MY.UAНовини
ТОП 5 передових технологій в електричному Porsche Macan
ТОП 5 передових технологій в електричному Porsche Macan

ТОП 5 передових технологій в електричному Porsche Macan

Ми зустрічаємо в Україні перший повністю електричний SUV від люксового німецького бренду. І якщо може здатись, на перший погляд, що Macan технологічно такий самий, як Taycan або Audi e-trone, то це далеко не так.

Відключайте рекламу - підтримуйте ITC!

Щоб повністю зрозуміти та оцінити всю роботу команди Porsche в Штутгарті, варто детально розібратись в кожній технології, яку пропонують в нових представниках люксового бренду зі спортивною генетикою. Тож зазвичай під час презентації влаштовують технічний тренінг або воркшоп, як його називають, для детального ознайомлення та розуміння кожної технології, яку було інтегровано. І в такому форматі ми зустрічаємо друге покоління найменшого кросовера бренду Porsche Macan.

Вперше Porsche Macan з’явився у 2014 році і з того часу пережив вже два рестайлінга: у 2018 та у 2021 роках. Поки що електрична версія буде співіснувати поряд з минулим поколінням, оснащеним ДВЗ, але тільки до кінця 2026 року.

Не минуло й десяти років, а ні, таки минуло. Тож виробник встиг випустити свіже покоління на десятиріччя моделі. І це не просто нова автівка, це новий підхід до створення автомобілів бренду. Ну і, звичайно, доказ поступової та неминучої трансформації Porsche до електричних технологій. Адже в планах компанії до 2030 року перевести 80% модельного ряду на батарейки, як би сумно це не виглядало. Тож зараз вже настав час нам ближче пізнавати те, в якому вигляді тепер буде закодовано перегонове ДНК виробника з майже віковою історією.

Зміст

  • 1 Генетичний код та шасі
  • 2 Динаміка і продуктивність силової установки
  • 3 Дальність ходу та зарядка
  • 4 Комфорт та простір
  • 5 Доповнена реальність та технології

Генетичний код та шасі

В нашому випадку це взагалі незвичний продукт, який в середині являє собою інтелектуальний гаджет з усіма здібностями гідного представника німецького бренду. Porsche Macan Electric має вигляд саме такий, як і будь-який Porsche: передові технології, ретельно продуманий салон поєднані з характерним для бренду гнучким керуванням. Тільки тепер це доповнюється миттєвою потужністю від електродвигунів, що покращує загальне враження від динаміки. В купі з іншими додатковими перевагами це робить кросовер одним із найкращих універсальних електромобілів на ринку.

Фото Porsche

Звичайно, тут збереглися усі риси характерні попередньому Macan: купеподібний силует, безрамне скління, великі 20 або 22-дюймові колеса. Як не дивно, але залишились і активні повітряні заслонки, що регулюють аеродинаміку, а разом з заднім динамічним спойлером, закритим пласким днищем, зниженим на 140 мм центром ваги вони зменшують аеродинамічний супротив до найкращого показника коефіцієнта лобового супротиву (0,25).

І почнемо з того, що це перший і поки що єдиний SUV, який побудовано на свіжій інноваційній електричній платформі концерну Premium (PPE) з 800-вольтовою технологією. Ця платформа розроблялась спільно Porsche та Audi та скоро можна очікувати появу Audi Q6 e-tron. Тільки між ними все ж таки буде різниця, як різними технічно виявляються і всі версії середньорозмірного кросовера: Porsche Macan, Porsche Macan 4, Porsche Macan S, Porsche Macan Turbo.

Фото Porsche

Так, дотримуючись свого призначення, штутгарці залишають незмінним задній привід Porsche Performance. І на базовій версії Porsche Macan встановлений один електродвигун на задній вісі, а осі всі інші версії (Porsche Macan 4, Porsche Macan S, Porsche Macan Turbo) отримують фірмовий повний привід, тільки з двома електродвигунами на обох вісях.

Електродвигун повернуто навколо поперечної осі автомобіля, тому він розміщений далі позаду, що теж буде відмінністю саме автівок Porsche. Це забезпечує бажаний баланс ваги задньої частини 48 відсотків спереду та 52 відсотки позаду.

