MY.UAНовини
ТОП 5 передових технологій в електричному Porsche Macan
ТОП 5 передових технологій в електричному Porsche Macan

ТОП 5 передових технологій в електричному Porsche Macan

Ми зустрічаємо в Україні перший повністю електричний SUV від люксового німецького бренду. І якщо може здатись, на перший погляд, що Macan технологічно такий самий, як Taycan або Audi e-trone, то це далеко не так.

Відключайте рекламу - підтримуйте ITC!

Щоб повністю зрозуміти та оцінити всю роботу команди Porsche в Штутгарті, варто детально розібратись в кожній технології, яку пропонують в нових представниках люксового бренду зі спортивною генетикою. Тож зазвичай під час презентації влаштовують технічний тренінг або воркшоп, як його називають, для детального ознайомлення та розуміння кожної технології, яку було інтегровано. І в такому форматі ми зустрічаємо друге покоління найменшого кросовера бренду Porsche Macan.

Вперше Porsche Macan з’явився у 2014 році і з того часу пережив вже два рестайлінга: у 2018 та у 2021 роках. Поки що електрична версія буде співіснувати поряд з минулим поколінням, оснащеним ДВЗ, але тільки до кінця 2026 року.

Не минуло й десяти років, а ні, таки минуло. Тож виробник встиг випустити свіже покоління на десятиріччя моделі. І це не просто нова автівка, це новий підхід до створення автомобілів бренду. Ну і, звичайно, доказ поступової та неминучої трансформації Porsche до електричних технологій. Адже в планах компанії до 2030 року перевести 80% модельного ряду на батарейки, як би сумно це не виглядало. Тож зараз вже настав час нам ближче пізнавати те, в якому вигляді тепер буде закодовано перегонове ДНК виробника з майже віковою історією.

Зміст

  • 1 Генетичний код та шасі
  • 2 Динаміка і продуктивність силової установки
  • 3 Дальність ходу та зарядка
  • 4 Комфорт та простір
  • 5 Доповнена реальність та технології

Генетичний код та шасі

В нашому випадку це взагалі незвичний продукт, який в середині являє собою інтелектуальний гаджет з усіма здібностями гідного представника німецького бренду. Porsche Macan Electric має вигляд саме такий, як і будь-який Porsche: передові технології, ретельно продуманий салон поєднані з характерним для бренду гнучким керуванням. Тільки тепер це доповнюється миттєвою потужністю від електродвигунів, що покращує загальне враження від динаміки. В купі з іншими додатковими перевагами це робить кросовер одним із найкращих універсальних електромобілів на ринку.

Фото Porsche

Звичайно, тут збереглися усі риси характерні попередньому Macan: купеподібний силует, безрамне скління, великі 20 або 22-дюймові колеса. Як не дивно, але залишились і активні повітряні заслонки, що регулюють аеродинаміку, а разом з заднім динамічним спойлером, закритим пласким днищем, зниженим на 140 мм центром ваги вони зменшують аеродинамічний супротив до найкращого показника коефіцієнта лобового супротиву (0,25).

І почнемо з того, що це перший і поки що єдиний SUV, який побудовано на свіжій інноваційній електричній платформі концерну Premium (PPE) з 800-вольтовою технологією. Ця платформа розроблялась спільно Porsche та Audi та скоро можна очікувати появу Audi Q6 e-tron. Тільки між ними все ж таки буде різниця, як різними технічно виявляються і всі версії середньорозмірного кросовера: Porsche Macan, Porsche Macan 4, Porsche Macan S, Porsche Macan Turbo.

Фото Porsche

Так, дотримуючись свого призначення, штутгарці залишають незмінним задній привід Porsche Performance. І на базовій версії Porsche Macan встановлений один електродвигун на задній вісі, а осі всі інші версії (Porsche Macan 4, Porsche Macan S, Porsche Macan Turbo) отримують фірмовий повний привід, тільки з двома електродвигунами на обох вісях.

Електродвигун повернуто навколо поперечної осі автомобіля, тому він розміщений далі позаду, що теж буде відмінністю саме автівок Porsche. Це забезпечує бажаний баланс ваги задньої частини 48 відсотків спереду та 52 відсотки позаду.

