MY.UAНовини
ТОП 5 передових технологій в електричному Porsche Macan
ТОП 5 передових технологій в електричному Porsche Macan

ТОП 5 передових технологій в електричному Porsche Macan

Ми зустрічаємо в Україні перший повністю електричний SUV від люксового німецького бренду. І якщо може здатись, на перший погляд, що Macan технологічно такий самий, як Taycan або Audi e-trone, то це далеко не так.

Відключайте рекламу - підтримуйте ITC!

Щоб повністю зрозуміти та оцінити всю роботу команди Porsche в Штутгарті, варто детально розібратись в кожній технології, яку пропонують в нових представниках люксового бренду зі спортивною генетикою. Тож зазвичай під час презентації влаштовують технічний тренінг або воркшоп, як його називають, для детального ознайомлення та розуміння кожної технології, яку було інтегровано. І в такому форматі ми зустрічаємо друге покоління найменшого кросовера бренду Porsche Macan.

Вперше Porsche Macan з’явився у 2014 році і з того часу пережив вже два рестайлінга: у 2018 та у 2021 роках. Поки що електрична версія буде співіснувати поряд з минулим поколінням, оснащеним ДВЗ, але тільки до кінця 2026 року.

Не минуло й десяти років, а ні, таки минуло. Тож виробник встиг випустити свіже покоління на десятиріччя моделі. І це не просто нова автівка, це новий підхід до створення автомобілів бренду. Ну і, звичайно, доказ поступової та неминучої трансформації Porsche до електричних технологій. Адже в планах компанії до 2030 року перевести 80% модельного ряду на батарейки, як би сумно це не виглядало. Тож зараз вже настав час нам ближче пізнавати те, в якому вигляді тепер буде закодовано перегонове ДНК виробника з майже віковою історією.

Зміст

  • 1 Генетичний код та шасі
  • 2 Динаміка і продуктивність силової установки
  • 3 Дальність ходу та зарядка
  • 4 Комфорт та простір
  • 5 Доповнена реальність та технології

Генетичний код та шасі

В нашому випадку це взагалі незвичний продукт, який в середині являє собою інтелектуальний гаджет з усіма здібностями гідного представника німецького бренду. Porsche Macan Electric має вигляд саме такий, як і будь-який Porsche: передові технології, ретельно продуманий салон поєднані з характерним для бренду гнучким керуванням. Тільки тепер це доповнюється миттєвою потужністю від електродвигунів, що покращує загальне враження від динаміки. В купі з іншими додатковими перевагами це робить кросовер одним із найкращих універсальних електромобілів на ринку.

Фото Porsche

Звичайно, тут збереглися усі риси характерні попередньому Macan: купеподібний силует, безрамне скління, великі 20 або 22-дюймові колеса. Як не дивно, але залишились і активні повітряні заслонки, що регулюють аеродинаміку, а разом з заднім динамічним спойлером, закритим пласким днищем, зниженим на 140 мм центром ваги вони зменшують аеродинамічний супротив до найкращого показника коефіцієнта лобового супротиву (0,25).

І почнемо з того, що це перший і поки що єдиний SUV, який побудовано на свіжій інноваційній електричній платформі концерну Premium (PPE) з 800-вольтовою технологією. Ця платформа розроблялась спільно Porsche та Audi та скоро можна очікувати появу Audi Q6 e-tron. Тільки між ними все ж таки буде різниця, як різними технічно виявляються і всі версії середньорозмірного кросовера: Porsche Macan, Porsche Macan 4, Porsche Macan S, Porsche Macan Turbo.

Фото Porsche

Так, дотримуючись свого призначення, штутгарці залишають незмінним задній привід Porsche Performance. І на базовій версії Porsche Macan встановлений один електродвигун на задній вісі, а осі всі інші версії (Porsche Macan 4, Porsche Macan S, Porsche Macan Turbo) отримують фірмовий повний привід, тільки з двома електродвигунами на обох вісях.

Електродвигун повернуто навколо поперечної осі автомобіля, тому він розміщений далі позаду, що теж буде відмінністю саме автівок Porsche. Це забезпечує бажаний баланс ваги задньої частини 48 відсотків спереду та 52 відсотки позаду.