Різними будуть і кріплення двигуна. В Macan 4 блок приводу встановлено на підрамнику шасі, тоді як блок приводу в Turbo кріпиться безпосередньо до кузова за допомогою чотирьох точок. Останній також отримує вперше опціональне рульове керування задньою віссю з максимальним кутом повороту в п’ять градусів. Це дає компактний радіус повороту 11,1 метра під час маневрування на швидкості до 80 км/год, а також покращує керування на високих швидкостях, сприяючи стабільній та точній поведінці під час проходження поворотів.

Подібне реалізовано коштом блокування заднього диференціала та ретельно вивіреного динамічного гальмування задньої осі. На швидкості вище від 80 км/год задні колеса повертаються в тому ж напрямку, що й передня вісь. Завдяки цьому колісна база значно подовжується, що ще більше підвищує стабільність водіння, наприклад, під час зміни смуги руху на автомагістралі.

Фото Porsche

В Porsche Macan Electric така сама конфігурація шасі, як і була: алюмінієва з подвійними важелями з окремим рівнем важелів керування попереду, а позаду — багатоважільна, але з деякими відмінностями до того ж залежно від версії. 

Звичайно в будь-якій версії зберігається пневмопідвіска, а опціонально буде доступний електронний контроль амортизації PASM (Porsche Active Suspension Management) з пневмобалонами та амортизаторами з двоклапанною технологією, що взагалі буде відрізняти представників Porsche від Audi, адже в останніх буде лише одноклапанна технологія. Система змінює поведінку шасі відповідно до стану дороги, швидкості, поздовжнього прискорення та бічних зусиль на поворотах, активації акселератора, введення керма та налаштування кліренсу автомобіля. Останній може змінюватись в діапазоні від 155 до 225 мм (стандартно він має кліренс 185 мм).

Фото Porsche

Архітектура на 800-вольт пропонує максимальну ефективність коштом нових силових агрегатів, швидкішим обчислювальним операціям, які виконує п’ять комп’ютерів, які контролюють різні функції. Платформа модульна та дозволяє змінювати розміри колісної бази, ширини колії, кліренсу, ємності батареї, розміщення силових агрегатів залежно від типу транспортного засобу від компактної автівки до мікробуса.

Гальмівна система також була повністю перероблена відповідно до електричних особливостей. Обидві моделі мають задні гальма з сірого чавуну з дисками 350×30 мм і плаваючими супортами. Спереду в Macan 4 встановлено чотирипоршневі алюмінієві фіксовані супорти розміром 350×34 мм, а Macan Turbo оснащений шестипоршневими алюмінієвими фіксованими гальмами розміром 400×38 мм.

Фото Porsche

Особливістю стане і потужна рекуперація. Macan здатний рекуперувати до 240 кВт, залежно від натискання на педаль гальма, а також від температури та рівня заряду батареї (SoC). Це дозволяє менше використовувати гальма, зберігаючи їх довговічність. Ну і звичайно додає економічності, накопичуючи до 98% гальмівної енергії під час щоденного використання.

Динаміка і продуктивність силової установки

Для нас пропонують чотири силові варіанти під потреби поціновувачів. Базова версія, як ми уже казали оснащена одним електродвигуном на задній вісі, який має пікову потужність в 360 к. с. (563 Нм) та розгін до перших 100 км/год за 5,7 секунди. Такий Macan (вартість 74 900 євро) матиме запас ходу в 641 км (WLTP), а значить там реальних буде близько 550 км. Але перевірити доведеться вже під час тест-драйву.

Наступна версія Macan 4 (78 100 євро) вже оснащена двома двигунами та видаватиме 408 к. с. (650 Нм) з розгоном в 5,2 секунди. Запас ходу зменшиться до 612 км (WLTP). Версія Macan 4S (84 400 євро) відповідно має 516 к. с. (820 Нм) та 4,1 с розгону до 100 км/год, ну і запас ходу до 601 км (WLTP). Найпотужнішим буде Macan Turbo (106 900 євро) з 639 к. с. (1130Нм) та 3,3 розгону. Це дасть тільки 590 км запасу ходу. Порівняно з топовою Model Y це не найкращий показник, але в сукупності характеристик Porsche все ж таки перемагає.