Різними будуть і кріплення двигуна. В Macan 4 блок приводу встановлено на підрамнику шасі, тоді як блок приводу в Turbo кріпиться безпосередньо до кузова за допомогою чотирьох точок. Останній також отримує вперше опціональне рульове керування задньою віссю з максимальним кутом повороту в п’ять градусів. Це дає компактний радіус повороту 11,1 метра під час маневрування на швидкості до 80 км/год, а також покращує керування на високих швидкостях, сприяючи стабільній та точній поведінці під час проходження поворотів.

Подібне реалізовано коштом блокування заднього диференціала та ретельно вивіреного динамічного гальмування задньої осі. На швидкості вище від 80 км/год задні колеса повертаються в тому ж напрямку, що й передня вісь. Завдяки цьому колісна база значно подовжується, що ще більше підвищує стабільність водіння, наприклад, під час зміни смуги руху на автомагістралі.

Фото Porsche

В Porsche Macan Electric така сама конфігурація шасі, як і була: алюмінієва з подвійними важелями з окремим рівнем важелів керування попереду, а позаду — багатоважільна, але з деякими відмінностями до того ж залежно від версії. 

Звичайно в будь-якій версії зберігається пневмопідвіска, а опціонально буде доступний електронний контроль амортизації PASM (Porsche Active Suspension Management) з пневмобалонами та амортизаторами з двоклапанною технологією, що взагалі буде відрізняти представників Porsche від Audi, адже в останніх буде лише одноклапанна технологія. Система змінює поведінку шасі відповідно до стану дороги, швидкості, поздовжнього прискорення та бічних зусиль на поворотах, активації акселератора, введення керма та налаштування кліренсу автомобіля. Останній може змінюватись в діапазоні від 155 до 225 мм (стандартно він має кліренс 185 мм).

Фото Porsche

Архітектура на 800-вольт пропонує максимальну ефективність коштом нових силових агрегатів, швидкішим обчислювальним операціям, які виконує п’ять комп’ютерів, які контролюють різні функції. Платформа модульна та дозволяє змінювати розміри колісної бази, ширини колії, кліренсу, ємності батареї, розміщення силових агрегатів залежно від типу транспортного засобу від компактної автівки до мікробуса.

Гальмівна система також була повністю перероблена відповідно до електричних особливостей. Обидві моделі мають задні гальма з сірого чавуну з дисками 350×30 мм і плаваючими супортами. Спереду в Macan 4 встановлено чотирипоршневі алюмінієві фіксовані супорти розміром 350×34 мм, а Macan Turbo оснащений шестипоршневими алюмінієвими фіксованими гальмами розміром 400×38 мм.

Фото Porsche

Особливістю стане і потужна рекуперація. Macan здатний рекуперувати до 240 кВт, залежно від натискання на педаль гальма, а також від температури та рівня заряду батареї (SoC). Це дозволяє менше використовувати гальма, зберігаючи їх довговічність. Ну і звичайно додає економічності, накопичуючи до 98% гальмівної енергії під час щоденного використання.

Динаміка і продуктивність силової установки

Для нас пропонують чотири силові варіанти під потреби поціновувачів. Базова версія, як ми уже казали оснащена одним електродвигуном на задній вісі, який має пікову потужність в 360 к. с. (563 Нм) та розгін до перших 100 км/год за 5,7 секунди. Такий Macan (вартість 74 900 євро) матиме запас ходу в 641 км (WLTP), а значить там реальних буде близько 550 км. Але перевірити доведеться вже під час тест-драйву.

Наступна версія Macan 4 (78 100 євро) вже оснащена двома двигунами та видаватиме 408 к. с. (650 Нм) з розгоном в 5,2 секунди. Запас ходу зменшиться до 612 км (WLTP). Версія Macan 4S (84 400 євро) відповідно має 516 к. с. (820 Нм) та 4,1 с розгону до 100 км/год, ну і запас ходу до 601 км (WLTP). Найпотужнішим буде Macan Turbo (106 900 євро) з 639 к. с. (1130Нм) та 3,3 розгону. Це дасть тільки 590 км запасу ходу. Порівняно з топовою Model Y це не найкращий показник, але в сукупності характеристик Porsche все ж таки перемагає.

