MY.UAНовини
ТОП 5 передових технологій в електричному Porsche Macan
ТОП 5 передових технологій в електричному Porsche Macan

ТОП 5 передових технологій в електричному Porsche Macan

Ми зустрічаємо в Україні перший повністю електричний SUV від люксового німецького бренду. І якщо може здатись, на перший погляд, що Macan технологічно такий самий, як Taycan або Audi e-trone, то це далеко не так.

Відключайте рекламу - підтримуйте ITC!

Щоб повністю зрозуміти та оцінити всю роботу команди Porsche в Штутгарті, варто детально розібратись в кожній технології, яку пропонують в нових представниках люксового бренду зі спортивною генетикою. Тож зазвичай під час презентації влаштовують технічний тренінг або воркшоп, як його називають, для детального ознайомлення та розуміння кожної технології, яку було інтегровано. І в такому форматі ми зустрічаємо друге покоління найменшого кросовера бренду Porsche Macan.

Вперше Porsche Macan з’явився у 2014 році і з того часу пережив вже два рестайлінга: у 2018 та у 2021 роках. Поки що електрична версія буде співіснувати поряд з минулим поколінням, оснащеним ДВЗ, але тільки до кінця 2026 року.

Не минуло й десяти років, а ні, таки минуло. Тож виробник встиг випустити свіже покоління на десятиріччя моделі. І це не просто нова автівка, це новий підхід до створення автомобілів бренду. Ну і, звичайно, доказ поступової та неминучої трансформації Porsche до електричних технологій. Адже в планах компанії до 2030 року перевести 80% модельного ряду на батарейки, як би сумно це не виглядало. Тож зараз вже настав час нам ближче пізнавати те, в якому вигляді тепер буде закодовано перегонове ДНК виробника з майже віковою історією.

Зміст

  • 1 Генетичний код та шасі
  • 2 Динаміка і продуктивність силової установки
  • 3 Дальність ходу та зарядка
  • 4 Комфорт та простір
  • 5 Доповнена реальність та технології

Генетичний код та шасі

В нашому випадку це взагалі незвичний продукт, який в середині являє собою інтелектуальний гаджет з усіма здібностями гідного представника німецького бренду. Porsche Macan Electric має вигляд саме такий, як і будь-який Porsche: передові технології, ретельно продуманий салон поєднані з характерним для бренду гнучким керуванням. Тільки тепер це доповнюється миттєвою потужністю від електродвигунів, що покращує загальне враження від динаміки. В купі з іншими додатковими перевагами це робить кросовер одним із найкращих універсальних електромобілів на ринку.

Фото Porsche

Звичайно, тут збереглися усі риси характерні попередньому Macan: купеподібний силует, безрамне скління, великі 20 або 22-дюймові колеса. Як не дивно, але залишились і активні повітряні заслонки, що регулюють аеродинаміку, а разом з заднім динамічним спойлером, закритим пласким днищем, зниженим на 140 мм центром ваги вони зменшують аеродинамічний супротив до найкращого показника коефіцієнта лобового супротиву (0,25).

І почнемо з того, що це перший і поки що єдиний SUV, який побудовано на свіжій інноваційній електричній платформі концерну Premium (PPE) з 800-вольтовою технологією. Ця платформа розроблялась спільно Porsche та Audi та скоро можна очікувати появу Audi Q6 e-tron. Тільки між ними все ж таки буде різниця, як різними технічно виявляються і всі версії середньорозмірного кросовера: Porsche Macan, Porsche Macan 4, Porsche Macan S, Porsche Macan Turbo.

Фото Porsche

Так, дотримуючись свого призначення, штутгарці залишають незмінним задній привід Porsche Performance. І на базовій версії Porsche Macan встановлений один електродвигун на задній вісі, а осі всі інші версії (Porsche Macan 4, Porsche Macan S, Porsche Macan Turbo) отримують фірмовий повний привід, тільки з двома електродвигунами на обох вісях.

Електродвигун повернуто навколо поперечної осі автомобіля, тому він розміщений далі позаду, що теж буде відмінністю саме автівок Porsche. Це забезпечує бажаний баланс ваги задньої частини 48 відсотків спереду та 52 відсотки позаду.

