2025-11-06T20:30:31Z
Уряд скасував продовження пільг на імпорт електромобілів
360ua.news
2025-11-06T20:12:23Z
Дефіцит продуктів в Одеській області: до яких змін готуватися українцям
Политека
2025-11-06T20:00:18Z
Трамп вимагає виключити Південну Африку з G20
ZN UA
2025-11-07T02:09:02Z
Радбез ООН зняв санкції з президента Сирії Ахмеда аш-Шараа
УкраинФорм
2025-11-07T01:51:40Z
Bloomberg: Україна веде «позитивні» переговори зі США щодо ракет «Томагавк»
ГЛАВКОМ NET
2025-11-07T01:42:41Z
Показовий жест Трампа: ексочільник МЗС проаналізував візит постпреда США в НАТО до Києва
24tv
2025-11-07T01:39:22Z
РФ вербує іноземців на війну проти України в арабських країнах — розслідування
ZN UA
2025-11-07T01:36:29Z
Верховний суд США дозволив уряду позначати в паспортах тільки стать від народження
УкраинФорм
2025-11-07T01:09:53Z
Адміністрація Трампа анонсувала угоди з Boeing у Центральній Азії
ГЛАВКОМ NET
2025-11-07T01:06:13Z
Тривожна новина: чому зміна влади в Чехії важлива для України та до чого тут Орбан
24tv
2025-11-07T00:57:34Z
Генсек ООН на кліматичному саміті назвав «червону лінію» для людства
УкраинФорм
2025-11-07T00:57:19Z
ОГП оскаржить вирок, який виправдав окупанта у справі про мародерство на Київщині
УкраинФорм
2025-11-07T02:09:21Z
Росіяни вдарили по Запоріжжю дронами: постраждали багатоповерхівки та дитячий садок
Фокус
2025-11-07T01:30:01Z
У Сумах ворожий дрон поцілив по дорозі, пошкоджено авто
УкраинФорм
2025-11-07T00:24:59Z
Вбивство чиновника у Мексиці: стрільцем виявився 17-річний юнак
ГЛАВКОМ NET
2025-11-07T00:03:33Z
Внаслідок атаки росіян у Запоріжжі повилітали вікна в будинках і дитсадку – ОВА
Украинская правда
2025-11-06T23:51:10Z
Правоохоронці припинили стихійне блокування вулиці після того, як майже сотня мотоциклістів заповнила місто
Топ Жир
2025-11-06T23:42:29Z
"Людям забороняють виходити": у Дніпрі через атаку БПЛА зупинили потяг "Інтерсіті"
Фокус
2025-11-06T21:36:59Z
На Київщині п'яний чоловік «припаркувався» у магазині
ГЛАВКОМ NET
2025-11-06T21:30:31Z
Росіяни атакували дронами цивільні автівки на Харківщині, троє постраждалих
УкраинФорм
2025-11-06T20:57:16Z
Армійські корпуси Сухопутних військ розгортають систему «Імпульс»
InternetUA
2025-11-07T02:03:50Z
Термін запуску заводу з виробництва боєприпасів в Україні посунувся - глава Rheinmetall
УкраинФорм
2025-11-07T00:18:32Z
Критично важливі підприємства ОПК визначають за новими критеріями: Міноборони роз’яснило, що змінилося
УкраинФорм
2025-11-07T00:00:22Z
Армія Азербайджану переходить на стандарти НАТО – Алієв
Украинская правда
2025-11-06T23:51:07Z
Рейси до аеропорту Брюсселя скасован через спостереження дронів
ГЛАВКОМ NET
2025-11-06T23:45:26Z
Дрони, які не бояться РЕБ: в Армія+ запустили унікальний курс навчання
Хвиля
2025-11-06T23:30:40Z
Компенсація за оренду житла: що змінилось у програмі для ветеранів
Хвиля
2025-11-06T22:30:54Z
7 листопада: яке сьогодні свято, традиції та заборони
ГЛАВКОМ NET
2025-11-06T22:03:26Z
В Україні створять хаб оборонних інновацій спільно зі Швецією
Европейская правда
2025-11-06T21:57:22Z
Додаткова відпустка: чи можуть її продовжити у разі хвороби дитини
ZN UA
2025-11-06T23:24:37Z
Конкурент Neuralink залучив $200 мільйонів на розробку безопераційних мозкових імплантів
УкраинФорм
2025-11-06T17:00:30Z
Під час війни на цукровий діабет другого типу стали хворіти люди, молодші 45 років - лікарка
УкраинФорм
2025-11-06T16:42:35Z
В Україні відкрився міжнародний центр протезування
УкраинФорм
2025-11-06T16:42:33Z
Не хотів працювати вночі: медбрат вбив 10 пацієнтів і отримав довічне
Фокус
2025-11-06T16:00:38Z
В Україну надійшло майже 123 тисячі доз вакцини проти гепатиту B для дітей
УкраинФорм
2025-11-06T14:51:22Z
Учені пов’язали погіршення пам’яті із жиром на талії
TSN
2025-11-06T11:36:29Z
У Греції лікарі страйкуватимуть дві доби
Европейская правда
2025-11-06T08:09:49Z
Між поколіннями зростає дистанція, люди дедалі більше страждають від самотності – дослідження
ГЛАВКОМ NET
2025-11-06T02:00:37Z
Пентхаус за 30 мільйонів доларів від Pagani включає гіперкар, який неможливо придбати за гроші
Топ Жир
2025-11-07T01:57:33Z
Нові автосалони Ford створені, щоб ви забули про сам процес купівлі автомобіля
Топ Жир
2025-11-07T00:12:28Z
Найпопулярніший електричний пікап у США може припинити існування до кінця року
Топ Жир
