MY.UAНовини
ТОП 5 передових технологій в електричному Porsche Macan
ТОП 5 передових технологій в електричному Porsche Macan

ТОП 5 передових технологій в електричному Porsche Macan

Ми зустрічаємо в Україні перший повністю електричний SUV від люксового німецького бренду. І якщо може здатись, на перший погляд, що Macan технологічно такий самий, як Taycan або Audi e-trone, то це далеко не так.

Відключайте рекламу - підтримуйте ITC!

Щоб повністю зрозуміти та оцінити всю роботу команди Porsche в Штутгарті, варто детально розібратись в кожній технології, яку пропонують в нових представниках люксового бренду зі спортивною генетикою. Тож зазвичай під час презентації влаштовують технічний тренінг або воркшоп, як його називають, для детального ознайомлення та розуміння кожної технології, яку було інтегровано. І в такому форматі ми зустрічаємо друге покоління найменшого кросовера бренду Porsche Macan.

Вперше Porsche Macan з’явився у 2014 році і з того часу пережив вже два рестайлінга: у 2018 та у 2021 роках. Поки що електрична версія буде співіснувати поряд з минулим поколінням, оснащеним ДВЗ, але тільки до кінця 2026 року.

Не минуло й десяти років, а ні, таки минуло. Тож виробник встиг випустити свіже покоління на десятиріччя моделі. І це не просто нова автівка, це новий підхід до створення автомобілів бренду. Ну і, звичайно, доказ поступової та неминучої трансформації Porsche до електричних технологій. Адже в планах компанії до 2030 року перевести 80% модельного ряду на батарейки, як би сумно це не виглядало. Тож зараз вже настав час нам ближче пізнавати те, в якому вигляді тепер буде закодовано перегонове ДНК виробника з майже віковою історією.

Зміст

  • 1 Генетичний код та шасі
  • 2 Динаміка і продуктивність силової установки
  • 3 Дальність ходу та зарядка
  • 4 Комфорт та простір
  • 5 Доповнена реальність та технології

Генетичний код та шасі

В нашому випадку це взагалі незвичний продукт, який в середині являє собою інтелектуальний гаджет з усіма здібностями гідного представника німецького бренду. Porsche Macan Electric має вигляд саме такий, як і будь-який Porsche: передові технології, ретельно продуманий салон поєднані з характерним для бренду гнучким керуванням. Тільки тепер це доповнюється миттєвою потужністю від електродвигунів, що покращує загальне враження від динаміки. В купі з іншими додатковими перевагами це робить кросовер одним із найкращих універсальних електромобілів на ринку.

Фото Porsche

Звичайно, тут збереглися усі риси характерні попередньому Macan: купеподібний силует, безрамне скління, великі 20 або 22-дюймові колеса. Як не дивно, але залишились і активні повітряні заслонки, що регулюють аеродинаміку, а разом з заднім динамічним спойлером, закритим пласким днищем, зниженим на 140 мм центром ваги вони зменшують аеродинамічний супротив до найкращого показника коефіцієнта лобового супротиву (0,25).

І почнемо з того, що це перший і поки що єдиний SUV, який побудовано на свіжій інноваційній електричній платформі концерну Premium (PPE) з 800-вольтовою технологією. Ця платформа розроблялась спільно Porsche та Audi та скоро можна очікувати появу Audi Q6 e-tron. Тільки між ними все ж таки буде різниця, як різними технічно виявляються і всі версії середньорозмірного кросовера: Porsche Macan, Porsche Macan 4, Porsche Macan S, Porsche Macan Turbo.

Фото Porsche

Так, дотримуючись свого призначення, штутгарці залишають незмінним задній привід Porsche Performance. І на базовій версії Porsche Macan встановлений один електродвигун на задній вісі, а осі всі інші версії (Porsche Macan 4, Porsche Macan S, Porsche Macan Turbo) отримують фірмовий повний привід, тільки з двома електродвигунами на обох вісях.

Електродвигун повернуто навколо поперечної осі автомобіля, тому він розміщений далі позаду, що теж буде відмінністю саме автівок Porsche. Це забезпечує бажаний баланс ваги задньої частини 48 відсотків спереду та 52 відсотки позаду.