Різними будуть і кріплення двигуна. В Macan 4 блок приводу встановлено на підрамнику шасі, тоді як блок приводу в Turbo кріпиться безпосередньо до кузова за допомогою чотирьох точок. Останній також отримує вперше опціональне рульове керування задньою віссю з максимальним кутом повороту в п’ять градусів. Це дає компактний радіус повороту 11,1 метра під час маневрування на швидкості до 80 км/год, а також покращує керування на високих швидкостях, сприяючи стабільній та точній поведінці під час проходження поворотів.

Подібне реалізовано коштом блокування заднього диференціала та ретельно вивіреного динамічного гальмування задньої осі. На швидкості вище від 80 км/год задні колеса повертаються в тому ж напрямку, що й передня вісь. Завдяки цьому колісна база значно подовжується, що ще більше підвищує стабільність водіння, наприклад, під час зміни смуги руху на автомагістралі.

Фото Porsche

В Porsche Macan Electric така сама конфігурація шасі, як і була: алюмінієва з подвійними важелями з окремим рівнем важелів керування попереду, а позаду — багатоважільна, але з деякими відмінностями до того ж залежно від версії. 

Звичайно в будь-якій версії зберігається пневмопідвіска, а опціонально буде доступний електронний контроль амортизації PASM (Porsche Active Suspension Management) з пневмобалонами та амортизаторами з двоклапанною технологією, що взагалі буде відрізняти представників Porsche від Audi, адже в останніх буде лише одноклапанна технологія. Система змінює поведінку шасі відповідно до стану дороги, швидкості, поздовжнього прискорення та бічних зусиль на поворотах, активації акселератора, введення керма та налаштування кліренсу автомобіля. Останній може змінюватись в діапазоні від 155 до 225 мм (стандартно він має кліренс 185 мм).

Фото Porsche

Архітектура на 800-вольт пропонує максимальну ефективність коштом нових силових агрегатів, швидкішим обчислювальним операціям, які виконує п’ять комп’ютерів, які контролюють різні функції. Платформа модульна та дозволяє змінювати розміри колісної бази, ширини колії, кліренсу, ємності батареї, розміщення силових агрегатів залежно від типу транспортного засобу від компактної автівки до мікробуса.

Гальмівна система також була повністю перероблена відповідно до електричних особливостей. Обидві моделі мають задні гальма з сірого чавуну з дисками 350×30 мм і плаваючими супортами. Спереду в Macan 4 встановлено чотирипоршневі алюмінієві фіксовані супорти розміром 350×34 мм, а Macan Turbo оснащений шестипоршневими алюмінієвими фіксованими гальмами розміром 400×38 мм.

Фото Porsche

Особливістю стане і потужна рекуперація. Macan здатний рекуперувати до 240 кВт, залежно від натискання на педаль гальма, а також від температури та рівня заряду батареї (SoC). Це дозволяє менше використовувати гальма, зберігаючи їх довговічність. Ну і звичайно додає економічності, накопичуючи до 98% гальмівної енергії під час щоденного використання.

Динаміка і продуктивність силової установки

Для нас пропонують чотири силові варіанти під потреби поціновувачів. Базова версія, як ми уже казали оснащена одним електродвигуном на задній вісі, який має пікову потужність в 360 к. с. (563 Нм) та розгін до перших 100 км/год за 5,7 секунди. Такий Macan (вартість 74 900 євро) матиме запас ходу в 641 км (WLTP), а значить там реальних буде близько 550 км. Але перевірити доведеться вже під час тест-драйву.

Наступна версія Macan 4 (78 100 євро) вже оснащена двома двигунами та видаватиме 408 к. с. (650 Нм) з розгоном в 5,2 секунди. Запас ходу зменшиться до 612 км (WLTP). Версія Macan 4S (84 400 євро) відповідно має 516 к. с. (820 Нм) та 4,1 с розгону до 100 км/год, ну і запас ходу до 601 км (WLTP). Найпотужнішим буде Macan Turbo (106 900 євро) з 639 к. с. (1130Нм) та 3,3 розгону. Це дасть тільки 590 км запасу ходу. Порівняно з топовою Model Y це не найкращий показник, але в сукупності характеристик Porsche все ж таки перемагає.

