MY.UAНовини
ТОП 5 передових технологій в електричному Porsche Macan
ТОП 5 передових технологій в електричному Porsche Macan

ТОП 5 передових технологій в електричному Porsche Macan

Ми зустрічаємо в Україні перший повністю електричний SUV від люксового німецького бренду. І якщо може здатись, на перший погляд, що Macan технологічно такий самий, як Taycan або Audi e-trone, то це далеко не так.

Відключайте рекламу - підтримуйте ITC!

Щоб повністю зрозуміти та оцінити всю роботу команди Porsche в Штутгарті, варто детально розібратись в кожній технології, яку пропонують в нових представниках люксового бренду зі спортивною генетикою. Тож зазвичай під час презентації влаштовують технічний тренінг або воркшоп, як його називають, для детального ознайомлення та розуміння кожної технології, яку було інтегровано. І в такому форматі ми зустрічаємо друге покоління найменшого кросовера бренду Porsche Macan.

Вперше Porsche Macan з’явився у 2014 році і з того часу пережив вже два рестайлінга: у 2018 та у 2021 роках. Поки що електрична версія буде співіснувати поряд з минулим поколінням, оснащеним ДВЗ, але тільки до кінця 2026 року.

Не минуло й десяти років, а ні, таки минуло. Тож виробник встиг випустити свіже покоління на десятиріччя моделі. І це не просто нова автівка, це новий підхід до створення автомобілів бренду. Ну і, звичайно, доказ поступової та неминучої трансформації Porsche до електричних технологій. Адже в планах компанії до 2030 року перевести 80% модельного ряду на батарейки, як би сумно це не виглядало. Тож зараз вже настав час нам ближче пізнавати те, в якому вигляді тепер буде закодовано перегонове ДНК виробника з майже віковою історією.

Зміст

  • 1 Генетичний код та шасі
  • 2 Динаміка і продуктивність силової установки
  • 3 Дальність ходу та зарядка
  • 4 Комфорт та простір
  • 5 Доповнена реальність та технології

Генетичний код та шасі

В нашому випадку це взагалі незвичний продукт, який в середині являє собою інтелектуальний гаджет з усіма здібностями гідного представника німецького бренду. Porsche Macan Electric має вигляд саме такий, як і будь-який Porsche: передові технології, ретельно продуманий салон поєднані з характерним для бренду гнучким керуванням. Тільки тепер це доповнюється миттєвою потужністю від електродвигунів, що покращує загальне враження від динаміки. В купі з іншими додатковими перевагами це робить кросовер одним із найкращих універсальних електромобілів на ринку.

Фото Porsche

Звичайно, тут збереглися усі риси характерні попередньому Macan: купеподібний силует, безрамне скління, великі 20 або 22-дюймові колеса. Як не дивно, але залишились і активні повітряні заслонки, що регулюють аеродинаміку, а разом з заднім динамічним спойлером, закритим пласким днищем, зниженим на 140 мм центром ваги вони зменшують аеродинамічний супротив до найкращого показника коефіцієнта лобового супротиву (0,25).

І почнемо з того, що це перший і поки що єдиний SUV, який побудовано на свіжій інноваційній електричній платформі концерну Premium (PPE) з 800-вольтовою технологією. Ця платформа розроблялась спільно Porsche та Audi та скоро можна очікувати появу Audi Q6 e-tron. Тільки між ними все ж таки буде різниця, як різними технічно виявляються і всі версії середньорозмірного кросовера: Porsche Macan, Porsche Macan 4, Porsche Macan S, Porsche Macan Turbo.

Фото Porsche

Так, дотримуючись свого призначення, штутгарці залишають незмінним задній привід Porsche Performance. І на базовій версії Porsche Macan встановлений один електродвигун на задній вісі, а осі всі інші версії (Porsche Macan 4, Porsche Macan S, Porsche Macan Turbo) отримують фірмовий повний привід, тільки з двома електродвигунами на обох вісях.

Електродвигун повернуто навколо поперечної осі автомобіля, тому він розміщений далі позаду, що теж буде відмінністю саме автівок Porsche. Це забезпечує бажаний баланс ваги задньої частини 48 відсотків спереду та 52 відсотки позаду.

