MY.UAНовини
ТОП 5 передових технологій в електричному Porsche Macan
ТОП 5 передових технологій в електричному Porsche Macan

ТОП 5 передових технологій в електричному Porsche Macan

Ми зустрічаємо в Україні перший повністю електричний SUV від люксового німецького бренду. І якщо може здатись, на перший погляд, що Macan технологічно такий самий, як Taycan або Audi e-trone, то це далеко не так.

Відключайте рекламу - підтримуйте ITC!

Щоб повністю зрозуміти та оцінити всю роботу команди Porsche в Штутгарті, варто детально розібратись в кожній технології, яку пропонують в нових представниках люксового бренду зі спортивною генетикою. Тож зазвичай під час презентації влаштовують технічний тренінг або воркшоп, як його називають, для детального ознайомлення та розуміння кожної технології, яку було інтегровано. І в такому форматі ми зустрічаємо друге покоління найменшого кросовера бренду Porsche Macan.

Вперше Porsche Macan з’явився у 2014 році і з того часу пережив вже два рестайлінга: у 2018 та у 2021 роках. Поки що електрична версія буде співіснувати поряд з минулим поколінням, оснащеним ДВЗ, але тільки до кінця 2026 року.

Не минуло й десяти років, а ні, таки минуло. Тож виробник встиг випустити свіже покоління на десятиріччя моделі. І це не просто нова автівка, це новий підхід до створення автомобілів бренду. Ну і, звичайно, доказ поступової та неминучої трансформації Porsche до електричних технологій. Адже в планах компанії до 2030 року перевести 80% модельного ряду на батарейки, як би сумно це не виглядало. Тож зараз вже настав час нам ближче пізнавати те, в якому вигляді тепер буде закодовано перегонове ДНК виробника з майже віковою історією.

Зміст

  • 1 Генетичний код та шасі
  • 2 Динаміка і продуктивність силової установки
  • 3 Дальність ходу та зарядка
  • 4 Комфорт та простір
  • 5 Доповнена реальність та технології

Генетичний код та шасі

В нашому випадку це взагалі незвичний продукт, який в середині являє собою інтелектуальний гаджет з усіма здібностями гідного представника німецького бренду. Porsche Macan Electric має вигляд саме такий, як і будь-який Porsche: передові технології, ретельно продуманий салон поєднані з характерним для бренду гнучким керуванням. Тільки тепер це доповнюється миттєвою потужністю від електродвигунів, що покращує загальне враження від динаміки. В купі з іншими додатковими перевагами це робить кросовер одним із найкращих універсальних електромобілів на ринку.

Фото Porsche

Звичайно, тут збереглися усі риси характерні попередньому Macan: купеподібний силует, безрамне скління, великі 20 або 22-дюймові колеса. Як не дивно, але залишились і активні повітряні заслонки, що регулюють аеродинаміку, а разом з заднім динамічним спойлером, закритим пласким днищем, зниженим на 140 мм центром ваги вони зменшують аеродинамічний супротив до найкращого показника коефіцієнта лобового супротиву (0,25).

І почнемо з того, що це перший і поки що єдиний SUV, який побудовано на свіжій інноваційній електричній платформі концерну Premium (PPE) з 800-вольтовою технологією. Ця платформа розроблялась спільно Porsche та Audi та скоро можна очікувати появу Audi Q6 e-tron. Тільки між ними все ж таки буде різниця, як різними технічно виявляються і всі версії середньорозмірного кросовера: Porsche Macan, Porsche Macan 4, Porsche Macan S, Porsche Macan Turbo.

Фото Porsche

Так, дотримуючись свого призначення, штутгарці залишають незмінним задній привід Porsche Performance. І на базовій версії Porsche Macan встановлений один електродвигун на задній вісі, а осі всі інші версії (Porsche Macan 4, Porsche Macan S, Porsche Macan Turbo) отримують фірмовий повний привід, тільки з двома електродвигунами на обох вісях.