Різними будуть і кріплення двигуна. В Macan 4 блок приводу встановлено на підрамнику шасі, тоді як блок приводу в Turbo кріпиться безпосередньо до кузова за допомогою чотирьох точок. Останній також отримує вперше опціональне рульове керування задньою віссю з максимальним кутом повороту в п’ять градусів. Це дає компактний радіус повороту 11,1 метра під час маневрування на швидкості до 80 км/год, а також покращує керування на високих швидкостях, сприяючи стабільній та точній поведінці під час проходження поворотів.

Подібне реалізовано коштом блокування заднього диференціала та ретельно вивіреного динамічного гальмування задньої осі. На швидкості вище від 80 км/год задні колеса повертаються в тому ж напрямку, що й передня вісь. Завдяки цьому колісна база значно подовжується, що ще більше підвищує стабільність водіння, наприклад, під час зміни смуги руху на автомагістралі.

Фото Porsche

В Porsche Macan Electric така сама конфігурація шасі, як і була: алюмінієва з подвійними важелями з окремим рівнем важелів керування попереду, а позаду — багатоважільна, але з деякими відмінностями до того ж залежно від версії. 

Звичайно в будь-якій версії зберігається пневмопідвіска, а опціонально буде доступний електронний контроль амортизації PASM (Porsche Active Suspension Management) з пневмобалонами та амортизаторами з двоклапанною технологією, що взагалі буде відрізняти представників Porsche від Audi, адже в останніх буде лише одноклапанна технологія. Система змінює поведінку шасі відповідно до стану дороги, швидкості, поздовжнього прискорення та бічних зусиль на поворотах, активації акселератора, введення керма та налаштування кліренсу автомобіля. Останній може змінюватись в діапазоні від 155 до 225 мм (стандартно він має кліренс 185 мм).

Фото Porsche

Архітектура на 800-вольт пропонує максимальну ефективність коштом нових силових агрегатів, швидкішим обчислювальним операціям, які виконує п’ять комп’ютерів, які контролюють різні функції. Платформа модульна та дозволяє змінювати розміри колісної бази, ширини колії, кліренсу, ємності батареї, розміщення силових агрегатів залежно від типу транспортного засобу від компактної автівки до мікробуса.

Гальмівна система також була повністю перероблена відповідно до електричних особливостей. Обидві моделі мають задні гальма з сірого чавуну з дисками 350×30 мм і плаваючими супортами. Спереду в Macan 4 встановлено чотирипоршневі алюмінієві фіксовані супорти розміром 350×34 мм, а Macan Turbo оснащений шестипоршневими алюмінієвими фіксованими гальмами розміром 400×38 мм.

Фото Porsche

Особливістю стане і потужна рекуперація. Macan здатний рекуперувати до 240 кВт, залежно від натискання на педаль гальма, а також від температури та рівня заряду батареї (SoC). Це дозволяє менше використовувати гальма, зберігаючи їх довговічність. Ну і звичайно додає економічності, накопичуючи до 98% гальмівної енергії під час щоденного використання.

Динаміка і продуктивність силової установки

Для нас пропонують чотири силові варіанти під потреби поціновувачів. Базова версія, як ми уже казали оснащена одним електродвигуном на задній вісі, який має пікову потужність в 360 к. с. (563 Нм) та розгін до перших 100 км/год за 5,7 секунди. Такий Macan (вартість 74 900 євро) матиме запас ходу в 641 км (WLTP), а значить там реальних буде близько 550 км. Але перевірити доведеться вже під час тест-драйву.

Наступна версія Macan 4 (78 100 євро) вже оснащена двома двигунами та видаватиме 408 к. с. (650 Нм) з розгоном в 5,2 секунди. Запас ходу зменшиться до 612 км (WLTP). Версія Macan 4S (84 400 євро) відповідно має 516 к. с. (820 Нм) та 4,1 с розгону до 100 км/год, ну і запас ходу до 601 км (WLTP). Найпотужнішим буде Macan Turbo (106 900 євро) з 639 к. с. (1130Нм) та 3,3 розгону. Це дасть тільки 590 км запасу ходу. Порівняно з топовою Model Y це не найкращий показник, але в сукупності характеристик Porsche все ж таки перемагає.