Різними будуть і кріплення двигуна. В Macan 4 блок приводу встановлено на підрамнику шасі, тоді як блок приводу в Turbo кріпиться безпосередньо до кузова за допомогою чотирьох точок. Останній також отримує вперше опціональне рульове керування задньою віссю з максимальним кутом повороту в п’ять градусів. Це дає компактний радіус повороту 11,1 метра під час маневрування на швидкості до 80 км/год, а також покращує керування на високих швидкостях, сприяючи стабільній та точній поведінці під час проходження поворотів.

Подібне реалізовано коштом блокування заднього диференціала та ретельно вивіреного динамічного гальмування задньої осі. На швидкості вище від 80 км/год задні колеса повертаються в тому ж напрямку, що й передня вісь. Завдяки цьому колісна база значно подовжується, що ще більше підвищує стабільність водіння, наприклад, під час зміни смуги руху на автомагістралі.

Фото Porsche

В Porsche Macan Electric така сама конфігурація шасі, як і була: алюмінієва з подвійними важелями з окремим рівнем важелів керування попереду, а позаду — багатоважільна, але з деякими відмінностями до того ж залежно від версії. 

Звичайно в будь-якій версії зберігається пневмопідвіска, а опціонально буде доступний електронний контроль амортизації PASM (Porsche Active Suspension Management) з пневмобалонами та амортизаторами з двоклапанною технологією, що взагалі буде відрізняти представників Porsche від Audi, адже в останніх буде лише одноклапанна технологія. Система змінює поведінку шасі відповідно до стану дороги, швидкості, поздовжнього прискорення та бічних зусиль на поворотах, активації акселератора, введення керма та налаштування кліренсу автомобіля. Останній може змінюватись в діапазоні від 155 до 225 мм (стандартно він має кліренс 185 мм).

Фото Porsche

Архітектура на 800-вольт пропонує максимальну ефективність коштом нових силових агрегатів, швидкішим обчислювальним операціям, які виконує п’ять комп’ютерів, які контролюють різні функції. Платформа модульна та дозволяє змінювати розміри колісної бази, ширини колії, кліренсу, ємності батареї, розміщення силових агрегатів залежно від типу транспортного засобу від компактної автівки до мікробуса.

Гальмівна система також була повністю перероблена відповідно до електричних особливостей. Обидві моделі мають задні гальма з сірого чавуну з дисками 350×30 мм і плаваючими супортами. Спереду в Macan 4 встановлено чотирипоршневі алюмінієві фіксовані супорти розміром 350×34 мм, а Macan Turbo оснащений шестипоршневими алюмінієвими фіксованими гальмами розміром 400×38 мм.

Фото Porsche

Особливістю стане і потужна рекуперація. Macan здатний рекуперувати до 240 кВт, залежно від натискання на педаль гальма, а також від температури та рівня заряду батареї (SoC). Це дозволяє менше використовувати гальма, зберігаючи їх довговічність. Ну і звичайно додає економічності, накопичуючи до 98% гальмівної енергії під час щоденного використання.

Динаміка і продуктивність силової установки

Для нас пропонують чотири силові варіанти під потреби поціновувачів. Базова версія, як ми уже казали оснащена одним електродвигуном на задній вісі, який має пікову потужність в 360 к. с. (563 Нм) та розгін до перших 100 км/год за 5,7 секунди. Такий Macan (вартість 74 900 євро) матиме запас ходу в 641 км (WLTP), а значить там реальних буде близько 550 км. Але перевірити доведеться вже під час тест-драйву.

Наступна версія Macan 4 (78 100 євро) вже оснащена двома двигунами та видаватиме 408 к. с. (650 Нм) з розгоном в 5,2 секунди. Запас ходу зменшиться до 612 км (WLTP). Версія Macan 4S (84 400 євро) відповідно має 516 к. с. (820 Нм) та 4,1 с розгону до 100 км/год, ну і запас ходу до 601 км (WLTP). Найпотужнішим буде Macan Turbo (106 900 євро) з 639 к. с. (1130Нм) та 3,3 розгону. Це дасть тільки 590 км запасу ходу. Порівняно з топовою Model Y це не найкращий показник, але в сукупності характеристик Porsche все ж таки перемагає.