Двигуни повністю нові та мають високу ефективність. Це синхронні з постійними магнітами (PSM) агрегати, які використовують обмотки з прямокутного мідного дроту, щоб максимізувати коефіцієнт заповнення міддю пазів у статорі. Обмотки розташовані у вигляді U-подібних шпильок і, приварені з одного боку. Тільки в більш потужному двигуні на задній осі Macan Turbo це i-подібні шпильки, приварені з обох боків.

Різниця в потужності реалізована шляхом надзвичайно широкого діапазону обертів. Так в базовій версії електродвигун має діаметр 210 мм і активну довжину 200 мм і може похвалитися потужністю до 280 кВт. А в топовому Macan Turbo має більший і потужніший привід на задній осі з діаметром 230 мм і активною довжиною 210 мм. З максимальною потужністю 470 кВт, що дає особливо високий крутний момент і високу щільність потужності. Тож він видає максимальний ККД до 97 відсотків. Передній двигун має стабільні характеристики в усіх версіях 210/100.

Фото Porsche

Коштом використання таких ефективних двигунів інженерам вдалось відмовитись від складної коробки, яка встановлена в Taycan і залишити тут звичайний класичний одноступеневий редуктор. Тут використовується легкий диференціал із циліндричною передачею, щоб зберегти компактність коробки передач. Відповідно до потужності в коробці було змінено передавальне число.

Особливістю Macan також є додаткова інтеграція блокування диференціала задньої осі з електронним керуванням для Porsche Torque Vectoring Plus. Яка, залежно від вибраного режиму водіння та ситуації на дорозі, змінює крутний момент, розподіляючи його в різних відсотках між передньою та задньою осями.

Фото Porsche

Варто згадати й про імпульсний інвертор, який перетворює постійний струм від батареї в трифазний змінний струм для електродвигунів. Інвертор, який використовується на передній осі Macan 4 і Macan Turbo, використовує кремній, як напівпровідниковий матеріал. Він проводить до електродвигуна максимум 350 ампер. На задній вісі використовується високоефективний напівпровідниковий матеріал — карбід кремнію (SiC). Що значно зменшує втрати на перемикання в імпульсному інверторі та забезпечує вищі частоти перемикання. Інвертор імпульсів задньої осі в Macan 4 проводить максимум 480 ампер, а в Macan Turbo ця цифра досягає вражаючих 900 ампер.

Дальність ходу та зарядка

А тепер згадаємо про основну силу електромобіля — акумулятор. Це літій-іонна батарея, розташована внизу та всередині шасі. Особливістю буде те, що вона може використовувати приблизно 95 кВт·год зі 100 кВт·год загальної енергії, яка закладена в неї.

Фото Porsche

Охолодження тут рідинне та сама пластина інтегрована в корпус акумулятора. Сама батарея складається з 12 модулів по 15 послідовних призматичних комірок, які мають власну алюмінієву оболонку. В Porsche заздалегідь попіклувались ремонтопридатністю, тому кожен модуль можна замінити окремо, якщо виникне така необхідність.

Інтегровані графітові аноди, які приймають електрони в середині та відповідають за зарядку, дають високу циклічну та механічну стабільність. Вони також демонструють незначну зміну об’єму під час циклу заряджання та розряджання. Співвідношення змішування нікелю, кобальту і марганцю становить 8:1:1. Завдяки такому хімічному складу елемента акумулятор досягає високої щільності енергії.

Ефективність та практичність електромобіля визначається не тільки дальністю ходу, але й здатності швидко заряджатись. І тут саме платформа Premium Platform Electric (PPE) відіграє велику роль. Вона складається з 800-вольтової архітектури, яка дозволяє заряджатись постійним струмом до 270 кВт. Акумулятор можна зарядити від 10% до 80% (SoC) за 21 хвилину на відповідній станції швидкої зарядки. Звичайно Macan EV можна заряджати та від 11 кВт змінного струму та від настінної розетки на три фази. Час заряджання складе близько 13 годин, за даними виробника.