Двигуни повністю нові та мають високу ефективність. Це синхронні з постійними магнітами (PSM) агрегати, які використовують обмотки з прямокутного мідного дроту, щоб максимізувати коефіцієнт заповнення міддю пазів у статорі. Обмотки розташовані у вигляді U-подібних шпильок і, приварені з одного боку. Тільки в більш потужному двигуні на задній осі Macan Turbo це i-подібні шпильки, приварені з обох боків.

Різниця в потужності реалізована шляхом надзвичайно широкого діапазону обертів. Так в базовій версії електродвигун має діаметр 210 мм і активну довжину 200 мм і може похвалитися потужністю до 280 кВт. А в топовому Macan Turbo має більший і потужніший привід на задній осі з діаметром 230 мм і активною довжиною 210 мм. З максимальною потужністю 470 кВт, що дає особливо високий крутний момент і високу щільність потужності. Тож він видає максимальний ККД до 97 відсотків. Передній двигун має стабільні характеристики в усіх версіях 210/100.

Фото Porsche

Коштом використання таких ефективних двигунів інженерам вдалось відмовитись від складної коробки, яка встановлена в Taycan і залишити тут звичайний класичний одноступеневий редуктор. Тут використовується легкий диференціал із циліндричною передачею, щоб зберегти компактність коробки передач. Відповідно до потужності в коробці було змінено передавальне число.

Особливістю Macan також є додаткова інтеграція блокування диференціала задньої осі з електронним керуванням для Porsche Torque Vectoring Plus. Яка, залежно від вибраного режиму водіння та ситуації на дорозі, змінює крутний момент, розподіляючи його в різних відсотках між передньою та задньою осями.

Фото Porsche

Варто згадати й про імпульсний інвертор, який перетворює постійний струм від батареї в трифазний змінний струм для електродвигунів. Інвертор, який використовується на передній осі Macan 4 і Macan Turbo, використовує кремній, як напівпровідниковий матеріал. Він проводить до електродвигуна максимум 350 ампер. На задній вісі використовується високоефективний напівпровідниковий матеріал — карбід кремнію (SiC). Що значно зменшує втрати на перемикання в імпульсному інверторі та забезпечує вищі частоти перемикання. Інвертор імпульсів задньої осі в Macan 4 проводить максимум 480 ампер, а в Macan Turbo ця цифра досягає вражаючих 900 ампер.

Дальність ходу та зарядка

А тепер згадаємо про основну силу електромобіля — акумулятор. Це літій-іонна батарея, розташована внизу та всередині шасі. Особливістю буде те, що вона може використовувати приблизно 95 кВт·год зі 100 кВт·год загальної енергії, яка закладена в неї.

Фото Porsche

Охолодження тут рідинне та сама пластина інтегрована в корпус акумулятора. Сама батарея складається з 12 модулів по 15 послідовних призматичних комірок, які мають власну алюмінієву оболонку. В Porsche заздалегідь попіклувались ремонтопридатністю, тому кожен модуль можна замінити окремо, якщо виникне така необхідність.

Інтегровані графітові аноди, які приймають електрони в середині та відповідають за зарядку, дають високу циклічну та механічну стабільність. Вони також демонструють незначну зміну об’єму під час циклу заряджання та розряджання. Співвідношення змішування нікелю, кобальту і марганцю становить 8:1:1. Завдяки такому хімічному складу елемента акумулятор досягає високої щільності енергії.

Ефективність та практичність електромобіля визначається не тільки дальністю ходу, але й здатності швидко заряджатись. І тут саме платформа Premium Platform Electric (PPE) відіграє велику роль. Вона складається з 800-вольтової архітектури, яка дозволяє заряджатись постійним струмом до 270 кВт. Акумулятор можна зарядити від 10% до 80% (SoC) за 21 хвилину на відповідній станції швидкої зарядки. Звичайно Macan EV можна заряджати та від 11 кВт змінного струму та від настінної розетки на три фази. Час заряджання складе близько 13 годин, за даними виробника.

Нова функція, яка розділяє батарею на два 400-вольтових блоки при підключенні до 400-вольтового зарядного пристрою, забезпечує швидкість заряджання до 135 кВт. Macan може швидко заряджатися в дуже широкому діапазоні стану заряду (діапазон SoC), причому температура акумулятора та погодні умови відносно незначно впливають на час заряджання.