Двигуни повністю нові та мають високу ефективність. Це синхронні з постійними магнітами (PSM) агрегати, які використовують обмотки з прямокутного мідного дроту, щоб максимізувати коефіцієнт заповнення міддю пазів у статорі. Обмотки розташовані у вигляді U-подібних шпильок і, приварені з одного боку. Тільки в більш потужному двигуні на задній осі Macan Turbo це i-подібні шпильки, приварені з обох боків.

Різниця в потужності реалізована шляхом надзвичайно широкого діапазону обертів. Так в базовій версії електродвигун має діаметр 210 мм і активну довжину 200 мм і може похвалитися потужністю до 280 кВт. А в топовому Macan Turbo має більший і потужніший привід на задній осі з діаметром 230 мм і активною довжиною 210 мм. З максимальною потужністю 470 кВт, що дає особливо високий крутний момент і високу щільність потужності. Тож він видає максимальний ККД до 97 відсотків. Передній двигун має стабільні характеристики в усіх версіях 210/100.

Фото Porsche

Коштом використання таких ефективних двигунів інженерам вдалось відмовитись від складної коробки, яка встановлена в Taycan і залишити тут звичайний класичний одноступеневий редуктор. Тут використовується легкий диференціал із циліндричною передачею, щоб зберегти компактність коробки передач. Відповідно до потужності в коробці було змінено передавальне число.

Особливістю Macan також є додаткова інтеграція блокування диференціала задньої осі з електронним керуванням для Porsche Torque Vectoring Plus. Яка, залежно від вибраного режиму водіння та ситуації на дорозі, змінює крутний момент, розподіляючи його в різних відсотках між передньою та задньою осями.

Фото Porsche

Варто згадати й про імпульсний інвертор, який перетворює постійний струм від батареї в трифазний змінний струм для електродвигунів. Інвертор, який використовується на передній осі Macan 4 і Macan Turbo, використовує кремній, як напівпровідниковий матеріал. Він проводить до електродвигуна максимум 350 ампер. На задній вісі використовується високоефективний напівпровідниковий матеріал — карбід кремнію (SiC). Що значно зменшує втрати на перемикання в імпульсному інверторі та забезпечує вищі частоти перемикання. Інвертор імпульсів задньої осі в Macan 4 проводить максимум 480 ампер, а в Macan Turbo ця цифра досягає вражаючих 900 ампер.

Дальність ходу та зарядка

А тепер згадаємо про основну силу електромобіля — акумулятор. Це літій-іонна батарея, розташована внизу та всередині шасі. Особливістю буде те, що вона може використовувати приблизно 95 кВт·год зі 100 кВт·год загальної енергії, яка закладена в неї.

Фото Porsche

Охолодження тут рідинне та сама пластина інтегрована в корпус акумулятора. Сама батарея складається з 12 модулів по 15 послідовних призматичних комірок, які мають власну алюмінієву оболонку. В Porsche заздалегідь попіклувались ремонтопридатністю, тому кожен модуль можна замінити окремо, якщо виникне така необхідність.

Інтегровані графітові аноди, які приймають електрони в середині та відповідають за зарядку, дають високу циклічну та механічну стабільність. Вони також демонструють незначну зміну об’єму під час циклу заряджання та розряджання. Співвідношення змішування нікелю, кобальту і марганцю становить 8:1:1. Завдяки такому хімічному складу елемента акумулятор досягає високої щільності енергії.

Ефективність та практичність електромобіля визначається не тільки дальністю ходу, але й здатності швидко заряджатись. І тут саме платформа Premium Platform Electric (PPE) відіграє велику роль. Вона складається з 800-вольтової архітектури, яка дозволяє заряджатись постійним струмом до 270 кВт. Акумулятор можна зарядити від 10% до 80% (SoC) за 21 хвилину на відповідній станції швидкої зарядки. Звичайно Macan EV можна заряджати та від 11 кВт змінного струму та від настінної розетки на три фази. Час заряджання складе близько 13 годин, за даними виробника.