Двигуни повністю нові та мають високу ефективність. Це синхронні з постійними магнітами (PSM) агрегати, які використовують обмотки з прямокутного мідного дроту, щоб максимізувати коефіцієнт заповнення міддю пазів у статорі. Обмотки розташовані у вигляді U-подібних шпильок і, приварені з одного боку. Тільки в більш потужному двигуні на задній осі Macan Turbo це i-подібні шпильки, приварені з обох боків.

Різниця в потужності реалізована шляхом надзвичайно широкого діапазону обертів. Так в базовій версії електродвигун має діаметр 210 мм і активну довжину 200 мм і може похвалитися потужністю до 280 кВт. А в топовому Macan Turbo має більший і потужніший привід на задній осі з діаметром 230 мм і активною довжиною 210 мм. З максимальною потужністю 470 кВт, що дає особливо високий крутний момент і високу щільність потужності. Тож він видає максимальний ККД до 97 відсотків. Передній двигун має стабільні характеристики в усіх версіях 210/100.

Фото Porsche

Коштом використання таких ефективних двигунів інженерам вдалось відмовитись від складної коробки, яка встановлена в Taycan і залишити тут звичайний класичний одноступеневий редуктор. Тут використовується легкий диференціал із циліндричною передачею, щоб зберегти компактність коробки передач. Відповідно до потужності в коробці було змінено передавальне число.

Особливістю Macan також є додаткова інтеграція блокування диференціала задньої осі з електронним керуванням для Porsche Torque Vectoring Plus. Яка, залежно від вибраного режиму водіння та ситуації на дорозі, змінює крутний момент, розподіляючи його в різних відсотках між передньою та задньою осями.

Фото Porsche

Варто згадати й про імпульсний інвертор, який перетворює постійний струм від батареї в трифазний змінний струм для електродвигунів. Інвертор, який використовується на передній осі Macan 4 і Macan Turbo, використовує кремній, як напівпровідниковий матеріал. Він проводить до електродвигуна максимум 350 ампер. На задній вісі використовується високоефективний напівпровідниковий матеріал — карбід кремнію (SiC). Що значно зменшує втрати на перемикання в імпульсному інверторі та забезпечує вищі частоти перемикання. Інвертор імпульсів задньої осі в Macan 4 проводить максимум 480 ампер, а в Macan Turbo ця цифра досягає вражаючих 900 ампер.

Дальність ходу та зарядка

А тепер згадаємо про основну силу електромобіля — акумулятор. Це літій-іонна батарея, розташована внизу та всередині шасі. Особливістю буде те, що вона може використовувати приблизно 95 кВт·год зі 100 кВт·год загальної енергії, яка закладена в неї.

Фото Porsche

Охолодження тут рідинне та сама пластина інтегрована в корпус акумулятора. Сама батарея складається з 12 модулів по 15 послідовних призматичних комірок, які мають власну алюмінієву оболонку. В Porsche заздалегідь попіклувались ремонтопридатністю, тому кожен модуль можна замінити окремо, якщо виникне така необхідність.

Інтегровані графітові аноди, які приймають електрони в середині та відповідають за зарядку, дають високу циклічну та механічну стабільність. Вони також демонструють незначну зміну об’єму під час циклу заряджання та розряджання. Співвідношення змішування нікелю, кобальту і марганцю становить 8:1:1. Завдяки такому хімічному складу елемента акумулятор досягає високої щільності енергії.

Ефективність та практичність електромобіля визначається не тільки дальністю ходу, але й здатності швидко заряджатись. І тут саме платформа Premium Platform Electric (PPE) відіграє велику роль. Вона складається з 800-вольтової архітектури, яка дозволяє заряджатись постійним струмом до 270 кВт. Акумулятор можна зарядити від 10% до 80% (SoC) за 21 хвилину на відповідній станції швидкої зарядки. Звичайно Macan EV можна заряджати та від 11 кВт змінного струму та від настінної розетки на три фази. Час заряджання складе близько 13 годин, за даними виробника.