Сам запобіжник, або система керування батареєю (BMCe), розташована на кришці акумулятора. Він керує та розподіляє енергію між електродвигунами та допоміжними споживачами високої напруги та має зарядку постійним струмом як 800, так і 400 вольтів. Серед інших його задач: моніторинг напруги окремих елементів і всього потоку струму високовольтної системи.

Фото Porsche

Macan стандартно має два порти для заряджання на задній панелі. заряджання від змінного/постійного струму знаходиться ліворуч на стороні водія, а роз’єм тільки змінного струму — праворуч, на стороні пасажира. Відкривається він за допомогою сенсора від проведення руки або окремою кнопкою за допомогою датчика у дверях багажника або через додаток.

Комфорт та простір

Звичайно, що нове покоління Porsche Macan підросло в розмірах та взагалі змінило архітектуру та конфігурацію простору. В порівнянні з попередником він додав цілих 86 мм в колісній базі (2893 мм), став довше на 58 мм (4784 мм та на 16 мм ширшим (1938 мм). Це повинно позитивно вплинути на внутрішній простір, який в попередника не дуже вражаючий. І дійсно водій і передній пасажир тепер сидять на 28 мм нижче, а задні пасажири — на 15 мм нижче зі збільшеним простором для ніг, але ці показники будуть змінюватись прямо пропорційно від збільшення потужності.

Електричний кросовер пропонує, залежно від версії та встановленого обладнання, об’єм багажного відділення в 540 літрів. Що на 136 літрів більше, ніж в попередньому поколінні. Якщо скласти спинку заднього сидіння, то об’єм завантаження збільшується до 1348 літрів. Попереду також з’явився досить місткий багажник на 84 літри. Відкривати багажники можна жестами: передній — помахом руки, а задній — з ноги. Плюс в карму Macan — можливість буксирувати до 2 тисяч кг завдяки встановленій системі буксирного пристрою з електричним розблокуванням.

Оформлення інтер’єру високоякісними матеріалами залишає те приємне відчуття високого класу. Звичайно тут використовували перероблені матеріали, які не відрізнити від оригіналів. Сидіння мають електричні регулювання в 8 напрямках, підігріви, а вентиляцію та масаж — опціонально. Macan Turbo буде вже мати адаптивні спортивні сидіння з регулюванням у 18 напрямках.

З’явилось більше ніш та простору для дрібних речей по салону, а також є два порти швидкої зарядки USB-C у відділенні для речей на центральній консолі та розетка на 12 вольтів. Бездротова зарядка для смартфона з охолодженням має потужність 15 Вт. Заднім пасажирам пропонують підігріви лише, як опцію і за замовчуванням два порти для зарядки гаджетів.

Окрім сенсорного керування функціями пропонують і аналогові елементи керування — наприклад, на вентиляційних отворах і елементах керування кондиціонером. Як і звичайно тут фірмовий аналоговий годинник по центру консолі. Атмосферу створює додаткові фільтри очищення повітря, яке заходить з вулиці, та датчики контролю якості повітря. Плюс світлодіодна світлова стрічка на 56 світлодіодів інтегрована в декоративну планку панелі та дверей. Освітлення має не тільки задачу декорувати інтер’єр, але й залежно від ситуації надає інформацію або попередження, наприклад, для привітань, процесів зарядки або в поєднанні з системами допомоги водієві.

Фото Porsche

Архітектуру в салоні формували на основі Taycan. І дійсно тут багато спільного, тільки в Macan три великих монітори: два 10,9-дюймових для виводу мультимедіа, і 12,6-дюймова панель приладів з вигнутим дизайном. На деяких кросоверах з’явиться ще один екран, але його помітити на вимкненому автомобілі буде важко. Згодом подивимось, що саме вони нам запропонують.

Центральним дисплеєм системи Porsche Communication Management (PCM) є 10,9-дюймовий сенсорний дисплей високої роздільної здатності з якістю Full HD. Програмне забезпечення засноване на Android Automotive OS. Тож власник може встановлювати улюблені додатки, пропозиція яких постійно розширюється. Є Apple CarPlay і Android Auto, а також інтегровані та карти, які здатні планувати маршрут відповідно до зарядних станцій.