Електродвигун повернуто навколо поперечної осі автомобіля, тому він розміщений далі позаду, що теж буде відмінністю саме автівок Porsche. Це забезпечує бажаний баланс ваги задньої частини 48 відсотків спереду та 52 відсотки позаду.

Різними будуть і кріплення двигуна. В Macan 4 блок приводу встановлено на підрамнику шасі, тоді як блок приводу в Turbo кріпиться безпосередньо до кузова за допомогою чотирьох точок. Останній також отримує вперше опціональне рульове керування задньою віссю з максимальним кутом повороту в п’ять градусів. Це дає компактний радіус повороту 11,1 метра під час маневрування на швидкості до 80 км/год, а також покращує керування на високих швидкостях, сприяючи стабільній та точній поведінці під час проходження поворотів.

Подібне реалізовано коштом блокування заднього диференціала та ретельно вивіреного динамічного гальмування задньої осі. На швидкості вище від 80 км/год задні колеса повертаються в тому ж напрямку, що й передня вісь. Завдяки цьому колісна база значно подовжується, що ще більше підвищує стабільність водіння, наприклад, під час зміни смуги руху на автомагістралі.

Фото Porsche

В Porsche Macan Electric така сама конфігурація шасі, як і була: алюмінієва з подвійними важелями з окремим рівнем важелів керування попереду, а позаду — багатоважільна, але з деякими відмінностями до того ж залежно від версії. 

Звичайно в будь-якій версії зберігається пневмопідвіска, а опціонально буде доступний електронний контроль амортизації PASM (Porsche Active Suspension Management) з пневмобалонами та амортизаторами з двоклапанною технологією, що взагалі буде відрізняти представників Porsche від Audi, адже в останніх буде лише одноклапанна технологія. Система змінює поведінку шасі відповідно до стану дороги, швидкості, поздовжнього прискорення та бічних зусиль на поворотах, активації акселератора, введення керма та налаштування кліренсу автомобіля. Останній може змінюватись в діапазоні від 155 до 225 мм (стандартно він має кліренс 185 мм).

Фото Porsche

Архітектура на 800-вольт пропонує максимальну ефективність коштом нових силових агрегатів, швидкішим обчислювальним операціям, які виконує п’ять комп’ютерів, які контролюють різні функції. Платформа модульна та дозволяє змінювати розміри колісної бази, ширини колії, кліренсу, ємності батареї, розміщення силових агрегатів залежно від типу транспортного засобу від компактної автівки до мікробуса.

Гальмівна система також була повністю перероблена відповідно до електричних особливостей. Обидві моделі мають задні гальма з сірого чавуну з дисками 350×30 мм і плаваючими супортами. Спереду в Macan 4 встановлено чотирипоршневі алюмінієві фіксовані супорти розміром 350×34 мм, а Macan Turbo оснащений шестипоршневими алюмінієвими фіксованими гальмами розміром 400×38 мм.

Фото Porsche

Особливістю стане і потужна рекуперація. Macan здатний рекуперувати до 240 кВт, залежно від натискання на педаль гальма, а також від температури та рівня заряду батареї (SoC). Це дозволяє менше використовувати гальма, зберігаючи їх довговічність. Ну і звичайно додає економічності, накопичуючи до 98% гальмівної енергії під час щоденного використання.

Динаміка і продуктивність силової установки

Для нас пропонують чотири силові варіанти під потреби поціновувачів. Базова версія, як ми уже казали оснащена одним електродвигуном на задній вісі, який має пікову потужність в 360 к. с. (563 Нм) та розгін до перших 100 км/год за 5,7 секунди. Такий Macan (вартість 74 900 євро) матиме запас ходу в 641 км (WLTP), а значить там реальних буде близько 550 км. Але перевірити доведеться вже під час тест-драйву.

Наступна версія Macan 4 (78 100 євро) вже оснащена двома двигунами та видаватиме 408 к. с. (650 Нм) з розгоном в 5,2 секунди. Запас ходу зменшиться до 612 км (WLTP). Версія Macan 4S (84 400 євро) відповідно має 516 к. с. (820 Нм) та 4,1 с розгону до 100 км/год, ну і запас ходу до 601 км (WLTP). Найпотужнішим буде Macan Turbo (106 900 євро) з 639 к. с. (1130Нм) та 3,3 розгону. Це дасть тільки 590 км запасу ходу. Порівняно з топовою Model Y це не найкращий показник, але в сукупності характеристик Porsche все ж таки перемагає.