Нова функція, яка розділяє батарею на два 400-вольтових блоки при підключенні до 400-вольтового зарядного пристрою, забезпечує швидкість заряджання до 135 кВт. Macan може швидко заряджатися в дуже широкому діапазоні стану заряду (діапазон SoC), причому температура акумулятора та погодні умови відносно незначно впливають на час заряджання.

Сам запобіжник, або система керування батареєю (BMCe), розташована на кришці акумулятора. Він керує та розподіляє енергію між електродвигунами та допоміжними споживачами високої напруги та має зарядку постійним струмом як 800, так і 400 вольтів. Серед інших його задач: моніторинг напруги окремих елементів і всього потоку струму високовольтної системи.

Фото Porsche

Macan стандартно має два порти для заряджання на задній панелі. заряджання від змінного/постійного струму знаходиться ліворуч на стороні водія, а роз’єм тільки змінного струму — праворуч, на стороні пасажира. Відкривається він за допомогою сенсора від проведення руки або окремою кнопкою за допомогою датчика у дверях багажника або через додаток.

Комфорт та простір

Звичайно, що нове покоління Porsche Macan підросло в розмірах та взагалі змінило архітектуру та конфігурацію простору. В порівнянні з попередником він додав цілих 86 мм в колісній базі (2893 мм), став довше на 58 мм (4784 мм та на 16 мм ширшим (1938 мм). Це повинно позитивно вплинути на внутрішній простір, який в попередника не дуже вражаючий. І дійсно водій і передній пасажир тепер сидять на 28 мм нижче, а задні пасажири — на 15 мм нижче зі збільшеним простором для ніг, але ці показники будуть змінюватись прямо пропорційно від збільшення потужності.

Електричний кросовер пропонує, залежно від версії та встановленого обладнання, об’єм багажного відділення в 540 літрів. Що на 136 літрів більше, ніж в попередньому поколінні. Якщо скласти спинку заднього сидіння, то об’єм завантаження збільшується до 1348 літрів. Попереду також з’явився досить місткий багажник на 84 літри. Відкривати багажники можна жестами: передній — помахом руки, а задній — з ноги. Плюс в карму Macan — можливість буксирувати до 2 тисяч кг завдяки встановленій системі буксирного пристрою з електричним розблокуванням.

Оформлення інтер’єру високоякісними матеріалами залишає те приємне відчуття високого класу. Звичайно тут використовували перероблені матеріали, які не відрізнити від оригіналів. Сидіння мають електричні регулювання в 8 напрямках, підігріви, а вентиляцію та масаж — опціонально. Macan Turbo буде вже мати адаптивні спортивні сидіння з регулюванням у 18 напрямках.

З’явилось більше ніш та простору для дрібних речей по салону, а також є два порти швидкої зарядки USB-C у відділенні для речей на центральній консолі та розетка на 12 вольтів. Бездротова зарядка для смартфона з охолодженням має потужність 15 Вт. Заднім пасажирам пропонують підігріви лише, як опцію і за замовчуванням два порти для зарядки гаджетів.

Окрім сенсорного керування функціями пропонують і аналогові елементи керування — наприклад, на вентиляційних отворах і елементах керування кондиціонером. Як і звичайно тут фірмовий аналоговий годинник по центру консолі. Атмосферу створює додаткові фільтри очищення повітря, яке заходить з вулиці, та датчики контролю якості повітря. Плюс світлодіодна світлова стрічка на 56 світлодіодів інтегрована в декоративну планку панелі та дверей. Освітлення має не тільки задачу декорувати інтер’єр, але й залежно від ситуації надає інформацію або попередження, наприклад, для привітань, процесів зарядки або в поєднанні з системами допомоги водієві.

Фото Porsche

Архітектуру в салоні формували на основі Taycan. І дійсно тут багато спільного, тільки в Macan три великих монітори: два 10,9-дюймових для виводу мультимедіа, і 12,6-дюймова панель приладів з вигнутим дизайном. На деяких кросоверах з’явиться ще один екран, але його помітити на вимкненому автомобілі буде важко. Згодом подивимось, що саме вони нам запропонують.