Є тут і голосовий помічник, який реагує на команду «Hey Porsche». Система здатна розпізнавати того, хто розмовляє за допомогою мікрофонів, що візуально відобразить на центральному моніторі, а також за допомогою світлової послідовності в індикаторі зв’язку. Якщо водій розмовляє з пасажиром, то система просто зосереджується на тому, хто заговорив першим. До того ж тепер помічник розуміє на шість мов більше, ніж раніше, що загалом склало до 23 мов.

Доповнена реальність та технології

Щоб ще більше підкреслити свою гаджетовість Macan обладнаний віртуальним проєкційним дисплеєм із технологією доповненої реальності (AR). Кольоровий AR-контент майже безперебійно проєктується в реальне середовище з високою точністю. Система використовує дані про навколишнє середовище та положення автомобіля. Проєкція дублює швидкість, дорожні знаки та символи допомоги та навігації, сповіщення деяких систем допомоги водієві, таких як активований адаптивний круїз-контроль, же відстань до попереднього авто буде прокладатись на дорозі килимом із точок.

Фото Porsche

Зображення проєкційного дисплея з’являється водієві на відстані 10 м, в тривимірному просторі, та відповідає розміру 87-дюймового дисплея. Це робить проєкційний дисплей одним із найбільших на цей час на ринку.

Porsche Macan EV отримав дворівневі фари: плоский верхній блок з денними ходовими вогнями на чотири смуги та основний модуль фари з опціональною матричною світлодіодною технологією розташований трохи нижче. Позаду — характерна світлодіодна лінія Porsche flyline, як в Toycan, утворює одне ціле з плоским заднім склом.

Фото Porsche

Топовий Macan Turbo отримає світлодіодні матричні фари з Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus). Вона використовує дані про швидкість, камеру та навігацію, щоб забезпечити ідеальне освітлення. Загальна кількість модулів — 84 світлодіоди на фару. Система може освітлювати дорогу на відстані понад 600 м.

Загальний перелік технологій безпеки та допомоги водію має велику кількість позицій і перелічувати зараз, можливо, не має сенсу. Тут запропонують функцію екстреного гальмування, помічник повороту, попередження про дистанцію, розпізнавання дорожніх знаків, систему підтримки смуги руху, а також опційно та адаптивний круїз, який робить автівку напівавтономною, і зможе навіть зупинити автівку, якщо водій не реагує.

Буде наявна система кругового огляду, включаючи систему активної допомоги при паркуванні з ультразвуковими датчиками, що розпізнає паралельні та перпендикулярні паркувальні місця. Інтелектуальний асистент паркування бере на себе керування, прискорення та гальмування під час паркування та автоматично паркує автомобіль на паралельному паркуванні.

Все це лише основна частина технологій в Porsche Macan EV, але в середині заховано ще більше. Враження від того, як це все працює складати будемо вже під час тест-драйву. Зараз можна сказати лише, що він складе досить серйозну конкуренцію не тільки Tesla Model Y, але й BMW ix3, Mercedes EQC, Genesis Electrified GV70, а також майбутньому Audi Q6 e-tron.