Двигуни повністю нові та мають високу ефективність. Це синхронні з постійними магнітами (PSM) агрегати, які використовують обмотки з прямокутного мідного дроту, щоб максимізувати коефіцієнт заповнення міддю пазів у статорі. Обмотки розташовані у вигляді U-подібних шпильок і, приварені з одного боку. Тільки в більш потужному двигуні на задній осі Macan Turbo це i-подібні шпильки, приварені з обох боків.

Різниця в потужності реалізована шляхом надзвичайно широкого діапазону обертів. Так в базовій версії електродвигун має діаметр 210 мм і активну довжину 200 мм і може похвалитися потужністю до 280 кВт. А в топовому Macan Turbo має більший і потужніший привід на задній осі з діаметром 230 мм і активною довжиною 210 мм. З максимальною потужністю 470 кВт, що дає особливо високий крутний момент і високу щільність потужності. Тож він видає максимальний ККД до 97 відсотків. Передній двигун має стабільні характеристики в усіх версіях 210/100.

Фото Porsche

Коштом використання таких ефективних двигунів інженерам вдалось відмовитись від складної коробки, яка встановлена в Taycan і залишити тут звичайний класичний одноступеневий редуктор. Тут використовується легкий диференціал із циліндричною передачею, щоб зберегти компактність коробки передач. Відповідно до потужності в коробці було змінено передавальне число.

Особливістю Macan також є додаткова інтеграція блокування диференціала задньої осі з електронним керуванням для Porsche Torque Vectoring Plus. Яка, залежно від вибраного режиму водіння та ситуації на дорозі, змінює крутний момент, розподіляючи його в різних відсотках між передньою та задньою осями.

Фото Porsche

Варто згадати й про імпульсний інвертор, який перетворює постійний струм від батареї в трифазний змінний струм для електродвигунів. Інвертор, який використовується на передній осі Macan 4 і Macan Turbo, використовує кремній, як напівпровідниковий матеріал. Він проводить до електродвигуна максимум 350 ампер. На задній вісі використовується високоефективний напівпровідниковий матеріал — карбід кремнію (SiC). Що значно зменшує втрати на перемикання в імпульсному інверторі та забезпечує вищі частоти перемикання. Інвертор імпульсів задньої осі в Macan 4 проводить максимум 480 ампер, а в Macan Turbo ця цифра досягає вражаючих 900 ампер.

Дальність ходу та зарядка

А тепер згадаємо про основну силу електромобіля — акумулятор. Це літій-іонна батарея, розташована внизу та всередині шасі. Особливістю буде те, що вона може використовувати приблизно 95 кВт·год зі 100 кВт·год загальної енергії, яка закладена в неї.

Фото Porsche

Охолодження тут рідинне та сама пластина інтегрована в корпус акумулятора. Сама батарея складається з 12 модулів по 15 послідовних призматичних комірок, які мають власну алюмінієву оболонку. В Porsche заздалегідь попіклувались ремонтопридатністю, тому кожен модуль можна замінити окремо, якщо виникне така необхідність.

Інтегровані графітові аноди, які приймають електрони в середині та відповідають за зарядку, дають високу циклічну та механічну стабільність. Вони також демонструють незначну зміну об’єму під час циклу заряджання та розряджання. Співвідношення змішування нікелю, кобальту і марганцю становить 8:1:1. Завдяки такому хімічному складу елемента акумулятор досягає високої щільності енергії.

Ефективність та практичність електромобіля визначається не тільки дальністю ходу, але й здатності швидко заряджатись. І тут саме платформа Premium Platform Electric (PPE) відіграє велику роль. Вона складається з 800-вольтової архітектури, яка дозволяє заряджатись постійним струмом до 270 кВт. Акумулятор можна зарядити від 10% до 80% (SoC) за 21 хвилину на відповідній станції швидкої зарядки. Звичайно Macan EV можна заряджати та від 11 кВт змінного струму та від настінної розетки на три фази. Час заряджання складе близько 13 годин, за даними виробника.