Двигуни повністю нові та мають високу ефективність. Це синхронні з постійними магнітами (PSM) агрегати, які використовують обмотки з прямокутного мідного дроту, щоб максимізувати коефіцієнт заповнення міддю пазів у статорі. Обмотки розташовані у вигляді U-подібних шпильок і, приварені з одного боку. Тільки в більш потужному двигуні на задній осі Macan Turbo це i-подібні шпильки, приварені з обох боків.

Різниця в потужності реалізована шляхом надзвичайно широкого діапазону обертів. Так в базовій версії електродвигун має діаметр 210 мм і активну довжину 200 мм і може похвалитися потужністю до 280 кВт. А в топовому Macan Turbo має більший і потужніший привід на задній осі з діаметром 230 мм і активною довжиною 210 мм. З максимальною потужністю 470 кВт, що дає особливо високий крутний момент і високу щільність потужності. Тож він видає максимальний ККД до 97 відсотків. Передній двигун має стабільні характеристики в усіх версіях 210/100.

Фото Porsche

Коштом використання таких ефективних двигунів інженерам вдалось відмовитись від складної коробки, яка встановлена в Taycan і залишити тут звичайний класичний одноступеневий редуктор. Тут використовується легкий диференціал із циліндричною передачею, щоб зберегти компактність коробки передач. Відповідно до потужності в коробці було змінено передавальне число.

Особливістю Macan також є додаткова інтеграція блокування диференціала задньої осі з електронним керуванням для Porsche Torque Vectoring Plus. Яка, залежно від вибраного режиму водіння та ситуації на дорозі, змінює крутний момент, розподіляючи його в різних відсотках між передньою та задньою осями.

Фото Porsche

Варто згадати й про імпульсний інвертор, який перетворює постійний струм від батареї в трифазний змінний струм для електродвигунів. Інвертор, який використовується на передній осі Macan 4 і Macan Turbo, використовує кремній, як напівпровідниковий матеріал. Він проводить до електродвигуна максимум 350 ампер. На задній вісі використовується високоефективний напівпровідниковий матеріал — карбід кремнію (SiC). Що значно зменшує втрати на перемикання в імпульсному інверторі та забезпечує вищі частоти перемикання. Інвертор імпульсів задньої осі в Macan 4 проводить максимум 480 ампер, а в Macan Turbo ця цифра досягає вражаючих 900 ампер.

Дальність ходу та зарядка

А тепер згадаємо про основну силу електромобіля — акумулятор. Це літій-іонна батарея, розташована внизу та всередині шасі. Особливістю буде те, що вона може використовувати приблизно 95 кВт·год зі 100 кВт·год загальної енергії, яка закладена в неї.

Фото Porsche

Охолодження тут рідинне та сама пластина інтегрована в корпус акумулятора. Сама батарея складається з 12 модулів по 15 послідовних призматичних комірок, які мають власну алюмінієву оболонку. В Porsche заздалегідь попіклувались ремонтопридатністю, тому кожен модуль можна замінити окремо, якщо виникне така необхідність.

Інтегровані графітові аноди, які приймають електрони в середині та відповідають за зарядку, дають високу циклічну та механічну стабільність. Вони також демонструють незначну зміну об’єму під час циклу заряджання та розряджання. Співвідношення змішування нікелю, кобальту і марганцю становить 8:1:1. Завдяки такому хімічному складу елемента акумулятор досягає високої щільності енергії.

Ефективність та практичність електромобіля визначається не тільки дальністю ходу, але й здатності швидко заряджатись. І тут саме платформа Premium Platform Electric (PPE) відіграє велику роль. Вона складається з 800-вольтової архітектури, яка дозволяє заряджатись постійним струмом до 270 кВт. Акумулятор можна зарядити від 10% до 80% (SoC) за 21 хвилину на відповідній станції швидкої зарядки. Звичайно Macan EV можна заряджати та від 11 кВт змінного струму та від настінної розетки на три фази. Час заряджання складе близько 13 годин, за даними виробника.

Нова функція, яка розділяє батарею на два 400-вольтових блоки при підключенні до 400-вольтового зарядного пристрою, забезпечує швидкість заряджання до 135 кВт. Macan може швидко заряджатися в дуже широкому діапазоні стану заряду (діапазон SoC), причому температура акумулятора та погодні умови відносно незначно впливають на час заряджання.