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Зеленський говоритиме з Карні про посилення санкційного тиску на Росію
УкраинФорм
2025-06-17T17:43:00Z
Зеленський обговорив поглиблення військової співпраці з прем’єр-міністром Канади
ГЛАВКОМ NET
2025-06-17T17:42:39Z
Україна скликає засідання Радбезу через ескалацію ракетного терору РФ
УкраинФорм
2025-06-17T17:42:04Z
Комбінований удар Росії по Києву, ймовірно, є найсмертоноснішою атакою за майже рік - місія ООН
УкраинФорм
2025-06-17T17:39:45Z
Bloomberg: лідери G7 не переконали Трампа посилити тиск на Росію
Европейская правда
2025-06-17T17:37:22Z
Нічний удар РФ по Києву став найжорстокішим за останні 11 місяців - звіт ООН
Gazeta UA
2025-06-17T17:31:46Z
Глава Єврокомісії закликала Трампа об'єднатися проти торговельної політики Китаю
iPress
2025-06-17T17:31:43Z
Голова євродипломатії закликає до посилення тиску на росію через нові удари
iPress
2025-06-17T17:31:42Z
Росія не збирається допомагати Ірану та не має на це ресурсів — Bloomberg
ZN UA
2025-06-17T17:31:34Z
У Києві внаслідок удару РФ підтверджена загибель десятьох людей - Кличко
УкраинФорм
2025-06-17T17:33:40Z
Поцілили на ходу: легіонери ЗСУ показали, як збили FPV з пікапа на великій швидкості
Фокус
2025-06-17T17:30:42Z
Графіки відключення світла в Одеській області: українцям зробили важливе оголошення
Политека
2025-06-17T17:30:05Z
Озеро-привид в Україні: неймовірна історія водойми, яка не замерзає взимку
GlavRed
2025-06-17T17:27:24Z
У Києві внаслідок удару РФ вже 14 загиблих і 117 постраждалих
УкраинФорм
2025-06-17T17:27:15Z
Спека та дощі: як змінюватиметься погода найближчим часом
GlavRed
2025-06-17T17:27:04Z
Обстріл Києва: кількість загиблих зросла
Gazeta UA
2025-06-17T17:21:50Z
"Газмережі" терміново попередили споживачів: врахуйте при оплаті рахунків за доставку
Знай
2025-06-17T17:21:28Z
Спершу йде непотріб: боєць розкрив методи росіян на Покровському напрямку
24tv
2025-06-17T17:09:58Z
Українські розробники представили нові вітчизняні дрони-перехоплювачі Тарас-П
InternetUA
2025-06-17T17:43:28Z
Через погану якість укріплень Україна втрачає території: експерт розповів, що потрібно змінити
ZN UA
2025-06-17T17:39:33Z
Чого очікувати Україні, якщо США припинять військову допомогу: у Defense Express пояснили
24tv
2025-06-17T17:39:18Z
Британська розвідка повідомляє про рекордну кількість ампутацій у російських солдатів
iPress
2025-06-17T17:31:14Z
"Іскандер-К" отримав "очі", що бачать крізь РЕБ: ЗМІ розкрили деталі оновлення
GlavRed
2025-06-17T17:27:57Z
Military ID та послуги онлайн: Умєров - про переваги Єдиного реєстру для військових
УкраинФорм
2025-06-17T17:21:30Z
Минулого літа такого не було, – військовий вказав на особливість нинішнього наступу росіян
24tv
2025-06-17T17:09:38Z
США передали в оренду Польщі перші ударні гелікоптери Apache
InternetUA
2025-06-17T17:00:27Z
Школярі в Києві допомагають розбирати завали після удару РФ
ГЛАВКОМ NET
2025-06-17T16:54:44Z
Чому люди вірять в теорії змови: знайшли спільні психологічні та розумові причини
24tv
2025-06-17T17:45:34Z
Штани й кросівки будуть як новенькі: ось як відмити з них траву
24tv
2025-06-17T17:36:38Z
Місяць в Овні: які 4 знаки отримають добрі новини вже в середу, 18 червня
GlavRed
2025-06-17T17:27:27Z
Шість найпоширеніших помилок в догляді за собаками, які допускають більшість
Gazeta UA
2025-06-17T17:24:59Z
Варення і не тільки: 5 рецептів, які допоможуть зберегти полуницю на зиму
24tv
2025-06-17T17:09:57Z
Найгірші місця: де не варто садити гортензії, щоб не втратити пишного цвітіння