Нова функція, яка розділяє батарею на два 400-вольтових блоки при підключенні до 400-вольтового зарядного пристрою, забезпечує швидкість заряджання до 135 кВт. Macan може швидко заряджатися в дуже широкому діапазоні стану заряду (діапазон SoC), причому температура акумулятора та погодні умови відносно незначно впливають на час заряджання.

Сам запобіжник, або система керування батареєю (BMCe), розташована на кришці акумулятора. Він керує та розподіляє енергію між електродвигунами та допоміжними споживачами високої напруги та має зарядку постійним струмом як 800, так і 400 вольтів. Серед інших його задач: моніторинг напруги окремих елементів і всього потоку струму високовольтної системи.

Фото Porsche

Macan стандартно має два порти для заряджання на задній панелі. заряджання від змінного/постійного струму знаходиться ліворуч на стороні водія, а роз’єм тільки змінного струму — праворуч, на стороні пасажира. Відкривається він за допомогою сенсора від проведення руки або окремою кнопкою за допомогою датчика у дверях багажника або через додаток.

Комфорт та простір

Звичайно, що нове покоління Porsche Macan підросло в розмірах та взагалі змінило архітектуру та конфігурацію простору. В порівнянні з попередником він додав цілих 86 мм в колісній базі (2893 мм), став довше на 58 мм (4784 мм та на 16 мм ширшим (1938 мм). Це повинно позитивно вплинути на внутрішній простір, який в попередника не дуже вражаючий. І дійсно водій і передній пасажир тепер сидять на 28 мм нижче, а задні пасажири — на 15 мм нижче зі збільшеним простором для ніг, але ці показники будуть змінюватись прямо пропорційно від збільшення потужності.

Електричний кросовер пропонує, залежно від версії та встановленого обладнання, об’єм багажного відділення в 540 літрів. Що на 136 літрів більше, ніж в попередньому поколінні. Якщо скласти спинку заднього сидіння, то об’єм завантаження збільшується до 1348 літрів. Попереду також з’явився досить місткий багажник на 84 літри. Відкривати багажники можна жестами: передній — помахом руки, а задній — з ноги. Плюс в карму Macan — можливість буксирувати до 2 тисяч кг завдяки встановленій системі буксирного пристрою з електричним розблокуванням.

Оформлення інтер’єру високоякісними матеріалами залишає те приємне відчуття високого класу. Звичайно тут використовували перероблені матеріали, які не відрізнити від оригіналів. Сидіння мають електричні регулювання в 8 напрямках, підігріви, а вентиляцію та масаж — опціонально. Macan Turbo буде вже мати адаптивні спортивні сидіння з регулюванням у 18 напрямках.

З’явилось більше ніш та простору для дрібних речей по салону, а також є два порти швидкої зарядки USB-C у відділенні для речей на центральній консолі та розетка на 12 вольтів. Бездротова зарядка для смартфона з охолодженням має потужність 15 Вт. Заднім пасажирам пропонують підігріви лише, як опцію і за замовчуванням два порти для зарядки гаджетів.

Окрім сенсорного керування функціями пропонують і аналогові елементи керування — наприклад, на вентиляційних отворах і елементах керування кондиціонером. Як і звичайно тут фірмовий аналоговий годинник по центру консолі. Атмосферу створює додаткові фільтри очищення повітря, яке заходить з вулиці, та датчики контролю якості повітря. Плюс світлодіодна світлова стрічка на 56 світлодіодів інтегрована в декоративну планку панелі та дверей. Освітлення має не тільки задачу декорувати інтер’єр, але й залежно від ситуації надає інформацію або попередження, наприклад, для привітань, процесів зарядки або в поєднанні з системами допомоги водієві.