Сам запобіжник, або система керування батареєю (BMCe), розташована на кришці акумулятора. Він керує та розподіляє енергію між електродвигунами та допоміжними споживачами високої напруги та має зарядку постійним струмом як 800, так і 400 вольтів. Серед інших його задач: моніторинг напруги окремих елементів і всього потоку струму високовольтної системи.

Фото Porsche

Macan стандартно має два порти для заряджання на задній панелі. заряджання від змінного/постійного струму знаходиться ліворуч на стороні водія, а роз’єм тільки змінного струму — праворуч, на стороні пасажира. Відкривається він за допомогою сенсора від проведення руки або окремою кнопкою за допомогою датчика у дверях багажника або через додаток.

Комфорт та простір

Звичайно, що нове покоління Porsche Macan підросло в розмірах та взагалі змінило архітектуру та конфігурацію простору. В порівнянні з попередником він додав цілих 86 мм в колісній базі (2893 мм), став довше на 58 мм (4784 мм та на 16 мм ширшим (1938 мм). Це повинно позитивно вплинути на внутрішній простір, який в попередника не дуже вражаючий. І дійсно водій і передній пасажир тепер сидять на 28 мм нижче, а задні пасажири — на 15 мм нижче зі збільшеним простором для ніг, але ці показники будуть змінюватись прямо пропорційно від збільшення потужності.

Електричний кросовер пропонує, залежно від версії та встановленого обладнання, об’єм багажного відділення в 540 літрів. Що на 136 літрів більше, ніж в попередньому поколінні. Якщо скласти спинку заднього сидіння, то об’єм завантаження збільшується до 1348 літрів. Попереду також з’явився досить місткий багажник на 84 літри. Відкривати багажники можна жестами: передній — помахом руки, а задній — з ноги. Плюс в карму Macan — можливість буксирувати до 2 тисяч кг завдяки встановленій системі буксирного пристрою з електричним розблокуванням.

Оформлення інтер’єру високоякісними матеріалами залишає те приємне відчуття високого класу. Звичайно тут використовували перероблені матеріали, які не відрізнити від оригіналів. Сидіння мають електричні регулювання в 8 напрямках, підігріви, а вентиляцію та масаж — опціонально. Macan Turbo буде вже мати адаптивні спортивні сидіння з регулюванням у 18 напрямках.

З’явилось більше ніш та простору для дрібних речей по салону, а також є два порти швидкої зарядки USB-C у відділенні для речей на центральній консолі та розетка на 12 вольтів. Бездротова зарядка для смартфона з охолодженням має потужність 15 Вт. Заднім пасажирам пропонують підігріви лише, як опцію і за замовчуванням два порти для зарядки гаджетів.

Окрім сенсорного керування функціями пропонують і аналогові елементи керування — наприклад, на вентиляційних отворах і елементах керування кондиціонером. Як і звичайно тут фірмовий аналоговий годинник по центру консолі. Атмосферу створює додаткові фільтри очищення повітря, яке заходить з вулиці, та датчики контролю якості повітря. Плюс світлодіодна світлова стрічка на 56 світлодіодів інтегрована в декоративну планку панелі та дверей. Освітлення має не тільки задачу декорувати інтер’єр, але й залежно від ситуації надає інформацію або попередження, наприклад, для привітань, процесів зарядки або в поєднанні з системами допомоги водієві.

Фото Porsche

Архітектуру в салоні формували на основі Taycan. І дійсно тут багато спільного, тільки в Macan три великих монітори: два 10,9-дюймових для виводу мультимедіа, і 12,6-дюймова панель приладів з вигнутим дизайном. На деяких кросоверах з’явиться ще один екран, але його помітити на вимкненому автомобілі буде важко. Згодом подивимось, що саме вони нам запропонують.

Центральним дисплеєм системи Porsche Communication Management (PCM) є 10,9-дюймовий сенсорний дисплей високої роздільної здатності з якістю Full HD. Програмне забезпечення засноване на Android Automotive OS. Тож власник може встановлювати улюблені додатки, пропозиція яких постійно розширюється. Є Apple CarPlay і Android Auto, а також інтегровані та карти, які здатні планувати маршрут відповідно до зарядних станцій.

