MY.UAНовини
ТОП 5 передових технологій в електричному Porsche Macan
ТОП 5 передових технологій в електричному Porsche Macan

ТОП 5 передових технологій в електричному Porsche Macan

Ми зустрічаємо в Україні перший повністю електричний SUV від люксового німецького бренду. І якщо може здатись, на перший погляд, що Macan технологічно такий самий, як Taycan або Audi e-trone, то це далеко не так.

Відключайте рекламу - підтримуйте ITC!

Щоб повністю зрозуміти та оцінити всю роботу команди Porsche в Штутгарті, варто детально розібратись в кожній технології, яку пропонують в нових представниках люксового бренду зі спортивною генетикою. Тож зазвичай під час презентації влаштовують технічний тренінг або воркшоп, як його називають, для детального ознайомлення та розуміння кожної технології, яку було інтегровано. І в такому форматі ми зустрічаємо друге покоління найменшого кросовера бренду Porsche Macan.

Вперше Porsche Macan з’явився у 2014 році і з того часу пережив вже два рестайлінга: у 2018 та у 2021 роках. Поки що електрична версія буде співіснувати поряд з минулим поколінням, оснащеним ДВЗ, але тільки до кінця 2026 року.

Не минуло й десяти років, а ні, таки минуло. Тож виробник встиг випустити свіже покоління на десятиріччя моделі. І це не просто нова автівка, це новий підхід до створення автомобілів бренду. Ну і, звичайно, доказ поступової та неминучої трансформації Porsche до електричних технологій. Адже в планах компанії до 2030 року перевести 80% модельного ряду на батарейки, як би сумно це не виглядало. Тож зараз вже настав час нам ближче пізнавати те, в якому вигляді тепер буде закодовано перегонове ДНК виробника з майже віковою історією.

Зміст

  • 1 Генетичний код та шасі
  • 2 Динаміка і продуктивність силової установки
  • 3 Дальність ходу та зарядка
  • 4 Комфорт та простір
  • 5 Доповнена реальність та технології

Генетичний код та шасі

В нашому випадку це взагалі незвичний продукт, який в середині являє собою інтелектуальний гаджет з усіма здібностями гідного представника німецького бренду. Porsche Macan Electric має вигляд саме такий, як і будь-який Porsche: передові технології, ретельно продуманий салон поєднані з характерним для бренду гнучким керуванням. Тільки тепер це доповнюється миттєвою потужністю від електродвигунів, що покращує загальне враження від динаміки. В купі з іншими додатковими перевагами це робить кросовер одним із найкращих універсальних електромобілів на ринку.

Фото Porsche

Звичайно, тут збереглися усі риси характерні попередньому Macan: купеподібний силует, безрамне скління, великі 20 або 22-дюймові колеса. Як не дивно, але залишились і активні повітряні заслонки, що регулюють аеродинаміку, а разом з заднім динамічним спойлером, закритим пласким днищем, зниженим на 140 мм центром ваги вони зменшують аеродинамічний супротив до найкращого показника коефіцієнта лобового супротиву (0,25).

І почнемо з того, що це перший і поки що єдиний SUV, який побудовано на свіжій інноваційній електричній платформі концерну Premium (PPE) з 800-вольтовою технологією. Ця платформа розроблялась спільно Porsche та Audi та скоро можна очікувати появу Audi Q6 e-tron. Тільки між ними все ж таки буде різниця, як різними технічно виявляються і всі версії середньорозмірного кросовера: Porsche Macan, Porsche Macan 4, Porsche Macan S, Porsche Macan Turbo.

Фото Porsche

Так, дотримуючись свого призначення, штутгарці залишають незмінним задній привід Porsche Performance. І на базовій версії Porsche Macan встановлений один електродвигун на задній вісі, а осі всі інші версії (Porsche Macan 4, Porsche Macan S, Porsche Macan Turbo) отримують фірмовий повний привід, тільки з двома електродвигунами на обох вісях.

Електродвигун повернуто навколо поперечної осі автомобіля, тому він розміщений далі позаду, що теж буде відмінністю саме автівок Porsche. Це забезпечує бажаний баланс ваги задньої частини 48 відсотків спереду та 52 відсотки позаду.