Центральним дисплеєм системи Porsche Communication Management (PCM) є 10,9-дюймовий сенсорний дисплей високої роздільної здатності з якістю Full HD. Програмне забезпечення засноване на Android Automotive OS. Тож власник може встановлювати улюблені додатки, пропозиція яких постійно розширюється. Є Apple CarPlay і Android Auto, а також інтегровані та карти, які здатні планувати маршрут відповідно до зарядних станцій.

Є тут і голосовий помічник, який реагує на команду «Hey Porsche». Система здатна розпізнавати того, хто розмовляє за допомогою мікрофонів, що візуально відобразить на центральному моніторі, а також за допомогою світлової послідовності в індикаторі зв’язку. Якщо водій розмовляє з пасажиром, то система просто зосереджується на тому, хто заговорив першим. До того ж тепер помічник розуміє на шість мов більше, ніж раніше, що загалом склало до 23 мов.

Доповнена реальність та технології

Щоб ще більше підкреслити свою гаджетовість Macan обладнаний віртуальним проєкційним дисплеєм із технологією доповненої реальності (AR). Кольоровий AR-контент майже безперебійно проєктується в реальне середовище з високою точністю. Система використовує дані про навколишнє середовище та положення автомобіля. Проєкція дублює швидкість, дорожні знаки та символи допомоги та навігації, сповіщення деяких систем допомоги водієві, таких як активований адаптивний круїз-контроль, же відстань до попереднього авто буде прокладатись на дорозі килимом із точок.

Фото Porsche

Зображення проєкційного дисплея з’являється водієві на відстані 10 м, в тривимірному просторі, та відповідає розміру 87-дюймового дисплея. Це робить проєкційний дисплей одним із найбільших на цей час на ринку.

Porsche Macan EV отримав дворівневі фари: плоский верхній блок з денними ходовими вогнями на чотири смуги та основний модуль фари з опціональною матричною світлодіодною технологією розташований трохи нижче. Позаду — характерна світлодіодна лінія Porsche flyline, як в Toycan, утворює одне ціле з плоским заднім склом.

Фото Porsche

Топовий Macan Turbo отримає світлодіодні матричні фари з Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus). Вона використовує дані про швидкість, камеру та навігацію, щоб забезпечити ідеальне освітлення. Загальна кількість модулів — 84 світлодіоди на фару. Система може освітлювати дорогу на відстані понад 600 м.

Загальний перелік технологій безпеки та допомоги водію має велику кількість позицій і перелічувати зараз, можливо, не має сенсу. Тут запропонують функцію екстреного гальмування, помічник повороту, попередження про дистанцію, розпізнавання дорожніх знаків, систему підтримки смуги руху, а також опційно та адаптивний круїз, який робить автівку напівавтономною, і зможе навіть зупинити автівку, якщо водій не реагує.

Буде наявна система кругового огляду, включаючи систему активної допомоги при паркуванні з ультразвуковими датчиками, що розпізнає паралельні та перпендикулярні паркувальні місця. Інтелектуальний асистент паркування бере на себе керування, прискорення та гальмування під час паркування та автоматично паркує автомобіль на паралельному паркуванні.

Все це лише основна частина технологій в Porsche Macan EV, але в середині заховано ще більше. Враження від того, як це все працює складати будемо вже під час тест-драйву. Зараз можна сказати лише, що він складе досить серйозну конкуренцію не тільки Tesla Model Y, але й BMW ix3, Mercedes EQC, Genesis Electrified GV70, а також майбутньому Audi Q6 e-tron.