2025-11-06T22:27:26Z
General Motors може приготувати ще один сюрприз із заднім приводом
Топ Жир
2025-11-06T21:42:00Z
Новий BMW i4 M60 прискорюється на півсекунди швидше за M3
Топ Жир
2025-11-06T20:57:15Z
Porsche Macan отримує новий двигун від Audi та кардинальні зміни
Топ Жир
2025-11-06T20:12:58Z
Трансмісія цього не прощає: які звички водіїв непомітно «вбивають» коробку
GlavRed
2025-11-06T19:27:24Z
Розкриті таємниці невдалої моделі Jaguar XJ
Топ Жир
2025-11-06T19:12:24Z
Toyota натякає на четверту модель GR для американського ринку
Топ Жир
2025-11-06T18:33:16Z
Тіктокер з Одещини сів на п’ять років за поширення відео бойової роботи ЗСУ
УкраинФорм
2025-11-07T01:39:41Z
На евакуацію погоджуються менш як третина одиноких маломобільних жителів Донеччини - ОВА
УкраинФорм
2025-11-07T00:48:16Z
Напруга на фронті зросла: Генштаб розповів про останні події
GlavRed
2025-11-07T00:27:42Z
Окупанти атакували Чугуїв: постраждали підприємство та навчальний заклад
ГЛАВКОМ NET
2025-11-07T00:18:55Z
Вибиті вікна в багатоповерхівках та дитсадку: росіяни атакували Запоріжжя
TSN
2025-11-07T00:18:50Z
Підрозділ ГУР показав шлях російського окупанта в полон — відео з його власного телефона
ZN UA
2025-11-06T23:15:41Z
"Не шкодує резерви": РФ намагається пришвидшитись на Покровському відтинку, — DeepState
Фокус
2025-11-06T23:15:18Z
Київ — повітряна тривога: загроза застосування балістики
TSN
2025-11-06T23:03:38Z
Війна, день 1352. Довічне ув'язнення для російського окупанта, атака на Волгоградський НПЗ
Football.ua
2025-11-06T23:00:40Z
Грошове дерево цвістиме цілий рік: секретна підгодівля для всіх рослин
GlavRed
2025-11-07T01:27:55Z
День ангела 7 листопада: кого та як вітати з іменинами
TSN
2025-11-06T22:36:50Z
Не в столиці і не у великому місті: де сховалася найдовша вулиця України
GlavRed
2025-11-06T22:27:26Z
Весною зацвітуть як ні в кого іншого: коли найкраще висаджувати тюльпани
24tv
2025-11-06T21:48:58Z
Сезон вже почався: печемо легкий пиріг з мандаринами, від смаку якого запаморочиться в голові
24tv
2025-11-06T21:39:26Z
Експерт з подорожей об'їздив 26 локацій і назвав ідеальне місце для відпочинку
24tv
2025-11-06T21:18:22Z
Замість Біг-Бена та Оксфорд-стріт: куди піти, щоб побачити справжній Лондон
24tv
2025-11-06T20:24:28Z
Чим почистити килим від бруду: копійчані методи, які виведуть будь-які плями
24tv
2025-11-06T20:15:35Z
Не лише Відень і Зальцбург: топ місця в Австрії, які варто побачити
Фокус
2025-11-06T20:12:06Z
Учені б'ють на сполох: сумний прогноз неминучого глобального потепління
GlavRed
2025-11-07T01:51:40Z
Для подолання наслідків екоциду Чорного моря потрібні нові природоохоронні акваторії - науковець
УкраинФорм
2025-11-07T01:33:50Z
Ретроградний Меркурій вдарить по чотирьох знаках зодіаку - кого чекають труднощі
GlavRed
2025-11-07T01:27:25Z
OpenAI перевищила мільйон комерційних користувачів
InternetUA
2025-11-07T00:33:42Z
Square Enix передасть контроль за якістю ігор штучному інтелекту
InternetUA
2025-11-06T23:10:23Z
Американські розробники представили новий автономний морський дрон Romulus
InternetUA
2025-11-06T22:03:05Z
Rockstar Games офіційно перенесла вихід Grand Theft Auto 6
24tv
2025-11-06T21:45:24Z
Розкрито реальний час роботи iPhone 17
InternetUA
2025-11-06T20:33:20Z
Сигнал, який не можна ігнорувати - чому насправді кіт нявкає вночі
GlavRed
2025-11-06T20:27:47Z
Асист Довбика та гегемонія данців. Чим запам'ятався четвертий раунд Ліги Європи?
ГЛАВКОМ NET
2025-11-07T01:15:40Z
Максимальний результат для України. Усі результати Ліги конференцій за 6 листопада
ГЛАВКОМ NET
2025-11-07T00:06:57Z
«Динамо» з розгромом здобуло першу перемогу в Лізі конференцій
ГЛАВКОМ NET
2025-11-06T23:27:44Z
Феєрія Динамо і божевільна кінцівка у Македонії — євровечір у Лізі Конференцій
Football.ua
2025-11-06T23:18:59Z
Ліга Європи УЄФА: "Рома" з асистом Довбика перемогла "Рейнджерс"
УкраинФорм
2025-11-06T23:09:28Z
Українці в єврокубках: Довбик зробив асист за "Рому", Романчук приніс перемогу румунам
ZN UA
2025-11-06T22:48:31Z
Ліга Європи: Рома і Астон Вілла беруть очки, ПАОК нищить суперника
Football.ua
2025-11-06T22:42:18Z
Джонатан Девід визнаний найкращим гравцем КОНКАКАФ сезону-2024/25
Football.ua
2025-11-06T22:30:11Z
Динамо у феєричному матчі з шістьма голами розгромило Зрінськи у Лізі конференцій
24tv
2025-11-06T22:03:10Z