Різними будуть і кріплення двигуна. В Macan 4 блок приводу встановлено на підрамнику шасі, тоді як блок приводу в Turbo кріпиться безпосередньо до кузова за допомогою чотирьох точок. Останній також отримує вперше опціональне рульове керування задньою віссю з максимальним кутом повороту в п’ять градусів. Це дає компактний радіус повороту 11,1 метра під час маневрування на швидкості до 80 км/год, а також покращує керування на високих швидкостях, сприяючи стабільній та точній поведінці під час проходження поворотів.

Подібне реалізовано коштом блокування заднього диференціала та ретельно вивіреного динамічного гальмування задньої осі. На швидкості вище від 80 км/год задні колеса повертаються в тому ж напрямку, що й передня вісь. Завдяки цьому колісна база значно подовжується, що ще більше підвищує стабільність водіння, наприклад, під час зміни смуги руху на автомагістралі.

Фото Porsche

В Porsche Macan Electric така сама конфігурація шасі, як і була: алюмінієва з подвійними важелями з окремим рівнем важелів керування попереду, а позаду — багатоважільна, але з деякими відмінностями до того ж залежно від версії. 

Звичайно в будь-якій версії зберігається пневмопідвіска, а опціонально буде доступний електронний контроль амортизації PASM (Porsche Active Suspension Management) з пневмобалонами та амортизаторами з двоклапанною технологією, що взагалі буде відрізняти представників Porsche від Audi, адже в останніх буде лише одноклапанна технологія. Система змінює поведінку шасі відповідно до стану дороги, швидкості, поздовжнього прискорення та бічних зусиль на поворотах, активації акселератора, введення керма та налаштування кліренсу автомобіля. Останній може змінюватись в діапазоні від 155 до 225 мм (стандартно він має кліренс 185 мм).

Фото Porsche

Архітектура на 800-вольт пропонує максимальну ефективність коштом нових силових агрегатів, швидкішим обчислювальним операціям, які виконує п’ять комп’ютерів, які контролюють різні функції. Платформа модульна та дозволяє змінювати розміри колісної бази, ширини колії, кліренсу, ємності батареї, розміщення силових агрегатів залежно від типу транспортного засобу від компактної автівки до мікробуса.

Гальмівна система також була повністю перероблена відповідно до електричних особливостей. Обидві моделі мають задні гальма з сірого чавуну з дисками 350×30 мм і плаваючими супортами. Спереду в Macan 4 встановлено чотирипоршневі алюмінієві фіксовані супорти розміром 350×34 мм, а Macan Turbo оснащений шестипоршневими алюмінієвими фіксованими гальмами розміром 400×38 мм.

Фото Porsche

Особливістю стане і потужна рекуперація. Macan здатний рекуперувати до 240 кВт, залежно від натискання на педаль гальма, а також від температури та рівня заряду батареї (SoC). Це дозволяє менше використовувати гальма, зберігаючи їх довговічність. Ну і звичайно додає економічності, накопичуючи до 98% гальмівної енергії під час щоденного використання.

Динаміка і продуктивність силової установки

Для нас пропонують чотири силові варіанти під потреби поціновувачів. Базова версія, як ми уже казали оснащена одним електродвигуном на задній вісі, який має пікову потужність в 360 к. с. (563 Нм) та розгін до перших 100 км/год за 5,7 секунди. Такий Macan (вартість 74 900 євро) матиме запас ходу в 641 км (WLTP), а значить там реальних буде близько 550 км. Але перевірити доведеться вже під час тест-драйву.

Наступна версія Macan 4 (78 100 євро) вже оснащена двома двигунами та видаватиме 408 к. с. (650 Нм) з розгоном в 5,2 секунди. Запас ходу зменшиться до 612 км (WLTP). Версія Macan 4S (84 400 євро) відповідно має 516 к. с. (820 Нм) та 4,1 с розгону до 100 км/год, ну і запас ходу до 601 км (WLTP). Найпотужнішим буде Macan Turbo (106 900 євро) з 639 к. с. (1130Нм) та 3,3 розгону. Це дасть тільки 590 км запасу ходу. Порівняно з топовою Model Y це не найкращий показник, але в сукупності характеристик Porsche все ж таки перемагає.