Нова функція, яка розділяє батарею на два 400-вольтових блоки при підключенні до 400-вольтового зарядного пристрою, забезпечує швидкість заряджання до 135 кВт. Macan може швидко заряджатися в дуже широкому діапазоні стану заряду (діапазон SoC), причому температура акумулятора та погодні умови відносно незначно впливають на час заряджання.

Сам запобіжник, або система керування батареєю (BMCe), розташована на кришці акумулятора. Він керує та розподіляє енергію між електродвигунами та допоміжними споживачами високої напруги та має зарядку постійним струмом як 800, так і 400 вольтів. Серед інших його задач: моніторинг напруги окремих елементів і всього потоку струму високовольтної системи.

Фото Porsche

Macan стандартно має два порти для заряджання на задній панелі. заряджання від змінного/постійного струму знаходиться ліворуч на стороні водія, а роз’єм тільки змінного струму — праворуч, на стороні пасажира. Відкривається він за допомогою сенсора від проведення руки або окремою кнопкою за допомогою датчика у дверях багажника або через додаток.

Комфорт та простір

Звичайно, що нове покоління Porsche Macan підросло в розмірах та взагалі змінило архітектуру та конфігурацію простору. В порівнянні з попередником він додав цілих 86 мм в колісній базі (2893 мм), став довше на 58 мм (4784 мм та на 16 мм ширшим (1938 мм). Це повинно позитивно вплинути на внутрішній простір, який в попередника не дуже вражаючий. І дійсно водій і передній пасажир тепер сидять на 28 мм нижче, а задні пасажири — на 15 мм нижче зі збільшеним простором для ніг, але ці показники будуть змінюватись прямо пропорційно від збільшення потужності.

Електричний кросовер пропонує, залежно від версії та встановленого обладнання, об’єм багажного відділення в 540 літрів. Що на 136 літрів більше, ніж в попередньому поколінні. Якщо скласти спинку заднього сидіння, то об’єм завантаження збільшується до 1348 літрів. Попереду також з’явився досить місткий багажник на 84 літри. Відкривати багажники можна жестами: передній — помахом руки, а задній — з ноги. Плюс в карму Macan — можливість буксирувати до 2 тисяч кг завдяки встановленій системі буксирного пристрою з електричним розблокуванням.

Оформлення інтер’єру високоякісними матеріалами залишає те приємне відчуття високого класу. Звичайно тут використовували перероблені матеріали, які не відрізнити від оригіналів. Сидіння мають електричні регулювання в 8 напрямках, підігріви, а вентиляцію та масаж — опціонально. Macan Turbo буде вже мати адаптивні спортивні сидіння з регулюванням у 18 напрямках.

З’явилось більше ніш та простору для дрібних речей по салону, а також є два порти швидкої зарядки USB-C у відділенні для речей на центральній консолі та розетка на 12 вольтів. Бездротова зарядка для смартфона з охолодженням має потужність 15 Вт. Заднім пасажирам пропонують підігріви лише, як опцію і за замовчуванням два порти для зарядки гаджетів.

Окрім сенсорного керування функціями пропонують і аналогові елементи керування — наприклад, на вентиляційних отворах і елементах керування кондиціонером. Як і звичайно тут фірмовий аналоговий годинник по центру консолі. Атмосферу створює додаткові фільтри очищення повітря, яке заходить з вулиці, та датчики контролю якості повітря. Плюс світлодіодна світлова стрічка на 56 світлодіодів інтегрована в декоративну планку панелі та дверей. Освітлення має не тільки задачу декорувати інтер’єр, але й залежно від ситуації надає інформацію або попередження, наприклад, для привітань, процесів зарядки або в поєднанні з системами допомоги водієві.

Фото Porsche

Архітектуру в салоні формували на основі Taycan. І дійсно тут багато спільного, тільки в Macan три великих монітори: два 10,9-дюймових для виводу мультимедіа, і 12,6-дюймова панель приладів з вигнутим дизайном. На деяких кросоверах з’явиться ще один екран, але його помітити на вимкненому автомобілі буде важко. Згодом подивимось, що саме вони нам запропонують.

Центральним дисплеєм системи Porsche Communication Management (PCM) є 10,9-дюймовий сенсорний дисплей високої роздільної здатності з якістю Full HD. Програмне забезпечення засноване на Android Automotive OS. Тож власник може встановлювати улюблені додатки, пропозиція яких постійно розширюється. Є Apple CarPlay і Android Auto, а також інтегровані та карти, які здатні планувати маршрут відповідно до зарядних станцій.