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
«Ми ведемо оборону». Речник «Хортиці» про заявлене перемир'я
ГЛАВКОМ NET
2025-04-20T02:00:59Z
"Вершники апокаліпсиса": політолог схарактеризував діяльність адміністрації Трампа
24tv
2025-04-20T01:27:18Z
Генсек ООН глибоко стурбований авіаударами США по хуситах
УкраинФорм
2025-04-20T01:24:36Z
Нова політика США: Орбан «чудова людина та великий лідер у Європі», тож корупцію в Угорщині можна не відстежувати
ZN UA
2025-04-20T00:42:45Z
"Путін хоче бодай якусь перемогу": що росіяни намагатимуться захопити до 9 травня
24tv
2025-04-20T00:42:43Z
По всій Америці знову протестували проти дій Трампа
УкраинФорм
2025-04-20T00:21:28Z
Іран досягає «порозуміння» зі США на ядерних переговорах — дипломат
ZN UA
2025-04-19T23:54:21Z
«Благодатний вогонь вже в Україні». Нардеп-втікач оприлюднив фейк
ГЛАВКОМ NET
2025-04-19T23:12:22Z
Уряд Німеччини зупинив постачання винищувачів Туреччини через арешт мера Стамбула
ZN UA
2025-04-19T23:06:27Z
Вітаємо із Великоднем!
Agravery
2025-04-20T02:06:29Z
Митрополит Епіфаній привітав українців з Великоднем
ГЛАВКОМ NET
2025-04-20T01:45:50Z
Чому неправильно казати "поліцейський": вчителька вказала на серйозну помилку
GlavRed
2025-04-20T01:39:42Z
Зеленський назвав кількість знищених церков і закатованих священників під час війни в Україні
Gazeta UA
2025-04-20T01:27:41Z
Христос Воскрес! Найкращі привітання зі світлим Великоднем 2025 українською своїми словами, листівки
Telegraf
2025-04-20T01:03:46Z
Персональні дані: про які зміни потрібно повідомляти у ТЦК
ZN UA
2025-04-20T01:03:42Z
Зеленський звернувся до українців з нагоди Великодня
24tv
2025-04-20T00:15:09Z
Прикордонники знищили дронами чотири позиції та два укриття росіян на Харківщині
УкраинФорм
2025-04-19T23:30:25Z
У Бердянську окупанти нав'язують дітям російські великодні традиції, – МВА
24tv
2025-04-19T23:00:07Z
36-річна Кендіс Свейнпоул знялась для Victoria's Secret у золотому бікіні
Gazeta UA
2025-04-20T01:15:28Z
3 анімаційні фільми, які варто переглянути з дітьми на Великдень
24tv
2025-04-19T20:30:45Z
Була на дні: українська співачка розповіла про залежність
GlavRed
2025-04-19T20:27:45Z
Уже продають нерухомість: Майкл Дуглас і Кетрін Зета-Джонс розлучилися
GlavRed
2025-04-19T19:27:04Z
Дженніфер Еністон розповіла, чого боїться найбільше на світі
GlavRed
2025-04-19T16:18:23Z
Куди сходити у Києві протягом 21-27 квітня: перелік культурних подій
ГЛАВКОМ NET
2025-04-19T16:15:30Z
Пристрасна прем'єра від Otoy та емоційна пісня від Барських: 7 музичних новинок
24tv
2025-04-19T16:06:19Z
MamaRika – "Зв’язок" - НОВИНКА чарту FM-TV цього тижня.
FM-TV
2025-04-19T15:21:34Z
"Буде дійсно страшно": режисер "Грішників" знімає перезапуск "Секретних матеріалів"
Фокус
2025-04-19T14:36:11Z
Аналітики DeepState повідомили про ситуацію на фронті в перші години великоднього перемир'я
ГЛАВКОМ NET
2025-04-20T02:12:08Z
Терезам не варто приймати все близько серця: гороскоп на 20 квітня
24tv
2025-04-20T02:03:47Z
Копає метро на Виноградар: старанна такса насмішила мережу
Telegraf
2025-04-20T01:36:24Z
На Донеччині Сили оборони знищили інженерну техніку, антену зв'язку та десятки загарбників
УкраинФорм
2025-04-20T00:57:49Z
Їхали в одному автобусі: мама і син з "Азовсталі" зустрілися на обміні після 3 років полону
24tv
2025-04-20T00:18:10Z