Двигуни повністю нові та мають високу ефективність. Це синхронні з постійними магнітами (PSM) агрегати, які використовують обмотки з прямокутного мідного дроту, щоб максимізувати коефіцієнт заповнення міддю пазів у статорі. Обмотки розташовані у вигляді U-подібних шпильок і, приварені з одного боку. Тільки в більш потужному двигуні на задній осі Macan Turbo це i-подібні шпильки, приварені з обох боків.

Різниця в потужності реалізована шляхом надзвичайно широкого діапазону обертів. Так в базовій версії електродвигун має діаметр 210 мм і активну довжину 200 мм і може похвалитися потужністю до 280 кВт. А в топовому Macan Turbo має більший і потужніший привід на задній осі з діаметром 230 мм і активною довжиною 210 мм. З максимальною потужністю 470 кВт, що дає особливо високий крутний момент і високу щільність потужності. Тож він видає максимальний ККД до 97 відсотків. Передній двигун має стабільні характеристики в усіх версіях 210/100.

Фото Porsche

Коштом використання таких ефективних двигунів інженерам вдалось відмовитись від складної коробки, яка встановлена в Taycan і залишити тут звичайний класичний одноступеневий редуктор. Тут використовується легкий диференціал із циліндричною передачею, щоб зберегти компактність коробки передач. Відповідно до потужності в коробці було змінено передавальне число.

Особливістю Macan також є додаткова інтеграція блокування диференціала задньої осі з електронним керуванням для Porsche Torque Vectoring Plus. Яка, залежно від вибраного режиму водіння та ситуації на дорозі, змінює крутний момент, розподіляючи його в різних відсотках між передньою та задньою осями.

Фото Porsche

Варто згадати й про імпульсний інвертор, який перетворює постійний струм від батареї в трифазний змінний струм для електродвигунів. Інвертор, який використовується на передній осі Macan 4 і Macan Turbo, використовує кремній, як напівпровідниковий матеріал. Він проводить до електродвигуна максимум 350 ампер. На задній вісі використовується високоефективний напівпровідниковий матеріал — карбід кремнію (SiC). Що значно зменшує втрати на перемикання в імпульсному інверторі та забезпечує вищі частоти перемикання. Інвертор імпульсів задньої осі в Macan 4 проводить максимум 480 ампер, а в Macan Turbo ця цифра досягає вражаючих 900 ампер.

Дальність ходу та зарядка

А тепер згадаємо про основну силу електромобіля — акумулятор. Це літій-іонна батарея, розташована внизу та всередині шасі. Особливістю буде те, що вона може використовувати приблизно 95 кВт·год зі 100 кВт·год загальної енергії, яка закладена в неї.

Фото Porsche

Охолодження тут рідинне та сама пластина інтегрована в корпус акумулятора. Сама батарея складається з 12 модулів по 15 послідовних призматичних комірок, які мають власну алюмінієву оболонку. В Porsche заздалегідь попіклувались ремонтопридатністю, тому кожен модуль можна замінити окремо, якщо виникне така необхідність.

Інтегровані графітові аноди, які приймають електрони в середині та відповідають за зарядку, дають високу циклічну та механічну стабільність. Вони також демонструють незначну зміну об’єму під час циклу заряджання та розряджання. Співвідношення змішування нікелю, кобальту і марганцю становить 8:1:1. Завдяки такому хімічному складу елемента акумулятор досягає високої щільності енергії.

Ефективність та практичність електромобіля визначається не тільки дальністю ходу, але й здатності швидко заряджатись. І тут саме платформа Premium Platform Electric (PPE) відіграє велику роль. Вона складається з 800-вольтової архітектури, яка дозволяє заряджатись постійним струмом до 270 кВт. Акумулятор можна зарядити від 10% до 80% (SoC) за 21 хвилину на відповідній станції швидкої зарядки. Звичайно Macan EV можна заряджати та від 11 кВт змінного струму та від настінної розетки на три фази. Час заряджання складе близько 13 годин, за даними виробника.

Нова функція, яка розділяє батарею на два 400-вольтових блоки при підключенні до 400-вольтового зарядного пристрою, забезпечує швидкість заряджання до 135 кВт. Macan може швидко заряджатися в дуже широкому діапазоні стану заряду (діапазон SoC), причому температура акумулятора та погодні умови відносно незначно впливають на час заряджання.