Фото Porsche

Архітектуру в салоні формували на основі Taycan. І дійсно тут багато спільного, тільки в Macan три великих монітори: два 10,9-дюймових для виводу мультимедіа, і 12,6-дюймова панель приладів з вигнутим дизайном. На деяких кросоверах з’явиться ще один екран, але його помітити на вимкненому автомобілі буде важко. Згодом подивимось, що саме вони нам запропонують.

Центральним дисплеєм системи Porsche Communication Management (PCM) є 10,9-дюймовий сенсорний дисплей високої роздільної здатності з якістю Full HD. Програмне забезпечення засноване на Android Automotive OS. Тож власник може встановлювати улюблені додатки, пропозиція яких постійно розширюється. Є Apple CarPlay і Android Auto, а також інтегровані та карти, які здатні планувати маршрут відповідно до зарядних станцій.

Є тут і голосовий помічник, який реагує на команду «Hey Porsche». Система здатна розпізнавати того, хто розмовляє за допомогою мікрофонів, що візуально відобразить на центральному моніторі, а також за допомогою світлової послідовності в індикаторі зв’язку. Якщо водій розмовляє з пасажиром, то система просто зосереджується на тому, хто заговорив першим. До того ж тепер помічник розуміє на шість мов більше, ніж раніше, що загалом склало до 23 мов.

Доповнена реальність та технології

Щоб ще більше підкреслити свою гаджетовість Macan обладнаний віртуальним проєкційним дисплеєм із технологією доповненої реальності (AR). Кольоровий AR-контент майже безперебійно проєктується в реальне середовище з високою точністю. Система використовує дані про навколишнє середовище та положення автомобіля. Проєкція дублює швидкість, дорожні знаки та символи допомоги та навігації, сповіщення деяких систем допомоги водієві, таких як активований адаптивний круїз-контроль, же відстань до попереднього авто буде прокладатись на дорозі килимом із точок.

Фото Porsche

Зображення проєкційного дисплея з’являється водієві на відстані 10 м, в тривимірному просторі, та відповідає розміру 87-дюймового дисплея. Це робить проєкційний дисплей одним із найбільших на цей час на ринку.

Porsche Macan EV отримав дворівневі фари: плоский верхній блок з денними ходовими вогнями на чотири смуги та основний модуль фари з опціональною матричною світлодіодною технологією розташований трохи нижче. Позаду — характерна світлодіодна лінія Porsche flyline, як в Toycan, утворює одне ціле з плоским заднім склом.

Фото Porsche

Топовий Macan Turbo отримає світлодіодні матричні фари з Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus). Вона використовує дані про швидкість, камеру та навігацію, щоб забезпечити ідеальне освітлення. Загальна кількість модулів — 84 світлодіоди на фару. Система може освітлювати дорогу на відстані понад 600 м.

Загальний перелік технологій безпеки та допомоги водію має велику кількість позицій і перелічувати зараз, можливо, не має сенсу. Тут запропонують функцію екстреного гальмування, помічник повороту, попередження про дистанцію, розпізнавання дорожніх знаків, систему підтримки смуги руху, а також опційно та адаптивний круїз, який робить автівку напівавтономною, і зможе навіть зупинити автівку, якщо водій не реагує.

Буде наявна система кругового огляду, включаючи систему активної допомоги при паркуванні з ультразвуковими датчиками, що розпізнає паралельні та перпендикулярні паркувальні місця. Інтелектуальний асистент паркування бере на себе керування, прискорення та гальмування під час паркування та автоматично паркує автомобіль на паралельному паркуванні.

Все це лише основна частина технологій в Porsche Macan EV, але в середині заховано ще більше. Враження від того, як це все працює складати будемо вже під час тест-драйву. Зараз можна сказати лише, що він складе досить серйозну конкуренцію не тільки Tesla Model Y, але й BMW ix3, Mercedes EQC, Genesis Electrified GV70, а також майбутньому Audi Q6 e-tron.