Різними будуть і кріплення двигуна. В Macan 4 блок приводу встановлено на підрамнику шасі, тоді як блок приводу в Turbo кріпиться безпосередньо до кузова за допомогою чотирьох точок. Останній також отримує вперше опціональне рульове керування задньою віссю з максимальним кутом повороту в п’ять градусів. Це дає компактний радіус повороту 11,1 метра під час маневрування на швидкості до 80 км/год, а також покращує керування на високих швидкостях, сприяючи стабільній та точній поведінці під час проходження поворотів.

Подібне реалізовано коштом блокування заднього диференціала та ретельно вивіреного динамічного гальмування задньої осі. На швидкості вище від 80 км/год задні колеса повертаються в тому ж напрямку, що й передня вісь. Завдяки цьому колісна база значно подовжується, що ще більше підвищує стабільність водіння, наприклад, під час зміни смуги руху на автомагістралі.

Фото Porsche

В Porsche Macan Electric така сама конфігурація шасі, як і була: алюмінієва з подвійними важелями з окремим рівнем важелів керування попереду, а позаду — багатоважільна, але з деякими відмінностями до того ж залежно від версії. 

Звичайно в будь-якій версії зберігається пневмопідвіска, а опціонально буде доступний електронний контроль амортизації PASM (Porsche Active Suspension Management) з пневмобалонами та амортизаторами з двоклапанною технологією, що взагалі буде відрізняти представників Porsche від Audi, адже в останніх буде лише одноклапанна технологія. Система змінює поведінку шасі відповідно до стану дороги, швидкості, поздовжнього прискорення та бічних зусиль на поворотах, активації акселератора, введення керма та налаштування кліренсу автомобіля. Останній може змінюватись в діапазоні від 155 до 225 мм (стандартно він має кліренс 185 мм).

Фото Porsche

Архітектура на 800-вольт пропонує максимальну ефективність коштом нових силових агрегатів, швидкішим обчислювальним операціям, які виконує п’ять комп’ютерів, які контролюють різні функції. Платформа модульна та дозволяє змінювати розміри колісної бази, ширини колії, кліренсу, ємності батареї, розміщення силових агрегатів залежно від типу транспортного засобу від компактної автівки до мікробуса.

Гальмівна система також була повністю перероблена відповідно до електричних особливостей. Обидві моделі мають задні гальма з сірого чавуну з дисками 350×30 мм і плаваючими супортами. Спереду в Macan 4 встановлено чотирипоршневі алюмінієві фіксовані супорти розміром 350×34 мм, а Macan Turbo оснащений шестипоршневими алюмінієвими фіксованими гальмами розміром 400×38 мм.

Фото Porsche

Особливістю стане і потужна рекуперація. Macan здатний рекуперувати до 240 кВт, залежно від натискання на педаль гальма, а також від температури та рівня заряду батареї (SoC). Це дозволяє менше використовувати гальма, зберігаючи їх довговічність. Ну і звичайно додає економічності, накопичуючи до 98% гальмівної енергії під час щоденного використання.

Динаміка і продуктивність силової установки

Для нас пропонують чотири силові варіанти під потреби поціновувачів. Базова версія, як ми уже казали оснащена одним електродвигуном на задній вісі, який має пікову потужність в 360 к. с. (563 Нм) та розгін до перших 100 км/год за 5,7 секунди. Такий Macan (вартість 74 900 євро) матиме запас ходу в 641 км (WLTP), а значить там реальних буде близько 550 км. Але перевірити доведеться вже під час тест-драйву.

Наступна версія Macan 4 (78 100 євро) вже оснащена двома двигунами та видаватиме 408 к. с. (650 Нм) з розгоном в 5,2 секунди. Запас ходу зменшиться до 612 км (WLTP). Версія Macan 4S (84 400 євро) відповідно має 516 к. с. (820 Нм) та 4,1 с розгону до 100 км/год, ну і запас ходу до 601 км (WLTP). Найпотужнішим буде Macan Turbo (106 900 євро) з 639 к. с. (1130Нм) та 3,3 розгону. Це дасть тільки 590 км запасу ходу. Порівняно з топовою Model Y це не найкращий показник, але в сукупності характеристик Porsche все ж таки перемагає.