Сам запобіжник, або система керування батареєю (BMCe), розташована на кришці акумулятора. Він керує та розподіляє енергію між електродвигунами та допоміжними споживачами високої напруги та має зарядку постійним струмом як 800, так і 400 вольтів. Серед інших його задач: моніторинг напруги окремих елементів і всього потоку струму високовольтної системи.

Фото Porsche

Macan стандартно має два порти для заряджання на задній панелі. заряджання від змінного/постійного струму знаходиться ліворуч на стороні водія, а роз’єм тільки змінного струму — праворуч, на стороні пасажира. Відкривається він за допомогою сенсора від проведення руки або окремою кнопкою за допомогою датчика у дверях багажника або через додаток.

Комфорт та простір

Звичайно, що нове покоління Porsche Macan підросло в розмірах та взагалі змінило архітектуру та конфігурацію простору. В порівнянні з попередником він додав цілих 86 мм в колісній базі (2893 мм), став довше на 58 мм (4784 мм та на 16 мм ширшим (1938 мм). Це повинно позитивно вплинути на внутрішній простір, який в попередника не дуже вражаючий. І дійсно водій і передній пасажир тепер сидять на 28 мм нижче, а задні пасажири — на 15 мм нижче зі збільшеним простором для ніг, але ці показники будуть змінюватись прямо пропорційно від збільшення потужності.

Електричний кросовер пропонує, залежно від версії та встановленого обладнання, об’єм багажного відділення в 540 літрів. Що на 136 літрів більше, ніж в попередньому поколінні. Якщо скласти спинку заднього сидіння, то об’єм завантаження збільшується до 1348 літрів. Попереду також з’явився досить місткий багажник на 84 літри. Відкривати багажники можна жестами: передній — помахом руки, а задній — з ноги. Плюс в карму Macan — можливість буксирувати до 2 тисяч кг завдяки встановленій системі буксирного пристрою з електричним розблокуванням.

Оформлення інтер’єру високоякісними матеріалами залишає те приємне відчуття високого класу. Звичайно тут використовували перероблені матеріали, які не відрізнити від оригіналів. Сидіння мають електричні регулювання в 8 напрямках, підігріви, а вентиляцію та масаж — опціонально. Macan Turbo буде вже мати адаптивні спортивні сидіння з регулюванням у 18 напрямках.

З’явилось більше ніш та простору для дрібних речей по салону, а також є два порти швидкої зарядки USB-C у відділенні для речей на центральній консолі та розетка на 12 вольтів. Бездротова зарядка для смартфона з охолодженням має потужність 15 Вт. Заднім пасажирам пропонують підігріви лише, як опцію і за замовчуванням два порти для зарядки гаджетів.

Окрім сенсорного керування функціями пропонують і аналогові елементи керування — наприклад, на вентиляційних отворах і елементах керування кондиціонером. Як і звичайно тут фірмовий аналоговий годинник по центру консолі. Атмосферу створює додаткові фільтри очищення повітря, яке заходить з вулиці, та датчики контролю якості повітря. Плюс світлодіодна світлова стрічка на 56 світлодіодів інтегрована в декоративну планку панелі та дверей. Освітлення має не тільки задачу декорувати інтер’єр, але й залежно від ситуації надає інформацію або попередження, наприклад, для привітань, процесів зарядки або в поєднанні з системами допомоги водієві.

Фото Porsche

Архітектуру в салоні формували на основі Taycan. І дійсно тут багато спільного, тільки в Macan три великих монітори: два 10,9-дюймових для виводу мультимедіа, і 12,6-дюймова панель приладів з вигнутим дизайном. На деяких кросоверах з’явиться ще один екран, але його помітити на вимкненому автомобілі буде важко. Згодом подивимось, що саме вони нам запропонують.

Центральним дисплеєм системи Porsche Communication Management (PCM) є 10,9-дюймовий сенсорний дисплей високої роздільної здатності з якістю Full HD. Програмне забезпечення засноване на Android Automotive OS. Тож власник може встановлювати улюблені додатки, пропозиція яких постійно розширюється. Є Apple CarPlay і Android Auto, а також інтегровані та карти, які здатні планувати маршрут відповідно до зарядних станцій.