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Білик заінтригувала. Співачка готує українську версію легендарного новорічного хіта
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T18:15:59Z
Спасибі Вам, маестро Гіга! Прощання з легендарним і загадковим артистом: репортаж зі Львова
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T16:33:49Z
Диван зачекає: куди піти у Києві на цьому тижні, 15 – 19 грудня
VGorode
2025-12-15T14:00:53Z
Не Різдвом єдиним: відома американська співачка виступить на відкритті Олімпіади
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T13:06:57Z
На концерті Макса Барського зникло світло. Як відреагував співак та що пишуть українці
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T12:30:40Z
Працівники Лувру оголосили страйк, музей закритий
Европейская правда
2025-12-15T11:39:33Z
Лувр не відкрився вчасно через обговорення співробітниками потенційного страйку
Европейская правда
2025-12-15T09:21:59Z
Голлівудського режисера Роба Райнера разом із дружиною знайдено мертвими
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T06:09:03Z
Ексбойфренд Олени Тополі прокоментував її розлучення
ГЛАВКОМ NET
2025-12-14T17:06:59Z
Відключення світла 16 грудня 2025 року: де і коли не буде електрики
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T18:30:05Z
Каллас: ЄС виконав обіцянку з постачання Україні 2 мільйонів снарядів
Европейская правда
2025-12-15T17:48:30Z
Інфляція на оренду в Туреччині сягнула 60%
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T17:36:31Z
Зеленський анонсував відкриття українського офісу з експорту зброї в Берліні
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T17:21:36Z
Німеччина створює новий інструмент для стимулювання інвестицій в Україну
Европейская правда
2025-12-15T16:00:10Z
Ціни на їжу в Європі: де найдешевший та найдорожчий продуктовий кошик
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T14:48:33Z
Беспілотники СБУ втретє атакували нафтові платформи РФ у Каспійському морі
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T14:12:28Z
Підвищення тарифів на розподіл газу загрожує розвитку розподіленої генерації – експерт
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T14:09:22Z
Після підняття вантажних тарифів на 20%, «Укрзалізниця» втратить стільки ж у вантажоперевезеннях, – член Наглядової ради
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T12:51:15Z
Туреччина каже, що збила "некерований" безпілотник у Чорному морі
Европейская правда
2025-12-15T19:48:04Z
Переговоры с США в Берлине, Мерц видит шанс на перемирие, новое правительство Чехии: новости дня
Европейская правда
2025-12-15T19:42:24Z
Євролідери виступили зі спільною заявою про мирні переговори щодо України
Европейская правда
2025-12-15T19:36:26Z
«Трупи НАТО та ЄС»: під час виступу Зеленського в Німеччині стався конфуз із перекладом
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T19:33:56Z
ЗМІ: Трамп планує в понеділок поговорити телефоном із Зеленським та європейцями
Европейская правда
2025-12-15T19:24:35Z
Фіцо похизувався запрошенням від Трампа відвідати США
Европейская правда
2025-12-15T18:36:10Z
Німеччина – один із головних партнерів України в Європі
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T18:15:57Z
Зеленський пояснив, чим важливі найближчі дні для України
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T18:00:14Z
Мерц: можливо, вперше з 24 лютого 2022 року перемир'я стає мислимим
Европейская правда
2025-12-15T17:48:54Z
У Литві знищили рекордну партію героїну вартістю 40 млн євро
Европейская правда
2025-12-15T19:12:47Z
З Німеччини екстрадовано учасницю злочинної групи, яка продавала за кордон немовлят
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T15:03:42Z
На святкуванні Хануки у Сіднеї ісламісти вбили уродженця Ужгорода Тібора Віцена
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T14:27:17Z
На Вінниччині викрито потужний підпільний цех з виробництва рідин для електронних сигарет
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T13:30:33Z
ДТП на Закарпатті. Загинула неповнолітня пасажирка 15-річного водія