Двигуни повністю нові та мають високу ефективність. Це синхронні з постійними магнітами (PSM) агрегати, які використовують обмотки з прямокутного мідного дроту, щоб максимізувати коефіцієнт заповнення міддю пазів у статорі. Обмотки розташовані у вигляді U-подібних шпильок і, приварені з одного боку. Тільки в більш потужному двигуні на задній осі Macan Turbo це i-подібні шпильки, приварені з обох боків.

Різниця в потужності реалізована шляхом надзвичайно широкого діапазону обертів. Так в базовій версії електродвигун має діаметр 210 мм і активну довжину 200 мм і може похвалитися потужністю до 280 кВт. А в топовому Macan Turbo має більший і потужніший привід на задній осі з діаметром 230 мм і активною довжиною 210 мм. З максимальною потужністю 470 кВт, що дає особливо високий крутний момент і високу щільність потужності. Тож він видає максимальний ККД до 97 відсотків. Передній двигун має стабільні характеристики в усіх версіях 210/100.

Фото Porsche

Коштом використання таких ефективних двигунів інженерам вдалось відмовитись від складної коробки, яка встановлена в Taycan і залишити тут звичайний класичний одноступеневий редуктор. Тут використовується легкий диференціал із циліндричною передачею, щоб зберегти компактність коробки передач. Відповідно до потужності в коробці було змінено передавальне число.

Особливістю Macan також є додаткова інтеграція блокування диференціала задньої осі з електронним керуванням для Porsche Torque Vectoring Plus. Яка, залежно від вибраного режиму водіння та ситуації на дорозі, змінює крутний момент, розподіляючи його в різних відсотках між передньою та задньою осями.

Фото Porsche

Варто згадати й про імпульсний інвертор, який перетворює постійний струм від батареї в трифазний змінний струм для електродвигунів. Інвертор, який використовується на передній осі Macan 4 і Macan Turbo, використовує кремній, як напівпровідниковий матеріал. Він проводить до електродвигуна максимум 350 ампер. На задній вісі використовується високоефективний напівпровідниковий матеріал — карбід кремнію (SiC). Що значно зменшує втрати на перемикання в імпульсному інверторі та забезпечує вищі частоти перемикання. Інвертор імпульсів задньої осі в Macan 4 проводить максимум 480 ампер, а в Macan Turbo ця цифра досягає вражаючих 900 ампер.

Дальність ходу та зарядка

А тепер згадаємо про основну силу електромобіля — акумулятор. Це літій-іонна батарея, розташована внизу та всередині шасі. Особливістю буде те, що вона може використовувати приблизно 95 кВт·год зі 100 кВт·год загальної енергії, яка закладена в неї.

Фото Porsche

Охолодження тут рідинне та сама пластина інтегрована в корпус акумулятора. Сама батарея складається з 12 модулів по 15 послідовних призматичних комірок, які мають власну алюмінієву оболонку. В Porsche заздалегідь попіклувались ремонтопридатністю, тому кожен модуль можна замінити окремо, якщо виникне така необхідність.

Інтегровані графітові аноди, які приймають електрони в середині та відповідають за зарядку, дають високу циклічну та механічну стабільність. Вони також демонструють незначну зміну об’єму під час циклу заряджання та розряджання. Співвідношення змішування нікелю, кобальту і марганцю становить 8:1:1. Завдяки такому хімічному складу елемента акумулятор досягає високої щільності енергії.

Ефективність та практичність електромобіля визначається не тільки дальністю ходу, але й здатності швидко заряджатись. І тут саме платформа Premium Platform Electric (PPE) відіграє велику роль. Вона складається з 800-вольтової архітектури, яка дозволяє заряджатись постійним струмом до 270 кВт. Акумулятор можна зарядити від 10% до 80% (SoC) за 21 хвилину на відповідній станції швидкої зарядки. Звичайно Macan EV можна заряджати та від 11 кВт змінного струму та від настінної розетки на три фази. Час заряджання складе близько 13 годин, за даними виробника.