Є тут і голосовий помічник, який реагує на команду «Hey Porsche». Система здатна розпізнавати того, хто розмовляє за допомогою мікрофонів, що візуально відобразить на центральному моніторі, а також за допомогою світлової послідовності в індикаторі зв’язку. Якщо водій розмовляє з пасажиром, то система просто зосереджується на тому, хто заговорив першим. До того ж тепер помічник розуміє на шість мов більше, ніж раніше, що загалом склало до 23 мов.

Доповнена реальність та технології

Щоб ще більше підкреслити свою гаджетовість Macan обладнаний віртуальним проєкційним дисплеєм із технологією доповненої реальності (AR). Кольоровий AR-контент майже безперебійно проєктується в реальне середовище з високою точністю. Система використовує дані про навколишнє середовище та положення автомобіля. Проєкція дублює швидкість, дорожні знаки та символи допомоги та навігації, сповіщення деяких систем допомоги водієві, таких як активований адаптивний круїз-контроль, же відстань до попереднього авто буде прокладатись на дорозі килимом із точок.

Фото Porsche

Зображення проєкційного дисплея з’являється водієві на відстані 10 м, в тривимірному просторі, та відповідає розміру 87-дюймового дисплея. Це робить проєкційний дисплей одним із найбільших на цей час на ринку.

Porsche Macan EV отримав дворівневі фари: плоский верхній блок з денними ходовими вогнями на чотири смуги та основний модуль фари з опціональною матричною світлодіодною технологією розташований трохи нижче. Позаду — характерна світлодіодна лінія Porsche flyline, як в Toycan, утворює одне ціле з плоским заднім склом.

Фото Porsche

Топовий Macan Turbo отримає світлодіодні матричні фари з Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus). Вона використовує дані про швидкість, камеру та навігацію, щоб забезпечити ідеальне освітлення. Загальна кількість модулів — 84 світлодіоди на фару. Система може освітлювати дорогу на відстані понад 600 м.

Загальний перелік технологій безпеки та допомоги водію має велику кількість позицій і перелічувати зараз, можливо, не має сенсу. Тут запропонують функцію екстреного гальмування, помічник повороту, попередження про дистанцію, розпізнавання дорожніх знаків, систему підтримки смуги руху, а також опційно та адаптивний круїз, який робить автівку напівавтономною, і зможе навіть зупинити автівку, якщо водій не реагує.

Буде наявна система кругового огляду, включаючи систему активної допомоги при паркуванні з ультразвуковими датчиками, що розпізнає паралельні та перпендикулярні паркувальні місця. Інтелектуальний асистент паркування бере на себе керування, прискорення та гальмування під час паркування та автоматично паркує автомобіль на паралельному паркуванні.

Все це лише основна частина технологій в Porsche Macan EV, але в середині заховано ще більше. Враження від того, як це все працює складати будемо вже під час тест-драйву. Зараз можна сказати лише, що він складе досить серйозну конкуренцію не тільки Tesla Model Y, але й BMW ix3, Mercedes EQC, Genesis Electrified GV70, а також майбутньому Audi Q6 e-tron.