Нова функція, яка розділяє батарею на два 400-вольтових блоки при підключенні до 400-вольтового зарядного пристрою, забезпечує швидкість заряджання до 135 кВт. Macan може швидко заряджатися в дуже широкому діапазоні стану заряду (діапазон SoC), причому температура акумулятора та погодні умови відносно незначно впливають на час заряджання.

Сам запобіжник, або система керування батареєю (BMCe), розташована на кришці акумулятора. Він керує та розподіляє енергію між електродвигунами та допоміжними споживачами високої напруги та має зарядку постійним струмом як 800, так і 400 вольтів. Серед інших його задач: моніторинг напруги окремих елементів і всього потоку струму високовольтної системи.

Фото Porsche

Macan стандартно має два порти для заряджання на задній панелі. заряджання від змінного/постійного струму знаходиться ліворуч на стороні водія, а роз’єм тільки змінного струму — праворуч, на стороні пасажира. Відкривається він за допомогою сенсора від проведення руки або окремою кнопкою за допомогою датчика у дверях багажника або через додаток.

Комфорт та простір

Звичайно, що нове покоління Porsche Macan підросло в розмірах та взагалі змінило архітектуру та конфігурацію простору. В порівнянні з попередником він додав цілих 86 мм в колісній базі (2893 мм), став довше на 58 мм (4784 мм та на 16 мм ширшим (1938 мм). Це повинно позитивно вплинути на внутрішній простір, який в попередника не дуже вражаючий. І дійсно водій і передній пасажир тепер сидять на 28 мм нижче, а задні пасажири — на 15 мм нижче зі збільшеним простором для ніг, але ці показники будуть змінюватись прямо пропорційно від збільшення потужності.

Електричний кросовер пропонує, залежно від версії та встановленого обладнання, об’єм багажного відділення в 540 літрів. Що на 136 літрів більше, ніж в попередньому поколінні. Якщо скласти спинку заднього сидіння, то об’єм завантаження збільшується до 1348 літрів. Попереду також з’явився досить місткий багажник на 84 літри. Відкривати багажники можна жестами: передній — помахом руки, а задній — з ноги. Плюс в карму Macan — можливість буксирувати до 2 тисяч кг завдяки встановленій системі буксирного пристрою з електричним розблокуванням.

Оформлення інтер’єру високоякісними матеріалами залишає те приємне відчуття високого класу. Звичайно тут використовували перероблені матеріали, які не відрізнити від оригіналів. Сидіння мають електричні регулювання в 8 напрямках, підігріви, а вентиляцію та масаж — опціонально. Macan Turbo буде вже мати адаптивні спортивні сидіння з регулюванням у 18 напрямках.

З’явилось більше ніш та простору для дрібних речей по салону, а також є два порти швидкої зарядки USB-C у відділенні для речей на центральній консолі та розетка на 12 вольтів. Бездротова зарядка для смартфона з охолодженням має потужність 15 Вт. Заднім пасажирам пропонують підігріви лише, як опцію і за замовчуванням два порти для зарядки гаджетів.

Окрім сенсорного керування функціями пропонують і аналогові елементи керування — наприклад, на вентиляційних отворах і елементах керування кондиціонером. Як і звичайно тут фірмовий аналоговий годинник по центру консолі. Атмосферу створює додаткові фільтри очищення повітря, яке заходить з вулиці, та датчики контролю якості повітря. Плюс світлодіодна світлова стрічка на 56 світлодіодів інтегрована в декоративну планку панелі та дверей. Освітлення має не тільки задачу декорувати інтер’єр, але й залежно від ситуації надає інформацію або попередження, наприклад, для привітань, процесів зарядки або в поєднанні з системами допомоги водієві.

Фото Porsche

Архітектуру в салоні формували на основі Taycan. І дійсно тут багато спільного, тільки в Macan три великих монітори: два 10,9-дюймових для виводу мультимедіа, і 12,6-дюймова панель приладів з вигнутим дизайном. На деяких кросоверах з’явиться ще один екран, але його помітити на вимкненому автомобілі буде важко. Згодом подивимось, що саме вони нам запропонують.