Нова функція, яка розділяє батарею на два 400-вольтових блоки при підключенні до 400-вольтового зарядного пристрою, забезпечує швидкість заряджання до 135 кВт. Macan може швидко заряджатися в дуже широкому діапазоні стану заряду (діапазон SoC), причому температура акумулятора та погодні умови відносно незначно впливають на час заряджання.

Сам запобіжник, або система керування батареєю (BMCe), розташована на кришці акумулятора. Він керує та розподіляє енергію між електродвигунами та допоміжними споживачами високої напруги та має зарядку постійним струмом як 800, так і 400 вольтів. Серед інших його задач: моніторинг напруги окремих елементів і всього потоку струму високовольтної системи.

Фото Porsche

Macan стандартно має два порти для заряджання на задній панелі. заряджання від змінного/постійного струму знаходиться ліворуч на стороні водія, а роз’єм тільки змінного струму — праворуч, на стороні пасажира. Відкривається він за допомогою сенсора від проведення руки або окремою кнопкою за допомогою датчика у дверях багажника або через додаток.

Комфорт та простір

Звичайно, що нове покоління Porsche Macan підросло в розмірах та взагалі змінило архітектуру та конфігурацію простору. В порівнянні з попередником він додав цілих 86 мм в колісній базі (2893 мм), став довше на 58 мм (4784 мм та на 16 мм ширшим (1938 мм). Це повинно позитивно вплинути на внутрішній простір, який в попередника не дуже вражаючий. І дійсно водій і передній пасажир тепер сидять на 28 мм нижче, а задні пасажири — на 15 мм нижче зі збільшеним простором для ніг, але ці показники будуть змінюватись прямо пропорційно від збільшення потужності.

Електричний кросовер пропонує, залежно від версії та встановленого обладнання, об’єм багажного відділення в 540 літрів. Що на 136 літрів більше, ніж в попередньому поколінні. Якщо скласти спинку заднього сидіння, то об’єм завантаження збільшується до 1348 літрів. Попереду також з’явився досить місткий багажник на 84 літри. Відкривати багажники можна жестами: передній — помахом руки, а задній — з ноги. Плюс в карму Macan — можливість буксирувати до 2 тисяч кг завдяки встановленій системі буксирного пристрою з електричним розблокуванням.

Оформлення інтер’єру високоякісними матеріалами залишає те приємне відчуття високого класу. Звичайно тут використовували перероблені матеріали, які не відрізнити від оригіналів. Сидіння мають електричні регулювання в 8 напрямках, підігріви, а вентиляцію та масаж — опціонально. Macan Turbo буде вже мати адаптивні спортивні сидіння з регулюванням у 18 напрямках.

З’явилось більше ніш та простору для дрібних речей по салону, а також є два порти швидкої зарядки USB-C у відділенні для речей на центральній консолі та розетка на 12 вольтів. Бездротова зарядка для смартфона з охолодженням має потужність 15 Вт. Заднім пасажирам пропонують підігріви лише, як опцію і за замовчуванням два порти для зарядки гаджетів.

Окрім сенсорного керування функціями пропонують і аналогові елементи керування — наприклад, на вентиляційних отворах і елементах керування кондиціонером. Як і звичайно тут фірмовий аналоговий годинник по центру консолі. Атмосферу створює додаткові фільтри очищення повітря, яке заходить з вулиці, та датчики контролю якості повітря. Плюс світлодіодна світлова стрічка на 56 світлодіодів інтегрована в декоративну планку панелі та дверей. Освітлення має не тільки задачу декорувати інтер’єр, але й залежно від ситуації надає інформацію або попередження, наприклад, для привітань, процесів зарядки або в поєднанні з системами допомоги водієві.

Фото Porsche

Архітектуру в салоні формували на основі Taycan. І дійсно тут багато спільного, тільки в Macan три великих монітори: два 10,9-дюймових для виводу мультимедіа, і 12,6-дюймова панель приладів з вигнутим дизайном. На деяких кросоверах з’явиться ще один екран, але його помітити на вимкненому автомобілі буде важко. Згодом подивимось, що саме вони нам запропонують.

Центральним дисплеєм системи Porsche Communication Management (PCM) є 10,9-дюймовий сенсорний дисплей високої роздільної здатності з якістю Full HD. Програмне забезпечення засноване на Android Automotive OS. Тож власник може встановлювати улюблені додатки, пропозиція яких постійно розширюється. Є Apple CarPlay і Android Auto, а також інтегровані та карти, які здатні планувати маршрут відповідно до зарядних станцій.