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Рубіо після розмови з Лавровим зробив заяву про припинення вогню
ГЛАВКОМ NET
2025-05-17T21:57:07Z
Зеленський обговорив із президенткою Швейцарії посилення тиску на РФ
ГЛАВКОМ NET
2025-05-17T20:57:20Z
Трамп назвав Зеленського слабким гравцем у переговорах, а Путіна — зацікавленим у завершенні війни
TSN
2025-05-17T20:27:44Z
Кремль озвучив вимоги до України на переговорах: що саме хоче Росія
ТСН
2025-05-17T20:27:05Z
План Путіна провалився: зустріч у Стамбулі не стала продовженням переговорів 2022 року — Сибіга
TSN
2025-05-17T20:27:02Z
Трамп заявив, що танки Путіна могли б бути в Києві "за п'ять годин"
ТСН
2025-05-17T20:26:58Z
Нова заява Трампа та підсумки переговорів з РФ: головні новини ночі 17 травня 2025 року
ТСН
2025-05-17T20:26:53Z
Туск заявив про "важкі дні" попереду
ТСН
2025-05-17T20:26:46Z
Міністр оборони Франції сказав, чим треба відповісти на заяви Росії про «демілітаризацію» Києва
ТСН
2025-05-17T20:26:43Z
Народилася у Дніпрі, не знала свого батька і писала листа Сталіну: як у дитинстві виглядала Лія Ахеджакова
Telegraf
2025-05-11T17:30:58Z
"Євробачення-2025": фаворити букмекерів розірвали сцену конкурсу та зірвали гучні овації
ТСН
2025-05-17T21:33:19Z
Фінал «Євробачення-2025»: пряма трансляція
ГЛАВКОМ NET
2025-05-17T21:27:56Z
"Євробачення-2025": полька в сексі-вбранні ошелешила танцями та небезпечно політала над сценою
ТСН
2025-05-17T21:18:58Z
"Євробачення-2025": порядок виступу учасників у фіналі
TSN
2025-05-17T20:26:50Z
Jerry Heil здивувала неочікуваним ніжним дуетом зі всесвітньо відомим гуртом
ТСН
2025-05-17T20:25:52Z
Ексдружина Комарова приголомшила своїм досягненням в кар'єрі моделі: "У Парижі підписала контракт"
TSN
2025-05-17T20:25:21Z
"Євробачення-2025": як проголосувати за Україну та своїх фаворитів у фіналі конкурсу
TSN
2025-05-17T20:25:15Z
Культурні сили з’явилися на червоній доріжці Каннського фестивалю
ТСН
2025-05-17T20:24:57Z
Україну атакували близько 70 дронів РФ: куди вони летять
TSN
2025-05-17T21:48:51Z
День ангела 18 травня: кого та як вітати з іменинами
ТСН
2025-05-17T21:18:47Z
Російські дрони атакували Україну: де було гучно
ТСН
2025-05-17T20:27:47Z
У повітрі 2 Ту-95МС — моніторингові канали
ТСН
2025-05-17T20:27:39Z
17 травня — яке церковне свято, поставте це на стіл, щоб в сім'ї цілий рік "водилися" гроші
TSN
2025-05-17T20:27:26Z
РФ вивела у Середземне море кораблі з "Калібрами": скільки ракет загрожують Україні
TSN
2025-05-17T20:26:44Z
Яке сьогодні, 17 травня, свято — все про цей день, яке церковне свято, що не можна робити
TSN
2025-05-17T20:26:39Z
Втрати РФ у війні проти України перевалили за 970 тисяч осіб
TSN
2025-05-17T20:26:01Z
Вступ до ВНЗ: хлопці від 17 років мають надати військово-обліковий документ
ТСН
2025-05-17T20:25:37Z
Україну 17 травня накрила потужна магнітна буря: як вберегтися
TSN
2025-05-17T20:26:51Z
Найгірший сніданок: що не можна їсти зрання
ТСН
2025-05-17T20:26:34Z
Чому досвідчені кухарі радять варити пельмені в молоці: спробуйте хоча б раз — результат вас неодмінно здивує
TSN
2025-05-17T20:25:53Z
Замініть сніданок і схуднете на два розміри одягу за п’ять місяців: що потрібно їсти на початку дня
TSN
2025-05-17T20:25:32Z
Що буде з організмом, якщо вживати імбир щодня
ТСН
2025-05-17T20:25:07Z
Причини полюбити кабачки: чим корисний цей овоч
ТСН
2025-05-17T20:23:35Z