Центральним дисплеєм системи Porsche Communication Management (PCM) є 10,9-дюймовий сенсорний дисплей високої роздільної здатності з якістю Full HD. Програмне забезпечення засноване на Android Automotive OS. Тож власник може встановлювати улюблені додатки, пропозиція яких постійно розширюється. Є Apple CarPlay і Android Auto, а також інтегровані та карти, які здатні планувати маршрут відповідно до зарядних станцій.

Є тут і голосовий помічник, який реагує на команду «Hey Porsche». Система здатна розпізнавати того, хто розмовляє за допомогою мікрофонів, що візуально відобразить на центральному моніторі, а також за допомогою світлової послідовності в індикаторі зв’язку. Якщо водій розмовляє з пасажиром, то система просто зосереджується на тому, хто заговорив першим. До того ж тепер помічник розуміє на шість мов більше, ніж раніше, що загалом склало до 23 мов.

Доповнена реальність та технології

Щоб ще більше підкреслити свою гаджетовість Macan обладнаний віртуальним проєкційним дисплеєм із технологією доповненої реальності (AR). Кольоровий AR-контент майже безперебійно проєктується в реальне середовище з високою точністю. Система використовує дані про навколишнє середовище та положення автомобіля. Проєкція дублює швидкість, дорожні знаки та символи допомоги та навігації, сповіщення деяких систем допомоги водієві, таких як активований адаптивний круїз-контроль, же відстань до попереднього авто буде прокладатись на дорозі килимом із точок.

Фото Porsche

Зображення проєкційного дисплея з’являється водієві на відстані 10 м, в тривимірному просторі, та відповідає розміру 87-дюймового дисплея. Це робить проєкційний дисплей одним із найбільших на цей час на ринку.

Porsche Macan EV отримав дворівневі фари: плоский верхній блок з денними ходовими вогнями на чотири смуги та основний модуль фари з опціональною матричною світлодіодною технологією розташований трохи нижче. Позаду — характерна світлодіодна лінія Porsche flyline, як в Toycan, утворює одне ціле з плоским заднім склом.

Фото Porsche

Топовий Macan Turbo отримає світлодіодні матричні фари з Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus). Вона використовує дані про швидкість, камеру та навігацію, щоб забезпечити ідеальне освітлення. Загальна кількість модулів — 84 світлодіоди на фару. Система може освітлювати дорогу на відстані понад 600 м.

Загальний перелік технологій безпеки та допомоги водію має велику кількість позицій і перелічувати зараз, можливо, не має сенсу. Тут запропонують функцію екстреного гальмування, помічник повороту, попередження про дистанцію, розпізнавання дорожніх знаків, систему підтримки смуги руху, а також опційно та адаптивний круїз, який робить автівку напівавтономною, і зможе навіть зупинити автівку, якщо водій не реагує.

Буде наявна система кругового огляду, включаючи систему активної допомоги при паркуванні з ультразвуковими датчиками, що розпізнає паралельні та перпендикулярні паркувальні місця. Інтелектуальний асистент паркування бере на себе керування, прискорення та гальмування під час паркування та автоматично паркує автомобіль на паралельному паркуванні.

Все це лише основна частина технологій в Porsche Macan EV, але в середині заховано ще більше. Враження від того, як це все працює складати будемо вже під час тест-драйву. Зараз можна сказати лише, що він складе досить серйозну конкуренцію не тільки Tesla Model Y, але й BMW ix3, Mercedes EQC, Genesis Electrified GV70, а також майбутньому Audi Q6 e-tron.