Є тут і голосовий помічник, який реагує на команду «Hey Porsche». Система здатна розпізнавати того, хто розмовляє за допомогою мікрофонів, що візуально відобразить на центральному моніторі, а також за допомогою світлової послідовності в індикаторі зв’язку. Якщо водій розмовляє з пасажиром, то система просто зосереджується на тому, хто заговорив першим. До того ж тепер помічник розуміє на шість мов більше, ніж раніше, що загалом склало до 23 мов.

Доповнена реальність та технології

Щоб ще більше підкреслити свою гаджетовість Macan обладнаний віртуальним проєкційним дисплеєм із технологією доповненої реальності (AR). Кольоровий AR-контент майже безперебійно проєктується в реальне середовище з високою точністю. Система використовує дані про навколишнє середовище та положення автомобіля. Проєкція дублює швидкість, дорожні знаки та символи допомоги та навігації, сповіщення деяких систем допомоги водієві, таких як активований адаптивний круїз-контроль, же відстань до попереднього авто буде прокладатись на дорозі килимом із точок.

Фото Porsche

Зображення проєкційного дисплея з’являється водієві на відстані 10 м, в тривимірному просторі, та відповідає розміру 87-дюймового дисплея. Це робить проєкційний дисплей одним із найбільших на цей час на ринку.

Porsche Macan EV отримав дворівневі фари: плоский верхній блок з денними ходовими вогнями на чотири смуги та основний модуль фари з опціональною матричною світлодіодною технологією розташований трохи нижче. Позаду — характерна світлодіодна лінія Porsche flyline, як в Toycan, утворює одне ціле з плоским заднім склом.

Фото Porsche

Топовий Macan Turbo отримає світлодіодні матричні фари з Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus). Вона використовує дані про швидкість, камеру та навігацію, щоб забезпечити ідеальне освітлення. Загальна кількість модулів — 84 світлодіоди на фару. Система може освітлювати дорогу на відстані понад 600 м.

Загальний перелік технологій безпеки та допомоги водію має велику кількість позицій і перелічувати зараз, можливо, не має сенсу. Тут запропонують функцію екстреного гальмування, помічник повороту, попередження про дистанцію, розпізнавання дорожніх знаків, систему підтримки смуги руху, а також опційно та адаптивний круїз, який робить автівку напівавтономною, і зможе навіть зупинити автівку, якщо водій не реагує.

Буде наявна система кругового огляду, включаючи систему активної допомоги при паркуванні з ультразвуковими датчиками, що розпізнає паралельні та перпендикулярні паркувальні місця. Інтелектуальний асистент паркування бере на себе керування, прискорення та гальмування під час паркування та автоматично паркує автомобіль на паралельному паркуванні.

Все це лише основна частина технологій в Porsche Macan EV, але в середині заховано ще більше. Враження від того, як це все працює складати будемо вже під час тест-драйву. Зараз можна сказати лише, що він складе досить серйозну конкуренцію не тільки Tesla Model Y, але й BMW ix3, Mercedes EQC, Genesis Electrified GV70, а також майбутньому Audi Q6 e-tron.