Що краще не їсти, щоб схуднути: перелік шкідливих продуктів
ТСН
2025-05-17T20:23:02Z
Як швидко прибрати тріщини на п’ятках: замочіть ноги у цьому — і шкіра стане, як шовк
ТСН
2025-05-17T20:22:32Z
Тривале сидіння шкодить мозку: науковці здивували дослідженням
ТСН
2025-05-17T20:22:16Z
Козорогам варто захистити особисті кордони, а Терезам слід не пришвидшувати подій: астрологічний прогноз на рунах на 17 травня 2025 року
ТСН
2025-05-17T20:27:45Z
Чимало областей України охопила повітряна тривога: названа причина
TSN
2025-05-17T20:27:43Z
Україною шириться повітряна тривога: де кружляють дрони
TSN
2025-05-17T20:27:24Z
Ворог може рушити на Полтаву і Київ: попередження від військового експерта
TSN
2025-05-17T20:27:23Z
Лінія фронту станом на 17 травня. Зведення Генштабу
ГЛАВКОМ NET
2025-05-17T20:27:22Z
Рибам час довіритися змінам, а Козорогам слід відпустити контроль: гороскоп за картами Таро на 17 травня 2025 року
ТСН
2025-05-17T20:27:02Z
Коли до України прийде тепло та яким буде початок літа — прогноз синоптиків
TSN
2025-05-17T20:26:58Z
Чоловік отримав повістку і відмовився від мобілізації: він зробив гучні заяви про війну та поплатився
TSN
2025-05-17T20:26:28Z
Росіяни продовжують намагатися наступати — ISW про ситуацію на фронті
TSN
2025-05-17T20:26:16Z
У лікарні померла жінка, яка отримала поранення внаслідок обстрілу Одещини
ГЛАВКОМ NET
2025-05-17T20:45:47Z
У Telegram стався збій: що трапилося
TSN
2025-05-17T20:27:51Z
Удар дрона по автобусу на Сумщині: що відомо про жертв та постраждалих
ТСН
2025-05-17T20:26:48Z
Росіяни вдарили по рейсовому автобусі: багато загиблих, фото
ТСН
2025-05-17T20:26:01Z
За кордон на моноколесі: прикордонники розповіли деталі неординарного інциденту
ТСН
2025-05-17T20:25:56Z
Вночі та зранку в Хмельницькій області лунали вибухи: деталі
ТСН
2025-05-17T20:25:04Z
У Бердянську виявили мертвою 7-річну дівчинку — напередодні її розшукували
TSN
2025-05-17T20:24:59Z
Атака російських "Шахедів" по Одесі: є жертви
ТСН
2025-05-17T20:24:54Z
У Вінниці знову розгорівся скандал з ТЦК, де військовий побив мобілізованого: подробиці інциденту
ТСН
2025-05-17T20:23:19Z
Як зробити так, щоб пральна машина не "стрибала": цікавий спосіб, щоб змусити її стояти нерухомо
ТСН
2025-05-17T20:22:21Z
Зарядити електромобіль стало дорожче: як змінилися ціни
ГЛАВКОМ NET
2025-05-16T17:42:59Z
AWT Bavaria оголошує про відкриття нового інноваційного простору - AWT Studio UNIT.City
Корреспондент
2025-05-16T12:39:48Z
Mercedes переносить виробництво своєї популярної моделі авто у США через мита Трампа
ГЛАВКОМ NET
2025-05-13T11:45:58Z
Водіїв закликали ні в якому разі не залишати цю річ у салоні у спекотний день
24tv
2025-05-12T14:09:13Z
Кібертрак перевернувся після ймовірного нападу в дорожній люті
Топ Жир
2025-05-12T14:03:19Z
“Новий автомобіль та старий водночас: Volkswagen Beetle 1972 року з пробігом лише 104 милі”
Топ Жир
2025-05-12T14:00:33Z
Водій вантажівки перевернув Cybertruck у лютій дорожній сутичці
Топ Жир
2025-05-12T13:45:04Z
Через ризик шпіонажу: в Британії ввели обмеження для власників китайських машин
AutoGeek
2025-05-12T13:27:59Z
ПриватБанк повідомив про технічні роботи у застосунку
ГЛАВКОМ NET
2025-05-17T20:51:36Z
Українці мають сплатити податки за своє житло: які терміни
TSN
2025-05-17T20:26:04Z
Весняні заморозки вдарять по цінах: скільки заплатимо за фрукти та овочі
TSN