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Певица из Украины пожаловалась, что ее в РФ притесняет мужчина-стриптизер
Comments UA
2025-09-12T21:45:24Z
Грейс и Алисса Эшкрофт пытаются выжить: Capcom показала новый трейлер и 4K-скриншоты хоррора Resident Evil Requiem
GameMag
2025-09-12T20:00:23Z
«Найденное в потерях»: в Киеве презентовали арт-проект о войне глазами женщин
ZN UA
2025-09-12T18:30:39Z
О чем завещал Армани перед смертью
Comments UA
2025-09-12T17:24:10Z
Маникюр на осень-2025: подборка трендовых варрантов
TSN
2025-09-12T16:51:25Z
В Париже нашли утраченную картину Рубенса
Корреспондент
2025-09-12T15:51:22Z
Антонина Хижняк показала стройную фигуру в бикини
Gazeta UA
2025-09-12T15:27:10Z
Елена-Кристина Лебедь поделилась забавной ситуацией в гостиничном номере: "Классный сюрприз, пацаны"
TSN
2025-09-12T15:21:52Z
Melovin оказался в психушке и рассказал о своем состоянии: фото
Gazeta UA
2025-09-12T14:36:40Z
"Дерут" втрое дороже: украинцев заставляют переплачивать за жилье - в чем причина
Знай
2025-09-12T20:51:16Z
Нидерланды помогут Украине модернизировать водную инфраструктуру
Хвиля
2025-09-12T20:12:44Z
Тариф на электроэнергию: в Минэнерго сказали, чего ждать бытовым потребителям
Новости Украины
2025-09-12T18:33:20Z
Метинвест отчитался о падении продаж и убытке в $58 млн
Корреспондент
2025-09-12T18:21:50Z
Украинские дроны впервые остановили работу ключевого западного нефтяного терминала России
Фокус
2025-09-12T18:00:07Z
Продажи чипов в мире выросли более чем на 20%
Корреспондент
2025-09-12T17:36:15Z
Крупнейший нефтяной порт РФ остановил работу после атаки дронов - СМИ
Корреспондент
2025-09-12T17:24:36Z
Подорожание масла в Харьковской области: супермаркеты резко переписали цены
Политека
2025-09-12T17:00:19Z
В Украине вторую неделю подряд дорожают тепличные помидоры
Gazeta UA
2025-09-12T16:30:44Z
РФ распространяет фейки о гарантиях безопасности для Украины
ZN UA
2025-09-12T23:06:09Z
Россия пересекла очередную "красную линию": Мельник в ООН предупредил о риске глобальной войны
TSN
2025-09-12T23:03:00Z
САП просит конфисковать у главного санврача активы на сумму более 3 млн грн
Корреспондент
2025-09-12T23:00:09Z
США в ООН обвинили РФ в нарушении международного права
Корреспондент
2025-09-12T22:48:21Z
Польша пока не будет разрывать дипломатические отношения с РФ - Сикорский
Gazeta UA
2025-09-12T22:48:04Z
Встреча Трамп-Путин: названо вероятное место и время
Корреспондент
2025-09-12T22:18:03Z
Сейм Польши принял новый закон о помощи украинцам после вето Навроцкого
Европейская правда
2025-09-12T22:12:29Z
США подготовили для G7 план давления на Россию - СМИ
Корреспондент
2025-09-12T21:45:18Z
Украина не должна следовать опыту Финляндии: Стубб прокомментировал возможные сценарии завершения войны
TSN
2025-09-12T21:18:53Z
Пьяный тракторист на Винниччине смертельно травмировал двух человек
Корреспондент
2025-09-13T00:00:26Z
В Сумах раздались взрывы
TSN
2025-09-12T22:33:24Z
Дело об убийстве общественного активиста Демьяна Ганула передали в суд
Gazeta UA
2025-09-12T20:12:55Z
Убийство двух школьников в Винницкой области: очевидец расправы рассказал жуткие подробности
TSN
2025-09-12T20:06:20Z
Атака на нефтяной порт в России: поражены два причала и танкер
TSN
2025-09-12T18:09:58Z
Услуги киллера в России: сколько стоит заказное убийство
Comments UA
2025-09-12T18:09:20Z