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Украинские военные начали массово сдаваться в плен: что известно
Comments UA
2024-11-16T20:00:53Z
Ситуация резко изменилась: что происходит в Купянске после визита Зеленского
Comments UA
2024-11-19T15:18:34Z
Военных КНДР перебросили под Харьков - СМИ
Корреспондент
2024-11-22T22:22:27Z
В Киеве пробки на дорогах и коллапс в метро
Апостроф
2024-11-21T07:00:32Z
ПВО мало не бывает: начальник КГВА рассказал о защите Киева и куда идти в случае блэкаута
TSN
2024-11-23T04:06:07Z
От +16 до морозов: температурные качели ждут украинцев, появился прогноз погоды на конец ноября
Политека
2024-11-23T03:00:09Z
На 12 часов тысячи одесситов останутся без воды: полный список адресов
Comments UA
2024-11-18T09:06:29Z
В Севастополе подорвали авто капитана первого ранга Черноморского флота РФ. Тот не выжил
ZN UA
2024-11-13T11:27:00Z
Блэкаут в Одессе: в городе не могут заживить критическую инфраструктуру, закрывают школы
Фокус
2024-11-17T22:57:29Z
Молодой фаворитке Путина доверили важное культурное мероприятие в России
Comments UA
2024-11-21T19:57:44Z
Китай отреагировал на удар баллистической ракетой России по Украине
Comments UA
2024-11-22T13:57:41Z
«Не дай Бог» — Лукашенка рассказал, кого нельзя избирать президентом
ZN UA
2024-11-14T22:02:11Z
Нарушит еще одну традицию: Мелания Трамп не переедет за мужем в Белый дом
Фокус
2024-11-13T14:35:03Z
Кандидаты Трампа на должности и движение россиян на фронте: главные новости ночи 23 ноября 2024 года
TSN
2024-11-23T04:51:46Z
Париж и Лондон будут бороться с "путинизацией" мира
Корреспондент
2024-11-23T04:36:05Z
Названы три кандидатуры на должность посла Украины в США
Апостроф
2024-11-12T16:48:41Z
После Днепра РФ может готовить удар по Верховной Раде: нардепы отменили заседание
Фокус
2024-11-21T22:48:41Z
Украинка сорвала выступление Навальной на конференции в Лиссабоне
Comments UA
2024-11-12T14:09:13Z
На фоне слухов о проблемах в браке одинокую Пугачеву поймали во время прогулки
Comments UA
2024-11-11T21:51:15Z
Врачи не давали сроков: любимица публики Ада Роговцева оказалась в больнице
GlavRed
2024-11-14T17:06:51Z
В России умерла звезда фильма "Бриллиантовая рука"
Comments UA
2024-11-16T14:42:23Z
"Такой п**дец, а ты чипсики рекламируешь": ведущий "Орла и решки" рассказал о разговоре с Ивлеевой после вторжения РФ
Апостроф
2024-11-19T09:48:42Z
Борьба за "Оскар-2025" обещает быть жаркой: Тимоти Шаламе, Деми Мур и Тильда Суинтон – главные интриги церемонии
Знай
2024-11-23T04:51:49Z
В России публично унизили известную певицу
Comments UA
2024-11-22T21:21:33Z
В Facebook сообщили о смерти Виктора Павлика: жена выдала гневную тираду
GlavRed
2024-11-19T16:45:44Z
Тринчер сравнили с россиянкой Бузовой из-за поведения на интервью/Певица ответила на вопросы интервьюера после своего выступления
Апостроф
2024-11-19T10:39:25Z
"Очень хороший муж": Ева Лонгория раскрыла секреты счастливого брака с Хосе Бастоном
Фокус
2024-11-18T11:07:17Z
Найден самый ранний признак деменции: многие с ним сталкиваются, и не один раз
Фокус
2024-11-11T09:51:52Z
Женщины, которые стареют медленнее всех: 6 здоровых привычек датчанок
Фокус
2024-11-16T15:00:35Z
Формула "10-3-2-1-0": ученые вывели беспроигрышное уравнение для здорового сна
Фокус
2024-11-13T10:36:35Z
«Они совсем не темнеют»: простой лайфхак, чтобы хранить авокадо неделями
Marie Claire
2024-11-21T03:04:10Z
Микроволновка может убить? Как печка влияет на здоровье
Comments UA
2024-11-23T02:39:25Z
Убывающая Луна 16-30 ноября 2024 года: что следует сделать и особенности периода