2025-05-17T20:25:53Z
Європейський суд почав перевірку законності передавання державі Кременчуцького НПЗ
ТСН
2025-05-17T20:25:48Z
Курс долара: прогноз банкіра на наступний тиждень
TSN
2025-05-17T20:24:51Z
В Україні різко змінилися ціни на один з популярних салатних овочей
TSN
2025-05-17T20:24:31Z
В Україні знову подорожчав популярний овоч: в чому причина
ТСН
2025-05-17T20:22:50Z
Ціна на фрукти в Україні різко підвищиться: що здорожчає найбільше
ТСН
2025-05-17T20:21:05Z
Курс валют на вихідні, 17-18 травня: скільки коштують долар, євро і злотий
ТСН
2025-05-17T20:20:27Z
Не буряк і не томатна паста: що додати в борщ, щоб він вийшов насиченого червоного кольору
TSN
2025-05-17T20:25:56Z
Чим полити троянди навесні 2025 року, щоб вони пишно квітнули і стали прикрасою саду
ТСН
2025-05-17T20:24:56Z
Додайте до гречки один продукт — страва стане, наче з мішленівського ресторану
TSN
2025-05-17T20:24:32Z
Мода на ревінь: три страви із весняного овочу
ТСН
2025-05-17T20:23:47Z
Ваші нігті скажуть “дякую”: коли знімати гель-лак, навіть якщо він ідеальний
ТСН
2025-05-17T20:23:41Z
Смачний та простий весняний тарт зі сметаною і зеленою цибулею: рецепт
ТСН
2025-05-17T20:23:22Z
В Україні почали випускати зубну пасту зі смаком борщу
AgroPortal
2025-05-17T07:30:18Z
Ці знаки зодіаку практично ніколи не дотримуються своїх обіцянок: на них не варто покладатися
TSN
2025-05-16T19:22:47Z
Насмажите втричі більше без додавання рису чи картоплі: рецепт пухких котлет від досвідчених кулінарів
TSN
2025-05-16T19:22:36Z
«Нелюди вирішили поховати». Тренерка з РФ прокоментувала скандал навколо російських фігуристів
ГЛАВКОМ NET
2025-05-17T16:45:42Z
Яке громадянство має ексфутболіст Анатолій Тимощук: що кажуть російські реєстри про нового «клієнта» СБУ
ГЛАВКОМ NET
2025-05-17T15:00:16Z
Чемпіонський парад «Барселони» зібрав більше 600 тисяч учасників
ГЛАВКОМ NET
2025-05-17T09:48:59Z
ЗМІ назвали головну трансферну ціль «Реала»
ГЛАВКОМ NET
2025-05-17T07:24:06Z
Від легенди футболу до пособника окупантів. Шлях Анатолія Тимощука
ГЛАВКОМ NET
2025-05-17T05:00:37Z
Допомагав окупантам: екскапітан збірної Тимощук отримав підозру за пособництво РФ
ТСН
2025-05-16T19:21:42Z
Федерація дзюдо допустила білорусів до участі у турнірах під державною символікою
ГЛАВКОМ NET
2025-05-16T18:39:10Z
П'ятиразовий олімпійський чемпіон зізнався у наркозалежності
ГЛАВКОМ NET
2025-05-16T15:42:44Z
У Києві пройде зустріч гравців збірної України з футболу з вболівальниками
ГЛАВКОМ NET
2025-05-16T15:12:30Z
Про що "говорять" дельфіни: сенсаційне відкриття дослідників
TSN
2025-05-17T20:26:18Z
Місяць повільно віддаляється від Землі: чи загрожує нам його втрата
ТСН
2025-05-17T20:22:13Z
ЦРУ знайшло інопланетян: названо місце розташування бази прибульців
ТСН
2025-05-17T20:21:26Z
Істота з найбільшим серцем здатна виживати за температури 400°C
ТСН
2025-05-17T20:21:22Z
iPhone 17 Air стане першим смартфоном Apple з акумулятором нового типу
ГЛАВКОМ NET
2025-05-17T17:12:25Z
На Марсі вперше побачили полярне сяйво неозброєним оком: у чому унікальність відкриття NASA
ТСН
2025-05-16T19:24:40Z
Які магнітні бурі очікуються 16 травня та як з ними впоратися
TSN
2025-05-16T19:23:14Z
Сусідня до Чумацького шляху галактика розривається на частини: нові відкриття астрономів
TSN
2025-05-16T19:20:30Z
На Марсі вперше зафіксовано полярне сяйво
ГЛАВКОМ NET
2025-05-16T07:00:41Z