24tv
2025-06-17T16:48:26Z
В Україні відкриють одне з найбільших лавандових полів: куди їхати, щоб побачити лілову красу
24tv
2025-06-17T16:21:38Z
Ці 5 несподіваних речей з дому потрібно замінювати принаймні раз на рік
24tv
2025-06-17T15:57:39Z
Житло дешевше, ніж у Львові: 5 європейських країн із найнижчими цінами на нерухомість
24tv
2025-06-17T15:36:31Z
Київстар закриє популярні тарифи: часу залишилося до 24 червня
Хвиля
2025-06-17T17:36:22Z
Єврокомісія представила план повної зупинки імпорту газу та нафти з РФ до кінця 2027 року
Европейская правда
2025-06-17T17:27:57Z
Єврокомісія пропонує інтегрувати Україну в систему роумінгу ЄС із січня 2026 року
УкраинФорм
2025-06-17T17:15:31Z
"Стали на захист людей": Гетманцев назвав "вигоди" податку на OLX
Фокус
2025-06-17T17:15:25Z
Молочка в Україні: де шукати вигідні ціни та що змінилося у червні
Хвиля
2025-06-17T17:09:26Z
В Україні дорожчає рання капуста
Gazeta UA
2025-06-17T16:39:33Z
Ціни злетіли на 29%: через дефіцит в Україні різко подорожчав популярний овоч
GlavRed
2025-06-17T16:27:43Z
Ціни на овочі та фрукти продовжують зростати: скільки коштують та чи буде покращення
Знай
2025-06-17T16:21:07Z
Українцям назвали тариф на газ із 1 вересня: хто зможе платити менше
Хвиля
2025-06-17T16:03:00Z
Сезон полуниці у розпалі: як насолоджуватися ягодами без шкоди для здоров’я
GlavRed
2025-06-17T16:27:42Z
Без довідок і походів по кабінетах: ВЛК підключили до електронної медицини
Gazeta UA
2025-06-17T16:24:11Z
Новий аналіз крові показує, наскільки "добре" ви старієте і скільки проживете
24tv
2025-06-17T16:12:01Z
Зміцнює серце та покращує роботу мозку: лікарі назвали найкорисніші види морепродуктів
Знай
2025-06-17T15:51:52Z
Пенсійні виплати для військовослужбовців із інвалідністю: що важливо знати
Хвиля
2025-06-17T15:33:14Z
Китай презентував новий мозковий імплант, що перевершив Neuralink Ілона Маска
ГЛАВКОМ NET
2025-06-17T15:30:21Z
Східна Європа готує лікарні до війни
360ua.news
2025-06-17T15:03:46Z
Як зрозуміти, що кавун солодкий і стиглий: 4 лайфхаки, про які ніхто не знає
24tv
2025-06-17T14:30:43Z
Порушує роботу серця: лікарі назвали найшкідливіший вид солі
Знай
2025-06-17T13:51:01Z
Леся Нікітюк вагітна первістком: якою була реакція нареченого ведучої
GlavRed
2025-06-17T17:27:17Z
Відкрила шафу і зникла: жінка показала таємну кімнату всередині шафи
Фокус
2025-06-17T17:15:57Z
Стильні аксесуари на літо, які носять модні дівчата: найкрасивіші варіанти
24tv
2025-06-17T17:15:47Z
Sunday news з Софією Єгоровою! До Перемоги!
FM-TV
2025-06-17T17:09:22Z
Фінал легендарної «Червоної рути» пройде 17-21 вересня у Львові - організатори фестивалю розкрили деталі
УкраинФорм
2025-06-17T16:42:05Z
У Дюссельдорфі відбудеться показ українського фільму «БожеВільні»
УкраинФорм
2025-06-17T16:33:39Z
"Не відпускали зі сцени": SHUMEI зібрав аншлаг у Львівській опері й змусив зал аплодувати стоячи
24tv
2025-06-17T16:06:19Z
Не дитяча добірка: Злата Огнєвіч поділилася улюбленими пікантними книжками
24tv
2025-06-17T15:42:56Z
Pillars of Eternity 3 буде схожою на Baldur’s Gate 3 — головний дизайнер хоче 3D та більшої динамічності
ITC
2025-06-17T15:24:06Z
В Індонезії вулкан викинув у повітря 11-кілометрову хмару попелу
УкраинФорм
2025-06-17T17:45:15Z
В результаті стрілянини у Житомирі загинули чоловік і жінка
Украина Криминальная
2025-06-17T17:12:36Z
Інтернет-шахрай ошукав жінку на 96 тисяч гривень
InternetUA
2025-06-17T17:07:42Z
Паніка в Італії: мальовничий острів страждає від "нашестя кіз"
24tv