Є тут і голосовий помічник, який реагує на команду «Hey Porsche». Система здатна розпізнавати того, хто розмовляє за допомогою мікрофонів, що візуально відобразить на центральному моніторі, а також за допомогою світлової послідовності в індикаторі зв’язку. Якщо водій розмовляє з пасажиром, то система просто зосереджується на тому, хто заговорив першим. До того ж тепер помічник розуміє на шість мов більше, ніж раніше, що загалом склало до 23 мов.

Доповнена реальність та технології

Щоб ще більше підкреслити свою гаджетовість Macan обладнаний віртуальним проєкційним дисплеєм із технологією доповненої реальності (AR). Кольоровий AR-контент майже безперебійно проєктується в реальне середовище з високою точністю. Система використовує дані про навколишнє середовище та положення автомобіля. Проєкція дублює швидкість, дорожні знаки та символи допомоги та навігації, сповіщення деяких систем допомоги водієві, таких як активований адаптивний круїз-контроль, же відстань до попереднього авто буде прокладатись на дорозі килимом із точок.

Фото Porsche

Зображення проєкційного дисплея з’являється водієві на відстані 10 м, в тривимірному просторі, та відповідає розміру 87-дюймового дисплея. Це робить проєкційний дисплей одним із найбільших на цей час на ринку.

Porsche Macan EV отримав дворівневі фари: плоский верхній блок з денними ходовими вогнями на чотири смуги та основний модуль фари з опціональною матричною світлодіодною технологією розташований трохи нижче. Позаду — характерна світлодіодна лінія Porsche flyline, як в Toycan, утворює одне ціле з плоским заднім склом.

Фото Porsche

Топовий Macan Turbo отримає світлодіодні матричні фари з Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus). Вона використовує дані про швидкість, камеру та навігацію, щоб забезпечити ідеальне освітлення. Загальна кількість модулів — 84 світлодіоди на фару. Система може освітлювати дорогу на відстані понад 600 м.

Загальний перелік технологій безпеки та допомоги водію має велику кількість позицій і перелічувати зараз, можливо, не має сенсу. Тут запропонують функцію екстреного гальмування, помічник повороту, попередження про дистанцію, розпізнавання дорожніх знаків, систему підтримки смуги руху, а також опційно та адаптивний круїз, який робить автівку напівавтономною, і зможе навіть зупинити автівку, якщо водій не реагує.

Буде наявна система кругового огляду, включаючи систему активної допомоги при паркуванні з ультразвуковими датчиками, що розпізнає паралельні та перпендикулярні паркувальні місця. Інтелектуальний асистент паркування бере на себе керування, прискорення та гальмування під час паркування та автоматично паркує автомобіль на паралельному паркуванні.

Все це лише основна частина технологій в Porsche Macan EV, але в середині заховано ще більше. Враження від того, як це все працює складати будемо вже під час тест-драйву. Зараз можна сказати лише, що він складе досить серйозну конкуренцію не тільки Tesla Model Y, але й BMW ix3, Mercedes EQC, Genesis Electrified GV70, а також майбутньому Audi Q6 e-tron.