TSN
2024-11-23T02:09:14Z
Что предлагают вместо МСЭК: от анонимности пациента до видеофиксации и индивидуальных экспертов
Комсомольская правда
2024-11-19T06:02:12Z
Ночная стража: 5 комнатных растений, которые улучшают сон
Marie Claire
2024-11-16T19:30:52Z
Состарит, убьет потомство и разовьет рак: ученые раскрыли новые опасности курения марихуаны
Фокус
2024-11-15T19:51:31Z
"Боже, какой я была глупой": Ярослава Магучих изменила свои планы по рождению ребенка
Апостроф
2024-11-12T19:06:04Z
Находился в коме: стали известны подробности смерти боксера Вячеслава Узелкова
Комсомольская правда
2024-11-12T10:12:13Z
"Им запретили делать это": раскрыто скандальное условие боя Тайсон - Пол
Корреспондент
2024-11-19T15:36:14Z
Макгрегор признан виновным в изнасиловании
UAToday
2024-11-23T00:54:17Z
Тренер Жироны рассказал, когда Цыганков сможет вернуться на поле
Корреспондент
2024-11-22T19:52:44Z
Звездный боец UFC Макгрегор признан виновным по делу об изнасиловании
ZN UA
2024-11-22T19:22:46Z
Конор Макгрегор проиграл дело об изнасиловании и должен выплатить жертве 250 тысяч евро
Фокус
2024-11-22T19:15:55Z
"Что мы можем сделать?": в Федерации волейбола Украины прокомментировали побег игроков "Решетиловки" за границу
TSN
2024-11-22T14:54:17Z
Украинский боксер Захожий проведет дебютную защиту евротитула: бой покажут на Киевстар ТВ
TSN
2024-11-22T13:12:22Z
Почему в Украине стремительно растут цены: банкир Фурса ошарашил ответом
Comments UA
2024-11-12T15:18:16Z
В Украине могут установить ветряные турбины общей мощностью 800 МВт: что известно
Фокус
2024-11-18T17:23:42Z
Отменены графики отключений света в некоторых регионах
Известия Киев
2024-11-19T18:33:42Z
Платежка может вырасти: сколько придется платить за газ в декабре
Знай
2024-11-18T08:07:12Z
В школах введут здоровое меню: какие продукты включат в рацион
Знай
2024-11-23T04:36:07Z
Пенсионеры обманывают ПФУ для увеличения выплат: в Украине появилась схема с пенсиями, подробности
Политека
2024-11-23T04:31:40Z
Цитрусовый ценопад: мандарины, апельсины и лимоны становятся доступнее
Знай
2024-11-18T11:12:37Z
Украинцы могут платить за тепло по "копеечному" тарифу: но есть условие
Знай
2024-11-16T20:12:25Z
Кабмин в очередной раз перенес повышение зарплат учителям
Апостроф
2024-11-12T14:04:44Z
Украинцы в Норвегии лишатся приюта и защиты: что известно о новых правилах
Comments UA
2024-11-16T19:15:52Z
В Ассоциации городов заявили об оттоке украинцев на оккупированные территории
Корреспондент
2024-11-12T17:58:17Z
На семью - 18 500 гривен: украинцев регистрируют на новые "зимние" выплаты
Знай
2024-11-15T04:21:06Z
Украинцам могут аннулировать субсидии и льготы: специалисты разъяснили детали
Политека
2024-11-16T19:00:33Z
Отец заставил своего 13-летнего сына заняться сексом: зачем и чем все закончилось
Фокус
2024-11-23T04:03:04Z
Всеобщая мобилизация: какие основания для отказа в бронировании
ZN UA
2024-11-23T04:02:38Z
В Курской области удалось вырвать из окружения 16 бойцов ВСУ
ZN UA
2024-11-15T18:54:19Z
В Кривом Роге прощаются с погибшей семьей - Еленой Кулик и ее детьми
Апостроф
2024-11-14T13:54:53Z
Российская ракета, которая упала на дома в Одессе, была сбита ПВО, — Воздушные силы
Комсомольская правда
2024-11-18T14:40:19Z
Срочно делайте, иначе останетесь без винограда: бюджетные средства обработки лозы
Знай
2024-11-12T16:51:31Z
Голубцы с булгуром, вкуснее обычных: судья "Мастер Шеф" дала простой рецепт
Политека
2024-11-19T04:00:53Z
Любовный гороскоп для всех знаков Зодиака на неделю с 18 по 24 ноября 2024 года
Фокус
2024-11-17T23:15:40Z