Росіяни просунулися на кількох напрямках у Донецькій області: карта бойових дій від ISW
24tv
2025-04-20T00:06:55Z
"Мам, я все витримав, я протримався": неймовірно чутливі кадри з обміну полоненими
GlavRed
2025-04-19T23:27:39Z
Почув прізвище і зрозумів: зворушлива історія братів, які одночасно повернулися з полону
24tv
2025-04-19T22:24:38Z
Війна, день 1151. Зеленський заявив, що Україна готова долучитися до формату повного припинення вогню і діятиме дзеркально до дій рф
Football.ua
2025-04-19T22:01:11Z
Як полегшити біль в суглобах без ліків: знайшли новий спосіб
24tv
2025-04-19T17:06:11Z
Яка капуста корисніша – свіжа чи квашена
24tv
2025-04-19T12:00:02Z
Коли краще пити каву: до чи після тренування
24tv
2025-04-19T11:39:29Z
Вакцина від кліщів: чи допоможе від інфекцій та як її знайти в Україні
Комсомольская правда
2025-04-19T10:04:11Z
Швидка ходьба виявилася корисною: вчені заявили, що вона зміцнює серце
Фокус
2025-04-19T09:06:32Z
Білий дім оновив сайт про COVID-19: стало відомо звідки зʼявився смертельний вірус
InternetUA
2025-04-19T08:49:08Z
Як встановлюється група інвалідності військовослужбовцям
24tv
2025-04-19T08:42:46Z
У США заявили про лабораторне походження COVID-19 та звинуватили Китай
360ua.news
2025-04-19T08:31:16Z
Як кількість солі в їжі може впливати на ризик депресії
24tv
2025-04-19T06:24:57Z
ДСНС цьогоріч застосувала понад 1000 адмінстягнень до людей за самовільне випалювання трави
УкраинФорм
2025-04-20T02:09:26Z
Пенсія у Києві: чоловіка змушували повернути понад 3 тисячі гривень, суд виніс рішення
Политека
2025-04-20T02:00:36Z
Протягом дня на Сумщині пролунали 225 вибухів
УкраинФорм
2025-04-19T23:48:05Z
На Київщині через спалювання сухої трави загинули двоє людей
Украина Криминальная
2025-04-19T23:33:41Z
На Вінниччині легковик зіткнувся з маршруткою - загинула людина, семеро травмовані
УкраинФорм
2025-04-19T23:27:53Z
Інтернет-аферисти ошукали трьох українців на 17 тисяч гривень
InternetUA
2025-04-19T21:24:11Z
На Харківщині вогнеборці ліквідують пожежу на площі близько 10 гектарів
УкраинФорм
2025-04-19T19:39:01Z
Росіяни вдень обстріляли Комишани на Херсонщині, постраждав чоловік
УкраинФорм
2025-04-19T18:45:26Z
У США літак розбився в річці Платт
360ua.news
2025-04-19T18:21:40Z
Місячний календар на 20 квітня: що може відігнати радість та гармонію
GlavRed
2025-04-20T01:06:37Z
Власників собак закликали не будити своїх улюбленців: яка причина
GlavRed
2025-04-20T00:33:46Z
Всі будуть від них в захваті: добірка салатів на Великдень, які зроблять свято бездоганним
24tv
2025-04-19T19:33:58Z
Як це – любити кількох одразу: ось усе, що ви хотіли знати про поліаморію і поліаморні стосунки
24tv
2025-04-19T19:33:12Z
Перші туристи за 5 років: мандрівник розповів про подорож в ізольовану Північну Корею
24tv
2025-04-19T16:09:51Z
Стрибок в останній вагон: райський великодній торт без випікання
24tv
2025-04-19T15:36:17Z
Ці 5 речей завжди потрібно прибирати перед приходом гостей
24tv
2025-04-19T15:30:12Z
Навіть невеликі кімнати стануть більшими: 7 кольорів фарби, які створять цей ефект
24tv
2025-04-19T15:15:55Z
3 знаки зодіаку, які в травні 2025 найчастіше будуть мати поганий настрій
24tv
2025-04-19T14:18:48Z
СЗР України розкрила масштаби вугільної кризи РФ: простоюють сотні тисяч вагонів
Хвиля
2025-04-19T20:48:48Z
Скільки коштує найдорожча монета у світі: унікальні ознаки та фото
24tv
2025-04-19T19:24:52Z