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Україна під час конференції в Римі підписала більше 200 угод на €13 млрд
Gazeta UA
2025-07-15T02:03:11Z
Україна та ЄС запускають технологічний проєкт BraveTech EU на 100 мільйонів євро
InternetUA
2025-07-15T01:04:34Z
Найбільший постачальник акумуляторів для Tesla призупинив масштабний мільярдний проект
Топ Жир
2025-07-15T00:03:40Z
Два американські інвестфонди повернули контроль над одеським зерновим терміналом “Олімпекс” — ЗМІ
ZN UA
2025-07-14T23:15:05Z
Apple оновлює керівництво, але Тім Кук залишиться на чолі компанії
InternetUA
2025-07-14T23:03:52Z
Прорив лише за два роки: чому сонячної енергії раптово стало надзвичайно багато
Фокус
2025-07-14T20:00:52Z
Ситуація з електроенергією в Україні стабільна, відключення споживачів не плануються, - Міненерго
Комсомольская правда
2025-07-14T20:00:27Z
Конференції відновлення у Римі: укладено угод на €13 млрд
iPress
2025-07-14T19:39:20Z
"Третя платіжка" за газ: кому доведеться сплатити більше 900 гривень
Знай
2025-07-14T19:06:56Z
У спортзал йти не треба: учені розказали, чоловіків з якою зовнішністю хочуть жінки
Фокус
2025-07-03T10:12:24Z
Блокує дихання: чому не радять спати на животі
Gazeta UA
2025-07-15T01:21:48Z
Пояснили, як кокосова олія відбілює зуби
Gazeta UA
2025-07-14T20:51:42Z
Що має бути в раціоні щодня, щоб краще висиплятися: відповідь дієтолога
Gazeta UA
2025-07-14T20:39:16Z
Як тлумачити удар птаха по вікну: що насправді означає ця прикмета
GlavRed
2025-07-14T20:27:08Z
Який сир є найкориснішим для здоров'я кісток
Gazeta UA
2025-07-14T19:54:00Z
Головний біль як спадок: вчені виявили зв’язок між мігренню та генами неандертальців
TSN
2025-07-14T19:42:20Z
Коли встали не з тієї ноги: ось що слід робити з самого ранку, щоб день став кращим
24tv
2025-07-14T19:30:56Z
Що живе у вашому ліжку? Правда про постільну білизну від мікробіолога
360ua.news
2025-07-14T19:21:33Z
Сумщина зазнанала удару російських дронів: є поранені
TSN
2025-07-15T03:06:39Z
Атака на Україну, розмова Трампа та Зеленського: головне за ніч
ГЛАВКОМ NET
2025-07-15T03:03:58Z
Росія тисне на мешканців окупованих територій для прискорення паспортизації – ISW
ГЛАВКОМ NET
2025-07-15T02:54:11Z
Верховний суд дозволив Трампу розпустити одне з міністерств
ГЛАВКОМ NET
2025-07-15T02:45:10Z
Естонія розробляє роботизоване судно для патрулювання кордону з Росією
УкраинФорм
2025-07-15T02:24:58Z
Було погано, стало ще гірше: майор запасу сказав, що не так з новим наступом Росії
24tv
2025-07-15T02:24:31Z
Нам все одно доведеться говорити про вибори під час війни, - Святослав Дубина
Политека
2025-07-15T02:18:07Z
Росія атакувала Сумщину: є руйнування та постраждала
ГЛАВКОМ NET
2025-07-15T02:03:44Z
Наступник Путіна: Тука розкрив імовірний сценарій зміни влади в Кремлі
GlavRed
2025-07-15T02:03:39Z
В Україні мінлива хмарність: прогноз погоди на 15 липня
ГЛАВКОМ NET
2025-07-15T02:36:25Z
В Україні прогнозують значні дощі. Чи принесуть вони прохолоду
Telegraf
2025-07-15T02:30:53Z
Новий графік руху поїздів у Дніпрі: Укрзалізниця повідомила, як курсуватиме додатковий експрес
Политека
2025-07-15T02:30:21Z
Окупанти змушують студентів Луганщини працювати на протезному заводі – ЦНС
ГЛАВКОМ NET
2025-07-15T02:27:28Z
На Раків чекає важка розмова: гороскоп на 15 липня
24tv
2025-07-15T02:03:40Z
Графік відключення газу у Волинській області: кого попередили
Политека
2025-07-15T02:00:19Z
У Сумській області росіяни пускають у хід "крайні" резерви, щоб уникнути оточення — Машовець