2025-06-17T17:03:10Z
З Німеччини екстрадовано житомирянку, якій інкримінують сприяння у незаконному в’їзді в Україну десятьом іранцям
Украина Криминальная
2025-06-17T16:39:30Z
У центрі Чернівців сталася сутичка між вірянами УПЦ МП та ПЦУ, є постраждалі
УкраинФорм
2025-06-17T15:57:23Z
На Херсонщині упродовж дня внаслідок обстрілів РФ одна людина загинула, ще 27 - постраждали
УкраинФорм
2025-06-17T15:54:46Z
У Житомирі чоловік застрелив колишню кохану і покінчив життя самогубством, - поліція розпочала розслідування
Комсомольская правда
2025-06-17T15:49:57Z
У Римі 80-річний водій заїхав на Mercedes на відому пам’ятку
Европейская правда
2025-06-17T15:34:47Z
Ferrari відкладає випуск другого електромобіля через прихильність клієнтів до двигунів внутрішнього згоряння
Топ Жир
2025-06-17T17:30:33Z
Убивця суперкарів: дебютував найшвидший Chevrolet Corvette на 1250 сил
Фокус
2025-06-17T16:57:30Z
Забудьте про суперкари – цей Corvette готується змагатися з гіперкарами
Топ Жир
2025-06-17T16:45:09Z
Mansory створив арткар спільно з художником Alec Monopoly
AutoCentre
2025-06-17T16:06:35Z
Злам охорони: злодії вдерлися до автосалону та втекли від поліції на викраденому Hellcat
Топ Жир
2025-06-17T16:00:58Z
В Україні з'явився найекстремальніший кросовер Subaru для серйозного бездоріжжя
Фокус
2025-06-17T15:45:38Z
Відскакує, майже літає, а тепер — під судом
Топ Жир
2025-06-17T15:15:38Z
Недорогий кросовер Chery за $12 200 виявився клоном Range Rover
Фокус
2025-06-17T15:06:17Z
Найрозкішніший електрокар Stellantis з Франції може втратити статус виключно електричного
Топ Жир
2025-06-17T14:45:20Z
Фіорентина може посилитися колишнім капітаном Мілана
Football.ua
2025-06-17T17:34:09Z
Чемпіон світу, який побив українця, дав прогноз на реванш Усик – Дюбуа
24tv
2025-06-17T17:30:35Z
Людмила Кіченок вийшла до чвертьфіналу турніру WTA 500 у Берліні
УкраинФорм
2025-06-17T17:24:25Z
Луніну радять покинути Реал: де продовжить кар'єру український голкіпер
24tv
2025-06-17T16:51:37Z
Загинув від удару FPV-дрона. ЗСУ ліквідували титулованого російського борця і окупанта
ГЛАВКОМ NET
2025-06-17T16:51:22Z
Мельгоса: Більше думаємо про саму гру з Нідерландами, ніж про фінальний результат
Football.ua
2025-06-17T16:48:46Z
Трубін – про нічию з Бока Хуніорс: Не той результат, до якого готувалися, але тримали рівень до останньої хвилини
Football.ua
2025-06-17T16:21:11Z
Тренер збірної України з баскетболу припинив роботу у румунському клубі
ГЛАВКОМ NET
2025-06-17T16:06:41Z
Гітон продовжить своє перебування в Манчестер Юнайтед
Football.ua
2025-06-17T15:58:25Z
Ванга побачила у 2025 році те, що може налякати будь-кого
FaceNews
2025-06-17T17:30:55Z
Соцмережа X раптово заблокували акаунти Pump.fun, GMGN, ElizaOS та інших мемкоїн-платформ
ITC
2025-06-17T17:25:56Z
Не просто дизайн, а корисна функція: для чого в ножі є дірки
24tv
2025-06-17T17:24:56Z
Фахівець розповів, навіщо в смартфонах так багато оперативної пам’яті і чому її стає дедалі більше
InternetUA
2025-06-17T17:13:31Z
Трампофон у золоті: як у США випускатимуть смартфони Трампа та яка їхня ціна
24tv
2025-06-17T17:03:17Z
В Україні почали розробку власної великої мовної моделі ШІ
УкраинФорм
2025-06-17T16:48:45Z
11 професій, які найбільше ризикують бути заміненими штучним інтелектом у 2025 році
InternetUA
2025-06-17T16:43:03Z
Китайський стартап MiniMax представив ШІ-модель M1, що конкурує з R1–0528 від DeepSeek
AIN
2025-06-17T16:42:06Z
Threads тестує нову важливу функцію, яка поки доступна не всім
24tv
2025-06-17T16:36:08Z