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T12:03:14Z
Поліція затримала киянина, який намагався вбити матір та задушив бабусю: деталі справи
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T11:30:27Z
Мешканець Львівщини на мотоциклі намагався прорватися до Румунії
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T11:03:46Z
На Київщині лісник знайшов бойову частину російського дрона
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T11:00:34Z
Поліція розслідує бійку підлітків біля Алеї Героїв в Ірпені
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T10:39:57Z
"Він зруйнує Захід": провидиця Ванга побачила, що у 2026 році "назавжди змінить увесь світ"
FaceNews
2025-12-15T19:39:56Z
Справа Данила Кузьміна: правда, яку намагаються сховати
MY.UA
2025-12-15T18:19:18Z
Сили оборони України уразили Астраханський газопереробний завод у РФ
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T16:27:22Z
Як називати жителів Камʼянського і Камʼянець-Подільського? Мовознавиця назвала правильні варіанти
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T16:12:38Z
Сервіс оренди житла Airbnb отримав багатомільйонний штраф в Іспанії
Европейская правда
2025-12-15T15:00:16Z
ЗМІ: Німеччина готує значне розширення оборонної співпраці з Україною
Европейская правда
2025-12-15T14:09:28Z
«Нульовий день» у війську
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T14:00:24Z
Пращання із Степаном Гігою. Фоторепортаж із Львова
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T12:51:51Z
Асоціація прифронтових міст та громад закликає переглянути підхід до надання державної допомоги ВПО на прифронтових територіях
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T10:27:03Z
На Волині лікарі дістали зі шлунка семирічної дівчинки 700 грамів волосся
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T19:03:33Z
Вчені назвали неочевидний фактор, що нівелює користь фізичних вправ
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T16:18:38Z
Житель Китаю заразився смертельним вірусом після похорону
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T14:42:35Z
Токсичні сніданки: у Європі зафіксовано «вічні хімікати» у пластівцях і хлібі
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T13:54:27Z
Британські лікарі-резиденти відмовилися від урядової пропозиції та будуть страйкувати
Европейская правда
2025-12-15T13:39:14Z
Вакцинація для немовлят. Відома телеведуча, що стала мамою в 47, звернулася до людей
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T07:12:14Z
Нове бачення Британського офтальмологічного центру в Києві
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T07:09:31Z
У сусідній з Україною країні вперше за 40 років зафіксовано випадки небезпечної хвороби
ГЛАВКОМ NET
2025-12-14T18:09:14Z
Навіть кволі квіти оживуть за добу: домашня підгодівля без хімії з трьох інгредієнтів
GlavRed
2025-12-14T01:36:41Z
Компанія Volkswagen запускає автівки без керма та педалей
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T09:18:53Z
У цей Chevrolet універсал встановили потужний двигун V8, і це виглядає вражаюче
Топ Жир
2025-12-14T02:27:55Z
У цей Chevrolet універсал встановили потужний двигун V8, і це виглядає вражаюче
Топ Жир
2025-12-14T02:27:50Z
У цей Chevrolet універсал встановили потужний двигун V8, і це виглядає вражаюче
Топ Жир
2025-12-14T02:27:50Z
У цей Chevrolet універсал встановили потужний двигун V8, і це виглядає вражаюче
Топ Жир
2025-12-14T02:27:36Z
У цей Chevrolet універсал встановили потужний двигун V8, і це виглядає вражаюче
Топ Жир
2025-12-14T02:27:26Z
У цей Chevrolet універсал встановили потужний двигун V8, і це виглядає вражаюче
Топ Жир
2025-12-14T02:27:18Z
У цей Chevrolet універсал встановили потужний двигун V8, і це виглядає вражаюче
Топ Жир
2025-12-14T02:27:02Z
Можливо, варто переглянути рішення про встановлення святкових вогнів на автомобілі
Топ Жир
2025-12-14T00:42:53Z
На Дніпропетровщині дикий яструб кинувся на ворожий дрон та врятував людей
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T19:15:49Z
Президент розповів, чи вимагають США виходу українських сил із Донеччини