Гороскоп на завтра 14 ноября: Львам - сюрпризы, Весам - большая удача
GlavRed
2024-11-13T07:28:09Z
Топ алкогольных напитков, которые действительно "валят с ног"
Comments UA
2024-11-23T04:09:27Z
Главные изменники по знаку Зодиака: кто чаще всего заводит отношения "на стороне"
Comments UA
2024-11-22T23:36:22Z
Как спасти пересоленное блюдо – помогут бабушкины советы/Ситуацию можно исправить!
Апостроф
2024-11-18T11:12:39Z
Нужно найти настоящего убийцу: тест-головоломка на логику и внимательность
TSN
2024-11-22T19:06:49Z
20 лучших тушей для ресниц 2024: выбор редакции Marieclaire.ru
Marie Claire
2024-11-22T19:00:10Z
Норвежские рыбаки "поймали" в свои сети американскую атомную субмарину
Европейская правда
2024-11-15T12:58:02Z
Российский удар по Киеву: спасатели показали последствия
Апостроф
2024-11-17T07:15:11Z
Среди жертв российского удара по Сумам – 14-летняя Анастасия Боровик
Комсомольская правда
2024-11-18T10:52:24Z
Очевидец о ракетном ударе в Одессе: взрыв был в 15 метрах от нас
Comments UA
2024-11-18T11:15:47Z
В Виннице мужчина хотел взорвать себя гранатой: подробности
TSN
2024-11-22T21:51:43Z
Сначала предлагал $200: уклонист задул баллончиком сотрудников ТЦК и скрылся
TSN
2024-11-22T20:06:30Z
Дания задержала китайское судно по подозрению в повреждении кабелей
Корреспондент
2024-11-20T19:00:44Z
Под Парижем владелец ресторана захватил заложников в своем заведении
Фокус
2024-11-16T19:54:36Z
В Харькове мужчина "заминировал" облэнерго из-за отключения света
Корреспондент
2024-11-22T18:24:51Z
"Пожалуйста, умри": искусственный интеллект устал от вопросов и нахамил пользователю
Фокус
2024-11-14T15:06:56Z
Семейная традиция Комонов: ученые обнаружили следы бальзамирования на телах французских аристократов
Фокус
2024-11-18T11:45:32Z
Видеоигры помогают строить успешную карьеру: что еще выяснили ученые за 20 лет "подглядывания"
Знай
2024-11-23T03:51:58Z
Гигантские цыплята и боевая система как в Ведьмаке: что известно о возвращении культовой RPG Fable
Знай
2024-11-22T20:51:32Z
"Будет "Фукусима" искусственного интеллекта": какие опасности и проблемы ожидают человечество
Фокус
2024-11-22T20:51:04Z
Для "зеленой" энергии: передовая батарея преобразит старую угольную электростанцию
Фокус
2024-11-22T20:37:33Z
Найти колыбель человечества: почему ученые так и не могут обнаружить отправную точку
Фокус
2024-11-22T20:36:57Z
Hubble зафиксировал уникальную спиральную галактику в созвездии Золотой Рыбы
Известия Киев
2024-11-22T20:13:56Z
Президент FromSoftware подтвердил работу над несколькими новыми проектами
GameMag
2024-11-22T19:52:24Z
Лайфхаки для зимы: как быстро очистить лобовое стекло от льда
Comments UA
2024-11-19T01:00:21Z
За американский автомобиль могут отобрать права: на что обратить внимание
Знай
2024-11-22T17:21:14Z
В Японии запускают в производство необычный гибрид Honda Civic и Dodge Challenger
Фокус
2024-11-22T11:15:38Z
Альтернатива Wrangler: электрический внедорожник Jeep впервые заметили на дорогах
Фокус
2024-11-22T08:36:02Z
Увеличат запас хода до 1000 км: Honda готовит инновационные батареи для электрокаров
Фокус
2024-11-21T17:57:23Z
Новые машины, трассы с "Софией" и коллекция Ferrari: Gran Turismo 7 от Sony получила ноябрьское обновление
GameMag
2024-11-21T13:58:37Z
Гость из 60-х: обнаружен редкий 58-летний спорткар Chevrolet в новом состоянии
Фокус
2024-11-21T13:45:35Z
Премиальный французский электромобиль с запасом хода 750 км показали до премьеры
Фокус
2024-11-21T12:06:21Z
Старый 88-летний мотоцикл продают по цене нового Ferrari
Фокус
2024-11-21T10:06:53Z