Є тут і голосовий помічник, який реагує на команду «Hey Porsche». Система здатна розпізнавати того, хто розмовляє за допомогою мікрофонів, що візуально відобразить на центральному моніторі, а також за допомогою світлової послідовності в індикаторі зв’язку. Якщо водій розмовляє з пасажиром, то система просто зосереджується на тому, хто заговорив першим. До того ж тепер помічник розуміє на шість мов більше, ніж раніше, що загалом склало до 23 мов.

Доповнена реальність та технології

Щоб ще більше підкреслити свою гаджетовість Macan обладнаний віртуальним проєкційним дисплеєм із технологією доповненої реальності (AR). Кольоровий AR-контент майже безперебійно проєктується в реальне середовище з високою точністю. Система використовує дані про навколишнє середовище та положення автомобіля. Проєкція дублює швидкість, дорожні знаки та символи допомоги та навігації, сповіщення деяких систем допомоги водієві, таких як активований адаптивний круїз-контроль, же відстань до попереднього авто буде прокладатись на дорозі килимом із точок.

Фото Porsche

Зображення проєкційного дисплея з’являється водієві на відстані 10 м, в тривимірному просторі, та відповідає розміру 87-дюймового дисплея. Це робить проєкційний дисплей одним із найбільших на цей час на ринку.

Porsche Macan EV отримав дворівневі фари: плоский верхній блок з денними ходовими вогнями на чотири смуги та основний модуль фари з опціональною матричною світлодіодною технологією розташований трохи нижче. Позаду — характерна світлодіодна лінія Porsche flyline, як в Toycan, утворює одне ціле з плоским заднім склом.

Фото Porsche

Топовий Macan Turbo отримає світлодіодні матричні фари з Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus). Вона використовує дані про швидкість, камеру та навігацію, щоб забезпечити ідеальне освітлення. Загальна кількість модулів — 84 світлодіоди на фару. Система може освітлювати дорогу на відстані понад 600 м.

Загальний перелік технологій безпеки та допомоги водію має велику кількість позицій і перелічувати зараз, можливо, не має сенсу. Тут запропонують функцію екстреного гальмування, помічник повороту, попередження про дистанцію, розпізнавання дорожніх знаків, систему підтримки смуги руху, а також опційно та адаптивний круїз, який робить автівку напівавтономною, і зможе навіть зупинити автівку, якщо водій не реагує.

Буде наявна система кругового огляду, включаючи систему активної допомоги при паркуванні з ультразвуковими датчиками, що розпізнає паралельні та перпендикулярні паркувальні місця. Інтелектуальний асистент паркування бере на себе керування, прискорення та гальмування під час паркування та автоматично паркує автомобіль на паралельному паркуванні.

Все це лише основна частина технологій в Porsche Macan EV, але в середині заховано ще більше. Враження від того, як це все працює складати будемо вже під час тест-драйву. Зараз можна сказати лише, що він складе досить серйозну конкуренцію не тільки Tesla Model Y, але й BMW ix3, Mercedes EQC, Genesis Electrified GV70, а також майбутньому Audi Q6 e-tron.