ZN UA
2025-07-15T01:51:38Z
З Костянтинівки у червні евакуювали майже 200 людей
УкраинФорм
2025-07-15T01:39:16Z
Розікрали ₴7 мільйонів на укриттях: одна з підозрюваних - посадовиця міськради на Дніпропетровщині
УкраинФорм
2025-07-14T23:36:34Z
Потап знову оскандалився своїми вподобаннями: кайфує під російського співака, занесеного до Миротворця
Знай
2025-07-15T02:51:52Z
Розпочалися зйомки серіалу про Гаррі Поттера
Gazeta UA
2025-07-15T02:21:46Z
Андрій Бєдняков розповів, як його донька від Насті Короткої реагує на нових жінок
GlavRed
2025-07-14T22:27:42Z
Гурт "Время и Стекло" та возз'єднання через 5 років: як змінилися Надя Дорофєєва і Позитив
24tv
2025-07-14T22:00:49Z
Шалені гроші, виживання та моральний вибір: 3 напружені серіали, схожі на "Гру в кальмара"
24tv
2025-07-14T21:48:32Z
Чи справедливо українці висміяли мотиваційного спікера Джима Ловлесса? І чому видавництво переклало назву його книги з російської?
Детектор М
2025-07-14T20:39:28Z
Наді Дорофєєвій у лікарні повідомили серйозні новини: "У непрості моменти життя"
GlavRed
2025-07-14T20:27:44Z
Від них не відірватись: 5 нових українських серіалів, які вже доступні онлайн
24tv
2025-07-14T20:03:11Z
Відомий український співак заявив про завершення військових навчань: "Боявся втратити себе"
TSN
2025-07-14T19:42:28Z
З Днем ангела Володимира 2025: красиві картинки-привітання з іменинами
24tv
2025-07-15T03:06:32Z
Правила доплат для УБД: чому пільговий стаж не завжди збільшує пенсію
Хвиля
2025-07-15T03:00:53Z
День Володимира: стежте за погодою, яка вкаже, чи очікувати дощ
Gazeta UA
2025-07-15T03:00:23Z
Грошова допомога для ВПО у Харкові: хто може розраховувати на підтримку від ООН
Политека
2025-07-15T03:00:21Z
Яка національність була у князів Київської Русі - історик зробив важливе відкриття
GlavRed
2025-07-15T02:54:32Z
"Жарко" чи "спекотно" – як правильно: відповідь здивує усіх
GlavRed
2025-07-15T02:34:08Z
Прирікає вас на злидні: річ у домі, яка блокує удачу та гроші
Знай
2025-07-15T02:21:48Z
День Української Державності 2025 року: історія свята, привітання
TSN
2025-07-15T02:12:02Z
По 2000 гривень кожному: українські пенсіонери можуть оформити стипендію
Знай
2025-07-15T02:06:26Z
Липень підготував сюрпризи: 4 знаки зодіаку вже скоро зустрінуть своє кохання
GlavRed
2025-07-15T01:33:54Z
Гороскоп на завтра 16 липня: Дівам - приємний жест, Стрільцям - розчарування
GlavRed
2025-07-15T00:39:18Z
Ця рослина "заряджена" тільки на негатив. Господарям краще її викинути
Telegraf
2025-07-15T00:36:11Z
Сигнал SOS від томатів: чому скручується листя і як врятувати урожай
GlavRed
2025-07-15T00:33:58Z
Ребус для геніїв: знайдіть 3 відмінності на картинці з велосипедисткою за 19 сек
GlavRed
2025-07-15T00:27:29Z
Вічна душа крізь століття: 4 дати народження, які несуть енергію мудрості
GlavRed
2025-07-15T00:27:22Z
Останні дотики до насолоди: рецепт ніжного полуничного морозива
24tv
2025-07-14T20:51:33Z
Гороскоп на 15 липня: Овнам - внутрішня тривога, Козерогам - не довіряти чуткам
FaceNews
2025-07-14T20:39:13Z
Назвали вік, в якому жінка на піку своєї привабливості
Gazeta UA
2025-07-14T20:21:51Z
У Нідерландах суд зобов’язав конфіскувати у наркобарона €96 мільйонів
УкраинФорм
2025-07-15T02:45:42Z
У Харкові в каналізаційному колекторі знайшли розчленоване тіло підлітка, який напередодні зник безвісти
Gazeta UA
2025-07-15T01:48:09Z
Шостка знову зазнала повітряної атаки: постраждали медзаклад та житлові будинки
24tv