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T18:54:10Z
У Криму масово призвали до армії РФ першокурсників
FaceNews
2025-12-15T18:33:31Z
На війні загинув фотограф і письменник Юрко Костишин, відомий як «Кіт Характерник»
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T15:24:24Z
17-21 грудня у столиці відбудуться продуктові ярмарки: адреси
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T15:18:04Z
Солдат, який беззмінно провів на позиціях 76 днів, пояснив, як з початку війни змінилося поняття лінії фронту
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T13:24:14Z
Які темпи просування Росії на Донеччині? Аналітики DeepState назвали реальні цифри
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T12:54:26Z
Око за око, блекаут за блекаут: Бєлгород і Ростов без світла і опалення
FaceNews
2025-12-15T11:45:59Z
Україна відхилила пропозицію про «вільну економічну зону» на Донбасі – Politico
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T10:30:35Z
Найкомфортніші міста у 2026 році: оновлений рейтинг
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T05:12:01Z
Спека на пляжах і низькі ціни: топ 4 гарячі напрямки для відпустки в січні
24tv
2025-12-14T03:12:19Z
Гороскоп на завтра 15 грудня: Близнюкам - новий поворот, Водоліям - розчарування
GlavRed
2025-12-14T02:39:51Z
Гороскоп на завтра 15 грудня: Близнюкам - новий поворот, Водоліям - розчарування
GlavRed
2025-12-14T02:39:51Z
Гороскоп на завтра 15 грудня: Близнюкам - новий поворот, Водоліям - розчарування
GlavRed
2025-12-14T02:39:43Z
Гороскоп на завтра 15 грудня: Близнюкам - новий поворот, Водоліям - розчарування
GlavRed
2025-12-14T02:39:34Z
Гороскоп на завтра 15 грудня: Близнюкам - новий поворот, Водоліям - розчарування
GlavRed
2025-12-14T02:39:25Z
Гороскоп на завтра 15 грудня: Близнюкам - новий поворот, Водоліям - розчарування
GlavRed
2025-12-14T02:39:21Z
Гороскоп на завтра 15 грудня: Близнюкам - новий поворот, Водоліям - розчарування
GlavRed
2025-12-14T02:39:21Z
Українські покер-руми: де грати комфортно, безпечно та з максимальними можливостями
MY.UA
2025-12-15T13:05:45Z
Прогноз магнітних бур на 15-16 грудня: якою буде сонячна активність
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T05:18:34Z
Financial Times назвав главу Nvidia Людиною року
InternetUA
2025-12-14T04:08:10Z
Згорять першими: які прилади потрібно знеструмити при відключеннях світла
Хвиля
2025-12-14T04:00:17Z
Черговий рекорд: за 2025 рік у Steam вийшло понад 19 тисяч ігор
InternetUA
2025-12-14T03:00:58Z
Черговий рекорд: за 2025 рік у Steam вийшло понад 19 тисяч ігор
InternetUA
2025-12-14T03:00:47Z
Черговий рекорд: за 2025 рік у Steam вийшло понад 19 тисяч ігор
InternetUA
2025-12-14T03:00:40Z
Черговий рекорд: за 2025 рік у Steam вийшло понад 19 тисяч ігор
InternetUA
2025-12-14T03:00:40Z
Черговий рекорд: за 2025 рік у Steam вийшло понад 19 тисяч ігор
InternetUA
2025-12-14T03:00:36Z
Ексфутболіст збірної РФ, який брав участь у турнірі з викраденими українськими дітьми, захворів на рак
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T18:09:39Z
Кулєша оформила дабл-дабл в матчі чемпіонату Австрії з баскетболу
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T15:24:20Z
Зубков знову відзначився результативними діями у чемпіонаті Туреччини
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T14:36:09Z
Українські парабіатлоністи завоювали 15 медалей на стартовому етапі Кубка світу
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T14:12:24Z
Скандальний блогер Тейт не виключає проведення бою з Усиком
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T13:39:10Z
Дешева копія Тайсона: росіянин намагався вкусити олімпійського чемпіона за вухо
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T12:42:22Z
ФІДЕ повернула прапори росіянам і білорусам
FaceNews
2025-12-15T12:24:04Z
Калініна виграла свій перший титул після повернення на корт
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T12:18:25Z
Фристайлістка Коцар виборола першу в історії України медаль Кубка світу
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T12:06:14Z