Подозреваемого в убийстве Чарли Кирка помог поймать его отец: полиция рассказала подробности
Фокус
2025-09-12T15:51:39Z
Нападение на украинца в Мариуполе
Comments UA
2025-09-12T15:33:04Z
В Киеве мужчина приехал забрать сына и устроил смертельную стрельбу
Новости Украины
2025-09-12T14:45:36Z
Новый учебный год: какие льготы и выплаты могут получить школьники и студенты
ZN UA
2025-09-12T22:24:39Z
Группа дронов атакует Украину: названа траектория полета
TSN
2025-09-12T21:51:40Z
13 сентября 2025 года: святого Корнилия — что сегодня нельзя делать
Фокус
2025-09-12T21:36:27Z
В НАТО объяснили, почему сбивали дроны над Польшей дорогими ракетами
Корреспондент
2025-09-12T21:33:38Z
Если спите на двух подушках – обязательно заберите одну 13 сентября: что запрещено делать сегодня
Telegraf
2025-09-12T21:21:24Z
День ангела 13 сентября: кого и как поздравлять с именинами
TSN
2025-09-12T21:18:57Z
Командир СБС ВСУ «Мадяр» обратился к полякам
Новости Украины
2025-09-12T21:03:04Z
Впереди немного: появились подробности состояния тяжелобольного Симоньян
Comments UA
2025-09-12T21:00:56Z
Приложение Резерв+ временно не будет работать
Корреспондент
2025-09-12T20:48:13Z
Чем нельзя закусывать алкоголь: 5 худших продуктов, которые вызывают тяжелое похмелье
TSN
2025-09-12T12:51:36Z
Какой шоколад полезнее - темный или молочный: диетологи оценили все преимущества и недостатки
UAToday
2025-09-12T12:03:55Z
Контактные зоопарки угрожают детям и взрослым: какие болезни могут передавать животные
TSN
2025-09-12T10:33:18Z
Скрытый панкреатит: чем страшна болезнь поджелудочной
Comments UA
2025-09-12T10:06:53Z
Посадите осенью в приствольные круги фруктовых деревьев эти цветы — забудете о болезнях и вредителях
TSN
2025-09-12T09:48:33Z
Почему перфекционисты чаще страдают от хронической боли — объяснение ученых
TSN
2025-09-12T09:06:52Z
Полезная рыба, которая стоит копейки: почему ее нужно включить в свой рацион
TSN
2025-09-12T09:06:45Z
Топ-5 простых лайфгаков, чтобы осенний сон был крепким, как у младенца
TSN
2025-09-12T09:06:04Z
Какой чай помогает облегчить головную боль: исследователи назвали 7 видов
UAToday
2025-09-12T09:00:29Z
Штрафа не будет: какой обязательный аксессуар водители могут не показывать полиции
Знай
2025-09-12T17:51:12Z
Автомеханик посоветовал отказаться от покупки пяти популярных авто
Gazeta UA
2025-09-12T15:42:10Z
На що здатен 4-тонний український дрон Bufalo з ШІ й дизельним двигуном
Фокус
2025-09-12T15:00:59Z
Заменит VW ID.4: появилась первая информация про новый Volkswagen Tiguan 2026
Фокус
2025-09-12T13:00:21Z
Знаменитый недорогой Ford вернется на рынок в новом формате
Фокус
2025-09-12T11:51:32Z
Как водители с опытом избегают ДТП ночью — 10 важных советов
UAToday
2025-09-12T11:06:07Z
Проездят недолго: эксперт по ремонту назвал авто, которые ломаются при небольшом пробеге
Фокус
2025-09-12T10:00:22Z
С автографом Жюля Верна: в Украине появится необычный французский кроссовер
Фокус
2025-09-12T09:36:37Z
Новый Mercedes GLC и электрическая Skoda Octavia: главные премьеры автошоу в Мюнхене
Фокус
2025-09-12T08:42:05Z
Активные парки становятся частью восстановления Киевщины: проект для Боярки
Хвиля
2025-09-12T22:30:33Z
Давление противника усиливается: рф пытается захватить ключевой город Украины
Знай
2025-09-12T20:30:01Z
К газовой платежке может добавиться еще 1000 грн: за что придется доплатить
Знай