2025-07-15T01:12:15Z
Ворог завдав удару по Сумщині: постраждала людина, пошкоджений медзаклад
УкраинФорм
2025-07-15T01:00:59Z
У Дніпрі затримали крадія кабелю
InternetUA
2025-07-15T00:16:17Z
Іноземця затримали за пограбування студентки у Дніпровському районі столиці
Украина Криминальная
2025-07-14T23:33:04Z
У Житомирі після відбою повітряної тривоги пролунав звук, схожий на вибух: що це було
24tv
2025-07-14T23:27:53Z
У Запоріжжі, Миколаєві та Кропивницькому пролунали вибухи
24tv
2025-07-14T21:42:36Z
За літо в Іспанії від спеки загинули майже 1200 людей
iPress
2025-07-14T21:19:22Z
Став власником медіакоманди та виїхав з України: куди зник Коноплянка після завершення кар'єри
24tv
2025-07-15T02:18:24Z
Реванш Усика та Дюбуа стане «найдорожчим» боєм: Independent озвучив гонорари
ГЛАВКОМ NET
2025-07-15T00:54:52Z
Юні та закохані: дружина Андрія Шевченка показала рідкісне фото з футболістом
GlavRed
2025-07-14T23:27:36Z
Стало відомо, скільки Мойзе Кін зароблятиме за новим контрактом із Фіорентиною
Football.ua
2025-07-14T21:40:11Z
Веслі наполягає на переході до Роми після відхиленої пропозиції з росії
Football.ua
2025-07-14T21:22:52Z
Офіційно: Модрич підписав контракт з Міланом
Football.ua
2025-07-14T21:00:51Z
Він був неймовірним, – Трамп назвав найкращого футболіста усіх часів
24tv
2025-07-14T21:00:30Z
Лоренцо Лукка за крок від переходу в Наполі
Football.ua
2025-07-14T20:57:25Z
Плейлист чемпіона: під які треки тренується Олександр Усик
24tv
2025-07-14T20:45:55Z
Samsung повідомила про випуск незабаром смартфона Galaxy F36 5G
InternetUA
2025-07-15T02:04:43Z
Давньоримські черевики здивували вчених розміром підошви
Gazeta UA
2025-07-14T22:42:06Z
Samsung слідом за Apple відмовиться від Plus-моделі в новій лінійці флагманів
InternetUA
2025-07-14T21:19:23Z
Фанат Skyrim витратив 3 роки аби відтворити усю мапу гри за допомогою конструктора LEGO
InternetUA
2025-07-14T20:28:46Z
Комп'ютери з Windows 11 зможуть самостійно виправляти критичні помилки, але потрібен інтернет
24tv
2025-07-14T20:06:06Z
Google оголосила про створення єдиної "операційки" для смартфонів, ноутбуків і планшетів
InternetUA
2025-07-14T19:40:58Z
Побачення без макіяжу: серед молоді стає популярним новий тренд
ГЛАВКОМ NET
2025-07-14T19:24:42Z
Експерти назвали найкращу недорогу відеокарту, яка буде довго актуальною
InternetUA
2025-07-14T19:04:09Z
Українські хакери паралізували виробника дронів, пов'язаного з віцепрем'єром Росії Хуснулліним
24tv
2025-07-14T18:54:43Z
Продажі електромобілів раптово змінилися, що має тривожити всіх автовиробників
Топ Жир
2025-07-15T01:18:00Z
Потрібно потерти авто фольгою: цікавий лайфхак вирішить поширену проблему
GlavRed
2025-07-15T01:03:42Z
Повернення Xterra може спровокувати нову хвилю міцних позашляховиків від Nissan
Топ Жир
2025-07-15T00:33:21Z
Новий Mercedes CLA Shooting Brake втратив частину своєї привабливості порівняно з попередником
Топ Жир
2025-07-15T00:03:10Z
Дорога помилка та провальний флагманський електромобіль коштували Volvo понад мільярда доларів
Топ Жир
2025-07-14T23:18:28Z
Цей індивідуальний Defender знімає дах і демонструє розкіш шкіряного салону
Топ Жир
2025-07-14T22:48:50Z
Нова технологія акумуляторів від General Motors може здешевити електромобілі
Топ Жир
2025-07-14T22:03:57Z
BMW M2 отримає спеціальний комплект для гоночних треків
Топ Жир
2025-07-14T20:48:14Z
Продажі електромобілів Kia скоротилися вдвічі цього року, а у Mercedes показники ще гірші
Топ Жир
2025-07-14T20:03:57Z