Українським фермерам нагадали про загрозу занесення ящуру та блутангу з ЄС
360ua.news
2025-04-19T19:12:25Z
Google програла другий масштабний антимонопольний позов у США
24tv
2025-04-19T18:24:33Z
Меморандум про копалини підписано. За ким останнє слово в «мінеральній угоді»?
ГЛАВКОМ NET
2025-04-19T18:00:34Z
Нацбанк придбав $10 млн за тиждень
Gazeta UA
2025-04-19T17:21:21Z
Мінеральна угода: чи розглядатиметься американська допомога як борг України
Хвиля
2025-04-19T16:45:24Z
Рекордний експорт яєць з України: що буде з цінами вдома
Хвиля
2025-04-19T16:45:00Z
Подорожчання оренди квартир в Одесі: ціни стрімко пішли вгору
Политека
2025-04-19T16:31:28Z
Український боксер Гвоздик повернувся на ринг і нокаутував свого суперника
Gazeta UA
2025-04-20T02:12:03Z
Відомий український футболіст врятував команду від поразки у Бельгії
ZN UA
2025-04-19T23:12:06Z
Український ексчемпіон світу Гвоздик виграв бій нокаутом у США
ZN UA
2025-04-19T22:40:16Z
Закрив поразку: український "Цвях" знищив суперника на вечорі боксу в США
24tv
2025-04-19T22:03:12Z
Бенфіка з Трубіним здолала Гімарайнш
Football.ua
2025-04-19T21:30:45Z
Лас-Пальмас вирвав перемогу в Атлетіко в компенсований час
Football.ua
2025-04-19T21:04:29Z
Рома здобула чергову перемогу в Серії А та наблизилась до зони Ліги чемпіонів: як зіграв Довбик
24tv
2025-04-19T20:45:46Z
Рома з Довбиком не без проблем обіграла Верону
Football.ua
2025-04-19T20:43:36Z
Марлон Гомес записав своє ім'я в історію Шахтаря, забивши 1000-й гол бразильців
Football.ua
2025-04-19T20:19:45Z
Google виправила баг камери Pixel 9a
InternetUA
2025-04-20T02:01:05Z
Apple хоче випустити бюджетну гарнітуру Vision Air цього року
InternetUA
2025-04-20T01:01:39Z
Розробники ремастера Days Gone розповіли, чим їхня версія відрізняється від оригіналу
InternetUA
2025-04-20T00:01:28Z
Ці імена стали мемами: подивіться, чи є тут ваше
Telegraf
2025-04-19T23:30:49Z
Розкопали театр, який довго шукали
Gazeta UA
2025-04-19T22:39:45Z
Google програла другий масштабний антимонопольний позов у США
InternetUA
2025-04-19T21:28:12Z
Користувачів роутерів Asus закликали оновити програмне забезпечення через небезпечну вразливість
InternetUA
2025-04-19T20:43:48Z
Власники GTA запатентували нову технологію анімації: що буде в новій частині гри
Фокус
2025-04-19T20:06:25Z
У Google Chrome пофіксили помилку, яку не помічали протягом 20 років: хакери могли вкрасти дані
InternetUA
2025-04-19T19:43:45Z
Найнебезпечніший водій Нью-Йорка отримав понад 560 штрафів минулого року
Топ Жир
2025-04-20T01:30:57Z
Dodge Charger вразив би як величезний SRT Hellcat з Hemi двигуном
Топ Жир
2025-04-19T23:45:31Z
Китай заборонив рекламу та бета-тестування автономних автомобілів
Топ Жир
2025-04-19T22:15:16Z
Незважаючи на тарифи, яке імпортне авто варте своїх грошей?
Топ Жир
2025-04-19T20:45:05Z
Як Porsche Taycan втратив $56K вартості за 2 роки, надаючи покупцям вигоду
Топ Жир
2025-04-19T19:15:59Z
Біоетанол і бензин: водіїв попередили про ризик пошкодження автомобілів
Хвиля
2025-04-19T19:00:04Z
Якщо Mazda створила спортивний універсал з рядним шістим циліндром EZ-6?
Топ Жир
2025-04-19T17:45:09Z
Експерти назвали найкраще авто для власників собак: чотирилапі будуть у захваті
24tv
2025-04-19T16:54:52Z
Жоден подряпина або вм’ятинка не уникнуть нового тунелю від Hertz на штучному інтелекті
Топ Жир
2025-04-19T16:15:06Z