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Чому небезпечно заряджати телефон усю ніч: що потрібно знати
InternetUA
2025-02-01T06:33:17Z
Що робити, якщо у вас украли телефон: як швидко захистити свої дані
Политека
2025-02-01T06:00:10Z
Прогноз магнітних бур на 1-3 лютого: якою буде сонячна активність
ГЛАВКОМ NET
2025-02-01T05:57:00Z
ШІ подовжить життя вдвічі вже в найближчі 10 років? Чи зробить людство перший крок у безсмертя
Знай
2025-02-01T03:51:35Z
Новий Mass Effect залишився без розробників: ветерани BioWare підтвердили, що їх звільнили
InternetUA
2025-02-01T03:01:19Z
Особливості провайдера Playson та його найкращі слоти
Comments UA
2025-02-01T02:56:00Z
Meta тестує функцію паузи в Instagram Reels
УкраинФорм
2025-02-01T02:18:08Z
Європол і німецькі правоохоронці ліквідували два найбільші у світі хакерські форуми
InternetUA
2025-02-01T02:04:18Z
Як прискорити роботу смартфону Android: експерти дали рекомендації
Политека
2025-02-01T02:00:27Z
Туристам на замітку: названо найкращі безкоштовні додатки-перекладачі для подорожей
InternetUA
2025-02-01T05:01:42Z
Щоб жити не просто довше, а і якісніше: поради Білла Гейтса
24tv
2025-02-01T04:42:04Z
Свіжість, якість і емоції: особливості виробництва крафтового сиру
AgroPortal
2025-02-01T04:30:28Z
Чи варто мити рис перед приготуванням: господині розставили всі крапки над "і"
GlavRed
2025-02-01T04:27:39Z
Овнам час розквітнути, а Близнята отримають винагороду: гороскоп за картами Таро на 1 лютого 2025 року
TSN
2025-02-01T02:21:54Z
Як очистити решітки духовки: жінка поділилась цікавим методом
GlavRed
2025-02-01T01:27:04Z
Жінки, в яких завжди ідеальний порядок вдома і в житті: топ-3 найбільших педанток
Telegraf
2025-02-01T00:30:52Z
Завжди доводять розпочате до кінця: топ-5 найбільш педантичних знаків зодіаку
GlavRed
2025-02-01T00:27:43Z
Японське місто виставило охорону, аби стримати натовпи туристів
ГЛАВКОМ NET
2025-02-01T00:00:48Z
Удар по Запоріжжю й приліт по житловій забудові Харкова: що відомо про нову масовану атаку РФ
Фокус
2025-02-01T06:36:26Z
Сезон полювання відкрито: в Балтійському морі затримали вже друге судно з росіянами
InternetUA
2025-02-01T06:21:54Z
У Румунії рятувальники шукають п'ятьох українців, які зникли безвісти у горах
Комсомольская правда
2025-02-01T06:07:21Z
Росіяни вдарили по Харкову, є постраждала
УкраинФорм
2025-02-01T05:51:38Z
Полтаву розривають вибухи
TSN
2025-02-01T05:33:52Z
Україна під атакою ракет і дронів, прогриміли вибухи: перші подробиці
GlavRed
2025-02-01T05:30:04Z
Авіакатастрофа у Філадельфії, ворог завдав понад десять ударів по Запоріжжю: головне за ніч
ГЛАВКОМ NET
2025-02-01T05:24:48Z
Правоохоронці викрили спробу вивезти з України артефакти V-ХІХ століть
УкраинФорм
2025-02-01T05:18:41Z
У Нідерландах побоюються, що викрадені з музею Дренте цінності можуть вивезти за кордон
УкраинФорм
2025-02-01T05:18:11Z
Мората стане гравцем Галатасарая — Романо
Football.ua
2025-01-31T23:10:52Z
Леганес у меншості втратив можливість вирвати нічию з Райо через два нереалізованих пенальті у компенсований час
Football.ua
2025-01-31T22:15:03Z
Бенефіс П'єротті та Крстовича приніс Лечче над Пармою
Football.ua
2025-01-31T21:57:25Z
"Гучні бої та сильні суперники": український боксер розкрив амбітні цілі на 2025 рік
24tv
2025-01-31T21:48:21Z
Вердер із двома вилученнями втримав перемогу над Майнцом
Football.ua
2025-01-31T21:42:23Z
Визначилися фіналісти чоловічого ЧС-2025 з гандболу