2025-09-12T19:12:11Z
Ситуация на фронте на вечер 12 сентября 2025 года
UAToday
2025-09-12T19:06:18Z
ВСУ опровергли слухи о захвате Колодязи на Лиманском направлении
Gazeta UA
2025-09-12T18:54:58Z
Под Киевом обнаружили вспышку смертельной болезни: людей призывают срочно обратиться к врачу
TSN
2025-09-12T18:51:34Z
Сентябрьские дожди уже на подходе: где и когда ждать осадков и порывистого ветра
Telegraf
2025-09-12T18:36:58Z
«Каметсталь» подвоїла випуск заготовки підвищеної якості на МБЛЗ №1
AgroNews
2025-09-12T18:27:39Z
Необычно сдался в плен: история российского оккупанта, который воевал "за брата" и плакал перед дроном
TSN
2025-09-12T18:21:36Z
Притягивают беду и проблемы: 5 вещей, которые нельзя покупать в секонд-хенде
Знай
2025-09-12T19:51:41Z
Нежная кабачкова икра: простой рецепт на зиму
Telegraf
2025-09-12T18:39:14Z
Кабачковая икра, как в детстве: ничего лишнего, только ароматный вкус осени, рецепт
Знай
2025-09-12T16:51:26Z
«Механизм психической индукции»: эксперт объяснил, как отличить ИПСО от самовнушения
Знай
2025-09-12T16:33:27Z
Пять знаков Зодиака, которые в конце сентября удивят даже себя
Comments UA
2025-09-12T16:06:04Z
В Перу нашли руины города "невозможной" цивилизации
UAToday
2025-09-12T15:36:32Z
Сентябрь пришел — сеем редис: хитрость специалистов, чтобы получить чрезвычайный урожай
TSN
2025-09-12T15:36:20Z
Найдите три отличия на рисунке: сможете ли вы справиться с головоломкой за 40 секунд
TSN
2025-09-12T15:36:03Z
Какие фруктовые деревья лучше сажать осенью: советы для садоводов
TSN
2025-09-12T15:21:38Z
"Закодирую себя и деда": украинцы разрывают TikTok смешными каламбурами о профессиях
Telegraf
2025-09-12T22:30:50Z
Официально: Nintendo выпустит Tomodachi Life: Living the Dream для Switch весной 2026 года
GameMag
2025-09-12T20:01:52Z
Ubisoft подтвердила усиленную интеграцию мультиплеера в Far Cry 7
GameMag
2025-09-12T20:00:51Z
Nintendo раскрыла стоимость Super Mario Galaxy и Super Mario Galaxy 2 для Switch
GameMag
2025-09-12T20:00:03Z
Nintendo выпустила бесплатную демоверсию Donkey Kong Bananza — владельцы Switch 2 уже могут качать и проходить
GameMag
2025-09-12T20:00:03Z
Samsung в ОАЭ преждевременно представила новый планшет
Корреспондент
2025-09-12T19:51:18Z
Функцию перевода на новых AirPods заблокируют для пользователей в ЕС
Корреспондент
2025-09-12T19:21:03Z
Впервые за 100 лет: в Шотландии открыли охоту на уникальный метеорит
Фокус
2025-09-12T19:06:46Z
Sony представила Xperia 10 VII
Корреспондент
2025-09-12T17:45:31Z
Украинский футболист Судаков дебютировал за "Бенфику"
ZN UA
2025-09-12T22:15:49Z
Герой дня: украинский олимпиец устроил черный день российскому спорту
Telegraf
2025-09-12T20:12:35Z
Бывший россиянин устроил скандал на чемпионате мира, оскорбив украинца после поражения
Telegraf
2025-09-12T18:33:00Z
Россиян не допустили на зимнюю Олимпиаду-2026 в одном из видов спорта
ZN UA
2025-09-12T16:09:12Z
Эдди Хирн об отсрочке Усика: Когда нет желания драться, ссылаются на травму
Корреспондент
2025-09-12T13:18:00Z
Мировой биатлон признал работу на Россию
Telegraf
2025-09-12T11:51:45Z
Возврат из аренды: Милан продлевает контракт с вингером
Корреспондент
2025-09-12T11:09:59Z
"Шевченко не сыграет": с тренером АПЛ произошел конфуз
Telegraf
2025-09-12T11:06:49Z
Противостояние чемпионов: прогноз на битву Канело и Кроуфорда
Корреспондент
2025-09-12T11:00:35Z