УкраинФорм
2025-01-31T21:12:03Z
Український голкіпер Бущан пропустив три голи у своєму дебютному матчі у Саудівській Аравії
ZN UA
2025-01-31T21:03:39Z
Казадеї перейшов із Челсі до Торіно — Романо
Football.ua
2025-01-31T20:57:48Z
Збірна України переграла футзалістів Німеччини у відборі на Євро-2026
УкраинФорм
2025-01-31T20:39:48Z
Росіяни знову захопили плацдарм на Харківщині: у DeepState кажуть, що командуваня ЗСУ надавало цій загрозі недостатньо уваги
ZN UA
2025-02-01T06:45:51Z
Атака на Полтаву: моторошне відео перших хвилини після удару
ГЛАВКОМ NET
2025-02-01T06:45:39Z
Жив і бився на стороні світла: на війні загинув Дмитро Щербина з підрозділу ALASTOR 25 ОПДБр
24tv
2025-02-01T06:42:11Z
У Полтаві росіяни влучили в багатоповерхівку. ОВА показала фото
ZN UA
2025-02-01T06:39:35Z
Росіяни за добу поранили трьох жителів Донеччини
УкраинФорм
2025-02-01T06:33:10Z
"Я вже навіть прощався з життям": морський піхотинець розповів про доленосний сон, який він побачив у полоні
Политека
2025-02-01T06:27:03Z
Унаслідок обстрілів у Нікопольському районі пошкоджені спортшкола й житлові будинки
УкраинФорм
2025-02-01T06:12:48Z
Прогноз погоди на лютий 2025 року в Україні: яка область буде "центром холоду"
TSN
2025-02-01T06:03:46Z
«Укренерго» запроваджує аварійні відключення у низці областей
ГЛАВКОМ NET
2025-02-01T06:03:12Z
Зірка серіалу "Емілі в Парижі" Лілі Коллінз вперше стала мамою
Комсомольская правда
2025-02-01T06:43:40Z
Мстислав Чернов отримав нагороду премію за найкращу режисуру на кінофестивалі Sundance
Комсомольская правда
2025-02-01T06:19:09Z
Зрадили коріння: які російські зірки родом з України, але підтримують Росію
24tv
2025-02-01T05:00:05Z
Кендалл Дженнер показала груди й тонку талію в тісній химерній сукні
Gazeta UA
2025-02-01T02:12:10Z
Квитки на Євробачення розкупили за лічені хвилини: яка їхня вартість
ГЛАВКОМ NET
2025-01-31T23:33:29Z
Український режисер отримав нагороду на американському фестивалі Sundance
ZN UA
2025-01-31T21:48:01Z
Спокуслива кохана Роналду підкорила серця шанувальників звабливими світлинами
24tv
2025-01-31T21:03:48Z
Чернов став лауреатом кінофестивалю Sundance із фільмом «2000 метрів до Андріївки»
УкраинФорм
2025-01-31T20:09:05Z
Аллу Костромічову захейтили за зовнішність: модель емоційно відповіла російською
24tv
2025-01-31T20:06:08Z
Вова Путін проти Гаррі Поттера. Уявіть, це російська дитяча література!
ГЛАВКОМ NET
2025-02-01T06:45:42Z
Посилення мобілізації в лютому 2025 року: хто точно отримає повістку
Политека
2025-02-01T06:42:23Z
Армія РФ втратила в Україні ще 1430 військових
УкраинФорм
2025-02-01T06:21:20Z
Унікальна розробка. В Силах оборони підтвердили використання дронів з ФАБ-250
InternetUA
2025-02-01T06:01:09Z
Україну атакують "Шахеди": де оголошено небезпеку
TSN
2025-02-01T05:39:19Z
1 лютого – яке церковне свято: чому сьогодні не можна вживати алкоголь
24tv
2025-02-01T05:00:41Z
У Чорному морі 2 бойових ворожих кораблі, з яких один є носієм «Калібрів»
УкраинФорм
2025-02-01T04:42:27Z
Пенсіонерам потрібно оновити дані: важливе попередження від ПФУ
Знай
2025-02-01T04:36:21Z
Яке сьогодні свято 1 лютого 2025 року: чому цього дня не можна важко працювати
GlavRed
2025-02-01T04:27:12Z
Не намагайтеся повторити: 54-річний чоловік потрапив до лікарні після небезпечного експерименту із пінцетом
Знай
2025-02-01T04:51:15Z
2 прості кроки, і проблема зникне: як прибрати роздратування після гоління
GlavRed
2025-02-01T04:27:55Z
Гороскоп на завтра 2 лютого: Тельцям - грандіозний прибуток, Рибам - успіх
GlavRed
2025-02-01T04:27:26Z
Вперше за 3 роки: в Уганді зафіксували новий спалах Еболи
24tv
2025-01-31T20:15:26Z
Безсоння піде в минуле: вчені та лікарі розповіли, як досягти ідеального сну
Фокус
2025-01-31T18:27:47Z
Знайшли новий гормон, який зменшує апетит: стимулювати його виділення зовсім просто
24tv
2025-01-31T18:15:58Z
Ніколи не снідайте цим: тренер назвав продукти, які краще не вживати зранку
24tv
2025-01-31T18:15:25Z
Забруднення повітря, пов’язане з транспортом, спричиняє пошкодження печінки
Portaltele
2025-01-31T17:58:35Z
Кинули виклик самій вічності: вчені знайшли спосіб очищення води від найстійкіших хімікатів
Фокус
2025-01-31T17:45:46Z
У кількох областях почали вводити аварійні графіки відключення світла
24tv
2025-02-01T06:42:29Z
Ціни на пшеницю та кукурудзу зросли
AgroNews
2025-02-01T06:07:16Z
В Україні працюють три біометанові заводи, ще чотири запустять у 2025 році
Agravery
2025-02-01T06:07:06Z
Вже 56 гривень за літр: українцям показали, що відбувається з цінами на АЗС
Хвиля
2025-02-01T06:06:34Z
Обмеження на перекази, закінчення дії бронювання та податки на авто: що зміниться з 1 лютого
24tv
2025-02-01T06:03:41Z
Як виплачується орендна плата за паї, власник яких помер, а спадкоємці не прийняли спадщину
24tv
2025-02-01T06:03:26Z
Мережа у Канаді створює полички з українськими продуктами
AgroPortal
2025-02-01T06:00:53Z
Автоцивілка для УБД: як тепер оформити поліс
Хвиля
2025-02-01T05:45:09Z
Військовий збір зріс до 5%: по кому найбільше вдарить податок
Знай
2025-02-01T05:36:50Z
Найдешевший кросовер Fiat за ціною Renault Duster отримав цікаві деталі
Gazeta UA
2025-01-31T21:00:07Z
У чоловіка поцупили "невикрадне" авто за $227 000 менш ніж через 60 годин після купівлі – фото
TSN
2025-01-31T19:36:13Z
Механік назвав 5 японських машин, які б ніколи не купив
24tv
2025-01-31T19:30:05Z
Держспецтрансслужба отримала пікапи Volkswagen Amarok
AutoCentre
2025-01-31T18:30:35Z
Для українських доріг: Opel представив гібридний фургон-кросовер із дизелем
Фокус
2025-01-31T18:15:32Z
По-багатому: в Україні помітили золотий суперкар McLaren
Фокус
2025-01-31T17:30:39Z
Влетить у копієчку: чому не можна їздити на авто з напівпорожнім паливним баком
GlavRed
2025-01-31T16:27:04Z
Фургони Opel Combo приходять на допомогу українським аграріям
AutoCentre
2025-01-31T16:01:31Z
22 хвилини: новий електрокар Zeekr продемонстрував рекордно швидку зарядку
Фокус
2025-01-31T14:42:54Z
Чому Росія ніколи не віддасть Асада новій владі Сирії
GlavRed
2025-02-01T06:27:23Z
Росіяни за добу вдарили по 38 населених пунктах Херсонщини - один загиблий, четверо поранених
УкраинФорм
2025-02-01T06:21:02Z
Трамп про переговори з Путіним про припинення війни в Україні: Думаю, ми зробимо щось справді важливе
УкраинФорм
2025-02-01T06:19:15Z
Чи буде Україна в НАТО: експерт відповів
TSN
2025-02-01T05:51:53Z
РФ атакувала енергетику в одній із областей
ГЛАВКОМ NET
2025-02-01T05:48:56Z
Путін не зацікавлений у припиненні війни. Аналітики ISW розкрили ймовірні плани РФ
ГЛАВКОМ NET
2025-02-01T05:21:41Z
По всій Україні оголошена повітряна тривога - загроза ракетних ударів
TSN
2025-02-01T05:21:25Z
Російський "Новатек" намагається уникнути санкцій ЄС ‒ FT
ZN UA
2025-02-01T05:13:06Z
Великий шпигунський скандал в Азербайджані та місце Росії
GlavRed
2025-02-01T04:27:19Z